مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته آنکولوژی در اسکاتلند

رشته آنکولوژی در اسکاتلند

از دلایل دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته آنکولوژی در اسکاتلند وجود دانشگاه های معتبر و هزینه مقرون به صرفه می باشد. این کشور، از لندن کمتر از یک ساعت با هواپیما فاصله دارد. فقط بیش از 90 دقیقه با پاریس فاصله دارد. با داشتن فرودگاه های بین المللی نزدیک و تعداد زیادی از شهرهای اروپایی در یک پرواز کوتاه، این کشور، پایگاه مناسبی برای کشف بهترین مکان های اروپا است. شجره نامه فوق العاده این کشور در آموزش و پرورش، همراه با سابقه وسیع آن، آن را به مکانی فوق العاده برای تحصیل و فراگیری هر دانشجوی بین المللی تبدیل کرده است.

این کشور دارای گزینه های متعدد فرهنگی، زیبایی منظره و فقط یک رمز و راز به عنوان خانه افسانه ای لوخ نس است. گلاسکو را برای تجربه یک شهر بزرگ در نظر بگیرید. برای تجربه واقعا دانشجو محور، سنت اندروز ساحلی به عنوان یک شهر کوچک با نام بزرگ تعادل خوبی را ایجاد می کند و دانشمندان را از سراسر جهان جذب می کند. کسانی که به سیاست علاقه دارند از نقطه نظر منحصر به فردی در پایتخت، ادینبورگ برخوردار خواهند بود. زیرا، این کشور، در سال های آینده وضعیت خود را در انگلستان تعیین می کند. معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اسکاتلند، میزان حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها، هزینه تحصیل و بورسیه تحصیلی این کشور از موضوعاتی است که در این نگارش توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اسکاتلند

حدود 15 موسسه آموزش عالی برای انتخاب جهت تحصیل در این کشور وجود دارد. از جمله دانشگاه های معروف جهان مانند:

  • دانشگاه سنت اندروز
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه ادینبورگ

 دانشگاه های این کشور برخی از بالاترین میزان رضایت دانشجویان را برای تدریس در انگلستان ارائه می دهند. در حالی که فارغ التحصیلان از بالاترین میزان اشتغال یا تحصیل بیشتر در کل انگلستان برخوردارند. دانشگاه های این کشور، با برتری همراه بوده و هر موسسه تحقیقات فشرده ای را انجام می دهد. به این معنی که دانشجویان در محیطی آموزش داده می شوند که توسط دانشگاهیان به دنبال عبور از مرزها در زمینه خود است. تحقیقات در دانشگاه های این کشور منجر به اختراعات و نوآوری هایی مانند اسکن MRI و توسعه جراحی سوراخ کلید شده است.

دانشگاه هایی که رشته آنکولوژی در اسکاتلند را ارائه می دهند، در نمودار زیر مشاهده می کنید:

دانشگاه های آنکولوژی در اسکاتلند

از بین 4 دانشگاه در نمودار بالا، 3 مورد آن ها دارای رتبه جهانی می باشند که در جدول زیر مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه گلاسکو92
دانشگاه کالدونیان گلاسکو601
دانشگاه ادینبورگ30

مشاغل رشته آنکولوژی در اسکاتلند

آنکولوژیست به عنوان پزشک سرطان شناخته می شود. او مسئول ارائه مراقبت های پزشکی به بیماران مبتلا به سرطان است. 3 حوزه تخصصی در زمینه رشته آنکولوژی در اسکاتلند وجود دارد که عبارتند از:

  • پزشکی
  • جراحی
  • اشعه

سرطان تهدیدی برای جان میلیاردها انسان در این سیاره است. ممکن است کسی را در خانواده و بستگان خود بشناسید که از سرطان رنج می برد و روزها را در بیمارستان گذراند و تحت درمان، شیمی درمانی و ایمونوتراپی قرار گرفت. چندین فرد مشهور را وجود دارند که در نبرد خود با سرطان از طریق تشخیص در زمان مناسب و دریافت درمان دقیق از متخصص آنکولوژی پیروز شدند. یووراج سینگ، بازیکن کریکت معروف، یک بار از سرطان رنج می برد و او در این مبارزه با بیماری تهدید کننده زندگی پیروز شد.

یک آنکولوژیست یک پزشک متخصص است که وظیفه ارائه مراقبت های پزشکی به بیماران مبتلا به سرطان را دارد. او از چندین روش درمانی برای کنترل سرطان و تأثیر آن بر بدن انسان مانند شیمی درمانی، ایمونوتراپی، پرتودرمانی و بیوپسی استفاده می کند. یک متخصص سرطان شناسی پس از تشخیص نوع سرطان و محل انتشار آن در داخل بدن، یک برنامه درمانی را براساس گزارش آسیب شناسی طراحی می کند.

نمودار زیر حقوق کار در اسکاتلند برای آنکولوژیست ها را نشان می دهد:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در اسکاتلند به پوند

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در اسکاتلند

اکثر دانشجویانی که به صورت تمام وقت در این کشور زندگی می کنند، مجبور نخواهند بود هزینه شهریه بپردازند. زیرا دولت این کشور پول نقد را برای شما واریز می کند.

  • دانشجویان تمام وقت و پاره وقت بومی که در دانشگاهی در این کشور تحصیل می کنند، می توانند به دلیل معافیت از هزینه، تحصیل کنند. لازم نیست این پول بازپرداخت شود.
  • در مورد دانشجویان اتحادیه اروپا، باید دوره خود را در سال جاری یا زودتر آغاز کرده باشید و حداقل 3 سال قبل از شروع دانشگاه مقیم انگلستان بوده باشید تا از هزینه های زندگی حمایت مالی دریافت کنید.

هزینه تحصیل در اسکاتلند برای مقاطع مختلف در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیهزینه سالانه به پوند
کارشناسی1920£
تحصیلات تکمیلی8500£

این هزینه اصلی شما در طول دانشگاه است. بهتر است بودجه ای را در نظر بگیرید که شامل اقامت، غذا، کتاب، لباس ، سرگرمی، مسافرت و قبض هایی مانند برق و گاز باشد. ما تخمین می زنیم که هزینه زندگی و تحصیل در این کشور برای شهر ادینبورگ سالانه بین 8500£ تا 11000£ (پوند) برای شما هزینه خواهد داشت. اما بسته به عواملی مانند انتخاب محل اقامت و شیوه زندگی شما، ممکن است بیشتر یا کمتر باشد.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در اسکاتلندبورسیه تحصیلی اسکاتلند

انواع مختلف بورسیه تحصیلی اسکاتلند و بودجه برای دانشجویان بین المللی که در این کشور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می کنند وجود دارد.

جدول زیر تمام آن ها را توضیح داده است:

نام بورسیهتوضیح
بورسیه های مشترک المنافعبه شهروندان کشورهای مشترک المنافع امکان تحصیل در این کشور را می دهد.
بورسیه های تحصیلی Cheveningبرنامه بورسیه جهانی دولت انگلستان است و دوره های کامل یا پاره وقت را در سطح تحصیلات تکمیلی تأمین می کند.
Royal Royal GrantsGrants از دانشجویان بین المللی که در حال مطالعه برنامه های علمی در این کشور هستند پشتیبانی می کند.
بورسیه تحصیلی Saltireبرای دانشجویانی از کانادا، چین، هند و ایالات متحده در دسترس است و برای دانشجویانی است که در تمام سطوح در این کشور به مدت 1 سال تحصیل می کنند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره درباره شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در اسکاتلند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *