مهاجرت کاری اسکاتلند

استخدام Java Developer در اسکاتلند

استخدام Java Developer در اسکاتلند

نرخ و میزان استخدام Java Developer در اسکاتلند که در زمینه آموزش و صنعت بسیار معروف است مانند کشورهای اروپایی بالا است. اگر واقعا عاشق کدنویسی هستید و دوست دارید که این کد را برای میلیون ‌ها مشتری جهانی خود کار کنید اسکاتلند گزینه مناسبی است. به گونه ای ساخته شده است که زندگی را ساده تر می کند. برای شما، این به معنای اختراع مجدد معنای پول برای جهان است. این بدان معنی است که برای توسعه چیزی که می تواند میلیون ها معامله یا میلیون ها تراکنش را در روز انجام دهد، قدم فراتر بروید. خدمات مالی در حال گذر از یک تحول عظیم است، مردم بزرگترین سرمایه هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط ویزای کاری و همچنین مهاجرت به اسکاتلند پاسخگوی سوالات شماست.

حقوق استخدام Java Developer در اسکاتلند

میانگین حقوق توسعه دهندگان جاوا در اسکاتلند £45723 (پوند) است. این %15 کمتر از میانگین حقوق ملی برای مشاغل توسعه دهنده جاوا است. میانگین حقوق توسعه دهندگان جاوا در اسکاتلند %47 بیشتر از میانگین حقوق در سراسر اسکاتلند است. میانگین حقوق مشاغل توسعه دهنده جاوا در اسکاتلند %25 نسبت به سال قبل کاهش یافته است، در مقایسه با تغییر %3 برای همه مشاغل در اسکاتلند و 25-% برای مشاغل توسعه دهنده جاوا در سراسر کشور. جای خالی توسعه دهندگان جاوا در اسکاتلند نسبت به سال قبل %24 کاهش یافته است. در حال حاضر 341 شغل توسعه دهنده جاوا در اسکاتلند وجود دارد. میانگین حقوق تبلیغ شده برای یک توسعه دهنده جاوا در اسکاتلند 27% بالاتر از میانگین حقوق برای همه مشاغل در اسکاتلند است که £31107 (پوند) است.

الزامات استخدام Java Developer در اسکاتلند

فرصتی به عنوان بخشی از یک کسب و کار رو به رشد غیرشرکتی که روی محصولات نوآورانه جدید کار می کنند، به وجود آمده است. این کسب و کار به دنبال افزایش و استخدام رهبر آینده خود برای تیم است. تیم و کسب‌وکار به تشویق یادگیری و فناوری‌های جدید با تمرکز زیاد بر همکاری و به اشتراک گذاشتن دانش افتخار می‌کنند. بیش از یک فرصت وجود دارد، با یک موقعیت هدایت تیم جاوا عقب و برای استخدام دیگری برای رهبری تیم جلویی. اگر دوستانی دارید که علاقه مند هستند، می توانید با هم درخواست دهید. این نقش نیازمند توجه به جزئیات و تمرکز بر کیفیت در حین تعامل با همکاران و ذینفعان مختلف تجاری است.

مهارت های مورد نیاز در حوزه Java Developer در اسکاتلند عبارت است از:

  • 3+ سال تجربه تجاری با جاوا
  • دانش یک زبان توسعه دیگر مانند پایتون، سی شارپ یا سی شارپ ایده آل است.
  • ایده آل برای داشتن تجربه میکروسرویس کار با Spring Boot
  • اگر قبلاً در معرض آن قرار نگرفته اید، مایل به یادگیری AWS باشید
  • روش یا کار TDD/BDD
  • با API های RESTful تجربه کنید

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در کشور اسکاتلند می باشید:

سالنرخ اشتغال
202086%
202187%
202286%

الزامات استخدام Java Developer در اسکاتلند

مزایا استخدام Java Developer در اسکاتلند

در طول کار به عنوان توسعه هنده جاوا راه ‌حل ‌هایی می‌سازید که زندگی را برای مشتریانمان ساده می‌کند. راه حل هایی که جهانی، چابک و هوشمند هستند. به ‌عنوان بخشی از تیم دوباره کدنویسی می‌ کنید و دوباره تصور می ‌کنید، یاد می‌ گیرید و تطبیق می ‌دهید. آنچه جهان به آن نیاز دارد را دوباره سیم کشی کنید و به آینده نگاه کنید. اینجا جایی است که می توانید در بهترین حالت خود باشید. جایی که می توانید آینده مالی را دوباره تعریف کنید.

فواید کار به عنوان توسعه دهنده جاوا با ویزای کاری کشور اسکاتلند عبارت است از:

  • فرصتی برای یادگیری چیزهای جدید و کار با ابزارهای جدید
  • طرح پاداش
  • وام مسافرتی در صورت نیاز
  • مستمری سخاوتمندانه تا %8
  • 32 روز تعطیلات با احتساب تعطیلات بانکی
  • طرح رفاه یارانه ای مانند عضویت در باشگاه و غیره.
  • بسته بهداشت و درمان
  • پیشرفت شغلی فوق العاده

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در اسکاتلند هستید:

 

وظایف Java Developer در اسکاتلند

به عنوان یک توسعه دهنده ارشد جاوا در اسکاتلند نقش شما شامل ارائه رهبری فنی در زمینه توسعه نسل بعدی نرم افزار یکپارچه سازی داده ها در فناوری بانک خصوصی Barclays، گسترش و نگهداری مجموعه های API، آداپتورهای یکپارچه سازی و خدمات میکرو است. این کشور دربردارنده یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات مالی جهان است که چندین سال موفقیت، کیفیت و نوآوری را پشت سر گذاشته است. این شرکت مشاغلی را ارائه می ‌دهند که فرصت ‌های بی ‌پایانی را فراهم می‌ کنند. به میلیون ‌ها فرد و کسب ‌و کار کمک می ‌کنند تا پیشرفت کنند و راه ‌حل ‌های مالی و دیجیتالی ایجاد کنید که اکنون جهان آن را بدیهی می ‌داند. مانند کار از خانه، ساعات کاری انعطاف پذیر یا فشرده و گزینه های پاره وقت.

می توانید در یک محیط کاری ترکیبی مشغول به کار شوید، به این معنی که بسیاری از همکاران، بسته به ماهیت نقشی که دارند، بخشی از ساعات کاری خود را در خانه و بخشی را در دفتر می گذرانید. ارائه رهبری فنی در یکی از تیم ‌های اسکرام Integration/API و در نظر گرفتن الزامات تجاری و عملکردی و تبدیل آنها به طرح ‌های فنی و کاربردی برای APIها، آداپتورها و خدمات میکرو از مهم ترین وظایف شماست. تولید و نگهداری کد برنامه به همراه مجموعه ‌های تست خودکار و همچنین ارائه پشتیبانی چرخه‌ های آزمایشی که اطمینان حاصل شود که نقص ‌ها برطرف شده‌ اند هم از دیگر وظایف شماست. همجنین می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در اسکاتلند را نیز مطالعه کنید.

شرکت های استخدام Java Developer در اسکاتلند

یکی از مراکز برای استخدام net developer در اسکاتلند و همچنین کار به عنوان java developer پردیس جدید و پیشرفته در قلب گلاسکو، مرکز همکاری خلاقانه است. جایی که هرکسی می تواند خود واقعی خود را به کار بیاورد و به پتانسیل کامل خود برسد. پردیس Tradeston که محل زندگی 5000 نفر از همکاران است، از جامعه به روش‌های بیشتری حمایت می‌کند. هر چقدر هم که در Barclays بالا بروید، آن ها معتقدند که همه کارکنان باید بسته رقابتی از مزایای اصلی را دریافت کنند که متناسب با نیازهای شما و خانواده شما باشد. در بارکلیز، شما از مشتریان حمایت خواهید کرد، و آن ها با پاداش هایی از شما حمایت خواهند کرد که واقعاً تفاوت ایجاد می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در اسکاتلند پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *