مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته آنکولوژی در بلاروس

رشته آنکولوژی در بلاروس

رشته آنکولوژی در بلاروس یکی از رشته هایی است که مد نظر بسیاری از دانشجویان بین المللی بوده و به دلیل هزینه های مقرون به صرفه دانشجویان به این کشور مهاجرت می کنند. این کشور، یک کشور زیبا و کوچک در شرق اروپا است. این کشور محصور در خشکی است که در شمال با لتونی و لیتوانی هم مرز است. اوکراین مرز جنوبی را اشغال کرده و روسیه همسایه شرق آن است. و مرز غربی توسط لهستان اشغال شده است. فرهنگ این کشور به شدت تحت تأثیر فرهنگ روسیه است. به همین دلیل است که مینسک پایتخت دارای چندین ساختمان روسی است. این کشور با حدود 10 میلیون نفر جمعیت عمدتا بلاروسی و روسی، دو زبان رسمی این کشور صحبت می کند.

این کشور، مانند بسیاری از کشورهای اروپای شرقی دارای تاریخ طولانی و طولانی است. همانند اوکراین، فرهنگ این کشور توسط بسیاری از افرادی که از آن عبور کرده اند شکل گرفته و تغییر کرده است. چه روس هایی که به اروپا می روند، و چه مسافران اروپایی که به سمت شرق مهاجرت می کنند. این کشور علیرغم روابط نزدیک با روسیه همسایه، دارای فرهنگ متمایز و افتخارآمیز خود، با زبان، رسوم، و آشپزی و هنر خاص خود است. همانند سایر کشورهای منطقه، دانشجویانی که تحصیل در این کشور را انتخاب می کنند با آب و هوای نسبتا خنک، زمستان های سرد و تابستان های معتدل روبرو می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که یکی از بهترین موسسات در زمینه مهاجرت می باشد، در این نگارش به شما عزیزان درباره موضوع رشته آنکولوژی در بلاروس اطلاعات مهم را قرار داده است.

معرفی رشته آنکولوژی در بلاروس

رشته آنکولوژی در بلاروس یک زیرمجموعه از علوم پزشکی است که ناهنجاری های غیر بدخیم، مکانیسم ها و ویژگی های ظاهر و توسعه آن ها، روش های تشخیص، درمان و پیشگیری را مورد مطالعه قرار می دهد. مشکلات آنکولوژی در سراسر جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متخصصان دائما در حال جستجو و پیاده سازی روش هایی برای تشخیص زود هنگام تومورهای بدخیم، درمان و پیشگیری از آن ها می باشند. در حال حاضر سازمان های بهداشتی تخصصی این کشور مجهز به دستگاه های مدرن هستند که با کمک آن ها می توان تشخیص و درمان را انجام داد. سطح بالایی از حرفه ای بودن متخصصان سرطان شناسی در سراسر جهان شناخته شده است.

این برنامه، برنامه ای است که بر مطالعه علمی مواد سرطان زا متمرکز است. موضوعاتی که در این رشته مورد مطالعه قرار می گیرد به شرح زیر است:

  • شروع بدخیمی در سلول ها
  • بافت ها
  • خون و اندام ها
  • ژنتیک سرطان
  • آناتومی و فیزیولوژی سلول های سرطانی
  • مطالعه رفتارها و درمان سرطان

معرفی رشته آنکولوژی در بلاروس

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در بلاروس

دانشگاه هایی که رشته آنکولوژی در بلاروس را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس
  • دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک
  • دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو
  • دانشگاه پزشکی دولتی گومل

دانشگاه های پزشکی این کشور در دانشکده ها سازماندهی شده اند و دانشجویان بین المللی تحت دانشکده هایی برای دانشجویان خارجی آموزش می بینند که در همه دانشگاه های پزشکی موجود است. برای تحصیل در بلاروس، دانشجویان بین المللی می توانند به زبان انگلیسی یا روسی تحصیل کنند. شهروندان خارجی بدون تسلط لازم به زبان روسی یا کسانی که قصد دارند آمادگی بیشتری برای امتحانات ورودی داشته باشند، می توانند ابتدا در گروه های مقدماتی دانشکده ها برای دانشجویان خارجی تحصیل کنند. این برنامه شامل موضوعات اساسی برای ورود به دانشگاه (روسی، زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و فیزیک) است. این دوره مقدماتی دسترسی مستقیم به مطالعات دانشگاهی در زمینه انتخاب شده را فراهم می کند. برنامه دانشگاه های این کشور منجر به دیپلم و در نهایت مدرک دکترا می شود. سپس فارغ التحصیلان دوره کارآموزی 1 ساله را می گذراندند.

حرفه آنکولوژیست در بلاروس

داروسازان آنکولوژی با مراقبت از بیماران سرطانی در تمام مراحل درمان خود درگیر می باشند. از ارزیابی و تشخیص، تا تصمیمات درمانی، مدیریت دارو، مدیریت علائم و مراقبت های حمایتی، و در نهایت با برنامه های بازماندگان در پایان درمان آن ها همه را انجام می دهند. آن ها با سایر ارائه دهندگان مراقبت برای اطمینان از لیست دارویی فعلی و دقیق، انتخاب مناسب ترین درمان، نظارت بر اثرات داروهای تجویز شده و مدیریت عوارض جانبی که اغلب با درمان سرطان همراه است، همکاری می کنند. از آنجا که مراقبت از بیماران سرطانی همچنان با هزینه های درمانی بالا، کمبود دارو، الزامات قانونی و کاهش بازپرداخت به چالش کشیده می شود، داروساز آنکولوژی به شدت برای حمایت از تیم بالینی در تلاش برای بهبود مراقبت های کلی سرطان و کیفیت بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

حقوق ماهیانه کار برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در بلاروس

مهم ترین وظایف آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

مهم ترین وظایف آنکولوژیست ها در بلاروس

هزینه تحصیل و زندگی در بلاروس

برای تکمیل مدرک تحصیلی در این کشور، هزینه های مختلفی نیاز است که شامل شهریه دانشگاه، هزینه ها و هزینه های زندگی روزانه یک دانشجوی معمولی، و اقامتگاه و اجاره مسکن آن ها برای کل اقامت آن ها می شود. در این کشور، یک دانشجوی بین المللی باید شهریه ای به میزان متوسط 2000$ تا 4000$ (دلار) بپردازد که این کشور را به یکی از ارزان ترین مقاصد هنگام تحصیل تبدیل می کند.

هزینه اقامت بلاروس برای دانشجویان در حدود 150$ تا 200$ (دلار) در ماه مشخص شده است و این بستگی به میزان صرفه جویی شما دارد. بنابراین، یاد بگیرید که چگونه کارهای خانه و آشپزی را به تنهایی انجام دهید تا هزینه های ماهانه خود را کاهش دهید. هزینه خوابگاه برای دانشجویان از 15$ تا 50$ (دلار) در خوابگاه های دانشگاه بسیار ارزان است که بستگی به این دارد که اتاق شما مشترک است یا خیر. در حالی که آپارتمانه ا و اقامتگاه های خارج از خانه بین 200$ تا 250$ (دلار) در ماه است.

هزینه های مهم زندگی در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به دلار
بلیط یکطرفه0.34$
تاکسی1.38$
غذا از رستوران9.88$
شیر 1 لیتر0.79$
1 کیلو گرم برنج1.41$
تخم مرغ 12 عدد1.40$
1 کیلوگرم گوشت7.6$
خدمات50$
اینترنت13.5$
اجاره350$

برای مهاجرت به بلاروس می توانید از خدمات کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *