مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

تحصیل رشته طراحی لباس در آفریقای جنوبی

علاقه مندان تحصیل رشته طراحی لباس در آفریقای جنوبی از مزایای زیادی برخوردار خواهند شد. صنعت مد در آفریقای جنوبی بسیار فعال است. تحصیل رشته طراحی لباس در آفریقای جنوبی هم در دانشگاه ها و هم در کالج ها و هم در موسسات آموزش هنر و مد ارائه می شود. از آنجایی که زبان اصلی برنامه های ارائه شده در آفریقای جنوبی انگلیسی است این کشور میزبان دانشجویان خارجی زیادی است. آفریقای جنوبی یکی از کشورهای جذاب برای تحصیل رشته طراحی لباس و صنعت مد است. در ادامه این نگارش اطلاعاتی درباره تحصیل رشته طراحی لباس در آفریقای جنوبی آورده شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند راهنما و مشاور شما برای مهاجرت و تحصیل در کشورهای خارجی باشد.

بررسی تحصیل رشته طراحی لباس در آفریقای جنوبی

طراحی لباس و مد نیاز به کار سخت، تمرین ذهنی، خلاقیت و تجربه دارد. در آفریقای جنوبی، موسسات قابل توجهی وجود دارد که از نظر سیاست و روش، خود را به عنوان یک مدرسه برتر طراحی لباس و مد در آفریقای جنوبی در نظر گرفته اند. علاوه بر آکادمی ها و کالج های طراحی لباس و مد می توانید در برخی از دانشگاه های آفریقا نیز برنامه های تحصیلی رشته طراحی لباس را بیابید. در هر صورت چه در دانشگاه ها و چه در مدارس مد با فارغ التحصیل شدن از آنها می توانید وارد بازار کار و دنیا مد و طرحی شوید. معمولا موسسات طراحی لباس یک دوره 3 ساله را برای کارشناسی و دوره های تخصصی 2 ساله را برای کارشناسی ارشد ارائه می کنند. هزینه تحصیل در دانشگاه های آفریقای جنوبی سالیانه 5000$ (دلار) است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی لباس در آفریقای جنوبی را می بینید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ژوهانسبورگ
2دانشگاه نلسون ماندلا
3دانشگاه لندن شرقی
4دانشگاه فنی دوربان
5دانشگاه فناوری کیپ پنینسولا
6دانشگاه فناوری شوین

همچنین در زیر می توانید برخی از بهترین مدارس و کالج های طراحی لباس در آفریقای جنوبی را مشاهده کنید:

برخی از بهترین مدارس و کالج های طراحی لباس در آفریقای جنوبی

شرایط اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی را در اینجا بخوانید.

صنعت مد و طراحی لباس در آفریقای جنوبی

صنعت مد یک صنعت بسیار رقابتی در بازار کار در آفریقای جنوبی است زیرا افراد بیشتری مد را به عنوان شغلی در نظر می گیرند و به همین دلیل است که تنها بهترین ها در این صنعت موفق به کسب آن می شوند. برای موفقیت در صنعت، اشتیاق، خلاقیت، نظم و انضباط، شجاعت و توانایی بازاریابی خود، دانش و طراحی حرفه ای کلیدی است. مهارت ها برای موفقیت در صنعت مستثنی نیستند. برای حرفه ای شدن در طراحی مد، به مهارت های طراحی برجسته ای نیاز دارید که می توانید در یک موسسه مد در آفریقای جنوبی به دست آورید. تحصیل در موسسه ‌ای که به دلیل خدمات برجسته ‌اش در صنعت مد شناخته شده است، به شما فرصتی می ‌دهد تا مهارت ‌های خود را توسعه دهید، زیر نظر افراد حرفه ‌ای و افراد با تجربه چندین ساله در این صنعت بیاموزید.

درس خواندن در یک یکی از بهترین مدارس بهترین راه برای کسب دانش درجه یک در صنعت است. وقتی صحبت از مد می شود، آفریقایی ها صاحب سلیقه هستند، نمی توان تأثیر آنها را در صنعت مد نادیده گرفت زیرا بسیاری از طراحان بزرگ از آفریقا آمده اند. آفریقای جنوبی ردپای خوبی در صنعت مد جهانی ایجاد کرده است، آفریقای جنوبی محل زندگی مد از ژوهانسبورگ تا کیپ تاون است.

  • با توجه به بسیاری از اقوام و ملیت ها در آفریقای جنوبی، سبک زیبایی شناسی این کشور متفاوت است.
  • این کشور بسیاری از طراحان مد شناخته شده در سراسر جهان مانند نیکلاس کوتس، متیو کیسر، تابو ماختا کوینانا، هنریت بوتا، بودا مالت و غیره دارد.
  • آفریقای جنوبی استایلیست ها پارچه هایی مانند پشم و چرم را برای طراحی مد خود دوست دارند.

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه فناوری پنینسولا آفریقای جنوبی

مدرک طراحی لباس و مد فارغ التحصیلان را برای ورود به صنایع مرتبط با مد به عنوان متفکران نوآور با آگاهی از پایداری و پاسخگویی جامعه آماده می کند. اگر به طراحی عالی علاقه دارید و می خواهید در زمینه مد کار کنید، پس طراحی مد را در دانشگاه فناوری پنینسولا آفریقای جنوبی بخوانید. این دانشگاه متشکل از کارکنان متعهد و ماهر می تواند به شما کمک کند تا مهارت های خود را برای آینده خود در مد افزایش دهید. تا زمانی که واجد شرایط شوید، یک متفکر نوآور خواهید بود که به طور یکسان به صنعت و جامعه کمک می کند.

شرایط برنامه به شرح زیر است:

سالشرح برنامه ها
سال اولسواد تحصیلی و حرفه ای 1، مهارت های تجاری برای طراحی 1، طراحی مد 1، مواد و فناوری مد 1، محصول مد و توسعه 1، تاریخچه و نظریه طراحی 1
سال دوممهارت های تجاری برای طراحی 2، طراحی مد 2، مواد و فناوری مد 2، محصول مد و توسعه 2، تاریخچه و نظریه طراحی 2
سال سوممهارت های تجاری برای طراحی 3، طراحی و طراحی مد 3، مواد و فناوری مد 3، محصول مد و توسعه 3 و تاریخچه و نظریه طراحی 3

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه فناوری پنینسولا آفریقای جنوبی

طراحی لباس پیشرفته در دانشگاه پنینسولا South Africa

این دوره دانشجویان را مجهز می کند تا از طریق تحقیق، در به کارگیری و ارزیابی دانش موجود در زمینه تخصصی طراحی مد یا فناوری پوشاک مشارکت کنند و پیشرفت حرفه ای و شخصی را افزایش دهند. 4 موضوع طراحی، فناوری، مدیریت و تئوری لباس به تدریج توسعه می یابد، زیرا دانشجو درک عمیقی از محتوای موضوع به دست می آورد. این برنامه به شیوه ای یکپارچه انجام می شود و با تخصص در طراحی، توسعه محصول یا فناوری ساخت همراه است. دانشجویان تشویق می شوند تا به طور مستقل روی یک پروژه تحقیقاتی همراه با نمایشگاهی از کار در یک حوزه انتخاب شده از تخصص کار کنند.

موضوعات ارائه شده:

  • طراحی مد 4
  • کارآفرینی مد 4
  • محصول مد و توسعه 4
  • روش تحقیق برای گزارش نویسی 4
  • تحقیق و توسعه بصری 4
  • فرصت های شغلی
  • طراحی
  • استایلیست
  • تکنسین پوشاک
  • تصویرگر
  • فروشنده ویژوال
  • طراح لباس
  • الگو ساز

برای پذیرش از شما خواسته می شود که یک نمونه کار ارسال کنید و یکی از معیارهای زیر:

  • تکمیل موفقیت آمیز دیپلم طراحی مد 3 ساله با ضریب قبولی 60% شامل نمونه کارها و احتمالاً مصاحبه.
  • دانشجو با ضریب قبولی فوق در دیپلم ملی در طراحی مد یا مدرک NQF 6 معادل آن در طراحی مد از موسسه دیگری نیز واجد شرایط درخواست خواهد بود.
  • کاندیداها همچنین می توانند برای به رسمیت شناختن یادگیری قبلی (RPL) برای دسترسی به دیپلم پیشرفته درخواست دهند.

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سایر رشته ها مانند رشته هنر در آفریقای جنوبی بررسی شده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *