مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته آنکولوژی در تایلند

رشته آنکولوژی در تایلند

رشته آنکولوژی در تایلند در بهترین دانشگاه های جهان و آسیا با هزینه تحصیل مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر می باشد. این کشور، به دلیل داشتن سواحل چشمگیرش یکی از مقاصد مورد علاقه مسافران غربی بوده است که به نظر می رسد هر کسی که آن را به تماشا بنشیند جذب می کند. علاوه بر این، فرهنگ و تاریخ غنی سرزمین لبخندها هر ساله توجه مسافران بیشتری را برانگیخته است. به همین ترتیب، غذاهای این کشور نیز متنوع و منحصر به فرد هستند که دوست ندارید با قدم گذاشتن در این کشور طعم آن را از دست بدهید.

اما، این کشور چیزی فراتر از مکانی است که می توانید در آن تجربه کنید و در یک فرهنگ جذاب غرق شوید. این کشور دارای سیستم آموزشی قابل توجهی است. نرخ باسوادی بالای 96% به سادگی نشان می دهد که کشور چگونه به آموزش خوب اهمیت می دهد. با توجه به این نکته، اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، می توانید این کشور را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید. در این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی تحصیل رشته آنکولوژی در تایلند برای دانشجویان بین المللی می پردازیم.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در تایلند

تحصیل در این کشور، هر چیزی را که یک دانشجوی مهاجر می خواهد بخواهد، از شهرهای هیجان انگیز، فرهنگ و موزه ها، گرفته تا انواع جشنواره ها، موسیقی و فیلم ارائه می دهد. این کشور سهم قابل توجهی از دیدنی های میراث جهانی یونسکو دارد و موقعیت مکانی آن به راحتی می تواند به کشورهای همسایه سفر کند. بدون توجه به مقصدی که برای تجربه خود انتخاب می کنید، می توانید آرام باشید، مطمئنا تجربه ای شگفت انگیز خواهید داشت.

بیش از 600 دانشگاه مختلف در این کشور برای انتخاب وجود دارد و یافتن بهترین دانشگاه یا بهترین برنامه تحصیل در خارج از کشور، در تعیین تجربه تحصیل در خارج از کشور بسیار مهم خواهد بود.

جدول زیر دانشگاه های رشته آنکولوژی در تایلند را به همراه رتبه جهانی آن ها و رتبه آن ها در قاره آسیا را نشان می دهد:

دانشگاهرتبه جهانیرتبه آسیا
دانشگاه مهیدول441141
دانشگاه چولالونگ کورن539174
دانشگاه خون کان583193
دانشگاه چیانگ مای673241
شاهزاده دانشگاه Songkla741263
دانشگاه تمماست1207479
دانشگاه سریناخارینویروت1500612
دانشگاه نارسوان1543632
دانشگاه کاستسارت1680696
دانشگاه رانگسیت1682698

مدرک آموزشی در اکثر دانشگاه های این کشور زبان تایلندی است. اما برخی از کالج ها و دانشگاه ها از زبان انگلیسی به عنوان وسیله آموزشی خود استفاده می کنند. این امر به ویژه در مورد دانشگاه هایی که برنامه های تحصیلی بین المللی ارائه می دهند صادق است.

مشاغل رشته آنکولوژی در تایلند

آنکولوژیست ها پزشکانی می باشند که وظایف زیر را به عهده دارند:

وضایف آنکولوژیست ها در تایلند

آنکولوژیست پزشکی است که در مطالعه، تشخیص و درمان تومورهای سرطانی تخصص دارد. هنگامی که فرد مبتلا به سرطان تشخیص داده می شود، یک آنکولوژیست مراقبت و درمان کلی بیمار را در تمام مراحل بیماری بر عهده می گیرد. در زمینه سرطان شناسی بالینی 3 حوزه اصلی وجود دارد که عبارتند از:

  • سرطان شناسی پزشکی
  • سرطان شناسی جراحی
  • سرطان شناسی پرتویی

حقوق ماهیانه کار در تایلند برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در تایلند به باتاز آنجا که سرطان می تواند بر هر اندام بدن و افراد در هر سنی تأثیر بگذارد، انواع مختلف سرطان شناسان وجود دارد. به عنوان مثال، آنکولوژیست های پزشکی طب داخلی را مطالعه کرده و سرطان را از طریق شیمی درمانی درمان می کنند. آنکولوژیست اطفال متخصص اطفال در زمینه سرطان هایی هستند که نوزادان و کودکان را تحت تاثیر قرار می دهند. آنکولوژیست های پرتویی تومورها را از طریق پرتودرمانی درمان می کنند. آنکولوژیست های جراحی، جراحانی هستند که در برداشتن بافت سرطانی تخصص دارند تا از رشد آن جلوگیری کنند. بسیاری از فوق تخصص های دیگر در زمینه عمل سرطان وجود دارد. در حقیقت، تقریبا بسیاری از فوق تخصص های مختلف رشته انکولوژی در تایلند به اندازه انواع مختلف پزشکان وجود دارد.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در تایلند

در حالی که دانشگاه های این کشور رایگان نیستند، اما در مقایسه با سایر دانشگاه های جهان ارزان تر می باشند. بسیاری از دانشگاه های این کشور برای دانشجویان محلی و بین المللی نرخ های متفاوتی دارند. دانشجویان بین المللی معمولا شهریه بالاتری را در مقایسه با همتایان محلی خود پرداخت می کنند. هزینه تحصیل در تایلند در مقایسه با تحصیل در آمریکای شمالی یا اروپا بسیار کمتر است. با وجود هزینه کم، کیفیت هنوز هم تراز سایر دانشگاه های جهان است. هزینه تحصیل در این کشور از حدود 500$ (دلار) در هر ترم شروع می شود. این بدان معناست که هزینه یک برنامه کامل 4 ساله می تواند حدود 4000$ (دلار) باشد. از سوی دیگر، یک دانشجوی بین المللی می تواند ماهانه به طور متوسط 650$ (دلار) برای زندگی راحت در این کشور هزینه کند. اما اگر آن ها در خارج از شهرهای اصلی تایلند زندگی کنند، این کاهش می یابد.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در تایلند

ویزای تحصیلی تایلند

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور نیاز به ویزای تحصیلی تایلند دارند. با این حال، در بسیاری از موارد مدرسه ای که دانش آموز قصد دارد در آن شرکت کند می تواند به انجام کارهای اداری کمک کند. قبل از ورود به این کشور، دانشجویان باید ویزای تحصیلی (ویزای ED غیر مهاجر) را از سفارت این کشور در کشور خود دریافت کنند. ویزای تحصیلی فقط برای 90 روز خوب است. بنابراین، پس از ورود به این کشور، دانشجو باید برای ویزای دانشجویی 1 ساله اقدام کند. که در صورت نیاز می تواند برای دوره های 1 ساله دیگر تمدید شود. هزینه ویزا 60$ (دلار) است.

پس از دریافت ویزا، دانشجویان باید هر 90 روز آدرس فعلی خود را به اداره مهاجرت اطلاع دهند. فقدان این اعلان منجر به جریمه 2000THB (بات) می شود.همچنین از دانشجویان خواسته می شود که نشان دهند که از منابع مالی کافی برای اقامت در این کشور در طول تحصیل برخوردارند. دانشجویان مجرد باید 650$ (دلار) و دانشجویانی که دارای خانواده هستند باید 1300$ (دلار) داشته باشند. برای مهاجرت به تایلند از طریق تحصیل با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از نحوه اعزام دانشجو به این کشور آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *