مهاجرت کاری لهستان

استخدام برنامه نویس در لهستان

استخدام برنامه نویس در لهستان

استخدام برنامه نویس در لهستان هر سال نرخ افزایشی دارد. علیرغم تمایل به کار و انگیزه بالا، یافتن شغلی رویایی بدون تعداد مناسب سال غیرممکن است. در صنعت IT تفاوتی ندارد، جایی که رابطه بین تجربه و پر کردن یک جای خالی نیز قابل مشاهده است. هیچ معیار سفت و سختی وجود ندارد که تعیین کند یک برنامه نویس باید چه مهارت هایی در یک مرحله معین از مسیر شغلی داشته باشد، که ناشی از تنوع پروژه های اجرا شده و الزامات مختلف برای کارکنانش است که توسط شرکت ها تعیین می شود. با این حال، معمولاً جونیور به فردی گفته می شود که حداکثر حدوداً 2 سال سابقه برنامه نویسی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت کاری و اخذ ویزای لهستان مشاور شماست.

آمار استخدام برنامه نویس در لهستان

بر اساس داده ‌های جمع ‌آوری ‌شده توسطNo Fluff Jobs هیئت شغلی فناوری اطلاعات لهستان، نیمی از دانش ‌آموزان دوره ‌های جدید مطالعات فناوری اطلاعات را کامل نکرده ‌اند. %39 از متخصصان با تجربه کمتر فارغ التحصیل رشته های متمرکز بر فناوری اطلاعات هستند، %30 از دانش آموزان جوان در طی دوره های آنلاین مهارت کسب کرده اند و%16 دیگر فارغ التحصیل دانشکده های برنامه نویسی هستند. نیمی از جوانان انتظار حقوق €1100 تا €1760 (یورو) را در شغل اول خود دارند، در حالی که درآمد واقعی 83% از افراد با تجربه کمتر زیر €1100 (یورو) است. به نوبه خود، Just Join IT گزارش می دهد که جوانان به طور متوسط ​​6945€ (یورو) در قرارداد کاری و €6100 (یورو) در قرارداد درآمد دارند.

برای فرآیند استخدام فناوری اطلاعات در سال 2023 حقوق ارائه شده به جونیورها بدون توجه به نوع قرارداد، مطابق با حقوقی است که دریافت می ‌کنند. در سال 2020، همانطور که همه‌گیری کووید-19 ادامه داشت، شرکت ‌ها با احتمال کمتری افراد با تجربه کمتر را استخدام می ‌کنند، همانطور که در تعداد این نوع تبلیغات منتشر شده مشاهده می ‌شود. در سال 2020، تعداد آگهی‌های شغلی برای جوانان تنها %5 از کل آگهی ‌ها را تشکیل می ‌دهد، 1 سال بعد، یعنی در سال 2021، پیشنهادات سطح ورودی بازگشتی جزئی به ثبت رساندند. با تقاضای روزافزون برای کارمندان در صنعت IT، افرادی که اولین قدم های خود را در این صنعت بر می دارند در سال های آینده مورد استقبال کارفرمایان قرار خواهند گرفت.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در لهستان هستید:

نرخ اشتغالسال
98%2020
90%2021
94%2022

کار و استخدام برنامه نویس در لهستان

کاهش استخدام ممکن است ناشی از این واقعیت باشد که شرکت ها اغلب در یک وضعیت ناپایدار بودند و به کارکنانی نیاز داشتند که مستقل باشند و در غلبه بر بحران ناشی از همه گیری کمک کنند. همانطور که معمولاً مشخص است، زمان بحران بسیار مهم است و در هنگام معرفی یک کارمند بی تجربه نیز به آن نیاز است. خود جونیورها خاطرنشان می‌کنند که در طول همه‌گیری، تعداد پیشنهادات نه تنها برای موقعیت‌ های معمولی، بلکه برای دوره‌ های کارآموزی نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. پیدا کردن شغل به ‌عنوان یک توسعه ‌دهنده جوان بدون تجربه چالش ‌برانگیزتر می ‌شود و همه‌گیری تنها عمیق ‌تر شده است. استخدام جوانان، به سایر اعضای تیم فرصتی برای پیشرفت حرفه ای بدهید.

تعیین یک مربی که یک کارمند جدید را معرفی می کند بسیار سودمند است صبر و توانایی برای تفویض وظایف و ارائه بازخورد را می آموزد. با کار از راه دور، جونیورها می توانند نه تنها در سراسر کشور بلکه در خارج از کشور نیز به دنبال شغل باشند. این باعث افزایش شانس آنها برای استخدام می شود. تقاضای بسیار بالایی برای افراد متوسط ​​و ارشد در بازار وجود دارد و بنابراین کمبود آنها وجود دارد که این فرصت را به افراد کم تجربه می دهد زیرا شرکت ها بیشتر هستند. تمایل بیشتری برای همکاری با آنها دارد. این اتفاق می افتد که جستجوی کار برای یک موقعیت جوان تا 1.5 سال طول می کشد. در حال حاضر افزایش محسوسی در تعداد فرصت های شغلی برای جونیورها وجود دارد و تخمین زده می شود که هر روز فرصت های شغلی بیشتری وجود داشته باشد.

در نمودا زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه برنامه نویسی در لهستان هستید:

نرخ افزایش حقوق در لهستان

شرایط استخدام برنامه نویس در لهستان

امروزه، یافتن شغلی بدون تجربه، به دلیل تعداد زیاد افراد در هر شغل و اغلب، نیازهای گزاف برای یک دوره کارآموزی یا یک موقعیت جوان، معجزه به نظر می‌رسد. برنامه نویسی مطمئناً حرفه آینده است. در حال حاضر تقریباً 25 میلیون برنامه نویس در جهان وجود دارد و انتظار می رود این تعداد در سال 2026 به 30 میلیون افزایش یابد. تقاضا برای این نوع کارشناسان همچنان بالا خواهد بود، زیرا سرعت دیجیتالی شدن روز به روز در حال افزایش است. جای تعجب نیست که تعداد افرادی که شانس خود را در این صنعت امتحان می کنند نیز در حال افزایش است و بنابراین رقابت برای موقعیت های موجود نیز در حال افزایش است. برنامه نویسان جوان اغلب جاه طلب هستند و مشتاقانه دانش کارمندان با تجربه تر را جذب می کنند. موسسه های کاریابی در لهستان می توانند کمک کنند.

بر اساس داده های جمع آوری شده توسط Stack Overflow، تعداد برنامه نویسان در منطقه CEE 1 میلیون نفر است. یک چهارم آنها ( 250000 نفر ) در لهستان زندگی و کار می کنند. توسعه دهندگان لهستانی به دلیل مهارت خود در دانش فنی عمومی شناخته شده اند. بالاترین کیفیت فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر بر کیفیت کد تأثیر می گذارد. متخصصان فناوری اطلاعات لهستانی بالاترین رتبه ها را در مسابقات بین المللی برنامه نویسی مانند مایکروسافت Imagine Cup،Google Code Jam، TopCoder یا مسابقه برنامه نویسی اروپای مرکزی CEPC کسب می کنند. در لهستان، چندین مرکز فناوری اطلاعات در حال توسعه پویا وجود دارد که این کشور را جذاب تر می کند. بزرگترین مرکز بعدی برنامه نویسان، پس از ورشو (بیش از 74 هزار برنامه نویس)، کراکوف (32 هزار نفر) و وروتسوال (24 هزار) است.

شرایط استخدام برنامه نویس در لهستان

الزامات استخدام برنامه نویس در لهستان

بسیاری از برنامه نویسان حرفه ای و با تجربه در لهستان وجود دارند که در زمینه های مختلف برای کار در لهستان آماده هستند. شما می توانید متخصصانی را بیابید که با اعتراضات مختلف در مراحل مختلف فرآیند توسعه محصول از شما حمایت کنند. توسعه دهندگان لهستانی ارتباط خود را در بازار مدیون سیستم آموزشی لهستان هستند. اولین دانشگاه در قرن چهاردهم تأسیس شد و یک سنت طولانی آموزش عالی حرفه ای و با کیفیت بالا را آغاز کرد. تحصیل تمام وقت در موسسات دولتی برای شهروندان لهستانی رایگان است. این به هر فرد در لهستان فرصت برابر برای تحصیل عالی و رسیدن به موفقیت در زندگی می دهد. آموزش اختیاری عصر یا آخر هفته برای دانش آموزان وجود دارد تا در حین تحصیل و کسب درآمد شخصی، تجربه کاری خوبی کسب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کاری لهستان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *