مهاجرت کاری اسلواکی

استخدام Java Developer در اسلواکی

استخدام Java Developer در اسلواکی

استخدام Java Developer در اسلواکی با در نظر گرفتن توسعه کسب کارها کمی به کندی پیش می رود، اما روندی رو به رشد دارد. در کشور اسلواکی شرکت و کارفرما و کسب و کارها بیشتر به دنبال یک توسعه‌دهنده جاوا با سطح متوسط ​​با 3 سال تجربه مرتبط هستند. سابقه یا تخصص در فین تک و مخابرات قابل قدردانی است و به عنوان امتیاز محسوب می شود. در اسلواکی شما به تیمی از مهندسان با تجربه ملحق خواهید شد که علاقه زیادی به ارائه برنامه‌ های کاربردی مدرن با کیفیت بالا با استفاده از آخرین فناوری ‌ها دارند. این کشور از طرفداران بزرگ استقلال در محل کار هستند که به رفاه شخصی و تعادل بین کار و زندگی که شما تعریف می کنید اجازه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و ویزای کاری برای کار در اسلواکی به سوالات شما پاسخ می دهد.

وظایف یک Java Developer در اسلواکی

وظایف یک Java Developer در اسلواکی  بدین شرح است که شما به عنوان یک توسعه دهنده جاوا از نزدیک در اجرای صفحات وب برای مشتریان خود در زمینه مدیریت اسناد مشارکت خواهید داشت. تجزیه و تحلیل، طراحی و توسعه راه حل های مبتنی بر جاوا هم از وظایف شماست. شما همچنین مسئول ارائه پیکربندی و سفارشی سازی نرم افزار، از جمله مدیریت گردش کار، واردات داده ها، یکپارچه سازی، برنامه نویسی سفارشی و یکپارچه سازی نرم افزار شخص ثالث خواهید بود. نقش های شما نیز شامل تجزیه و تحلیل، طراحی و توسعه برنامه های کاربردی وب است. پیکربندی، سفارشی سازی و توسعه نیازمندی ها بر اساس داستان ها یا وظایف شناسایی شده هم بر عهده شماست. نگهداری و بهبود مستمر فرآیندها، استانداردها، سیاست ها، روش های کاری و ابزارها در حیطه کاری شماست. نگهداری، مدیریت، بررسی و بهبود راه حل های موجود، همراه با آزمایش و رفع اشکال هم از ابتدایی ترین وظایف شماست.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در کشور اسلواکی می باشید:

نرخ اشتغالسال
88%2020
83%2021
85%2022

حقوق استخدام Java Developer در اسلواکی

حقوق برنامه نویسان جاوا در اسلواکی از €1070 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €3330 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق €2150 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از €2150 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €2150 (یورو) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 1450€ (یورو) درآمد دارند در حالی که %75 آنها بیش از €1450 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €2740 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €2740 (یورو) درآمد دارند.

حقوق استخدام Java Developer در اسلواکی

الزامات استخدام Java Developer در اسلواکی

در کشور اسلواکی کارمندان هرگز در پیشرفت خود تنها نیستند. به هر کسی یک مربی اختصاص داده می شود که به آنها در تعیین اهداف و پیشرفت در ساختار شرکت کمک می کند. در اسلواکی با این واقعیت هدایت می‌ شوید که برای برتری افراد، به رهبرانی هدفمند نیاز دارید که بدانند چگونه پتانسیل افراد را کشف کنند. این کشور  به دلیل خدمات مالی مانند حسابرسی، مشاوره مالیاتی و غیره به خوبی شناخته شده است. تیم راه‌ حل ‌های فناوری پیشرفته عمدتاً بر روی فناوری ‌ها و توسعه راه‌ حل‌ های فناوری اطلاعات برای مشتریان تمرکز دارد. موقعیت توسعه دهنده جاوا این فرصت را برای شما به ارمغان می آورد تا بخشی از یک پروژه بزرگ بین المللی در اکثر مناطق شوید.

برخی از الزامات برای استخدام به عنوان Java Developer در اسلواکی عبارت است از:

  • شما تجربه توسعه در جاوا را دارید
  • شما با HTML و CSS تجربه دارید
  • تجربه شما با فریم ورک Apache Tapestry یک مزیت خواهد بود
  • شما مهارت های تحلیلی و حل مسئله خوبی دارید تا بتوانید مشکلات تجاری را ارزیابی کنید
  • شما انگلیسی را روان صحبت می کنید، زبان اسلواکی مزیت محسوب می شود

مزایا استخدام Java Developer در اسلواکی

به عنوان یک توسعه دهنده جاوا در کشور اسلواکی با راه‌ حل‌ های چابک و مبتنی بر ابر و شیوه ‌های فن ‌آوری پیشرفته، در درجه اول به داده ‌ها تبدیل شوند. در طول کار تمرکز شما بر طراحی و توسعه راه ‌حل ‌های داده نوآورانه است که به مشتریان در تصمیم‌گیری مبتنی بر داده کمک می‌کند. به لطف رویکرد اثبات شده برای ایجاد پشته های داده مدرن، راه حل های منحصر به فردی را ارائه می دهید که بر اساس نیازهای مشتری طراحی شده اند. می توانید مقاله استخدام net developer در اسلواکی را مطالعه کنید.

در لیست زیر شاهد برخی از مزایا کار به عنوان Java Developer  و استخدام برنامه نویس در اسلواکی می باشید:

  • مزایای اجتماعی شرکت
  • پاداش اضافی پروژه
  • پاداش عملکرد شرکت
  • پاداش وفاداری
  • دفتر کاملاً مجهز
  • ساعات های کاری قابل انعطاف
  • آموزش مهارت های سخت و نرم، کنفرانس ها و گواهینامه ها
  • دسترسی نامحدود به تمام آموزش های آموزش الکترونیکی Udemy for Business
  • دوره زبان و پروژه ارتقاء مهارت
  • کارت چند ورزشی

در نمودار زیر شاهد زمینه های کار در حوزه Java Developer در اسلواکی می باشید:

زمینه های کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در اسلواکی

شرکت های استخدام Java Developer در اسلواکی

در کشور اسلواکی توسعه دهندگان جاوا جامعه ای از محققان هستند که برای ایجاد اعتماد در جامعه و رسیدگی به مشکلات مهم با یکدیگر همکاری می کنند. در اسلواکی، PwC بزرگترین شرکت مشاوره با گسترده ترین خدمات، و احتمالاً تخصصی ترین است. علاوه بر ممیزی، PwC در زمینه های مختلفی از مالیات گرفته تا امور مالی، پروژه های تحول، مدیریت فرآیندهای تجاری، کنترل، تجزیه و تحلیل مالی، ربات سازی و اتوماسیون نه تنها در فرآیندهای مالی، بلکه در توسعه هوش مصنوعی نیز مشاوره ارائه می دهد.Advanced Technology Solutions یک تیم بین ‌المللی در PwC است که روی پروژه ‌هایی در پلتفرم ‌های فناوری مانند Pega، Appian، توسعه در Python، Javascript یا Rust برای مشتریان خارجی در کشورهایی مانند ایالات متحده، آلمان، اتریش، سوئیس، کانادا، هلند، کار می‌کند. PwC همچنین روی پروژه هایی در زمینه هایی مانند تشخیص ناهنجاری، دید کامپیوتر و توسعه کلاسیک در جاوا در اسلواکی کار می کند.

محیط بین ‌المللی نه تنها به معنای کار بر روی پروژه ‌های شرکت ‌های خارج از کشور، بلکه همکاری با همکاران از نقاط مختلف جهان و استفاده روزانه از زبان انگلیسی است. دفتر مرکزی این شرکت در براتیسلاوا است، اما بسیاری از همکاران از راه دور از مناطق مختلف اسلواکی یا از کشورهای مختلف جمهوری چک، لهستان، رومانی، کرواسی، اوکراین، عربستان سعودی، فدراسیون روسیه و دیگران کار می کنند.PwC محیطی را ایجاد می کند که همکاران می توانند از یکدیگر یاد بگیرند. پروژه هایی که آنها با آنها سروکار دارند. فرصت های خوبی برای یادگیری سریع چیزهای جدید به ارمغان می آورند. نه تنها در مورد فن آوری های جدید، بلکه در مورد مشتریان، صنایع مختلف و تجارت آنها. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در اسلواکی پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *