مهاجرت کاری لیتوانی

استخدام Java developer در لیتوانی

استخدام Java developer در لیتوانی

با استخدام Java developer در لیتوانی متوجه خواهید شد که تیمی متشکل از متخصصان و متخصصان آینده بر روی سیستم‌ های نوآورانه کار می‌ کنند. شما می توانید بین کار با محصولات داخلی Asseco یا سیستم های مشتری یکی را انتخاب کنید. هر محصول یا پروژه تیم خود را از توسعه دهندگان، معماران، تحلیلگران، طراحان UI/UX، مدیران پروژه دارد.

معمولا یک تیم از 5 تا 20 عضو تیم تشکیل شده است. ساختار سازمانی مسطح Asseco سطح مالکیت بالا، به اشتراک گذاری سریع دانش و محیط بسیار مثبت را امکان پذیر می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه مهاجرت کاری به کشور لیتوانی به سوالات شما پاسخ می دهد. در ادامه این مقاله در خصوص شرایط و کار به عنوان Java Developer در لیتوانی بیشتر بحث می کنیم.

کار و استخدام Java Developer در لیتوانی

مهارت‌ های خود را به‌عنوان یک توسعه ‌دهنده کامل (یا حرکت به سمت توسعه‌ دهنده فول ‌استک)، کار با راه ‌حل ‌های پیچیده و منحصر به ‌فرد، تطبیق چارچوب ‌های موجود یا اختراع چارچوب ‌های جدید در صورت نیاز برای یک پروژه یا محصول خاص، شکل دهید. شما از دیگران یاد خواهید گرفت، دیگران را راهنمایی خواهید کرد و تیم شما مانند یک نیروگاه تحقیق و توسعه با بسیاری از ایده های نوآورانه تبدیل شده به کد خواهد بود. می توانند قول بدهند که بیشتر زمان را صرف نوشتن کد و فقط چند ساعت در جلسات خواهید کرد.

وظایف شما برای کار به عنوان Java Developer در لیتوانی عبارتند از:

  • تعریف، طراحی، پیاده ‌سازی و آزمایش برنامه‌ های کاربردی نرم ‌افزاری با استفاده از انواع فناوری ‌های بک ‌اند از جمله جاوا، Spring، Hibernate، پایگاه‌های داده رابطه‌ای، پایگاه‌های داده NoSQL و زبان‌های اسکریپت ‌نویسی
  • طرح ها را با اهداف معماری بزرگ تر تراز کنید.
  • با اعضای تیم در بحث ها و تصمیمات طراحی همکاری کنید.
  • برای بهبود مستمر کیفیت محصول و بهره وری توسعه، به تیم های متقابل بازخورد ارائه دهید.
  • بررسی کد و طراحی را با سایر اعضای تیم انجام دهید.
  • برای شناسایی، طراحی و پیاده سازی بخش های رابط کاربری برنامه های Asseco با متخصصان تجربه کاربری (UX) تعامل داشته باشید.
  • رشد شخصی و حرفه ای داشته باشید.
  • پروژه ها و محصولاتی که بهترین توانایی های شما را برای رشد بیشتر آشکار می کنند.

سایت های محبوب کاریابی لیتوانیایی را در بخش زیر مشاهده می کنید:

سایت های محبوب کاریابی لیتوانیایی

شرایط استخدام Java Developer در لیتوانی

UnitIBM Consulting کسب و کار مشاوره و خدمات حرفه ای جهانی آی بی ام است که دارای قابلیت های پیشرو در تجارت و تحول در فناوری است. با تخصص عمیق در بسیاری از صنایع، خدمات استراتژی، تجربه، فناوری و عملیات را به بسیاری از نوآورترین و با ارزش ترین شرکت های جهان ارائه می دهند. افراد بر سرعت بخشیدن به تجارت مشتریان خود از طریق قدرت همکاری متمرکز هستند. این شرکت به قدرت فناوری که به طور مسئولانه برای کمک به مردم، شرکا و کره زمین استفاده می شود اعتقاد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در کشور لیتوانی هستید:

نرخ بیکاریسال
10%2022
9%2023
8%2024

شرایط استخدام Java Developer در لیتوانی

الزامات استخدام Java Developer در لیتوانی

با استفاده از هوش، عقل و علم، می ‌توانید کسب ‌و کار، جامعه و شرایط انسانی را بهبود بخشید، و قدرت ابر ترکیبی باز و استراتژی هوش مصنوعی را برای مشتریان و شرکای خود در سراسر جهان زنده کنید. لیتوانی نه تنها یکی از بزرگترین سازمان های شرکتی در جهان است، بلکه یکی از بزرگترین کارفرمایان فناوری و مشاوره نیز می باشد، با بسیاری از شرکت های Fortune 50 که برای اداره تجارت خود به IBM Cloud متکی هستند. در IBM، به خود می بالند که اولین پذیرنده هوش مصنوعی، محاسبات کوانتومی و بلاک چین هستند. استخدام برنامه نویس در لیتوانی هم مسیر مشابهی دارد.

الزامات کار به عنوان Java Developer در لیتوانی عبارت است از:

  • آشنایی با Java OOP جهت توسعه برنامه های کاربردی وب
  • آشنایی با Spring MVC و Spring Boot.
  • دانش حداقل یکی از مهمترین سرورهای برنامه جاوا یا کانتینر سرولت
  • آشنایی با JSON، REST و
  • آشنایی با فناوری های فرانت اند مانند HTML 5، جاوا اسکریپت
  • برای کار با سیستم های کنترل نسخه Git و گردش کار (به عنوان مثال: GitFlow استفاده می شود.
  • تجربه در طراحی و مصرف REST API.
  • آشنایی با امنیت وب
  • مهارت های توسعه در پشته های Frontend، به عنوان مثال. React یا Angular
  • دانش Kubernetes یا سایر سیستم های ارکستراسیون
  • تجربه با Docker و توسعه بومی ابر
  • تجربه کار با اصول Agile، به ویژه با استفاده از چارچوب اسکرام و/یا روش کانبان

وظایف یک Java Developer در لیتوانی

به عنوان یک توسعه دهنده برنامه، شما با تبدیل نیازمندی های سیستم به طراحی و توسعه سیستم های سفارشی شده در یک محیط چابک به آینده هدایت خواهید کرد. موفقیت در دستان شماست زیرا نیازهای حیاتی کسب و کار را به کد تبدیل می کنید و نوآوری را هدایت می کنید. کار شما به آی ‌بی‌ ام و مشتریانش در سطح جهانی نیرو می‌ دهد، با همکاری و ادغام کد در سیستم‌ های سازمانی. با استخدام net developer در لیتوانی به جدیدترین آموزش، ابزار و فناوری و مسیر شغلی بی حد و حصر با رهبر فناوری جهان دسترسی خواهید داشت. بخش توسعه سفارشی IBM CIC Baltic به دنبال یک توسعه دهنده Full Stack است.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کار در حوزه Java Developer در لیتوانی می باشید:

زمینه های کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در لیتوانیشما مسئول اطمینان از اینکه اجزای نرم افزار به طور ماهرانه طراحی، آزمایش، اشکال زدایی، تأیید شده و آماده برای ادغام با بهترین راه حل های IBM هستند که به مشتریان کمک می کند تا نتایج کسب و کار خود را در بازار جهانی بهبود بخشند، خواهید بود. راه حل هایی با کیفیت بالا، مقیاس پذیر و قابل نگهداری ایجاد کنید. انجام تست واحد و ادغام نیز از وظایف شماست. به طور مداوم روش ها و فن آوری های جدید را یاد بگیرید. دانش خود را در سازمان به اشتراک بگذارید. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در لیتوانی به سوالات شما پاسخ می دهند.

سوالات متداول در باب Java Developer در لیتوانی

در این بخش از مطلب به سوالات متداول در باب Java Developer در لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • وظایف یک JAVA DEVELOPER در لیتوانی چیست؟ تعریف، طراحی، پیاده ‌سازی و آزمایش برنامه‌ های کاربردی نرم ‌افزاری با استفاده از انواع فناوری ‌های بک ‌اند از جمله جاوا، Spring، Hibernate، پایگاه‌ های داده رابطه ‌ای، پایگاه ‌های داده NoSQL و زبان ‌های اسکریپت ‌نویسی از وظایف اوست.
  • راه های کاریابی در لیتوانی برای شغل توسعه دهنده جاوا چیست؟ روزنامه و وب سایت ها و آژانس های کاریابی
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *