مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته آنکولوژی در اکوادور

رشته آنکولوژی در اکوادور

دانشجویان علاقه مند به رشته آنکولوژی در اکوادور می توانند در برترین دانشگاه های دولتی این کشور بدون پرداخت شهریه تحصیل کنند. این کشور، کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی است که از شمال با کلمبیا، از شرق و جنوب با پرو و اقیانوس آرام هم مرز است. اقیانوس در غرب این کشور همچنین شامل جزایر گالاپاگوس در اقیانوس آرام، در حدود 1000 کیلومتری غرب سرزمین اصلی است. پایتخت آن شهر کیتو است.

سرزمین های امروزی در این کشور، زمانی محل اقامت گروه های مختلف آمریکایی بود که به تدریج در طول قرن پانزدهم به امپراتوری اینکا ملحق شدند. این سرزمین در طول قرن شانزدهم توسط اسپانیا مستعمره شد و در سال 1820 به عنوان بخشی از گران کلمبیا به استقلال رسید و از آن در 1830 به عنوان دولت مستقل خود خارج شد. در مقاله پیش رو که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، به بررسی رشته آنکولوژی در اکوادور و بازارکار آن خواهیم پرداخت.

تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور

تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی، فرصت های شغلی با درآمد بهتر را در داخل یا خارج از کشور به شما ارائه می دهد. در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی بین المللی، این کشور مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مقرون به صرفه تری ارائه می دهد. بسته به اینکه از کجا آمده اید، تحصیل در این کشور می تواند به کشور شما نزدیکتر باشد. بنابراین، مجبور نخواهید بود هزینه زیادی را برای سفر هزینه کنید. و دیدار از خانواده و دوستان خود در طول تعطیلات راحت تر خواهد بود.

در بیشتر موارد، دانشگاه های این کشور که مدرک زبان انگلیسی را ارائه می دهند توسط دولت ملی تأیید شده اند و می توانند به طور کامل یا جزئی توسط دانشگاه های سایر کشورها به رسمیت شناخته شوند. بنابراین، از آنجا که در حال تحصیل در مقطع بین المللی هستید، شانس بیشتری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، در مقاصد تحصیلی محبوب تر از جمله دانشگاه های معتبر اروپا، ایالات متحده، کانادا یا استرالیا خواهید داشت. امکان تحصیل به زبان انگلبسی در این کشور وجود داشته نیز فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه حرفه ای است که منبع عالی فرصت ها و همکاری های بالقوه پس از فارغ التحصیلی است.

دانشجویان علاقه مند به تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور می توانند برترین دانشگاه های این کشور را انتخاب کنند. نمودار زیر، 3 دانشگاه از برترین دانشگاه های این کشور را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه در QSWorld
دانشگاه سان فرانسیسکو د کیتو (USFQ)751-800
مدرسه ملی پلی تکنیک801-1000
دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور (PUCE)801-1000

مدارک اخذ ویزا برای تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور

مدارک اخذ ویزا برای تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور

هنگام درخواست ویزای تحصیلی اکوادور، باید چندین سند ارائه دهید که از ویزای شما پشتیبانی می کند. مدارک بسته به ملیت شما و نوع ویزای مورد درخواست شما تغییر می کند، اما شامل موارد زیر است:

مدارکتوضیحات
گذرنامهگذرنامه باید حداقل 6 ماه دیگر از روزی که قصد ورود به اکوادور را دارید معتبر باشد.
فرم درخواست ویزای اکوادورتکمیل و امضاء شده
عکسبه اندازه عکس گذرنامه
اثبات تکمن مالیشما باید ثابت کنید که برای تامین هزینه اقامت خود و افراد وابسته منابع مالی لازم را دارید.
اثبات عدم سوء پیشینهاخذ شده از مقامات پلیس کشور مبدا، توجه کنید که این مدرک برای خردسالان لازم نیست.
اثبات بیمه درمانیبرای پوشش مدت اقامت خود در اکوادور ، باید بیمه درمانی (خصوصی یا دولتی) دریافت کنید.
نامه پذیرشاز موسسه آموزشی در این کشور

حرفه آنکولوژیست در اکوادور

فارغ التخصیلان رشته آنکولوژی در اکوادور به عنوان آنکولوژیست شناخته می شوند. آنکولوژیست،، یک پزشک با آموزش های ویژه در زمینه تشخیص و درمان سرطان است. برخی از سرطان شناسان در نوع خاصی از درمان سرطان تخصص دارند. آنکولوژیست که بخشی از یک تیم چندرشته ای است، از طریق همکاری و هماهنگی سایر متخصصان از بیمار حمایت می کند. سرطان شناسان نه تنها در مراقبت های بالینی مشارکت دارند، بلکه در تحقیقات سرطان نیز مشارکت دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • درمان
  • زیست شناسی
  • اپیدمیولوژی
  • تحقیقات نتایج بالینی
  • آموزش بهداشت
  • آموزش بالینی و اخلاق

نمودار زیر شاخه های مختلف این رشته را به همراه وظایف آن ها نشان می دهد:

شاخه های مختلف آنکولوژی در اکوادور
حقوق ماهیانه کار در اکوادور
برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست در اکوادور

هزینه تحصیل در اکوادور

از سال 2008، دانشگاه های دولتی در این کشور بدون شهریه شدند. این یکی از دلایلی است که اکثر دانشجویان که حدود 80% می باشند، در دانشگاه های دولتی ثبت نام می کنند. اما دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های خصصوی دارند، باید شهریه بپردازند.

جدول زیر هزینه تحصیل در اکوادور را برای دانشگاه های خصوصی نشان داده است:

پارامترشهریه سالانه به دلار
کمترین2000$
بیشترین6000$

البته توجه داشته باشید که برای رشته های خاصی مانند پزشکی یا معماری ، شهریه می تواند حدود 200$ (دلار) بیشتر هزینه داشته باشد. از اوایل دهه 2000، واحد پول رسمی این کشور دلار آمریکا است. این برای دانشجویان بین المللی می تواند ویژگی خوبی باشد. زیرا، پرداخت ها آسان تر و گیج کننده تر خواهد بود. اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر می تواند بین 350$ تا 400$ (دلار) در ماه هزینه داشته باشد. در مناطق دیگر، اجاره یک آپارتمان مشابه می تواند بین 200$ تا 300$ (دلار) هزینه داشته باشد. هزینه سبد غذایی حدود 700$ (دلار) است. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که بین 150$ تا 200$ (دلار) به عنوان دانشجویی که به تنهایی زندگی می کند هزینه کنید. بودجه ماهانه شما برای حمل و نقل باید 20$ (دلار) باشد.

زندگی دانشجویی در اکوادور

دانشجویان بین المللی در این کشور از نزدیک با فرهنگ ارتباط برقرار می کنند. زیرا، با خانواده های میزبان مسیحی که از طریق کلیسای وربو تسهیل می شوند زندگی می کنند. خانواده ها همچنین غذای روزانه را برای دانشجو تهیه می کنند. گاهی اوقات حمل و نقل توسط خانواده، اتوبوس اجاره ای و حمل و نقل عمومی انجام می شود. با این حال، پیاده روی در بین دانشجویان محبوب است. زیرا، شهر به راحتی می تواند حرکت کند.

دانشجویان در دانشگاه ها، در بسیاری از مکان های قهوه و مرکز خرید و حتی در برخی از خانه ها به اینترنت دسترسی دارند. همچنین به هر دانشجو یک تلفن همراه اکوادوری داده می شود. به طوری که، امکان برقراری ارتباط فوری بین یکدیگر، کارکنان دانشگاه و خانواده های دانشجویان را فراهم می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به دانشجویان برای مهاجرت به اکوادور می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *