مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته آنکولوژی در فیلیپین

رشته آنکولوژی در فیلیپین

تحصیل رشته آنکولوژی در فیلیپین که دارای بهترین دانشگاه ها در قاره آسیا بوده و از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است. این کشور، یک بازار نوظهور و یک کشور تازه صنعتی شده در نظر گرفته می شود که دارای اقتصادی است که از کشاورزی مبتنی بر خدمات و تولید بیشتر استفاده می کند. این کشور یکی از اعضای بنیانگذار سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی، انجمن ملل جنوب شرقی آسیا، مجمع همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه و اجلاس آسیای شرقی است.

موقعیت این کشور به عنوان یک کشور جزیره ای در حلقه آتش اقیانوس آرام و نزدیک به خط استوا، این کشور را مستعد زلزله و طوفان می کند. این کشور دارای انواع منابع طبیعی و سطح قابل توجهی از تنوع زیستی در سطح جهانی است. این جغرافیای جزیره ای کم ارتفاع، کشور را در برابر تغییرات آب و هوایی آسیب پذیر می کند و خطر طوفان و افزایش سطح دریا را افزایش می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش شما عزیزان را برای تحصیل رشته آنکولوژی در فیلیپین راهنمایی خواهد کرد.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در فیلیپین

این کشور، کشوری خوب با سیستم آموزشی خوب است. دلایل برای اکثر دانشجویان خارجی وجود دارد که در این کشور تحصیل کنند. بر خلاف کشورهای دیگر که آموزش را به زبان محلی خود محدود می کنند، این کشور اتفاقا برعکس است. زیرا، هم وسیله آموزشی و هم زبان تجاری انگلیسی است. ارتباط بین دانشجویان خارجی و شهروندان را بسیار آسان تر می کند. تقریبا 90% از مردم این کشور می توانند انگلیسی را خوب بفهمند و صحبت کنند. اما این امر از زبان اصلی آن ها که تاگالوگ است غفلت نمی کند یا از بین نمی برد.

این کشور سومین ملت بزرگ انگلیسی زبان در جهان است. به طوری که، دارای بالاترین میزان سواد انگلیسی در آسیا است. به همین دلیل هزاران دانشجوی خارجی در دانشگاه های مختلف این کشور ثبت نام کرده اند. سیستم آموزشی این کشور آموزش با کیفیت بالا را ارائه می دهد و به دانشجویان برنامه های آکادمیک رقابتی در سطح جهانی، اساتید ماهر و همچنین امکانات مدرن که مطمئنا آن ها را دوست دارند، تضمین می دهد.

رشته آنکولوژی در فیلیپین یکی از رشته های پرطرفدار محسوب شده که در دانشگاه های زیر ارائه می شود می شود:

  • انجمن انکولوژی پزشکی فیلیپین
  • دانشگاه فیلیپین مانیل

مزایای تحصیل در فیلیپین

این کشور، به طور رسمی به عنوان جمهوری فیلیپین شناخته می شود. این کشور، یک دولت مستقل در جنوب شرقی آسیا در غرب اقیانوس آرام است و مانیل به عنوان پایتخت آن است. این جزیره شامل 17077 جزیره است که تقریبا 95 میلیون نفر جمعیت دارند. این کشور، قبلا مستعمره اسپانیا بود اما بعدا توسط مردم آمریکا نیز مستعمره شد. این کشور قرابت های زیادی با جهان غرب دارد. از مزایای تحصیل در فیلیپین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه های معتبر بین المللی
  • انگلیسی به عنوان زبان رسمی
  • هزینه پایین زندگی
  • الگوی آموزش مبتنی بر غرب
  • فیلیپینی های دوستانه
  • برنامه های آموزشی
  • حفاظت، تضمین شده
  • اوقات فراغت، فرهنگ و سرگرمی
  • درخواست ویزای سریع تر و آسان
  • آب و هوا و محیط عالی
  • مناطق دیدنی

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در فیلیپین

مهم ترین چیزی که دانشجویان بین المللی را به سمت این کشور جذب می کند، هزینه تحصیل آن است. هزینه تحصیل در فیلیپین در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار کمتر است. جدول زیر بازه هزینه تحصیل را نشان داده است:

پارامترهزینه به روپیه هند
کمترین11000INR
بیشترین22000INR

با توجه به این دلایل، این کشور، به مرکز آموزش هزاران دانشجوی مشتاق پزشکی خارجی از 65 کشور تبدیل شده است. طبق گزارش اداره مهاجرت، دانشجویان خارج از کشور که در این کشور تحصیل می کنند از 26000 به 61000 افزایش یافته است. این کشور، یکی از ارزان ترین کشورها برای تحصیل است. وقتی از هزینه تحصیل صحبت می کنیم، هزینه زندگی در فیلیپین را نیز شامل می شویم. زیرا، این هزینه در هزینه های تحصیل هر دانشجوی بین المللی گنجانده شده است.

هزینه معمول در این کشور برای اقلام ضروری در مقایسه با سایر کشورها ناچیز است. هزینه های زندگی این کشور 40% بیشتر از هزینه های برخی از کشورها است. دانشجویان خارجی می توانند در حالی که هزینه کمتری صرف می کنند. از ایجاد تعادل در شیوه زندگی خود لذت ببرند. در این کشور، می توانید یک خوابگاه یا یک واحد آپارتمان را در کمتر از 50$ (دلار) ماهیانه اجاره کنید. دانشجویان بین المللی مجاز به کار پاره وقت در حین تحصیل در فیلیپین نمی باشند. زیرا آن ها دارای ویزای دانشجویی خواهند بود.

اکثر دانشکده های پزشکی این کشور امکانات خوابگاهی را به دانشجویان هندی ارائه می دهند. حتی اگر اقامت در خوابگاه اجباری نیست، ما به دانشجویان توصیه می کنیم در خوابگاه بمانند. زیرا، این امر بهزیستی و امنیت را تضمین می کند. برخی از دانشکده های پزشکی دارای خوابگاه در داخل محل، و برخی دیگر نزدیک به اعتقادات خود هستند.

مشاغل رشته آنکولوژی در فیلیپین

یک فارغ التحصیل رشته آنکولوژی در فیلیپین، سرطان را مطالعه می کند و درمان پزشکی را برای افرادی که مبتلا به سرطان هستند ارائه می دهد. آنکولوژیست مراقبت از بیمار را در طول دوره بیماری، از تشخیص تا بهبودی یا مرگ، مدیریت می کند.

وظایف آنکولوژیست ها در کار عبارتند از:

  • کار با بیماران برای توضیح تشخیص و مرحله سرطان، بحث در مورد گزینه های درمانی و کمک به مدیریت عوارض و علائم سرطان و درمان آن
  • رهبری تیم درمان سرطان از متخصصان مختلف مراقبت های بهداشتی
  • هماهنگی برنامه های درمانی و تجویز انواع مختلف درمان از جمله شیمی درمانی و ایمونوتراپی
  • درمان بیماران با پرتودرمانی
  • کمک به بیماران در مدیریت درد
  • انجام عمل های جراحی برای برداشتن تومورها و تعیین اینکه آیا سرطان از نقطه شروع اولیه گسترش یافته است.
  • انجام وظایف اساسی اداری و دفتری، مانند ثبت سوابق نتایج آزمایش، نوشتن نسخه، ارائه اطلاعات سرطان به بیماران و نظارت بر برنامه های درمانی

حقوق ماهیانه کار در فیلیپین برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکلوژیست ها در فیلیپین

مدارک و نیازمندی هایی که آنکولوژیست ها باید در کار داشته باشند، در نمودار زیر نشان داده شده است:

مدارک و نیازمندی های آنکولوژیست ها در فیلیپین

چنانچه تمایل به تحصیل در خارج از کشور را دارید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادر مجرب در زمینه مهاجرت می تواند کمک شایانی به شما عزیزان در جهت اخذ ویزای تحصیلی فیلیپین بنماید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *