مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته آنکولوژی در ایسلند

رشته آنکولوژی در ایسلند

رشته آنکولوژی در ایسلند در برترین دانشگاه ها تدریس شده و امکانات رفاهی و آموزش با کیفیت بسیار عالی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. بسیاری از موسسات آموزش عالی قابل توجه در این کشور واقع شده اند. قدیمی ترین موسسه در سال 1911 تأسیس شد. بدین معنا که شما در حال آموزش مدرن و به روز خواهید بود. روش های سنتی و منسوخ شده بسیار کمی پیدا خواهید کرد، با این هدف که موسسات تنها از مهم ترین روش های آموزشی استفاده کنند. این شما را برای بازار کار قرن بیست و یکم مجهز می کند و بر اشتغال شما تمرکز می کند. در حالی که همه دانشگاه ها توسط وزارت آموزش، علوم و فرهنگ مجاز هستند. اما از نظر محتوای دوره های خود آزادی دارند. این بدان معناست که دوره ای با همین نام در دو موسسه جداگانه ممکن است بسیار متفاوت تدریس شود.

در این کشور 7 دانشگاه پیدا خواهید کرد. 3 مورد از این موارد خصوصی و 4 دانشگاه دیگر دولتی می باشد. 2 دانشگاه بزرگ در شهر پایتخت، ریکیاویک واقع شده اند. حدود 18000 دانشجو در تمام موسسات ثبت نام کرده اند که 5% آن ها دانشجوی بین المللی می باشند. موسسات آموزش عالی در این کشور قصد دارند دانشجویان بین المللی خود را افزایش دهند. بنابراین، بسیار استقبال می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش اطلاعات بسیار مهمی را درباره رشته آنکولوژی در ایسلند در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در ایسلند

مهم ترین نکته درباره دانشگاه های این کشور این است که دانشگاه های دولتی شهریه نمی گیرند. فقط هزینه های کوچک درخواست و ثبت نام را دارند. حتی دانشگاه های خصوصی مانند دانشگاه ریکیاویک در مقایسه بین المللی هزینه های نسبتا کمی دارند. با این حال، هزینه های زندگی در این کشور بسیار زیاد است. به عنوان یک کشور کوچک دور افتاده، بسیاری از کالاها و غذاها باید گران وارد شوند. حتی اگر می توانید بدون شهریه تحصیل کنید، اقامت طولانی تر ممکن است شما را ملزم به برنامه ریزی دقیق امور مالی خود کند.

دانشگاه ایسلند و دانشگاه ریکاویک دانشگاه هایی می باشند که رشته آنکولوژی در ایسلند را ارائه می دهد. دانشگاه ایسلند یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در ریکیاویک، در این کشور و قدیمی ترین و بزرگترین موسسه آموزش عالی کشور است. این دانشگاه در سال 1911 تأسیس شد و به طور پیوسته از یک مدرسه کوچک کارمندان دولتی به یک دانشگاه جامع مدرن تبدیل شد. این دانشگاه برای حدود 14000 دانشجو در 25 دانشکده آموزش می دهد. آموزش و پژوهش در علوم اجتماعی، علوم انسانی، حقوق، پزشکی، علوم طبیعی، مهندسی و آموزش معلمان انجام می شود. این محوطه دارای محوطه ای متمرکز در اطراف خیابان سوغورگاتا در مرکز ریکیاویک با امکانات اضافی در مناطق نزدیک و همچنین در حومه شهر می باشد.

بازارکار رشته آنکولوژی در ایسلند

حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای آنکولوژیست ها

رشته آنکولوژی در ایسلند امروزه با روزهای اولیه درمان سرطان متفاوت با گزینه های درمانی بیشتر، کنترل بهتر درد و کاهش عوارض جانبی درمان است. این علم پویا است و پیوسته در حال پیشرفت است و بسیاری از درمان های جدید در افق است. بسیاری از مردم در حال گذار از بیمار سرطانی به بازمانده از سرطان می باشند. به طور خلاصه، اغلب امید به بهبودی یا زندگی با این بیماری وجود دارد. پرستاران آنکولوژی نقش مهمی در تمام مراحل مراقبت از سرطان دارند.

به عنوان یک پرستار آنکولوژی، شما در مسیری از آموزش حرفه ای قرار خواهید گرفت که چالش ها، پاداش های مالی و رشد حرفه ای را ارائه می دهد. اگر تمایلی به شناخت بیماران و تفاوت های نیازها و مراقبت های آن ها دارید، پرستاری انکولوژی ممکن است یک انتخاب حرفه ای خوب باشد. شما اغلب این شانس را خواهید داشت که با مردم در طول سفر سرطانی روابط عمیقی برقرار کنید. شاخه های مختلف این رشته در نمودار زیر نشان داده شده است:

شاخه های مختلف  آنکولوژی در ایسلند

تحصیل در ایسلند

طول دوره های تحصیلی در جدول زیر را نشان می دهد:

مقطعطول دوره
کارشناسیبین 3 تا 4 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکترا2 سال

دانشجویانی که 180 واحد تا 240 واحد را با موفقیت گذرانده اند، به این معنی است که 3 تا 4 سال تحصیل دارای مدرک کارشناسی می باشند. در این کشور مدرک کارشناسی برای شروع حرفه ای به جزء B.S پرستاری کافی نیست. پس از اتمام دوره کارشناسی به دانشجویان توصیه می شود که دوره کارشناسی ارشد را ادامه دهند. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، دانشجویان مجاز به پیوستن به بازار کار می باشند. دوره کارشناسی ارشد شامل 2 سال است. تکمیل دوره کارشناسی ارشد نیاز به یک کار تحقیقی محکم و پایان نامه چشمگیر دارد. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، دانشجوی دکترا می تواند در مقطع دکترا پذیرفته شود.

دانشگاه های زیر پذیرش در مقطع دکترا را ارائه می دهند:

  • دانشگاه ایسلند
  • دانشگاه ریکیاویک
  • دانشگاه کشاورزی ایسلند

مدرک دکترا نیاز به یک پایان نامه چشمگیر دارد. دانشجویان موظفند از پایان نامه خود در انجمن های مجاز دفاع کنند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در ایسلند

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در ایسلند

هزینه تحصیل در ایسلند بستگی به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) دارد. اگر تحصیل در یک موسسه دولتی را انتخاب کنید، بدون توجه به کجای جهان که هستید، ملزم به پرداخت شهریه نخواهید بود. جدول زیر هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی را نشان می دهد:

پارامترهزینه در دانشگاه های دولتی به کرون
برای دانشجویان اتحادیه اروپا75000ISK
برای دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا80000ISK

شما باید هزینه ثبت نام سالانه در حدود 75000ISK پرداخت کنید. اگر دانشجوی EEA نیستید ، باید هزینه درخواست را نیز بپردازید که حدود 8000ISK است. اگر تحصیل در یک موسسه خصوصی را انتخاب می کنید، باید شهریه پرداخت کنید.

جدول زیر هزینه تحصیل در دانشگاه خصوصی را نشان می دهد:

پارامترهزینه در دانشگاه های خصوصی به کرون
کمترین540000ISK
بیشترین20000000ISK

بسته به موسسه انتخابی، دوره و ملیت شما، این هزینه شهریه می تواند از 540000ISK تا 2000000ISK (کرون) در سال باشد. شایان ذکر است که بورسیه ها و کمک های مالی برای دانشجویان بین المللی نیز وجود دارد. اما می توانند رقابتی باشند و معمولا بر اساس شایستگی است. برای کسب اطلاعات در مورد کمک های مالی، با موسسه انتخابی خود تماس بگیرید. شرایط و هزینه زندگی در ایسلند مشابه سایر کشورهای غربی است.

برخی از دانشگاه ها توصیه می کنند که بودجه ای در حدود 120000ISK (کرون) در ماه تهیه کنید. این امر هزینه های اقامت، مواد غذایی، سفر، مواد مطالعه و سایر هزینه های زندگی شما را پوشش می دهد. اگر قصد دارید در یکی از شهرهای بزرگ زندگی کنید، احتمالا هزینه های زندگی شما بیشتر خواهد بود. هزینه دیگری که دانشجویان بین المللی باید در نظر بگیرند بیمه درمانی است. برای اطلاع از جزییات مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *