مهاجرت تحصیلی اکوادور

تحصیل رشته طراحی لباس در اکوادور

تحصیل رشته طراحی لباس در اکوادور

تحصیل رشته طراحی لباس در اکوادور در چندین دانشگاه امکان پذیر است. این رشته جزو رشته های هنری و صنعت مد است. در این رشته دانشجویان با طراحی لباس، دوخت، پارچه و مواردی مرتبط با طراحی آشنا می شوند و دوره ها را طی می کنند. اکثر دوره های ارائه شده در رشته طراحی لباس در اکوادور در مقطع کارشناسی هستند. زبان تحصیل نیز زبان اسپانیایی است. دانشجویان خارجی برای تحصیل در این کشور نیاز به ارائه مدرک زبان اسپانیایی هستند. گرفتن پذیرش از دانشگاه های اکوادور کار آسانی است و با داشتن مدرک زبان و هزینه های تحصیل و زندگی این امر امکان پذیر است. البته توصیه می کنیم در ابتدا جوانب کار را با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خوب بسنجید و کشور درست را برای مهاجرت انتخاب کنید.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور اکوادور

طراحی لباس و مد به عنوان یک پدیده فرهنگی، به عنوان یک صنعت بسیار پیچیده عمل می کند که منعکس کننده نگرش های اجتماعی، اقتصادی، جنسی و سیاسی زمان خود است. به طور پیوسته، محرک مد یک ضرورت نیست، بلکه سیستم بسیار پیچیده و عمیقی است که در آن تغییرات توسط تفاوت های اجتماعی، نوآوری ‌ها در خیاطی و ملاحظات اقتصادی اعمال می ‌شود. طراحی لباس تنها به دنیای مدهای بلند، برندهای طراح، مجلات مد پیشرو و نخبگان اجتماعی محدود نمی شود. مسائل سخت اقتصادی و فرهنگی بر تولید و مصرف مد و طراحی لباس بر تمامی اقشار جامعه تأثیر می گذارد. پیشرفت در تولید فناوری های پوشاک، کاتالیزور صنعتی شدن انبوه، شهرنشینی و جهانی شدن بوده است که امروز طراحی مد را تعریف می کند. توزیع جهانی و برندسازی رشد کرده است.

تولید به سرعت در حال تغییر است و شرکت های بیشتری تامین کنندگان خود را در جایی که نیروی کار ارزان تر است تامین می کنند. ارزش برای پول و اعتبار ملاحظات اصلی هر طراح امروزی است و مشتری خریدار مد بهتر از هر زمان دیگری در تاریخ مطلع است. این رشته امروز با توسعه خود در سراسر آمریکای لاتین و اکوادور ارائه می شود.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی لباس جهت تحصیل در اکوادور آشنا شوید:

ردیفدانشگاه
1Universidad del Azuay
2Universidad San Francisco de Quito
3America Technological University )UNITA(

توسعه رشته طراحی لباس در اکوادور

تولید به سرعت در حال تغییر است و شرکت های بیشتری تامین کنندگان خود را در جایی که نیروی کار ارزان تر است تامین می کنند. ارزش برای پول و اعتبار ملاحظات اصلی هر طراح امروزی است و مشتری خریدار مد بهتر از هر زمان دیگری در تاریخ مطلع است زمینه اقتصادی طراحی لباس دیگر یک موضوع محلی یا ملی نیست. مد یک شرکت جهانی و یک زبان نشانه شناختی بین المللی است که از مرزهای قومی و طبقاتی عبور می کند. شرکت های بین المللی پوشاک دارای نفوذ مالی برای خرید مواد خام و ارسال آنها برای تولید با کمترین هزینه و ریسک هستند. تولیدکنندگان دیگر خطوط تولید متمرکز عظیم ندارند. تولید در حال حاضر در بسیاری از مکان‌ هایی که نیروی کار، مهارت ‌ها و هزینه ‌های انبار داری ارزان و فراوان است و مقررات کمتر سخت ‌گیرانه هستند، گسترده شده است.

 

شرکت ‌های مد، برندها و کسب ‌و کارهایی را از سراسر جهان خریداری می‌کنند که متناسب با پرتفوی آنها باشد. مد در بالاترین شکل خود برگرفته از الهام و خلاقیت است. خلاقیت یک اصطلاح بسیار احساسی در طراحی لباس است. در سال ‌های اخیر، مطالعه مد متحول شده است، زیرا دانشمندان سایر رشته‌ ها شروع به کاوش در تقاطع بین لباس، بدن و ساخت فرهنگی هویت کردند. این آگاهی در دنیای آکادمیک گسترش یافت که لباس نه تنها بخشی از زندگی روزمره است، بلکه روش‌ هایی که افراد انتخاب می ‌کنند، به دست می ‌آورند، می ‌پوشند و لباس‌ هایشان را تغییر می ‌دهند، می‌ تواند چیزهای زیادی در مورد موضوعاتی مانند موارد زیر باشد:

  • طبقه
  • جنسیت
  • ترجیحات جنسی
  • قومیت
  • هویت و رفتار گروهی
  • زیبایی شناسی

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه سن فرانسیسکو کیتو اکوادور

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه سن فرانسیسکو کیتو اکوادور

این رشته برای کسانی است که می خواهند دنیای طراحی لباس و مد را از فنی ترین پایه های آن درک کنند. این به افراد کمک می کند مد را به گونه ای درک کنند که بتوانند در زمینه های مرتبط کار کنند. دانشجو باید 6 موضوع در زمینه طراحی مد مربوط به تکنیک های طراحی و تصویرسازی، الگوسازی و طراحی لباس را بگذراند. این برنامه برای همه دانشجویان در نظر گرفته شده است. دانشجویان در طول مطالعات مد، طرح ‌های اصلی تولید می‌ کنند و مجموعه ‌های منحصر به ‌فردی را در دسته‌ هایی مانند موارد زیر تولید می کنند:

  • لباس ‌های زنانه
  • لباس مردانه
  • لباس بافتنی
  • خیاطی و تکنیک ‌های مد

دانشجویان همچنین این فرصت را دارند که دسته‌ های طراحی اضافی مانند کفش، لباس زیر زنانه، پایداری مد و جین را یاد بگیرند. زمینه های مهارت اساسی شامل رویکردهای جدید برای مطالعه منسوجات، از جمله کلاسی در مورد درمان، تزئینات، برش لیزری، چاپ روی صفحه ابریشم، بافندگی، رنگرزی، چاپ پارچه و گلدوزی است.

کار پس از تحصیل رشته طراحی لباس در اکوادور

میزان حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای طراحان لباس مناسب است اما به سطح سایر کشورهای مطرح نمی رسد. برای درک بهتر درآمد طراحان لباس در اکوادور باید بگوییم یک طراح لباس در اکوادور به صورت متوسط به میزان 1120$ (دلار) در ماه درآمد دارد. این میزان مبلغی بالغ بر 14000$ (دلار) در سال است. همچنین میزان درآمد طراحان لباس در اکوادور در بازه 410$ الی 2430$ (دلار) می باشد. از جمله فرصت های شغلی برای کار پس از تحصیل در اکوادور:

  • طراح مد
  • طراح فنی
  • تصویرگر مد
  • استایلیست
  • مشاور لباس
  • طراح لباس
  • طراح اکسسوری لباس
  • توسعه دهنده محصول
  • تاجر

میزان درآمد طراحان لباس در برخی از شهرهای کشور اکوادور در نمودار زیر قابل مشاهده است:

درآمد طراحان لباس در برخی از شهرهای کشور اکوادور

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه دل آزوای اکوادور

دانشگاه آزوی در سال 1968 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر کوئنکا، مرکز استان آزوای است. در آغاز، ابتدا بخشی از دانشگاه کاتولیک سانتیاگو گوایاکیل و بعداً از دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور بود. در سال 1990، پس از انجام کلیه الزامات قانونی، از طریق قانون جمهوری به عنوان Universidad del Azuay شناخته شد. در سال 2006 اولین دانشگاه اکوادور بود که توسط شورای ملی ارزیابی و اعتبار سنجی، CONEA، اعتبار سنجی کسب کرد. دانشگاه آزوای از طریق 29 مدرسه خود که در 6 دانشکده توزیع شده اند، دوره های کارشناسی را ارائه می دهد. آموزش تحصیلات تکمیلی از طریق کارشناسی ارشد و تخصص ارائه می شود، پیشنهاد دانشگاهی به نیازهای شناسایی شده در منطقه و کشور که در تعهد خدمت به جامعه است پاسخ می دهد.

دوره طراحی لباس و مد دانشگاه منجر به:

  • در استودیوهای طراحی و لباس و منسوجات به عنوان طراح و تصویرگر مد مشغول به کار شوید.
  • در کارگاه ها و صنعت به عنوان طراح، الگوساز، مدیر پروژه کار کنید.
  • در زمینه نمایش به عنوان طراح لباس در تئاتر، فیلم، تلویزیون، رقص، مشاور کمد لباس کار کنید.

همچنین با تحصیل این دوره می توانید به عنوان معلم، محقق، رئیس بخش، مشاور طراحی لباس کار کنید. برای مهاجرت به اکوادور به سایر اطلاعات ارائه شده از سوی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *