مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته آنکولوژی در اندونزی

رشته آنکولوژی در اندونزی

رشته آنکولوژی در اندونزی یکی از رشته های برتر این کشور بوده و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند در این حرفه مشغول به کار شوند. این کشور، مجموعه ای از 17000 جزیره است که در جنوب شرقی آسیا در امتداد خط استوا واقع شده اند. تنها حدود 6000 مورد از این جزایر مسکونی شناخته شده است. زمین در سراسر کشور از سواحل باشکوه تا کوه های چشمگیر متفاوت است. این کشور سرشار از منابع طبیعی از جمله نفت و گاز طبیعی است. این کشور بخاطر آتشفشان های خود شناخته شده است و دارای بالاترین فعالیت های آتشفشانی در جهان است. این کشور که 250 میلیون نفر جمعیت دارد، چهارمین کشور پرجمعیت جهان است و دارای بیشترین جمعیت مسلمان جهان در کشورهای اکثریت مسلمان است.

این کشور دارای آب و هوای گرمسیری است. به این معنی که درجه حرارت در طول سال ثابت است. آب و هوا معمولا گرم است و میانگین دما بین 23 تا 28 درجه سلسیوس بسته به موقعیت شما است. این به دلیل نزدیکی این کشور به خط استوا است. خشک ترین زمان از ژوئن تا اکتبر است و فصل بارندگی های موسمی در ژانویه و فوریه رخ می دهد. فرهنگ در سراسر کشور تحت تأثیر مذهب و سنت است. موسیقی دارای سبک متمایزی بوده و اجراها اغلب از فرهنگ سنتی یا رویدادهای اساطیری الهام گرفته شده اند. آشپزی به طور کلی تند است و نشان دهنده مخلوط کردن فرهنگ ها است. برنج، ماهی، سویا و مقدار زیادی میوه از غذاهای معمول غذاست. دانشجویان عزیز می توانند برای آگاهی از مراحل مهاجرت به این کشور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اندونزی

این کشور، یک انتخاب عالی برای یک دانشجوی بین المللی است. شما از آموزش با کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار خواهید شد. مملو از غذاهای عالی، مناظر فوق العاده و مردم دوستانه، این کشور همه چیز را دارد. شما موسسات دولتی و خصوصی آموزش عالی را در سراسر این کشور خواهید یافت. هر 2 نوع موسسه تحت نظارت وزارت آموزش و فرهنگ می باشند. از زمان استقلال این کشور در سال 1945، آموزش و پرورش رشد چشمگیری داشته است.

دانشگاه های این کشور از سیستم درجه 3 سنتی پیروی می کنند. بنابراین مقاطع تحصیلی عبارتند از:

3 مقطع دانشگاهی در اماراتعلاوه بر مقاطع گفته شده در نمودار، دانشگاه های این کشور مقطع کاردانی را نیز ارائه می دهند. 4 دانشگاه این کشور در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان QS جزء 500 دانشگاه برتر می باشند. این دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه اندونزی
  • موسسه فناوری باندونگ (ITB)
  • دانشگاه گدجه مادا
  • دانشگاه ایرلانگا

می توان گفت تقریبا 6000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های این کشور ثبت نام کرده اند. بسیاری از برنامه ها به کسانی که به زبان اندونزیایی صحبت نمی کنند به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها آموزش داده می شود. برای دانشجویانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در اندونزی دارند، دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشکده پزشکی دانشگاه اندونزی
  • دانشکده پزشکی دانشگاه آندالاس
  • دانشکده پزشکی دانشگاه گاجاح مادا
  • دانشکده پزشکی دانشگاه ایرلانگا
  • دانشکده پزشکی دانشگاه تریساکتی

بازار کار رشته آنکولوژی در اندونزی

بازار کار رشته آنکولوژی در اندونزی

رشته آنکولوژی در اندونزی دارای شاخه ای به نام آنکولوژیست پزشکی می باشد. آنکولوژیست پزشکی است که در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های خونی و سرطان هایی مانند کم خونی فقر آهن، هموفیلی، بیماری سلول داسی شکل، لوسمی و لنفوم تخصص دارد. این پزشک در زمینه خون شناسی، مطالعه خون، سرطان شناسی و مطالعه سرطان آموزش دیده است. آنکولوژیست ها معمولا سرطان های قابل عمل مانند سرطان پروستات را درمان نمی کنند، بلکه در درمان سرطان های خون مانند لنفوم هاچکینز و غیرهوچکینز، لوسمی و میلوم متعدد تخصص دارد. یک متخصص خون-آنکولوژیست نیز ممکن است در مدیریت تومورهای جامد تخصص داشته باشد.

حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست در اندونزی

هزینه تحصیل و زندگی در اندونزی

هزینه تحصیل در اندونزی بسته به موسسه و سطح تحصیل متفاوت است. دانشجویان بین المللی باید بطور متوسط انتظار داشته باشند بین 3000$ تا 6100$ (دلار) در سال پرداخت کنند. دانشجویان علاقه مند به تحصیل پزشکی در این کشور باید شهریه بیشتری پرداخت کنند. هزینه های دوره خاص خود را با موسسه انتخابی خود بررسی کنید. هزینه زندگی در این کشور بستگی به محل تحصیل شما دارد.

به عنوان مثال، اگر تحصیل در شهرهای بزرگی مانند جاکارتا را انتخاب کنید، احتمالا هزینه زندگی بالاتری نسبت به شهرهای کوچکتر خواهید داشت. به طور متوسط، هزینه زندگی سالانه برای دانش آموزان حدود 8600$ (دلار) است. هزینه دیگری که دانشجویان بین المللی باید در نظر بگیرند بیمه سلامت است. قبل از شروع تحصیل باید بیمه درمانی بخرید. اگر از قبل بیمه درمانی دارید، باید اطمینان حاصل کنید که بیمه نامه فعلی شما برای اقامت شما در اندونزی معتبر است.

هزینه اقلام ضروری در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
اجاره280$ تا 1100$
برق60$
آب5$
قبض موبایل10$
اینترنت15$
غذا120$ تا 250$

کار حین تحصیل در اندونزی

در حین تحصیل در اندونزی می توانید کارفرمایان بالقوه را برای آموزش و شایستگی در حالی که دارای تجربه ای مناسب برای یک حقوق معقول هستند، شناسایی کنید. اما اگر دانشگاه به دانشجویان اجازه ندهد در طول تحصیل به هیچ گونه فعالیت شغلی بپردازند این امر صادق نیست. توصیه ما به دانشجویان این است که قبل از درخواست برای مشاغل پاره وقت، از معلمان یا مربیان خود برای اطلاعات کافی مشورت کنند.

در این کشور، مشاغل پاره وقت به شما کمک مالی می کند و به شما این فرصت را می دهد که شغل خود را پیش ببرید. دانشجویان می توانند برای مشاغل پاره وقت در کافه ها یا رستوران ها درخواست دهند. زیرا، آن ها انعطاف پذیر هستند و به احتمال زیاد با برنامه های یادگیری دانشجویان تداخل قابل توجهی ندارند. این کشور مکان مناسبی برای توسعه مهارت های شخصی شما است که بعدا می تواند به شما یک شغل تمام وقت و همچنین یک حرفه بین المللی تبدیل کند. در این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، تلاش بر بررسی رشته آنکولوژی در اندونزی بود. برای ارائه مشاوره می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *