مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته آنکولوژی در اسلواکی

رشته آنکولوژی در اسلواکی

تحصیل رشته آنکولوژی در اسلواکی در تمامی مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی وجود داشته بنابراین دانشجویان خارجی میتوانند جهت پذیرش تحصیلی اقدام کنند. این کشور، کشوری زیبا با مناطق کوهستانی است. به طوری که، مناظر دیدنی را ایجاد می کند. این کشور توسط کشورهای دیگر در اروپا، یعنی لهستان، اوکراین و مجارستان، احاطه شده است. به طوری که، از نظر امکانات اقامتی بسیار در دسترس و همه کاره است. اگرچه، این کشور از نظر مساحت نسبت به سایر کشورها نسبتا کوچکتر است، اما هنوز تعداد زیادی از دانشگاه های رقابتی جهانی را در خود جای داده است که در برنامه های مختلف خود دانشجوی بین المللی می پذیرند.

تحصیل در این کشور به طور رایگان امکان پذیر است. تحصیل در این کشور می تواند یک تجربه خوب باشد. به ویژه هنگامی که حقایق مناظر و موقعیت عالی را با سطح تحصیلات کشور که به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، جفت کنید. بنابراین، انتخاب این کشور برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در قلب اروپا هستند، تصمیم خوبی خواهد بود. این مقاله توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده و به بررسی تحصیل رشته آنکولوژی در اسلواکی پرداخته شده است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اسلواکی

اگر می خواهید به عنوان یک دانشجوی بین المللی در این کشور تحصیل کنید، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد. این کشور محل مدارس بزرگی مانند دانشگاه کامنیوس، دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا و مدرسه بین المللی هنرهای لیبرال براتیسلاوا است. این کشور، کشوری است که در اروپای مرکزی واقع شده است. علیرغم بهره وری بالای این کشور، این کشور هزینه زندگی کمتری نسبت به همسایگان غربی خود دارد. به همین دلیل، این کشور چشم انداز جذاب برای دانشجویان بین المللی است. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه های معتبر این کشور در مقایسه با سایر مدارس اروپایی ارزان تر می باشند.

کسانی که علاقه مند به تحصیل رشته آنکولوژی در اسلواکی می باشند، می توانند یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب نمایند:

دانشگاه های انکولوژی در اسلواکی

دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این رشته تحصیل کنند. این کشور، علاوه بر فرصت های فوق العاده آموزشی و شغلی، برای دوستداران طبیعت نیز عالی است. مشهورترین منطقه Horehronie است که در مرکز کشور واقع شده است. این منطقه مناظر وسیع، دره های عمیق و رودخانه های پر پیچ و خم را در خود جای داده است. از آنجا که این کشور کوچک است، سفرهای آخر هفته به مکان هایی مانند Horehronie معمول است. همچنین می توانید از شهرهای مجاور سایر کشورها مانند کراکوف، وین و بوداپست دیدن کنید.

وضعیت شغلی در رشته آنکولوژی در اسلواکی

بسیاری از متخصصان رشته آنکولوژی در اسلواکی ساعت های طولانی و نامنظم کار می کنند. حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در اسلواکی

آنکولوژیست ها ممکن است بین مطب ها و بیمارستان های خود برای مراقبت از بیماران خود سفر کنند. در حین تماس، ممکن است لازم باشد نگرانی های بیمار را از طریق تلفن برطرف کرده یا به صورت فوری به بیمارستان یا خانه سالمندان مراجعه کنند.

برخی از کارهایی که ممکن است یک متخصص سرطان (آنکولوژیست) انجام دهد عبارتند از:

  • سابقه پزشکی بیمار را بگیرد.
  • نمودارها و اطلاعات بیمار را برای نشان دادن یافته ها و درمان های فعلی به روز کند.
  • آزمایشاتی را برای پرستاران یا سایر کادر مراقبت های بهداشتی انجام دهد.
  • نتایج آزمایش را برای شناسایی هرگونه یافته غیر طبیعی بررسی کند.
  • پیشنهاد و طراحی برنامه درمانی
  • به نگرانی ها پاسخ دهید یا به سوالاتی که بیماران در مورد سلامت و رفاه خود دارند پاسخ دهد.
  • با بحث در مورد موضوعاتی مانند تغذیه و بهداشت مناسب، به بیماران کمک کنید تا از سلامت خود مراقبت کند.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در اسلواکی

شهریه برنامه های تحصیلی ارائه شده به زبان های خارجی توسط هر دانشگاه یا دانشکده به طور جداگانه تعیین می شود. هزینه تحصیل در اسلواکی از 580€ تا 12200€ (یورو) در هر سال تحصیلی متفاوت است. اطلاعات به روز شده در مورد شهریه را می توان از دفاتر روابط بین الملل دانشگاه ها یا دانشکده های مربوطه دریافت کرد. با این حال، دانشجویانی که به طور تمام وقت در این کشور بدون بیش از طول استاندارد تحصیل می کنند، در صورت مطالعه برنامه ارائه شده به زبان اسلواکی، شهریه نمی پردازند. شهریه و هزینه های مربوط به تحصیل برای دانشجویانی که تحت موافقت نامه های بین المللی تحصیل می کنند باید با مفاد این موافقتنامه ها مطابقت داشته باشد. این مقررات برای دانشجویان بین المللی با اقامت دائم در این کشور قابل اجرا نیست.

جدول زیر هزینه تحصیل را برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و در مقاطع مختلف نشان داده است:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسیبین 550€ تا 5500€
تحصیلات تکمیلیبین 2200€ تا 5500€

راه هایی وجود دارد که می توانید هزینه های خود را از طریق بورسیه تحصیلی و سایر روش ها تامین کنید، می توانید نحوه تحصیل رایگان در این کشور را نیز بررسی کنید. صرف نظر از دلیل، پرداخت هزینه های بالای تحصیل می تواند برای بسیاری از افراد منبع استرس باشد. با این حال، گزینه های زیادی برای تأمین هزینه تحصیل شما وجود دارد. از جمله می توان به استفاده از بورسیه تحصیلی در اسلواکی اشاره کرد. فرصت های مختلف تحصیلی برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در این کشور هستند وجود دارد.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در اسلواکی

پذیرش تحصیلی در اسلواکی

شرایط پذیرش برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان بومی یکسان است. دارندگان مدرک کارشناسی بین المللی شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه های این کشور را دارند. برای مراحل پذیرش، مدارک تحصیلات قبلی شما باید توسط این کشور به رسمیت شناخته شود. متقاضیان بین المللی، که شرایط لازم برای پذیرش را ندارند، ممکن است ملزم به شرکت در دوره های مقدماتی شوند. از جمله می توان به دوره های زبان اسلواکی اشاره کرد. البته این در صورتی است که تمایل به مطالعه برنامه ارائه شده به این زبان داشته باشند. دوره های زبان توسط دانشگاه های دولتی این کشور یا آموزشگاه های خصوصی زبان ارائه و سازماندهی می شود.

هر دانشکده یا دانشگاه معیارهای خود را برای پذیرش دانشجو تعیین می کند. برای اداره هزینه های مراحل پذیرش اعمال می شود. مبلغ توسط دانشگاه یا دانشکده مربوط تعیین می شود و اطلاعات می تواند هر سال تغییر کند. بنابراین، بهتر است اطلاعات را از وب سایت دانشگاه بررسی کنید. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از اطلاعات تکمیلی درباره مهاجرت به این کشور آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *