مهاجرت کاری مالزی

استخدام برنامه نویس در مالزی

استخدام برنامه نویس در مالزی

استخدام برنامه نویس در مالزی با توجه به مهارت شما بر زبان برنامه نویسی صورت می گیرد. برنامه نویس کامپیوتر یک متخصص فناوری اطلاعات است. که برنامه های کامپیوتری را ایجاد و می نویسد. برنامه نویسان رایانه از مهارت های خود برای نوشتن کدها و ایجاد برنامه های نرم افزاری استفاده می کنند که به رایانه ها می گوید وظایف خاصی مانند بازیابی داده ها را انجام دهند. آنها همچنین ممکن است این برنامه ها را بازنویسی، اشکال زدایی، نگهداری و آزمایش کنند. برنامه نویسان کامپیوتر از کدها یا زبان های کامپیوتری خاصی مانند جاوا و   C++ استفاده می کنند تا طرح های برنامه ایجاد شده توسط توسعه دهندگان و مهندسان نرم افزار را به دستورالعمل هایی تبدیل کنند که کامپیوتر بتواند با آنها شناسایی شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به مالزی مشاور شماست.

مزایا استخدام برنامه نویس در مالزی

چه یک استارت ‌آپ کوچک به دنبال بهبود وب‌ سایت خود باشد یا یک شرکت بزرگ که نیاز به بازنگری کلی اینترنت خود دارد، کدنویس ‌ها به یک موقعیت اصلی در اکثر مشاغل، حتی خارج از دنیای فناوری تبدیل شده ‌اند. ناظران صنعت پیش بینی می کنند که استخدام برنامه نویسان کامپیوتری تا سال 2026 قوی باقی خواهد ماند. برخی از مردم به طور طبیعی به همه چیزهایی با فناوری پیشرفته تمایل دارند. اکثر مردم بازی ‌های آنلاین بازی می ‌کنند و شیفته شخصیت بازی می ‌شوند، اما برنامه ‌نویس ‌های آینده مجذوب نحوه عملکرد همه چیز در پشت صحنه هستند.

مزایا برنامه نویس کامپیوتر بودن در مالزی عبارتند از:

  • در حال حاضر تقاضا بسیار زیاد است و برای مدت طولانی باقی خواهد ماند
  • از آنجایی که تقاضا برای آن زیاد است، برنامه نویسان کامپیوتر دستمزد زیادی دریافت می کنند
  • ساعات کاری منعطف زیرا شما باید بسته به منطقه زمانی مشتری خود کار کنید (اگر مشتری بین المللی باشد)

تحصیل و کار در حوزه برنامه نویسی در مالزی

شاید بخواهید در رشته IT تحصیل کنید یا تحصیلات خود را به پایان رسانده باشید زیرا ترجیح می دهید با کامپیوتر به جای انسان های فیزیکی سروکار داشته باشید. بله، برنامه نویس بودن به شما این امکان را می دهد که تمام روز، هر روز با رایانه روبرو شوید، اما این بدان معنا نیست که مجبور نیستید با کسی در دفتر ارتباط برقرار کنید. برنامه نویسان کامپیوتر جوان معمولا در یک تیم کار می کنند، بنابراین شما باید بتوانید با همکاران و مشتریان خود نیز ارتباط برقرار کنید. با این حال، بیشتر اوقات، مجبور خواهید بود به تنهایی در اتاق سرور کار کنید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در مالزی هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در مالزی

شرایط استخدام برنامه نویسی در مالزی

اگر بدانید کدهای باینری چیست، متوجه خواهید شد که گاهی اوقات چقدر کثیف می شود. هیچ تصویری وجود ندارد. تمام صفحه شما فقط با حروف الفبا و اعداد پر شده است. دیدن آن به اندازه کافی می تواند باعث سردرد شود. با وجود آن، برنامه نویسان کامپیوتر باید به کوچکترین جزئیات توجه کنند تا بتوانند سیستم ها را آزمایش کنند، خطاهای کوچک را شناسایی کنند و مشکلات پیچیده را حل کنند. اگر می خواهید یک برنامه نویس کامپیوتر شوید، ایده خوبی است که مدرک IT کسب کنید. اکثر کارفرمایان حداقل به مدرک لیسانس نیاز دارند. برنامه نویسی کار بسیار دقیقی است و معمولاً مستلزم تسلط به چندین زبان است. برای مبتدیان، صنعت Python،  C/C++ و PHP را توصیه می کند.

علاوه بر این، دریافت گواهینامه های اضافی مانند Cisco، CompTIA و Microsoft شانس شما را برای به دست آوردن شغل بسیار افزایش می دهد. مشاغل برنامه نویسی که از جاوا استفاده می کنند به عنوان پردرآمدترین مشاغل در میان سایر مشاغل باقی می مانند. ساعات کار منظم از 9 صبح تا 6 بعدازظهر است، اما اگر مجبور به اتمام پروژه هستید، آماده باشید تا اضافه کاری، در شیفت ها یا آخر هفته ها کار کنید. برنامه نویسان کامپیوتر در دفاتر راحت و دارای تهویه مطبوع کار می کنند. اگر به شغل برنامه نویسان ++C علاقه مند هستید، فرصتی وجود دارد که ممکن است فقط با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. اگر آماده انجام تکالیف کدنویسی دانشگاهی به زبان انگلیسی هستید، مالزی می تواند برای شما مناسب باشد.

شرایط استخدام برنامه نویسی در مالزی

الزامات استخدام برنامه نویس در مالزی

انگلیسی نوشتاری پیشرفته مهارت های تحلیلی در سطح بالا زمان رسیدگی به حداقل 5 سفارش در ماه است. مدرک دانشگاهی در علوم کامپیوتر، بوت کمپ کدنویسی یا گواهینامه مربوطه مزیت محسوب می شود حداقل 6 ماه تجربه عملی با ++C ترجیح داده می شود. انجام وظایف مبتنی بر ویندوز و لینوکس با استفاده از  C++  توسعه نرم افزار مدیریت پایگاه داده، برنامه های کاربردی چند رشته ای و سیستم های ابری هم در این حوزه هستند. تغییرات سیستم نظارت و اشکال زدایی حل مشکلات و بی نظمی های مربوط به فرآیند کار یک برنامه نویس ++C انجام برنامه نویسی باطن نیز کاری است که او انجام می دهد.

مشاغل آزاد  C++ منعطف هستند و تجربه متنوعی را ارائه می دهند. به سختی حوصله ‌تان سر می ‌رود، زیرا هر کار دستورالعمل ‌ها، سطح پیچیدگی و درخواست‌ های سفارشی ‌سازی متفاوتی دارد. مطمئناً در حین کار کردن با این روش، حرفه ای بودن خود را تقویت خواهید کرد و کدنویسی را بهتر درک خواهید کرد. با کار به عنوان فریلنسر  C++ برای شرکت های مالزی شما تصمیم می گیرید که چه زمانی وظایف خود را تکمیل کنید و چه تعداد از آنها را می توانید انجام دهید. فرصت های عالی برای به دست آوردن تجربه عملی، به همان اندازه توسعه مهارت های تحلیلی و خلاق شما در این کشور وجود دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در مالزی هستید:

نرخ بیکاریسال
20%2020
24%2021
17%2022

کار و استخدام برنامه نویسی در مالزی

هر متخصص وظایفی را از مشتریان دریافت می کند و به آنها در تکمیل تکالیف برنامه نویسی کمک می کند. اگر به دنبال کارهای برنامه نویسی از راه دور هستید، در تیم شرکت های مالزی می توانید کد منبع بنویسید، گزارش های فنی ایجاد کنید و به سایر درخواست های مشابه رسیدگی کنید. شما هرگز از کارهای روتین خسته نخواهید شد زیرا هر سفارش دارای دستورالعمل ها، اندازه و مهلت منحصر به فرد، همراه با درخواست های سفارشی سازی است. این یکی از بهترین مشاغل برنامه نویسی پاره وقت با برنامه زمانی انعطاف پذیر است که در آن می توانید تجربه حرفه ای کسب کنید. موسسه های کاریابی در مالزی نیز می توانند شما را راهنمایی کنند.

شغل برنامه نویسی در لیست مشاغل مورد نیاز مالزی می باشد. درآمد ماهانه شما در شرکت ما می تواند متفاوت باشد، اما همیشه به موقع و رقابتی باقی می ماند. به طور خاص، می توانید از $300 (دلار) در ماه در فصل کم تا $1200 (دلار) در ماه در فصل پربازدید دریافت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که $1200 (دلار) در ماه بالاترین حد غرامت ممکن نیست. حقوق شما در درجه اول به تعداد سفارش هایی که تکمیل می کنید بستگی دارد. به طور خلاصه، چنین مشاغل برنامه نویسی آزاد درآمد مناسبی را بدون برنامه ریزی 9 تا 5 سخت ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به مالزی و گرفتن ویزای کار مالزی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *