مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین

رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین

رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین متاسفانه در سطح دانشگاهی ارائه نمی شود. لیختن اشتاین کشوری کوچک با فقط 1 دانشگاه دولتی است. لذا با توجه به دانشگاه های کم و همچنین جمعیت کم این کشور رشته های تخصصی و متنوعی در لیختن اشتاین وجود ندارد. لذا افرادی که در لیختن اشتاین تحصیل می کنند برای تحصیل دوره های پزشکی ناچار به رفتن به دانشگاه های کشورهای مجاور مانند سوئیس و آلمان می کنند. رشته های پزشکی از رشته های مهم در دنیا شمرده می شود. با داشتن تخصص در این رشته می توانید شغل خود را تضمین شده بدانید و حقوق بالایی نیز کسب کنید. چرا که اساسا رشته پزشکی در دنیا رشته ای پر تقاضا و رشته ای تخصصی است که نیاز به تحصیل و زحمت فراوان دارد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه بیشتر درباره رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین گفته اند.

تحصیل رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین

به عنوان پزشک مطالعه آنکولوژی و اختلالات خونی در دانشکده های پزشکی آغاز می شود و پس از آن مسیرها بسته به تخصص انتخابی پزشک متفاوت می شود. پس از اتمام تحصیل در دانشکده پزشکی، دانشجویان آنکولوژی:

  • پیشبرد یک برنامه رزیدنتی 2 تا 5 ساله، معمولاً در طب داخلی یا جراحی
  • مجوز پزشکی خود را دریافت کرده و امتحانات لازم برای صدور گواهینامه هیئت مدیره را بگذرانید
  • برنامه فارغ التحصیلی یا بورسیه را در تخصص آنکولوژی انتخاب کنید
  • امتحانات بعدی صدور مجوز را بگذرانید

پزشک متخصص عمومی یا پزشک خانوادگی ممکن است افراد را به یک متخصص انکولوژی ارجاع دهد در صورتی که نظر متخصص در زمینه خاصی را بخواهد یا نتواند تشخیص سرطان را تعیین کند. این هدف این است که علل احتمالی یک مشکل را محدود کرده و آنها را رد کنید تا بهترین درمان ممکن را دریافت کنید. همانطور که گفته شد متاسفانه امکان تحصیل رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین وجود ندارد اما از آنجایی که این کشور عضو اتحادیه اروپاست دانشجویان می توانند به راحتی در کشورهای همسایه و مجاور مانند دانشگاه های زیر تحصیل کنند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لوزان سوئیس
2دانشگاه زوریخ سوئیس
3دانشگاه وین اتریش
4دانشگاه لئوبن اتریش
5موسسه کارلسروهه آلمان

کار در رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین

آنکولوژیست ها پزشکانی هستند که سرطان را تشخیص داده و درمان می کنند. آنها اغلب به عنوان ارائه دهنده اصلی مراقبت های بهداشتی برای فردی مبتلا به سرطان عمل می کنند. طراحی برنامه های درمانی، ارائه مراقبت های حمایتی و گاهی هماهنگی درمان با سایر متخصصان از جمله وظایف این افراد است. آنکولوژی مطالعه سرطان است. متخصصان سرطان در مدیریت و درمان بیماران در طول دوره بیماری تخصص دارند که شامل موارد زیر است:

  • تأیید تشخیص اولیه بیمار
  • تشریح تشخیص و مرحله سرطان
  • ارائه کلیه برنامه های درمانی ممکن و ارائه توصیه ها
  • نظارت بر دوره درمان
  • کمک به بیماران در مدیریت علائم و عوارض جانبی بیماری و برنامه درمانی

با این حال، کار آنها محدود به درمان سرطان نیست. بسیاری از آنکولوژیست ها برای انجام هماتولوژی دارای مجوز پزشکی هستند و بیماران مبتلا به بیماری های خونی را درمان می کنند، از جمله:

  • کم خونی، وضعیتی که ناشی از کمبود گلبول های قرمز است.
  • بیماری سلول داسی شکل، یک اختلال خونی ارثی است که می تواند گردش خون را تحت تأثیر قرار دهد.
  • انواع مختلف ترومبوز، زمانی رخ می دهد که لخته های خون رگ های خونی را مسدود می کنند.

متخصصان آنکولوژی معمولاً دارای تخصصی در این زمینه هستند، بنابراین آنها اغلب تیم بیمار را گسترش می دهند تا پزشکان مناسب برای برنامه درمانی انتخاب شده را در بر بگیرند.

شرایط اعزام دانشجو به لیختن اشتاین در اینجا بررسی شده است.

درآمد آنکولوژیست ها در لیختن اشتاین

آنکولوژیست ها می توانند در لیختن اشتاین در بیمارستان ها و موسسات خصوصی درآمد بسیار بالایی کسب کنند. میزان درآمد کار در رشته آنکولوژی در کشور لیختن اشتاین در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به صورت متوسط 14200CHF (فرانک سوئیس) در ماه است که سالانه حدود 170000CHF (فرانک سوئیس) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار در لیختن اشتاین رشته آنکولوژی به میزان 6940CHF (فرانک سوئیس) و حداکثر به میزان 22100CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق حرفه آنکولوژِی در لیختن اشتاین با سایر مشاغل آورده شده است:

مقایسه حقوق ماهیانه کار مشاغل در لیختن اشتاین (فرانک سوئیس)

گرایشات رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین

رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین و سایر کشورهای جهان دارای 3 گرایش اصلی است. این گرایشات عبارتند از:

گرایشحرفه
آنکولوژی بالینی یا پزشکیسرطان شناسان پزشکی که سرطان را با شیمی درمانی یا ایمونوتراپی درمان می کنند.
آنکولوژی جراحیآنکولوژیست های جراحی که تومورها را در جراحی برمی دارند.
آنکولوژی تابشیانکولوژیست های پرتودرماتی که سرطان را با پرتودرمانی درمان می کنند.

سایر متخصصان انکولوژی بر درمان سرطان در مناطق خاصی از بدن تمرکز می کنند. به عنوان مثال، آنکولوژیست های زنان سرطان های رحم، تخمدان و دهانه رحم را درمان می کنند، در حالی که یک متخصص خون و سرطان پوست روی سرطان خون تمرکز می کند. همچنین متخصصان آنکولوژی اطفال متخصص سرطان های شایع در کودکان و نوجوانان هستند. این چند تخصص فرعی نیز جزو گرایشات ویژه و مورد نیاز هستند.

گرایشات رشته آنکولوژی در لیختن اشتاین

موسسه میلتنی بیوتک در لیختن اشتاین

بیش از 30 سال است که موسسه Miltenyi Biotec نقش مهمی در طراحی، توسعه، ساخت و ادغام محصولاتی دارد که پیشرفت تحقیقات زیست پزشکی را تقویت کرده و سلول درمانی و ژن درمانی را قادر می سازد. با روش های نوآورانه ایمنی درمانی سلولی برای مبارزه با سرطان آشنا شوید. در دوره های آنلاین و وبینارهای زنده و درخواستی این موسسه، تمام جزئیات را خواهید آموخت. این موسسه در گلادباخ آلمان قرار دارد و دارای شعبه های مختلف از جمله در لیختن اشتاین است. برخی از دوره های آنلاین این موسسه:

دوره هاشرح
واکنش لکوسیت های مخلوط و سایر روش های ارائه آنتی ژنانجام سنجش های ارائه آنتی ژن یک مرحله حیاتی و مهم در تحقیقات ایمونوتراپی و همچنین توسعه دارو است.
سلول های T اختصاصی آنتی ژن و ویروسگردش کار سلول T اختصاصی آنتی ژن را کشف کنید. راه حل های غنی سازی و تجزیه و تحلیل برای بررسی نادر سلول های T اختصاصی آنتی ژن و ویروس ایده آل است.
سلول های اولیه پلتفرم جدایی ناپذیر برای تحقیقات سرطان شناسی ایمنیمجموعه وسیعی را برای جداسازی اولیه سلول ها مستقیماً از خون ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه PBMC و جداسازی سلول های ایمنی خود را آسان تر و مقرون به صرفه تر کنید، در حالی که قابلیت تکرارپذیری و ایمنی کاربر را با اتوماسیون بهبود می بخشید.
تجزیه و تحلیل محتوای فوق العاده از محیط زیست ایمنی تومورفناوری MICS عمق بینایی شگفت انگیزی را با توانایی تجزیه و تحلیل بیش از 100 نشانگر در هر نمونه ارائه می دهد.

جهت بررسی شرایط مهاجرت به لیختن اشتاین و کشورهای دیگر می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط را جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *