مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته آنکولوژی در انگلستان

رشته آنکولوژی در انگلستان

رشته آنکولوژی در انگلستان یکی از رشته های پرطرفدار محسوب شده و دانشجویان با مطالعه به مدت 5 سال می توانند فارغ التحصیل شده. دانشگاه های بریتانیا به دلیل دارا بودن استانداردهای عالی تدریس، امکانات برجسته و کل تجربه دانشجویی در سراسر جهان مشهور می باشند. مدرک تحصیلی از دانشگاه بریتانیا پتانسیل استخدام شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و بسیار مورد توجه است. این یکی از دلایل اصلی این است که چرا بسیاری از دانشجویان خارج از کشور انگلستان را برای ادامه تحصیلات عالی خود انتخاب می کنند.

این کشور دارای یک سنت قدیمی در آموزش عالی عالی است. انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی از آنجا كه حدود 1 چهارم از دانشگاه های انگلیس در بین معتبرترین و بالاترین رتبه ها در جهان قرار دارند. سالانه تقریبا نیم میلیون دانشجوی بین المللی جذب می كنند. با تحصیل در بریتانیا، شما =به تحصیلات در سطح جهانی دست پیدا خواهید کرد. به علاوه، با فرهنگ منحصر به فرد انگلیس نیز بیشتر آشنا خواهید شد و زبان و مهارت های انگلیسی خود را کامل خواهید کرد.

در مقایسه با استرالیا یا سنگاپور، هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی به میزان قابل توجهی بالا است. شهریه، محل اقامت، هزینه های زندگی و شرایط مشاغل عناصر اصلی تعیین هزینه تحصیل در انگلیس می باشند. دانشجویان باید قبل از تصمیم گیری برای تحصیل در آنجا این هزینه ها را در نظر بگیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را برای دانشجویانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در انگلستان را دارند، تهیه دیده است.

معرفی رشته آنکولوژی در انگلستان

دانشجویان تعدادی از ماژول های اجباری را که برای پوشش بسیاری از جنبه های مختلف رشته آنکولوژی در انگلستان از جمله ایمونولوژی و فیزیولوژی تومور، آسیب شناسی، درمان سرطان، بیولوژی اشعه طراحی شده است، مطالعه خواهند کرد. آن ها همچنین مجموعه ای از ماژول های اختیاری را خواهند داشت که به شما کمک می کند مطالعات خود را با علایق و تعادل کاری خود مطابقت دهید. انتخاب دانشجویان با مشورت مدیر دوره انجام می شود و منوط به تأیید رئیس مدرسه است.

مطالعه در 3 ترم، پاییز، بهار و تابستان انجام می شود. به طور معمول واحدهای آموزشی در ترم های پاییز و بهار ارائه می شود و پروژه تحقیقاتی به صورت نیمه وقت در بهار شروع می شود و در ترم تابستان تمام وقت می شود. اگرچه، این بستگی به نوع مطالعه شما دارد. دانشجویان کارشناسی همه واحدهای اجباری را می پذیرند و 10 واحد از واحدهای اختیاری را در مجموع 180 واحد انتخاب می کنند. دانشجویانی که از گواهینامه کارشناسی ارشد (PGCert) استفاده می کنند مجموعه ای از واحدهای مشابه را در مجموع 60 واحد پوشش می دهند.

معرفی دانشگاه رشته آنکولوژی در انگلستان

معرفی دانشگاه رشته آنکولوژی در انگلستان

جدول زیر دانشگاه هایی که رشته آنکلوژی در انگلستان را ارائه می دهد، را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی
کالج دانشگاه لندن1921
دانشگاه آکسفورد526
دانشگاه منچستر6433
دانشگاه کمبریج934
ملکه مری، دانشگاه لندن11446
کالج امپریال لندن2050
دانشگاه گلاسکو8684
کالج کینگ لندن34100
دانشگاه ادینبورگ30110
دانشگاه بیرمنگام92115
دانشگاه نیوکاسل166136
دانشگاه شفیلد133137
دانشگاه لستر232140
دانشگاه لیورپول146142
دانشگاه کاردیف168158
دانشگاه لیدز152166
دانشگاه ساوتهمپتون97174
دانشگاه ناتینگهام142200
دانشگاه کوئین بلفاست306203

حرفه آنکولوژیست در انگلیس

فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی در انگلستان می توانند 4 شاخه زیر را برای حرفه خود انتخاب کنند:

4 شاخه آنکولوژی در انگلستان

آنکولوژیست بالینی با آنکولوژیست های پزشکی که از درمان های غیر رادیولوژیکی برای سرطان استفاده می کنند متفاوت است. 85% از کل آنکولوژیست های بالینی بیماران را با تعادل شیمی درمانی و پرتودرمانی درمان می کنند. سرطان شناسان بالینی در مدیریت انواع سرطان نقش دارند. آن ها با دیگر همکاران خود در تیم های بزرگ چند رشته ای که بر درمان سرطان تأثیر می گذارد بر قسمت های خاصی از بدن یا سیستم ها تمرکز می کنند. سرطان شناسان بالینی از روابط کاری نزدیک با بیماران لذت می برند و سرطان آن ها را در طول بیماری مدیریت می کنند. برخی از بیماران قابل درمان هستند، اما برای برخی دیگر تأکید بر مراقبت های تسکینی موثر و بهبود کیفیت زندگی است.

آن ها هم از پرتودرمانی و هم از آنچه تحت عنوان درمان سیستمیک شناخته می شود استفاده می کنند. این شامل شیمی درمانی، هورمون درمانی و عوامل بیولوژیکی است که همه آن ها برای درمان سرطان استفاده می شود. فناوری در زمینه سرطان شناسی بالینی به سرعت در حال توسعه است. به عنوان مثال، برخی از تومورها را می توان با پرتودرمانی پرتو خارجی بسیار دقیق مانند پرتو درمانی درمان کرد.

سرطان شناسان بالینی با در نظر گرفتن طیف وسیعی از عوامل از جمله نوع تومور، محل تومور، مرحله بیماری و سلامت عمومی بیمار از کدام روش درمانی استفاده می کنند. سپس قبل از ارائه این روش ها به بیمار، مزایای نسبی درمان های مختلف را ارزیابی می کنند تا بتوان یک تصمیم آگاهانه اتخاذ کرد.

حقوق ماهیانه کار در انگلستان برای آنکولوژیست جراحی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست جراحی در انگلستان

هزینه تحصیل در انگلیس

هزینه تحصیل در انگلستان بسته به ملیت دانشجو و کشور اقامت متفاوت است. تفاوت قابل توجهی در هزینه های دانشجویان اتحادیه اروپا یا انگلیس در مقایسه با سایر ملیت های دانشجویان بین المللی وجود دارد. هزینه تحصیل نیز بستگی به این دارد که کدام مکان را در این کشور برای تحصیل انتخاب کرده اید. برای یک دانشجوی غیر اتحادیه اروپا یا انگلیس، در حالی که شهریه در این کشور در بین 4 منطقه بریتانیا بیشتر است، دانشگاه های ایرلند شمالی کمترین هزینه را دارند. تفاوت چندانی در شهریه دانشجویان بین المللی در مقابل دانشجویان اتحادیه اروپا، انگلیس در اسکاتلند و ولز وجود ندارد.

جدول زیر هزینه تحصیل در 2 دانشگاه بریتانیا را برای دانشجویان بین المللی نشان می دهد:

مقطع تحصیلیهزینه در دانشگاه منجستر به پوندهزینه تحصیل در کالج دانشگاه لندن به پوند
کارشناسی25000£29220£
کارشناسی ارشد18500£25260£

اعزام دانشجو به انگلستان و نحوه پذیرش اطلاعات مهمی برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند می باشد. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری درباره تحصیل در این کشور بدست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *