مهاجرت تحصیلی امارات

رشته آنکولوژی در امارات

رشته آنکولوژی در امارات

رشته آنکولوژی در امارات از رشته های برتر این کشور محسوب شده که بازار کار بسیار عالی در این کشور دارد. دانشجویان امکان کار پس از تحصیل دارند. سیاست های این کشور متأثر از دین اصلی یعنی اسلام می باشد. شیوه زندگی که بسیاری از شهروندان از آن پیروی می کنند ممکن است دنیایی دور از هر چیزی باشد که تا به حال تجربه کرده اید، اما یک درس بزرگ در مدارا است. اگر تحصیل در این کشور را انتخاب می کنید، مهم است که از انتظارات اجتماعی آگاه باشید و به آن پایبند باشید.

برخی از شهرها کمی آرامتر از سایر شهرها می باشند. این کشور به دلیل امنیت بسیار بالا و میزان بسیار کم جنایات خشونت آمیز از هر نوع شناخته شده است. جنایات به طور جدی مورد رسیدگی قرار می گیرند و براساس آن مجازات می شوند. تا زمانی که به فرهنگ و آداب اسلامی کشور احترام بگذارید، بعید است مشکلی داشته باشید. با اخذ مشاوره از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشجویان می توانند به تحصیل رشته آنکولوژی در امارات بپردازند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در امارات

دانشگاه امارات متحده عربی (UAEU) رشته آنکولوژی در امارات را ارائه می دهد. این دانشگاه، اولین و بزرگترین موسسه دانشگاهی در امارات متحده عربی است. امارات متحده عربی توسط مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان در سال 1976 تأسیس شد. امروزه، دانشگاه همچنان به تحقق چشم انداز مترقی خود ادامه می دهد و به توسعه امارات متحده عربی به عنوان الگویی برای جهان عرب و نمونه ای موفق از یک راه صلح آمیز کمک می کند. یک جامعه جهانی امن و سریع در حال رشد است.

از نظر فرهنگی متنوع و دارای ثبات سیاسی، امارات متحده عربی یک محیط امن، جذاب، پر جنب و جوش از نظر فرهنگی و شرایط مناسب برای زندگی، کار و تجارت فراهم می کند. کلان شهر دبی و ابوظبی هر دو به خاطر جاذبه های گردشگری نمادین، ​​مناطق فرهنگی فراگیر و مراکز خرید درجه یک و تقریبا 1 ساعت رانندگی تا محوطه دانشگاه امارات متحده عربی می باشد.

UAEU در العین واقع شده است و همچنین به عنوان شهر Oasis شناخته می شود که دارای پارک تپه ای سبز و بلندترین کوه آن ها، سبز مبازارا و جبل حافیت است. در اینجا می توانید از پیاده روی سبک، پیک نیک لذت ببرید و در پارک چشمه های آب گرم طبیعی غواصی کنید. UAEU همچنین به عنوان یک دانشگاه جامع و متمرکز بر تحقیقات متعهد به نوآوری و تعالی در آموزش و پژوهش شناخته می شود. در این دانشگاه در حال حاضر تقریبا 14000 دانشجو از 64 کشور جهان ثبت نام کرده است.

مشاغل رشته آنکولوژی در امارات

یک دستیار پزشکی آنکولوژی یک دستیار تخصصی پزشکی است که وظیفه درمان بیماران سرطانی را بر عهده دارد. وظایف تخصصی آن ها ماهیت بالینی و اداری دارد.

حقوق ماهیانه برای فارغ التحصیلان آنکولوژی در امارات در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در امارات

وظایف آن ها عبارتند از:

  • شامل ثبت و نگهداری پرونده های الکترونیکی پزشکی بیماران و فرم های بیمه،
  • گرفتن علائم حیاتی آن ها
  • ثبت سوابق پزشکی آن ها
  • جمع آوری نمونه های آن ها
  • تهیه اتاق های معاینه و جراحی
  • اطلاع از پروتکل های درمانی

آن ها تحت نظارت مستقیم مدیر پزشکی یا پزشک مجاز کار می کنند. آن ها خدمات معمول را به بیماران سرطانی در شرایط سرپایی ارائه می دهند و مسئول تضمین بهبود مراقبت از بیمار در مرکز درمانی هستند. یک دستیار پزشکی آنکولوژی علاوه بر تسهیل اقدامات و ویزیت های بیمار، به فعالیت های روزانه یک مرکز بالینی نیز کمک می کند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در امارات

موسسات در این کشور مجاز به تعیین شهریه خود می باشند. بنابراین، هزینه ها بسته به محل تحصیل شما متفاوت است. علاوه بر این، هزینه های تحصیل نیز بسته به سطح و نوع مدرکی که انتخاب می کنید متفاوت می باشد.

هزینه تحصیل در امارات در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به درهم
کارشناسی48000AED
تحصیلات تکمیلی120000AED

دروس بر حسب ماه ها یا سال ها در ساعات اعتباری ترم اخذ می شود. ممکن است واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی برای کمک به شهریه خود باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه خود مشورت کنید. دانشجویانی که به دنبال تحصیل در امارات می باشند، باید هزینه های زندگی خود را نیز در نظر بگیرند. برای یک آپارتمان اجاره ای خصوصی می توانید انتظار داشته باشید که ماهیانه حدود 3700AED (درهم) هزینه کنید و هزینه خدمات شهری حدود 440AED (درهم) در ماه است. اگر زندگی در شهر بزرگتری را انتخاب می کنید، باید انتظار هزینه های زندگی بیشتری نسبت به شهرها و شهرک های کوچکتر داشته باشید. اگر خارج از شهرها زندگی می کنید، ممکن است لازم باشد به فکر خرید ماشین باشید. زیرا، حمل و نقل مشکل می باشد.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در امارات

کار حین تحصیل در امارات

دبی که یکی از شهرهای مهم این کشور می باشد، به دانشجویان بین المللی اجازه کار نمی دهد. با وجود اینکه تحصیل بدون اجازه کار است، دانشگاه ها به دانشجویان اجازه می دهند به طور قانونی مشاغلی در شهر دریافت کنند. اما برای دانشجویان محلی که شهروند هستند، اجازه تحصیل و کار به آن ها 6 ساعت در روز داده می شود. هنگام تحصیل مشغول به کار شوند و این مطابق با قانون کار در امارات است. برخی از دانشگاه های دبی مشاغل درون محوطه دانشگاهی را به دانشجویان ارائه می دهند که می توانند در بخش های مختلف مدرسه کار کنند و همچنین حقوق بگیرند. اگرچه، این تنها در صورتی امکان پذیر است که دانشجو برخی از معیارهای مورد نیاز در کار در محوطه دانشگاه را برآورده کند.

متداول ترین الزامات در نمودار زیر آمده است:

متداول ترین الزامات در عمان

در حین کار و تحصیل در دبی، دانشجویان مجاز به داشتن بیش از یک شغل نبوده و هر دانشجویی که به دلیل داشتن 2 شغل مجرم شناخته شود. بدین ترتیب، پرداخت یکی از آن مشاغل را از دست می دهد و ممکن است ویزای دانشجویی شما لغو شود. حقوق و دستمزد کارکنان شرکت های دبی به میزان قابل توجهی بین 36000AED تا 810000AED (درهم) است و بسته به مدارک تحصیلی شما و شرکتی که در آن کار می کنید متفاوت خواهد بود. چنانچه با مطالعه این مقاله به فکر تحصیل در این کشور افتادید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت دریافت مشاوره برای مهاجرت به امارات تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *