مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته آنکولوژی در اتریش

رشته آنکولوژی در اتریش

رشته آنکولوژی در اتریش از رشته های محبوبی است که در دانشگاه های این کشور با کیفیت آموزشی بالا ارائه و سالانه دانشجویان بسیاری را جذب می کند. تحصیل در خارج از کشور مزایای متعددی برای پیشرفت شخصی و حرفه ای شما دارد. مهم ترین تجربه ها تجربه فرهنگ ها و چشم اندازهای جدید، تقویت شبکه و بهبود مهارت های زبانی خود می باشند. اگر هنوز در فکر این هستید که کدام کشور اروپایی باید مقصد بعدی تحصیل شما در خارج از کشور باشد، این کشور می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.

این کشور، کشوری محصور در خشکی است که در قسمت مرکزی شمال اروپا واقع شده است. این کشور با کشورهای زیبای آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، اسلوونی، ایتالیا، سوئیس و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد و نزدیک به 9 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور یک جمهوری فدرال است و به 9 ایالت تقسیم شده و در قلب کوه های آلپ واقع شده است. برای آشنایی با رشته آنکولوژی در اتریش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را برای شما عزیزان آماده کرده است.

 معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اتریش

سیستم آموزش عالی در این کشور بین دانشگاه های فدرال، دانشگاه های خصوصی و دانشگاه های علوم کاربردی تمایز قائل می شود. این 3 نوع براساس قوانین مختلف است. این کشور، به دلیل داشتن چشم اندازهای شگفت انگیز اسکی در آلپ مرکزی شرقی، کوه های خیره کننده برای پیاده روی تابستانی و دریاچه های نفس گیر، یک مقصد گردشگری در سطح جهانی محسوب می شود. آلپ این کشور به کشورهای سوئیس، ایتالیا، لیختن اشتاین و اسلوونی گسترش یافته و در داخل هوه تاورن، یکی از بزرگترین پارک های ملی اروپا قرار دارد.

برای علاقه مندان به تحصیل رشته آنکولوژی در اتریش دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشگاه پزشکی وین
  • دانشگاه پزشکی اینسبروک
  • دانشگاه پزشکی گراتس

جدول زیر رتبه جهانی و رتبه بین دانشگاه های آنکولوژی را برای دانشگاه های نام برده شده در لیست بالا نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی
دانشگاه پزشکی وین22463
دانشگاه پزشکی اینسبروک374230
دانشگاه پزشکی گراتس352233

این کشور، ممکن است نسبتا کوچک باشد، اما دلایل زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد. از جمله تعدادی از دانشگاه ها که از بهترین دانشگاه های جهان می باشند. از نظر مساحت، این کشور از ایالت مین ایالات متحده بزرگتر نبوده و از نظر جمعیت، تقریبا همان تعداد افراد را به عنوان پایتخت بریتانیا، لندن، در خود جای داده است. اما این کشور زیبا اروپای مرکزی، مملو از مناظر خیره کننده و شهرهای پر شور، قطعا نباید از نظر اندازه مورد قضاوت قرار گیرد.

 معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اتریش

مشاغل رشته آنکولوژی در اتریش

آنکولوژیست ها می توانند به عنوان پرتودرمانی، متخصصان اطفال، زنان، جراحی یا سرطان شناسی پزشکی عمل کنند.

حقوق ماهیانه کار در کشور اتریش برای فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در کشور اتریش برای فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی

آنکولوژیست ها بسته به تخصصی که انتخاب می کنند، باید روی آن تمرکز کنند، ممکن است فرد وظایف متفاوتی را بر عهده داشته باشد. سرطان شناسان پزشکی از طریق آزمایش های مختلف از جمله سی تی اسکن، بیوپسی یا MRI تشخیص سرطان می دهند. متخصصان آنکولوژیست که در جنبه های جراحی تخصص دارند بر انجام جراحی ها به منظور حذف تومورهای سرطانی و جلوگیری از مرگ و میر تمرکز می کنند. آنکولوژیست های پرتودرمانی به منظور کوچک کردن تومورها یا حتی حذف کامل سلول های سرطانی، پرتودرمانی را به بیماران ارائه می دهند.

آنکولوژیست های زنان برای بیماران سرطانی زن درمان می کنند در حالی که آنکولوژیست های کودکان سرطان را در کودکان درمان می کنند. همچنین متخصصین خون هم هستند که برای بیماری های بدخیم مانند سرطان خون درمان می کنند. صرف نظر از زمینه تخصصی، متخصصان سرطان با پزشکان و سایر کادر پزشکی کار می کنند تا ارزیابی کنند که آیا سرطان سایر مناطق را تحت تأثیر قرار داده است یا خیر. هرچه گسترده تر باشد، جراحی تهاجمی تر است.

هزینه تحصیل در اتریش

دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و EEA می توانند بدون پرداخت شهریه در این کشور تحصیل کنند. اما دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA علاوه بر 20€ (یورو) در هر ترم، باید به طور متوسط 726.72€ (یورو) در هر ترم هزینه شهریه بپردازند. اکثر دانشگاه های دولتی در این کشور برای دانشجویانی از کشورهای در حال توسعه استثنا قائل شده و از آن ها هیچ شهریه ای دریافت نمی کنند.

دانشگاه های علوم کاربردی می توانند تصمیم بگیرند که چقدر هزینه برنامه های تحصیلی خود را دریافت می کنند. دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و EEA معمولا 363€ (یورو) در هر ترم پرداخت می کنند. هزینه برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا بین 727€ تا 7500€ (یورو) در هر ترم است.

همان طور که می دانید، دانشگاه های خصوصی گران تر از دانشگاه های دولتی می باشند. در حالی که هزینه های تحصیل از یک برنامه تحصیلی به برنامه دیگر متفاوت است، دانشجویان خارجی باید بین 3000€ تا 23000€ (یورو) در سال هزینه کنند. برخی از برنامه های تخصصی هزینه تحصیل 35000€ (یورو) در سال یا بیشتر را می طلبند.

کار حین تحصیل در اتریش

همه دانشجویان بین المللی می توانند هنگام تحصیل در اتریش کار کنند. با این حال، تعداد ساعاتی که می توانید کار کنید و مجوزهای مورد نیاز بستگی به ملیت و وضعیت ویزا شما دارد. دانشجویان اتحادیه اروپا (به استثنای کرواسی)، EEA و سوئیس می توانند بدون مجوز در این کشور آزادانه کار کنند. توجه داشته باشید که ممکن است دانشگاه شما ترجیح دهد تعداد ساعات کار خود را کنترل کنید. تکمیل به موقع واحدها و برنامه های دانشگاهی در سیستم آموزش عالی اتریش مهم است. سایر دانشجویان واجد شرایط درخواست مجوز کار هستند، به شرطی که به داشتن مجوز اقامت معتبر داشته باشند. دانشجویان کرواسی نیز با وجود داشتن حق ورود و زندگی آزادانه در این کشور به عنوان دانشجوی اتحادیه اروپا به مجوز کار نیاز دارند. این شرط بخشی از انتقال کرواسی به عضویت اتحادیه اروپا است.

مشاغل دانشجویی در نمودار زیر نشان داده شده است:

مشاغل دانشجویی در اتریشبرای مشاوره جهت مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. کارشناسان این موسسه می توانند شما عزیزان را در امر مهاجرت راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *