مهاجرت کاری لهستان

استخدام Java Developer در لهستان

استخدام Java Developer در لهستان

استخدام Java Developer در لهستان با توجه به نیازهای این کشور ممکن است تغییر کند و نیاز به استخدام نیروهای ماهر داشته باشد. لهستان با 110000 کارمند در 73 کشور و درآمد سالانه 12 میلیارد € (یورو) پیشرو جهانی در تحول دیجیتال کار می کند. این کشور در زمینه ابر، امنیت سایبری و محاسبات با عملکرد بالا، راه‌ حل ‌های ترکیبی ابری هماهنگ، کلان داده، برنامه ‌های کاربردی تجاری و محل کار دیجیتال را ارائه می ‌کند. این کشور شریک جهانی فناوری اطلاعات برای بازی های المپیک و پارالمپیک است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مراحل مهاجرت به لهستان و اخذ ویزای کاری در کشور لهستان به سوالات شما پاسخ می دهد.

شرکت های استخدام Java Developer در لهستان

Atos یک SE (Societas Europaea) است که در شاخص سهام پاریس CAC40 فهرست شده است. هدف Atos کمک به ساخت آینده فضای اطلاعات است. تخصص و خدمات آن از توسعه دانش، آموزش و تحقیق در یک رویکرد چند فرهنگی پشتیبانی می کند و به توسعه تعالی علمی و فناوری کمک می کند. در سرتاسر جهان، این گروه به مشتریان و کارمندان خود و اعضای جوامع در کل این امکان را می ‌دهد تا در یک فضای اطلاعاتی امن و مطمئن زندگی، کار و توسعه پایدار داشته باشند.

در این شرکت Java Developer مسئولیت طراحی و پیاده سازی نرم افزار در فناوری های Java Developer را بر عهده خواهد داشت. فردی که در این موقعیت استخدام می شود، برنامه ها و رابط های وب مبتنی بر جاوا را با استفاده از شیوه ها، تکنیک ها، ابزارها و چارچوب های استاندارد توسعه نرم افزار صنعتی توسعه، پیاده سازی و آزمایش خواهد کرد. این موقعیت در دفتر این کشور در Wrocław، Warszawa، Łódź یا Opole بسته به ترجیحات شما خواهد بود.

برخی از زیر شرایط کار در کشور لهستان به عنوان Java Developer در لهستان عبارت است از:

  • حداقل 5 سال تجربه در زمینه مهندسی Backend، دانش عمیق جاوا و درک عمیق اکوسیستم فناوری اطراف
  • قادر به کار در تمام چرخه زنده SW از طراحی تا آزمایش است
  • چشمی برای کدهای تمیز، قابل آزمایش، قابل نگهداری و عملکرد
  • تسلط بر پایگاه داده های NoSQL و SQL
  • تجربه با سیستم های تحویل مداوم و ابزارهای ساخت (CI/CD، Git، Gradle، SBT

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در لهستان هستید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده جاوا در لهستان

کار و استخدام Java Developer در لهستان

در لهستان می‌ خواهند همه کارکنان احساس ارزشمندی، قدردانی و آزادی داشته باشند تا در محل کار خودشان باشند. فرآیندهای چرخه زندگی کارکنان برای جلوگیری از تبعیض علیه مردم صرف نظر از مذهب، قومیت، سن، یا هر مساله دیگر را برجسته می ‌کند، ساخته شده است. در سرتاسر جهان، برنامه ‌های متنوعی را برای تعبیه فرهنگ جامع بودن Atos خود ساخته ‌اند و سخت تلاش می ‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که کارکنان فرصت ‌های برابری برای مشارکت دارند و احساس می‌ کنند که دقیقاً همان جایی هستند که به آنها تعلق دارند.

جاوا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که تاکنون توسعه یافته است. در سال 1995 در Sun Microsystems منحل شده توسعه یافت و گروهی به رهبری جیمز گاسلینگ مسئول آن بود. از آن زمان به بعد، جاوا توانسته است محبوبیت زیادی به دست آورد، از جمله دلایل دیگر، زیرا می توان از آن در طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده کرد و کد آن مستقل از معماری، سیستم عامل و پردازنده است.

در جدول زیر شاهد متقاضیان Java Developer در لهستان هستید:

تعداد متقاضیانسال
194502020
173502021
187302022

کار و استخدام Java Developer در لهستان

شرایط استخدام Java Developer در لهستان

جاوا عمدتا در راه ‌حل‌ های وب باطن استفاده می ‌شود، اما چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. این فناوری همچنین می تواند برای توسعه برنامه های اندرویدی بومی یا برنامه های دسکتاپ استفاده شود. علاوه بر این، می توانید ابزارها یا راه حل های تست را با استفاده از هوش مصنوعی در جاوا بنویسید. در لهستان، جاوا فناوری اصلی برای کار پشتیبان برنامه نویسان مورد بررسی (39%) است. در میان توسعه دهندگان fullstack (20%) محبوب است. کار با جاوا همچنین شامل استفاده از چارچوب ها و کتابخانه های مختلف است. گزارش انجمن فناوری اطلاعات 2021 نشان داد که محبوب ترین فریم ورک جاوا Spring است که %74 از پاسخ دهندگان از آن استفاده می کنند. در رتبه دوم Hibernate که برای پردازش داده ها در جاوا استفاده می شود) با امتیاز 26% و در رتبه سوم Struts قرار گرفت.

استخدام net developer در لهستان به ویژه در بانک ها و شرکت های بیمه قدردانی می شوند. پشتیبان بسیاری از برنامه های بانکی بر روی این زبان قرار دارد. جاوا همچنین بر اساس تاریخ، زبان مورد علاقه شرکت های بزرگ است. با این وجود، در حال حاضر بسیار چابک‌تر و استفاده از آن آسان ‌تر است، دقیقاً به دلیل چارچوب‌ هایی مانند Spring، که باعث می ‌شود شرکت ‌های کوچک ‌تر نیز از آن استفاده کنند. بر اساس قرارداد کاری، چنین متخصصی به طور متوسط ​​8275 PLN (زلوتی) درآمد دارد. اگر توسعه دهنده جاوا را بر اساس یک قرارداد مأموریت یا قرارداد برای کار خاص استخدام کنند، میانگین 5857 PLN (زلوتی) دارند این قطعا کمتر از قرارداد کار است.

الزامات استخدام Java Developer در لهستان

توسعه دهندگان جاوا با کارفرمایان خود برای میانگین 18629PLN (زلوتی) توافق می کنند. شما همچنین در شرکت های بزرگ با حدود 10000 کارمند درآمد زیادی کسب می کنید میانگین 8619PLN (زلوتی) با قرارداد کار و 20613PLN (زلوتی) با همکاری B2B است. اجازه دهید نگاهی دیگر به حقوق و دستمزد با توجه به تجربه کاری بیندازید. جای تعجب نیست که بیشترین درآمد در میان کارکنانی ثبت شود که سال ها سابقه کار در این صنعت دارند، به طور خاص، 10 تا 15 سال. توسعه دهندگان به عنوان یک تیم در گروه های مختلف کار می کنند Fronend و  .Backend با استخدام برنامه نویس در لهستان شما کمک خواهید کرد تا یک محصول مبتنی بر وب را در حال رشد توسعه دهند.

این پروژه شامل جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران و شخصی سازی تبلیغات است. یک تیم عالی از 7 مهندس ارشد تشکیل شده است و به دنبال یک توسعه دهنده ارشد با استعداد هستند که به پروژه شما بپیوندد. برای بیش از 20 سال، GlobalLogic با مشاغل در هر صنعت بزرگ همکاری می کند تا محصولات شگفت انگیزی تولید کند و نقاط بین افراد، محصولات و فرصت های تجاری را به هم متصل کند. اکنون، در دنیای دیجیتالی فزاینده ای که مصرف کننده را در مرکز هر تعامل قرار می دهد، به کسب و کارها نشان می دهند که چگونه می توانند نقاط را به مشتریان متصل کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در لهستان به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *