مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

استخدام برنامه نویس در اسکاتلند

استخدام برنامه نویس در اسکاتلند

استخدام برنامه نویس در اسکاتلند که یکی از مشاغل مهم و مورد نیاز در کسب و کارهاست را در این مقاله بررسی می کنیم. مهندسان نرم ‌افزار از دانش و مهارت ‌های خود برای طراحی، کدنویسی، آزمایش و نگهداری راه ‌حل ‌های نرم ‌افزاری استفاده می‌ کنند که نیازهای تجاری را برآورده می ‌کنند، در حالی که تجربه کاربری عالی را ارائه می ‌دهند. از آنجایی که کسب ‌و کارها تلاش می ‌کنند تا خود را به عنوان جذاب برای جویندگان کار بالقوه قرار دهند، بسیاری از سازمان ‌های استخدام و تامین ‌کنندگان خدمات مدیریت شده به‌طور خستگی‌ناپذیری تلاش کرده ‌اند تا مشتریان خود را در بازار نمایندگی کنند. از شبکه ‌های جویندگان کار که به طور فعال از طریق کانال ‌های سنتی جستجو نمی ‌کنند، استفاده می ‌کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری و تحصیلی به اسکاتلند مشاور شماست.

جایگاه شغل برنامه نویس در اسکاتلند

اسکاتلند مکانی فوق العاده برای کار است و مکانی ایده آل برای کسانی است که به دنبال فرصت های شغلی جدید در فناوری اطلاعات و همچنین تغییر مناظر هستند. از زندگی اجتماعی شلوغ و پر جنب و جوش گرفته تا مناظر زیبای منظره ای که هر چشمی را به وجد می آورد، اسکاتلند دارای محیط های فوق العاده و همچنین طیف وسیعی از شهرها و شهرهای تاریخی است. اقتصاد اسکاتلند هر روز در حال رشد است و نه تنها یک منطقه عالی برای فناوری های الکترونیکی است، بلکه چهارمین مرکز خدمات مالی بزرگ در اروپا است. اسکاتلند در بسیاری از رسانه ‌های مختلف از تولید موفق ‌ترین بازی ‌های رایانه ‌ای در تاریخ گرفته تا برتری در ادبیات، پارچه، موسیقی و انیمیشن پیشرفت می ‌کند.

اسکاتلند در ابتدای سال 2015 با نرخ بیکاری 5% درست کمتر از نرخ %5 در کل بریتانیا، بالاترین نرخ اشتغال را در بریتانیا داشت. شیوه های کاری به شدت با نرخ حفظ کارکنان بالا و پاداش برای انگیزه و کار سخت تنظیم شده است. ادینبورگ یکی از سریع‌ ترین و پربازده ‌ترین شهرهای بریتانیا در نظر گرفته می ‌شود. نه تنها کسب ‌و کارهای مستقر را جذب می‌ کند، بلکه بسیاری از شرکت‌ های جوان، استارت ‌آپ‌ ها و کارآفرینان را تشویق می‌کند که تنها می ‌توانند اقتصاد را افزایش و بهبود بخشند و به رشد فرصت‌ های شغلی فناوری اطلاعات در اسکاتلند نسبت دهند. حتی اگر شرکتی مستقیماً IT را درگیر نکند، احتمالاً نیاز به توسعه‌ دهندگان وب و افراد در بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت برای بازاریابی خود و محصولاتش جستجو می ‌شود.

در جدول زیر شاهد میانگین حقوق در حوزه برنامه نویسی می باشید:

شغلمیانگین حقوق به پوند
توسعه دهنده نرم افزار£40000
تحلیلگر کسب و کار£38000
برنامه نویس£40000

شرایط استخدام برنامه نویس در اسکاتلند

اسکاتلند دارای سابقه 300 ساله پرافتخار و موفق در بخش مالی است و چهارمین مرکز مدیریت دارایی اروپا با بیش از 95000 کارمند مستقیم و 70000 غیرمستقیم است. بسیاری از دفاتر مرکزی بانک ها از جمله RBS، Standard Life، Aberdeen Asset Management و Aegon در اسکاتلند مستقر هستند. بخش مالی اسکاتلند شامل طیف گسترده ای از خدمات از جمله نگهداری جهانی، خدمات دارایی، مدیریت سرمایه گذاری، امور مالی شرکت، بیمه عمومی یا زندگی و مستمری است. صنعت خدمات مالی %11 از اقتصاد اسکاتلند را تشکیل می دهد و حدود 7£ میلیارد (پوند) نیز برای آن درآمد دارد. این کمک به اقتصاد محلی توسط خدمات مالی در اسکاتلند بزرگتر از هر منطقه دیگری خارج از لندن است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در اسکاتلند می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در اسکاتلند

اسکاتلند یکی از برترین مکان ‌های ساخت بازی ‌های رایانه ‌ای در جهان است که با محیط توسعه لندن، ونکوور و LA Rockstar North، مستقر در ادینبورگ، مسئول یکی از پرفروش ‌ترین سری بازی ‌های تمام دوران، Grand Theft Auto است. مجموعه بازی ‌های ویدیویی اکشن ماجراجویی جهان باز از زمان آغاز به کار در سال 1997 با جدیدترین بازی، Grand Theft Auto V، 220 میلیون نسخه فروخته است که تنها 1.3 میلیارد پوند درآمد داشته است. صنعت بازی‌ های رایانه ‌ای یکی از بهترین محصولات صادراتی اسکاتلند است و نه تنها بازی‌ های با بودجه کلان موفقیت ‌آمیز هستند، بلکه بازی ‌های موبایلی نیز با شرکت ‌هایی مانند Outplay Entertainment و 4J Studios به یک تجارت سودآور تبدیل شده‌ اند.

فرصت های شغلی استخدام در حوزه برنامه نویسی در اسکاتلند

نیروهای مسلح بریتانیا هنوز هنگ های سنتی اسکاتلندی از جمله گارد اسکاتلندی و هنگ سلطنتی پیاده را در خود جای داده است. مانند هر ارتش دیگری، پیاده نظام خط مقدم برای ارائه اطلاعات و ارتباطات عملیاتی نیاز به پشتیبانی و مهارت های بالای فناوری اطلاعات دارد. برخی از این نقش ها شامل تکنسین های پشتیبانی جغرافیایی، عملیات های اطلاعاتی و مهندسین سیستم های Comms می باشد. چندین مؤسسه دفاعی در اسکاتلند از جمله پادگان درگهورن در ادینبورگ و پایگاه دریایی HM Clyde در گلاسکو وجود دارد. صنعت اسلحه بیش از 30000 نفر را در اسکاتلند استخدام می کند و بخش مهمی از اقتصاد است. به هر فردی که برای کار در نیروهای مسلح یا دفاعی قرارداد بسته است، معمولاً وضعیت مجوز امنیتی اعطا می شود که فرآیندی رسمی برای بررسی کارمندانی است که به اطلاعات حساس دسترسی دارند.

تقاضا برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان همچنان در حال رشد است و اسکاتلند را به مقصدی ایده آل برای افرادی که علاقه مند به توسعه بازی های رایانه ای هستند تبدیل می کند. همه چیز در مورد بازی های رایانه ای نیست، اگرچه صحنه توسعه نرم افزار اسکاتلند هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل به همان اندازه تأثیرگذار و جاه طلبانه است. تقاضا برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان مجردی که در جاوا ، چابک و سی پلاس پلاس مهارت دارند از طریق لیست های موجود در Technojobs مشهود است.

بر اساس داده های Technojobs، محبوب ترین مهارت ها در اسکاتلند عبارتند از:

  • توسعه چابک
  • SQL
  • بانکداری
  • تحلیلگر
  • جاوا
  • توسعه دهنده
  • سی شارپ

فرصت های شغلی استخدام در حوزه برنامه نویسی در اسکاتلند

مزایا استخدام برنامه نویس در اسکاتلند

کار در اسکاتلند موقعیتی را به عنوان مکان انتخابی معقول، استراتژیک و مقرون به صرفه برای تعدادی از مشاغل فناوری اشغال کرده است. به عنوان یک کشور انگلیسی زبان، با بهره مندی از حضور چندین دانشگاه معتبر جهانی و با موقعیت جغرافیایی که در فاصله چند ساعتی از شمال امریکا و قاره اروپا قرار دارد، بسیاری از شرکت ها اسکاتلند را به عنوان قطب مهم عملیات فناوری خود انتخاب کرده اند. دولت اسکاتلند، با مشارکت سازمان ‌های سرمایه ‌گذاری دیگر، با ارائه مجموعه ‌ای از کمک ‌های مالی و گزینه ‌های پشتیبانی تجاری که به راحتی می ‌توان برای آنها درخواست کرد، گام ‌های بزرگی در جذب استعدادها برای کار در اسکاتلند برداشته است. برنامه نویسی یکی از 10 شغل پردرآمد در اسکاتلند است.

طبق گزارش Accenture’s UK Tech Talent Tracker بخش فناوری اسکاتلند با سرعت بیشتری نسبت به بقیه بریتانیا در حال رشد است. با افزایش فهرست مشاغل در 6 ماه گذشته 25٪ در مقایسه با سایر نقاط بریتانیا که تنها در مقایسه با این رقم. 2 شهر بزرگ اسکاتلند، ادینبورگ و گلاسکو، شاهد برخی از چشمگیرترین رشد مشاغل فناوری جدید بوده اند که به سیستم اعتقادی رو به رشد افزوده است که انعطاف پذیری و عرض جغرافیایی که اکنون توسط سازمان ها نشان داده شده است (تا حدی در نتیجه کووید-19) شروع به فرسایش کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کاری اسکاتلند شرایط مهاجرت و همچنین مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *