مهاجرت کاری لهستان

استخدام NET Developer. در لهستان

استخدام NET Developer. در لهستان

شرایط و نحوه استخدام NET Developer. در لهستان را در این مقاله که توسط کارشناسان حقوقی نگارش شده است، مطالعه می کنید. برخی از بیشترین موقعیت ها در کراکوف مستقر است. دفتر ها در مرکز شهر، نزدیک میدان بازار اصلی و منطقه کازیمیرز واقع شده است. یک قرارداد B2B، ساعات کاری انعطاف پذیر و امکان کار از راه دور را ارائه می شود. کار و ایده های شما ارزش و احترام خواهد داشت. با داشتن دفاتر در دو قاره، یک محیط باز و فرصت کار با اعضای تیم واقع در سن دیگو و کراکوف را ارائه می شود. این شرکت ها به دنبال یک توسعه دهنده وب با استعداد Full Stack با درک خوبی از الزامات تجاری و در حالت ایده آل، علاقه مند به پروژه های اینترنت اشیا می باشند.

Treeline Interactive به دنبال یک توسعه دهنده وب Full Stack با تجربه برای پیوستن به تیم توسعه رو به رشد است. شما مسئول توسعه ویژگی ها و عملکردهای کلیدی در حساب های خاص Treeline Interactive و عمودی های بازار خواهید بود. در Treeline این فرصت را دارید که انواع مشکلات دشوار را با راه حل های ظریف حل کنند. به همان اندازه که به کد اهمیت می دهند به طراحی خود اهمیت نیز می دهند و فرصت ارائه یک ایده عالی به بازار را ارج می نهند. شما روی پروژه ‌هایی کار می‌ کنید که به نظر جالب و تاثیرگذار است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در لهستان مشاور شماست.

حقوق و استخدام NET Developer. در لهستان

حقوق برنامه نویسان وب در لهستان از 2770PLN (زلوتی) در ماه (حداقل حقوق) تا 9570PLN (زلوتی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط 6500PLN (زلوتی) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 6500PLN (زلوتی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6500PLN (زلوتی) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 4170PLN (زلوتی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4170PLN (زلوتی) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 8680PLN (زلوتی) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 8680PLN (زلوتی) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه NET Developer در لهستان هستید:

نرخ افزایش حقوق نت دولوپرها در لهستان

شرایط استخدام NET Developer. در لهستان

مشتری ها به دنبال توسعه دهنده واجد شرایط، با انگیزه و مطمئن هستند. مشتری بزرگترین پلتفرم طرفداران سرگرمی و بازی در جهان است. نامزد منتخب به ایجاد یکی از بزرگترین پلتفرم های جامعه در اینترنت کمک خواهد کرد. شما مسئول نوشتن کد با کیفیت بالا، به راحتی قابل نگهداری و آزمایش خواهید بود و در فرآیند طراحی اپلیکیشن و ویژگی‌های انتها به انتها شرکت خواهید کرد. همچینین شما مسئول بهبود برنامه های وب برای بهترین عملکرد در مقیاس بسیار بزرگ خواهید بود و به اسناد فنی کمک خواهید کرد.

در لیست زیر شاهد برخی از الزامات استخدام NET Developre در لهستان می باشید:

  • 3+ سال سابقه کار در موقعیت مشابه
  • تجربه قبلی در توسعه وب
  • توانایی کدنویسی حداقل به یک زبان (Typescript، JavaScript، Java، PHP)
  • تجربه با کتابخانه های توسعه front-end مانند JS
  • شجاعت برای یادگیری فن آوری های جدید و خارج شدن از منطقه راحتی
  • مهارت های بین فردی و ارتباطی عالی در زبان انگلیسی

الزامات استخدام NET Developer. در لهستان

فرآیند استخدام برای این موقعیت و آموزش های حضوری به صورت آنلاین انجام می شود. داشتن پیشینه قوی در توسعه وب و ارائه برنامه ها از طریق چرخه عمر توسعه نرم افزار کامل؛ از ارزیابی فنی الزامات، تا تحویل و آزمایش. آشنایی با الگوهای طراحی نرم افزار و اصول SOLID و آشنایی با ساختار داده ها و الگوریتم ها و دانش و درک الگوهای معمار از مهم ترین شرایط استخدام net developer در لهستان می باشد. تسلط بر زبان ها، ابزارها و چارچوب های اصلی توسعه وب، از جمله PHP و JS. و تجربه در چارچوب هایی مانند React.js یا Vue.js و داشتن دانش فنی توسعه UI / UX سمت مشتری در چندین پلتفرم الزامی است. ایجاد برنامه های حرفه ای و تحت وب از وظایف یک net developer در لهستان است.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در لهستان هستید:

نرخ اشتغالسال
85%2020
73%2021
80%2022

الزامات استخدام NET Developer. در لهستان

مزایا اشتغال نت دولوپرها در لهستان

از شما انتظار دارند که در مورد ابزارهای جدید بیاموزید و نظر موجهی در مورد چگونگی، مکان و زمان استفاده از آنها برای بهبود کارمان ارائه دهید. کارفرماها به دنبال ارزش افزودن به پروژه ها با درک زمینه آنها، موارد استفاده و اهداف، و سپس ارائه پیشنهادهای فعالانه در مورد چگونگی بهبود آنها هستند. برنامه های توسعه داخلی و بودجه آموزشی برای آموزش های آنلاین و خارج از سایت استفاده می شود. دسترسی به طیف گسترده ای از منابع آموزشی پیشرو در صنعت، Pluralsight، گفتگوهای TED، مواد Coursera و پلت فرم بنیاد طراحی تعامل از مزایا کار در حوزه net developer در لهستان می باشید: به لطف طیف گسترده ای از نقش های داخلی، می توانید مسیر شغلی خود را به طور انعطاف پذیر شکل دهید.

برخی از دیگر فواید و مزایا یک کارمند NET Developer در لهستان عبارت است از:

  • قرارداد برای مدت نامحدود از ابتدای استخدام
  • تیم بین المللی برجسته متشکل از افراد دوستانه، با انگیزه و با استعداد
  • جدیدترین تجهیزات اپل
  • مراقبت های پزشکی خصوصی قابل تنظیم، با گزینه پوشش دندانی اضافی
  • بیمه عمر خصوصی که با بسته انکولوژی با شرایط ترجیحی قابل تمدید است
  • طیف کامل و متنوعی از رویدادهای اجتماعی، فعالیت های ورزشی و گردهمایی ها (هر زمان که شرایط اجازه دهد)
  • جوایز ارجاع برای توصیه دوستان خود به Capgemini

اشتغال و استخدام نت دولوپرها در لهستان

توسعه دهندگان وب اختصاصی و با استعداد هر روز وب سایت های خیره کننده ای را برای مشتریان خود ایجاد می کنند. تیم شامل استراتژیست های دیجیتال، طراحان وب، توسعه دهندگان وب، سازندگان محتوا، SEO، متخصصان تبلیغات و مدیران پروژه است. مهارت های طراحان وب با استعداد داخلی، توسعه دهندگان، جستجوگرها و استراتژیست های اجتماعی را برای ارائه خدمات یکپارچه برای صدها مشتری در سراسر ایالات متحده و بریتانیا ترکیب می کنند. یک شرکت طراحی وب لهستانی هستند که وب‌ سایت ‌ها و برنامه ‌های کاربردی و خیره‌کننده را ارائه می ‌کنند که با افرادی که با آنها در تعامل هستند مشتریان شما طنین انداز می ‌شوند.

باتوجه به بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر در لهستان و شرایط استخدام اگر به دنبال ایجاد پرس و جو، افزایش فروش یا به حداکثر رساندن آگاهی هستید، تیم های طراحی و توسعه وب داخلی را برای رسیدن به این هدف در اختیار دارند. به عنوان آژانس برتر طراحی وب لهستان، با استارت ‌آپ ‌های کوچک، سازمان‌ های دولتی و خیریه تا برندهای معتبر بین ‌المللی همکاری می‌ کنند تا وب ‌سایت ‌ها و برنامه ‌هایی را تولید کنند که ارائه دهند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در لهستان را مطالعه کنید.

برخی از محورهای شغل برای کار در حوزه NET Developer در لهستان عبارت است از:

  • طراحی وب سایت
  • توسعه وب
  • توسعه برنامه
  • توسعه اپلیکیشن موبایل

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مشاوره تخصصی وکامل و جامع به متقاضیان برای مهاجرت خانوادگی و مهاجرت تحصیلی و همچنین مهاجرت به لهستان از طریق کار ارائه می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *