مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته آنکولوژی در برزیل

رشته آنکولوژی در برزیل

رشته آنکولوژی در برزیل از بهترین رشته ها و محبوب ترین رشته ها در بین دانشجویان بین المللی بوده، این برنامه در دانشگاه سائوپائولو ارائه می شود. این کشور، یکی از بزرگترین کشورها در آمریکای جنوبی، به دلیل مجسمه مسیح نجات دهنده و ساحل ایپانما مشهور است. در حالی که بیشتر یک مقصد گردشگری مشهور است، اکنون به نقطه اصلی برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. به هر حال، این دانشگاه میزبان دانشگاه های مقرون به صرفه و در عین حال برجسته است. این کشور، یک مکان ایده آل برای تحصیل برای بسیاری از مردم از سراسر جهان است.

این منطقه مملو از فرهنگ و میراث است و متخصصان می توانند با گذراندن دوره هایی در برزیل تجربه یادگیری واقعا منحصر به فردی داشته باشند. اقتصاد نوظهور این کشور می تواند فرصت های حرفه ای زیادی را برای کسانی که دوره های آموزشی خود را در این کشور دنبال می کنند فراهم کند. دوره های آموزشی در این کشور طیف وسیعی از موضوعات را در صنایع مختلف پوشش می دهد و ممکن است به عنوان بخشی از یک برنامه مدرک دانشگاهی خاص یا از یک موسسه دانشگاهی گرفته شود. دوره های آموزشی در این کشور از برنامه های منحصر به فرد و نوظهور ارائه می شود که روش های تعاملی را با برنامه های کاربردی دنیای واقعی ترکیب می کند.

این دوره ها جدیدترین روش های یادگیری بزرگسالان را با جدیدترین پیشرفت های تکنولوژیکی ترکیب می کند. دانشجویان آینده می توانند دوره هایی را در موضوعاتی مانند بازاریابی، مدیریت، پایداری و توسعه سازمانی در نظر بگیرند. متقاضیانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در برزیل را دارند، جهت کسب اطلاعات در این زمینه می توانند این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است را مطالعه کنند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در برزیل

دانشگاه سائوپائولو (USP) رشته آنکولوژی در برزیل را ارائه می دهد. مطالعات آنکولوژی معمولا با پرتودرمانی ترکیب می شوند. دانشجویان کارشناسی ارشد در آنکولوژی در دانشگاه سائوپائولو شما واحدهای اصلی و اختیاری را باید مطالعه  کنند که عبارتند از:

  • سرطان شناسی
  • آناتومی و پرتودرمانی
  • فیزیک اشعه
  • بیولوژی سرطان و داروسازی
  • روش های تحقیق و مراقبت های بهداشتی مبتنی بر شواهد

دانشجویان کارشناسی ارشد باید به مطالعه و تحقیق پیشرفته در زمینه هایی که در نمودار زیر نشان داده شده است بپردازند:

کارشناسی ارشد آنکولوژی در برزیلاین دانشگاه، قدیمی ترین دانشگاه این کشور و یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی در آمریکای لاتین است. اولین مدرسه آن، دانشکده حقوق در سال 1872 تأسیس شد و دانشگاه در سال 1934 با اتحاد چندین مدرسه از قبل تأسیس شد. USP در شهر سائوپائولو، یکی از توسعه یافته ترین شهرهای این کشور واقع شده است و پردیس ها در 8 شهر توزیع شده اند. ساختار دانشگاهی آن در 42 مدرسه، 6 موسسه تخصصی و 4 موزه مهم سازماندهی شده است. USP به سرعت به عنوان یک مرکز تحقیقاتی در بسیاری از زمینه های مختلف نقش برجسته ای را به دست آورده است و حدود 20% از کل نتایج دانشگاهی این کشور را بر عهده دارد. در عین حال، دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد همیشه کیفیت خود را بهبود بخشیده و بهترین دانشجویان را به خود جلب کرده است.

بازارکار رشته آنکولوژی در برزیل

آنکولوژیست ها پزشکی می باشند که در تشخیص و درمان سرطان تخصص دارد. حقوق ماهیانه کار در برزیل برای رشته آنکولوژی در برزیل عبارتند از:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست های در برزیل

اگر به دنبال حرفه ای در زمینه پزشکی می باشید و علاقه خاصی به سرطان دارید، ممکن است دوست داشته باشید که یک متخصص سرطان (آنکولوژیست) باشید. بسیاری از آنکولوژیست ها در بیمارستان ها کار می کنند و در آنجا بیماران مبتلا به سرطان را تشخیص داده و درمان می کنند. آن ها ممکن است برنامه های درمانی را تجویز کنند که می تواند شامل داروهای داروسازی، شیمی درمانی، رادیوتراپی یا جراحی باشد. آن ها در طول و بعد از درمان از بیماران خود مراقبت می کنند و همچنین مراقبت های آرام بخشی را برای کسانی که دارای موارد نهایی هستند ارائه می دهند. سرطان شناسی همچنین به اخلاق درمان سرطان توجه دارد و بسیاری از متخصصان سرطان در تحقیقات و تشخیص سرطان کمک می کنند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در برزیل

هزینه تحصیل و زندگی در برزیل بستگی به مدرسه ای دارد که در آن تحصیل می کنید دارد. دانشگاه های دولتی برای دانشجویان بین المللی رایگان می باشند. در حالی که، شهریه دانشگاه های خصوصی بین 1800$ تا 10000$ (دلار) است. هزینه زندگی در این کشور با توجه به محل اقامت شما می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر شهر ریودوژانیرو را انتخاب کنید، هزینه آن بیشتر خواهد بود. اما اگر به مکان دیگری بروید، به ویژه در شمال و شمال شرقی کشور، مانند شهر ماسیو، هزینه های شما بسیار کاهش می یابد.

جدول زیر هزینه زندگی را در 2 شهر مختلف نشان می دهد:

پارامترهزینه در شهر ریودوژانیرو به دلارهزینه در شهر ماسیو به دلار
هزینه غذا (روزانه)3$4$
هزینه غذا (ماهانه)108$131$
اجاره ماهانه177$305$
خدمات ماهانه68$61$
حمل و نقل34$41$

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در برزیل

کار حین تحصیل در برزیل

اگر تحصیل در برزیل اولویت شما در فهرست کارهای شماست، حتما با دانشگاه تماس بگیرید که آیا این برنامه دارای تجربه صنعتی است یا خیر.  حتما از آن ها بپرسید که آیا امکان کار حین تحصیل وجود دارد یا خیر. اگر دانشجوی خارجی یا کارآموز هستید که تحت برنامه ضمیمه آموزشی به این کشور می آید، باید دارای مجوز کار آموزشی، گذرنامه استخدامی آموزشی باشید یا در برنامه تعطیلات کاری حضور داشته باشید تا مشاغل خود را مشروعیت بخشید. موسسات اینجا دارای کارآموزی هستند که مربوط به دوره ای است که قصد تحصیل آن را دارید. دانشجو فقط می تواند این کارآموزی های مرتبط را انتخاب کند.

این باعث می شود که دانشجویان معمولا حدود 2 یا 3 ماه کار کنند و به آن ها اجازه می دهد مهارت های خود را به کار گیرند. تعدادی از دانشجویان کارآموزی را با موفقیت زیادی به پایان می رسانند و شرکت به صورت تمام وقت به آن ها پیشنهاد می دهد که پس از فارغ التحصیلی موفقیت آمیز دانشجویان قابل اجرا است. چنانچه درباره تحصیل در این کشور سوالی در ذهن شما ایجاد شده است می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و پاسخ آن ها را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *