مهاجرت کاری استونی

استخدام برنامه نویس در استونی

استخدام برنامه نویس در استونی

استخدام برنامه نویس در استونی که از کشورهای اروپایی است به نسبت سایر کشورها ساده تر است و بسیاری برای کسب این موقعیت شغلی اقدام می نمایند. همیشه می خواستید حرفه فناوری خود را به استونی منتقل کنید؟ یا حتی به آن فکر نکرده اید؟ در هر صورت، قطعا باید تالین، یکی از مهم ترین مراکز استارتاپی اروپا، را به ‌عنوان یک مقصد بالقوه برای جابه‌جایی در نظر بگیرید. وقتی در صنعت IT کار می کنید، در نهایت ایده های جانبی یا راه اندازی دارید که می تواند تفاوت ایجاد کند. و پس از آن بسیار حیاتی است که خود را در حال پرورش پروژه در یک محیط حمایتی و آسان بیابید. استونی مدرن، یک کشور دیجیتال با ذهنیت دیجیتال، فرصت ‌های بسیار خوبی را برای بسیاری از مشاغل و به ویژه برای شرکت ‌های نرم ‌افزاری فراهم می ‌کند

چه برای توسعه کسب و کار مورد نیاز باشد، چه به دلایل شخصی کارآفرین مستقل بودن یک مزیت بسیار ویژه است. با E-Residency استونی، می توانید شرکت خود را از راه دور به صورت آنلاین مدیریت کنید. ین ویژگی برای اولین بار توسط کارآفرینان جهانی مورد استقبال قرار گرفت. یک فرد نمی تواند همه را یکباره دریافت کند، بنابراین کارآفرینان شرکت هایی را در استونی راه اندازی می کنند که در آن رژیم مالیاتی کاملاً لیبرال است و خدمات الکترونیکی دولتی بسیار توسعه یافته است. همانطور که جوگنی می گوید، از این پس آنها به کشورهایی می روند که نیروی کار بزرگتر یا سرمایه گذاری های پرخطرتری دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در حوزه برنامه نویسی در استونی و مهاجرت به استونی و اخذ ویزای این کشور مشاور شماست.

مزایا کار و استخدام برنامه نویس در استونی

اگر ایده یک استارت آپ فناوری را دارید، باید بدانید که استونی از نظر تعداد سرانه تک شاخ در اروپا رتبه اول را دارد. اکنون 10 شرکت استونیایی با آخرین به‌روزرسانی Glia در مارس 2023 هستند. Wise ،Fortumo ،Playtech ،GrabCAD ، و Pipedrive از آنها شرکت ‌های نرم ‌افزاری هستند. این خبر خوبی برای کارآفرینان از سراسر جهان است که همه می توانند برای برنامه اقامت الکترونیکی درخواست دهند و یک شرکت در استونی را به صورت آنلاین ثبت کنند. شما یک شناسه دیجیتال، دسترسی به خدمات دولت الکترونیک و در نهایت مدیریت کسب و کار کاملاً از راه دور دریافت خواهید کرد. شرکتی که در استونی ثبت شده است برای شما مناسب خواهد بود، حتی اگر قصد مهاجرت ندارید. شما صرفاً در یک حوزه قضایی راحت تر به انجام کسب و کار خود ادامه خواهید داد.

با یک شخص حقوقی استونی، به دست آوردن شماره های VAT، OSS و EORI، IBAN و غیره آسان تر خواهد بود. شما می توانید از بنیادهای تحت حمایت دولت مانند صندوق توسعه استونی و Enterprise Estonia و انجمنی به عنوان پشتیبانی به دست آورید. اگر واقعاً می خواهید خود را در استونی قرار دهید و دفتری در آنجا باز کنید، این یک مقصد عالی برای جابجایی نیز است. ویزای نومد دیجیتال یا ویزای استارتاپی دریافت کنید. امکان بررسی جامعه زنده متمرکز در پارک علمی Tehnopol بیش از 150 شرکت و Garage48 Hub برای شما امکان پذیر است. برنامه های شتاب دهنده زیادی برای استارت آپ ها وجود دارد، به عنوان مثال، Startup Wiseguys و GameFounders که در تالین مستقر هستند. اگرچه بازار استونی از کمبود متخصصان فناوری اطلاعات رنج می ‌برد، اما برای بسیاری از کارآفرینان، ایجاد یک تیم مهندسی نرم ‌افزار کانونی است.

مزایا کار و استخدام برنامه نویس در استونی

جایگاه استخدام برنامه نویس در استونی

در حال حاضر، اقتصاد استونی به توسعه خود ادامه می دهد. روند اصلی آن توسعه محصولات نرم افزاری برای ایالت، بخش بانکی و تجارت الکترونیک در داخل کشور است. به عنوان مثال، استونی اولین کشوری بود که انتخابات پارلمانی را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و اخیراً سیستمی را برای دریافت الکترونیکی مجوزهای اقامت معرفی کرده است. فناوری هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده اند بیشترین تقاضا را در این کشور دارند. به طور کلی، بخش فناوری اطلاعات استونی توسط شرکت ‌های داخلی نمایندگی می ‌شود که محصولات آنها نیز به بازار محلی گرایش دارند. محبوبیت مشاوره فناوری اطلاعات در استونی به دلیل اکوسیستم کسب و کار مبتنی بر فناوری، دیجیتالی شدن دولت این کشور و ماهیت فناورانه و نوآور محور مردم این کشور بسیار زیاد است.

استونی متصل ترین و از نظر فناوری پرجنب و جوش ترین کشور در اروپای شرقی است. یک جمعیت کوچک اما بسیار آگاه به فناوری 1.3 میلیون نفری در مشاوره فناوری اطلاعات، توسعه و تحول دیجیتال معجزه کرده اند. استونی اقامتگاه هیجان انگیز بیش از 4800 شرکت فناوری اطلاعات است که گردش مالی سالانه بیش از 3.6 میلیارد یورو ایجاد می کند. این شرکت های مشاوره بخش نرم افزار استونی، خدمات مشاوره و توسعه را به مشتریان محلی و همچنین خدمات بین المللی را به بیش از 130 کشور در سراسر جهان ارائه می دهند. سیستم آموزش فنی استونی به عنوان یکی از سیستم های برتر اروپا در نظر گرفته می شود. استونی اولین کشوری است که از رای گیری الکترونیکی استفاده می کند. همه بخش ‌های دولتی فناوری اطلاعات را تشویق می‌ کنند تا محیط بهتری را برای شرکت ‌های مشاوره صنعت نرم ‌افزار استونی فراهم کنند.

شرایط استخدام در استونی

اکنون، پس از همه‌گیری، زمانی که همه ما دیجیتالی ‌تر شده‌ ایم، تعداد افرادی که ایده ‌های مشترکی برای سفر به سراسر جهان در حالی که کسب ‌وکار خود را اداره می ‌کنند، افزایش می ‌یابد. وقتی کار در استونی وارد صحنه شد، دیگر حوزه های قضایی جایگزین را در نظر نگرفت. فرآیند ادغام هموار بوده است. و مهمترین چیز، هیچ الزامی برای حضور فیزیکی در استونی وجود نداشت. بدون نامه کاغذی، بدون بازدید از دفتر، بدون قانون 60 روز صرف که مهم ترین مزایا می باشند. امکان مدیریت آنلاین یک شرکت از هر مکانی همچنان مزیت استونی است زیرا اکنون حوزه های قضایی را برای ادغام شرکت مقایسه می کنند. کارآفرینان مجبور نیستند برای هر دوره زمانی در استونی زندگی کنند یا به عنوان افراد خصوصی ساکن مالیات شوند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در زمینه برنامه نویسی در استونی هستید:

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در استونی می باشید:

تحصیلاتدرصد
کارشناسی%50
بدون مدرک10%
گواهینامه تخصصی40%

حقوق و دستمزد برنامه نویسان در استونی

حقوق ماهیانه کار در استونی از €1310 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €3950 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق €2510 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس نرم افزار کار می کنند کمتر از €2510 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €2510 (یورو) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. به حقوق، 25٪ از مهندسان نرم افزار کمتر از €1720 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از €1720 (یورو) درآمد دارند. %75 از مهندسان نرم افزار کمتر از €3160 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €3160 (یورو) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اقامت استونی از طریق کار پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *