مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ

رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ

رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ از سال 2024 در دوره تخصصی در دانشگاه لوکزامبورگ ارائه می شود. لوکزامبورگ کشوری کوچک در اروپاست. فقط یک دانشگاه به نام دانشگاه لوکزامبورگ ارائه کننده رشته آنکولوژی در این کشور است. دوره های ارائه شده در این کشور چند زبانه هستند از این رو دانشجویان خارجی کار سختی برای تحصیل در این کشور دارند. این دوره ها در لوکزامبورگ با ترکیب چند زبان شامل فرانسوی، آلمانی و انگلیسی ارائه می شوند. لذا دانشجویان بایستی مدرک B2 زبان فرانسوی و آلمانی را برای پذیرش ارائه کنند. با داشتن مدرک تحصیل پزشکی کارشناسی می توانید در دوره تخصصی رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ شرکت کنید. با استفاده از تجربه و دانش کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید بهترین مسیر برای ورود به کشورهای برتر دنیا را پیدا کنید.

تحصیل رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ

از سپتامبر 2024، دانشگاه لوکزامبورگ 3 دوره تخصص های پزشکی را برای دانشجویانی که دارای مدرک پزشکی هستند ارائه می دهد:

  • پزشکی عمومی
  • آنکولوژی پزشکی
  • مغز و اعصاب

پس از راه اندازی لیسانس پزشکی، دانشگاه دامنه مطالعات پزشکی خود را گسترش داده است. پیشنهاد جدید باعث افزایش تعداد فارغ التحصیلان پزشکی و افزایش تحقیقات پزشکی در لوکزامبورگ می شود. این دوره ها با همکاری نزدیک با بخش بیمارستان در لوکزامبورگ و همچنین پزشکان عمومی برگزار می شود. این شبکه یک برنامه آموزشی عمدتاً عملی را از طریق کارآموزی بالینی ارائه می دهد، با آموزش نظری با هدف تعمیق دانش در رشته انتخابی. شرکت کنندگان در این دوره همچنین می توانند در تحقیقات در مناطقی که لوکزامبورگ دارای سابقه قوی است، مانند تحقیقات سرطان و بیماری های عصبی تخریب کننده، شرکت کنند.

این برنامه با هدف ارائه آموزش پزشکی با کیفیت بالا و چند زبانه بر اساس فناوری ها و درمان های نوآورانه و ارتقای تحقیقات پزشکی در زمینه های استراتژیک انجام می شود. همچنین به تجدید جامعه پزشکی لوکزامبورگ کمک خواهد کرد.

در جدول زیر برنامه رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ به صورت خلاصه بررسی شده است:

آیتمشرح
نام دانشگاهدانشگاه لوکزامبورگ
دورهتخصص آنکولوژی
زبان تحصیلآلمانی، فرانسوی و انگلیسی
مدت زمان تحصیل5 سال
حداقل مدرک مورد نیازمدرک پزشکی و دانش زبان b2

شرح رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ

دوره تخصصی رشته آنکولوژی پزشکی در دانشگاه لوکزامبورگ

دیپلم مطالعات تخصصی در زمینه آنکولوژی پزشکی (DES-ONCO) در دانشگاه لوکزامبورگ دارای صلاحیت حرفه ای تخصصی است که با هدف تأیید عمل انکولوژی انجام می شود. این دوره آموزشی به صورت تمام وقت ارائه می شود و حداقل پنج سال به طول می انجامد. شما می توانید حداکثر 1 سال را در یک محیط تحقیقاتی آموزشی غیر بالینی سپری کنید یا زمان تحقیق خود را در طول دوره آموزش بالینی خود در مجموع به مدت 2 ترم تقسیم کنید.

نقاط قوت این برنامه:

  • کارآموزی در آنکولوژی پزشکی در لوکزامبورگ
  • زیر نظر متخصصان آنکولوژی مجرب
  • محیط چند زبانه

جهت پذیرش داوطلب باید دارای گواهی آموزش پزشکی اولیه باشد که در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا یا کنفدراسیون سوئیس داشته باشد. یا یک گواهی آموزش پزشکی اولیه که در یک کشور ثالث اخذ شده است و مطابق با مفاد قانون 28 اکتبر 2016 در مورد به رسمیت شناختن صلاحیت های حرفه ای، به ویژه با معیارهای مندرج در ماده 24 مطابقت دارد داشته باشد. نامزد باید تبعه یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا یا کنفدراسیون سوئیس یا شهروند یک کشور ثالث با مجوز اقامت معتبر صادر شده توسط وزارت امور خارجه لوکزامبورگ باشد. تسلط به زبان B2 به فرانسوی و آلمانی را از شرایط پذیرش است.

دوره تخصصی رشته آنکولوژی پزشکی در دانشگاه لوکزامبورگ

برنامه های جدید پزشکی و آنکولوژی در لوکزامبورگ

تخصص های مغز و اعصاب و آنکولوژی پزشکی برنامه های جدیدی هستند، در حالی که آموزش پزشکی عمومی موجود به طور کامل با استفاده از قانون 31 ژوئیه 2020 در مورد سازماندهی مطالعات تخصصی پزشکی در دانشگاه لوکزامبورگ به طور کامل در دانشگاه ارائه شده است. این برنامه های جدید به شرح زیر هستند:

  • تخصص نورولوژی: یک صلاحیت حرفه ای است که اجازه فعالیت عصب شناسی را می دهد. این برنامه به صورت تمام وقت است و حداقل 5 سال طول می کشد، از جمله 1 سال تحقیق.
  • تخصص آنکولوژی پزشکی: این برنامه به صورت تمام وقت است و حداقل 5 سال طول می کشد، از جمله یک سال تحقیق.
  • تخصص پزشکی بالینی: یک دوره 4 ساله، یک برنامه آموزش بالینی 3 ساله به علاوه 2 ترم در یک گروه تخصصی در تحقیقات پزشکی بالینی یا مراقبت های اولیه.

در این بخش از مطلب شاهد شرایط تحصیل در رشته آنکولوژی در لومزامبورگ هستید:

شرایط تحصیل در رشته آنکولوژی در لومزامبورگ

درآمد آنکولوژیست ها در لوکزامبورگ

میزان درآمد کار رشته های پزشکی از جمله مشاغل تخصصی مانند رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ بسیار زیاد است. این حرفه لازمه 3 سال تحصیل کارشناسی پزشکی در لوکزامبورگ و 5 سال تحصیل تخصص آنکولوژی به همراه 1 سال تحقیق است. لذا میزان حقوق و درآمد متناسب با زحمت و کسب تخصص آن نیز بالاست. به همین ترتیب میزان حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به صورت متوسط 12800€ (یورو) در ماه است که سالانه معادل 154000€ (یورو) می باشد. این در حالی است که افرادی که در رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ مشغول به کار هستند حداقل به میزان 6780€ (یورو) و حداکثر به میزان 19500€ (یورو) حقوق دریافت می کنند.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق حرفه آنکولوژی در لوکزامبورگ با سایر مشاغل آورده شده است:

مقایسه حقوق ماهیانه کار مشاغل در لوکزامبورگ (یورو)

کار آنکولوژی در موسسه بهداشت لوکزامبورگ

موسسه بهداشت لوکزامبورگ یک سازمان تحقیقاتی عمومی است که در خط مقدم علوم پزشکی قرار دارد. فعالیت های تحقیقاتی آن با تخصص قوی در زمینه سلامت جمعیت، آنکولوژی، عفونت و ایمنی و همچنین ذخیره و نگهداری نمونه های بیولوژیکی، بر سلامت افراد تأثیر می گذارد. در موسسه بهداشت لوکزامبورگ، دانشمندان مکانیسم های بیماری را برای توسعه تشخیص های جدید، درمان های نوآورانه و ابزارهای موثر برای پیاده سازی داروهای شخصی بررسی می کنند. این موسسه واقع در لوکزامبورگ پ، این فرصت را برای کار در یک محیط پویا پ، بین المللی و چند زبانه ارائه می دهد که احترام شخصی و دستاوردهای حرفه ای را بر اساس بالاترین استانداردهای فکری و اخلاقی ارزش گذاری می کند. پاداش این موقعیت باید بر اساس صلاحیت و تجربه باشد.

برای عضویت در تیم تحقیقاتی سلولی و پیشرفت سرطان در آزمایشگاه تحقیقات سرطان تجربی و گروه آنکولوژی می توانید با این موسسه ارتباط برقرار کنید و رزومه خود را ارسال کنید. با داشتن پیشنهاد کاری می توانید جهت کسب ویزای کاری لوکزامبورگ اقدام کنید. با استفاده از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید مهاجرتی آسان و مطمئن داشته باشید.

سوالات پرتکرار در مورد رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب به سوالات پرتکرار شما در مورد رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • درآمد در حوزه رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ چقدر است؟ میزان حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به صورت متوسط 12800€ (یورو) در ماه است که سالانه معادل 154000€ (یورو) می باشد.
  • شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در لوکزامبورگ چیست؟ دیپلم مطالعات تخصصی در زمینه آنکولوژی پزشکی (DES-ONCO) در دانشگاه لوکزامبورگ دارای صلاحیت حرفه ای تخصصی است که با هدف تأیید عمل انکولوژی انجام می شود. این دوره آموزشی به صورت تمام وقت ارائه می شود و حداقل 5 سال به طول می انجامد. شما می توانید حداکثر 1 سال را در یک محیط تحقیقاتی آموزشی غیر بالینی سپری کنید یا زمان تحقیق خود را در طول دوره آموزش بالینی خود در مجموع به مدت 2 ترم تقسیم کنید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *