مهاجرت تحصیلی اسلواکی

استخدام برنامه نویس در اسلواکی

استخدام برنامه نویس در اسلواکی

استخدام برنامه نویس در اسلواکی با توجه به شرایط یک برنامه نویس در حد متوسط سنجیده می شود. اسلواکی از بهترین آژانس های توسعه نرم افزار را دارد. مطالعات موردی، انواع پروژه ها و بررسی های مشتریان آنها را ارزیابی کنید تا مشخص کنید کدام شرکت برای شما مناسب است. با توجه به اینکه برنامه نویسی از شغل های مرتبط با تکولوژی و هوش مصنوعی است باید همواره به رزو شود. لذا از نیروهای حرفه ای که دانش خود را در این حوزه مانند زبان های برنامه نویسی و مهارت های مختلف دارند استقبال می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اخذ ویزای کاری و شرایط مهاجرت به اسلواکی مشاوره کامل ارائه می دهد.

کاریابی و استخدام برنامه نویس در اسلواکی

اگرچه در حال حاضر تقاضای زیادی برای آنها وجود داشت، هنوز هم طیف گسترده ای از توسعه دهندگان تحصیل کرده و مسلط به زبان انگلیسی وجود دارند که می توانند برای نیازهای تکنولوژیکی شرکت شما مناسب باشند. استخدام از طریق یک شرکت در کشور اسلواکی آژانس های استخدامی و موسسات کاریابی در اسلواکی بهترین راه برای حضور متخصصان واجد شرایطی هستند که برای طولانی مدت در شرکت شما خواهند بود. در اسلواکی موسسات کاریابی یک فرآیند بررسی دقیق دارند و می دانند که چگونه در مورد نرخ های منصفانه برای مهندسان نرم افزار آرژانتینی مذاکره کنند. این سازمان ها توسعه دهندگان نرم افزار از راه دور را برای کار برای شرکت شما استخدام می کنند، بنابراین شما استعدادهای محلی را از طریق آنها استخدام می کنید. این شرکت ‌های محلی معمولاً کل هزینه حقوق، مزایا و هزینه‌ای %10 یا بیشتر را برای خدمات خود دریافت می ‌کنند.

یک پیمانکار مستقیم استخدام کنید. اگر می‌خواهید خدمات توسعه نرم ‌افزار در اسلواکی را بدون دخالت شخص ثالث پیدا کنید، یک پیمانکار مستقیم بهترین گزینه است. اگرچه یافتن این نوع مهندسان نرم ‌افزار اسلواکی می ‌تواند چالش ‌برانگیزتر باشد، زیرا آنها نسبت به منفعت طلبان شغلی محتاط هستند و ممکن است ترجیح دهند با پلتفرم ‌های فریلنسینگ کار کنند تا مطمئن شوند که دستمزد دریافت می‌کنند. این پلتفرم ‌ها پرداخت ‌ها و مدیریت زمان را آسان ‌تر می ‌کنند، اما اغلب سهمی از دستمزد توسعه‌ دهنده شما را دریافت می‌ کنند. بنابراین تعجب نکنید اگر نرخ ها برای توسعه دهندگان در آنجا بالاتر باشد. یکی دیگر از نقاط ضعف پلتفرم ‌های فریلنسینگ این است که ارزیابی مناسب از توسعه ‌دهنده قبل از شروع همکاری دشوار است.

جایگاه شغل برنامه نویسی در اسلواکی

امروزه انتخاب ‌های مختلفی از کشورها برای شرکت ‌های نرم افزاری وجود دارد که به دنبال توسعه بین المللی هستند، اما اسلواکی یکی از جذاب ‌ترین کشورها در حال حاضر است. این به دلیل وجود چندین مزیت توسعه نرم ‌افزار بین المللی در اسلواکی است. اسلواکی هر ساله هزاران نرم ‌افزار حرفه ‌ای بسیار ماهر را تولید می‌ کند که توسط بخش آموزشی به سرعت در حال رشد کشور تشویق و حمایت می‌ شوند و فرصت ‌های زیادی برای پیگیری توسعه نرم ‌افزار در موسسات فنی برتر این کشور فراهم می ‌شود. صنعت نرم افزار اسلواکی تمایل زیادی به نوآوری در زمینه توسعه نشان داده است. این تلاش ها به طور مستمر توسط شرکت های فناوری اطلاعات و پارک های فناوری کشور پشتیبانی می شود.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در اسلواکی می باشید:

 

استخدام برنامه نویس در اسلواکی

نمونه هایی از برنامه نویسی در اسلواکی

4 روش اصلی توسعه نرم‌افزار وجود دارد و درک رویکردهایی که یک شرکت نرم ‌افزاری استفاده می ‌کند باید بخشی از فرآیند استخدام شما باشد. متدولوژی ها شامل چابک، آبشار، DevOps و کاربرد سریع است. هر روش دارای مزایا و معایب است و می تواند بر جدول زمانی و هزینه توسعه نرم افزار تأثیر بگذارد. همانطور که مکالمه را برای استخدام یک شرکت توسعه نرم افزار شروع می کنید، به نمونه کارها نگاه می کنید، با مشتریان سابق صحبت می کنید، نظرات را مطالعه می کنید و تا حد امکان در مورد زبان ها و روش های توسعه ای که شرکت نرم افزار با آنها بیشتر آشنا است، یاد بگیرید. تطبیق نیازهای پروژه، جدول زمانی و بودجه شما با رویکرد شرکت توسعه به پروژه های نرم افزاری برای یافتن شریک توسعه دهنده مناسب مهم است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در اسلواکی هستید:

سالنرخ بیکاری
202013%
202118%
202221%

وظایف استخدام برنامه نویس در اسلواکی

Rare Crew شکاف بین کسب و کار و فناوری را با ارائه راه حل های نرم افزاری سفارشی برای پیشبرد مشتریان سازمانی و بازار متوسط ​​از جمله مدل های KFC و IMG پر می کند. علاوه بر توسعه نرم افزار سفارشی، آنها همچنین مدیریت و پشتیبانی اپلیکیشن و همچنین خدمات طراحی UX/UI را به شرکت های بلو چیپ ارائه می دهند. آنها برای ارائه محصولات و خدماتی کار می کنند که برای مشتریانی که در صنایع مختلف پیشرو هستند: هنر، سرگرمی، و موسیقی، خدمات تجاری، و خدمات مالی، بازدهی ایجاد می کنند.Rare Crew برنامه های مختلف CRM را برای پشتیبانی از فرآیندهای داخلی یک آژانس سرگرمی طراحی و توسعه داد. آنها توسعه پشته کامل برنامه های کاربردی وب و موبایل را برای ادغام با نرم افزارهای موجود مدیریت کردند. محصولات قابل تحویل کارایی فرآیندها را افزایش می ‌دهند، که مقیاس ‌پذیری مداوم مشتری را ممکن می ‌سازد.

شرح موقعیت شغلی در حوزه برنامه نویسی کار در اسلواکی عبارت است از:

  • توسعه برنامه های کامپیوتری، برنامه های کاربردی تلفن همراه و وب سایت ها به زبان های برنامه نویسی مختلف.
  • تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری، ارزیابی خطرات احتمالی و مسائل فنی مرتبط.
  • مشارکت در ایجاد مشخصات فنی.
  • سپردن کار تکمیل شده به مشتری یا آزمایش کننده برای اهداف آزمایشی.
  • تعیین و تصحیح خطاهای عملکردی و امنیتی در کد منبع.
  • واگذاری نرم افزارهای تکمیل شده به مشتریان، مدیران پروژه و غیره
  • ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان

وظایف استخدام برنامه نویس در اسلواکی

حقوق و مزایا استخدام برنامه نویس در اسلواکی

حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برنامه نویسی در اسلواکی از 930€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €3210 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق €2180 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویسی کار می کنند کمتر از €2180 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €2180 (یورو) درآمد دارند. %25 از برنامه نویسان کمتر از €1400 (یورو )درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از €1400 (یورو) درآمد دارند. همچنین75% از برنامه نویسان کمتر از €2910 (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از €2910 (یورو) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ ویزای کار در کشور اسلواکی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *