مهاجرت کاری مکزیک

استخدام NET Developer. در مکزیک

استخدام NET Developer. در مکزیک

نرخ استخدام NET Developer. در مکزیک کشوری که سالانه بسیاری از نیروهای کاری خود را از دیگر کشورها می پذیرد نسبتا بالاست. کشور خاص و از لحاظ زبان و فرهنگ و غذا منحصر به فرد است لذا کسانی که علاقمند به کار در مکزیک هستند باید این معیارها بپذیرند. شرکت های خدمات فناوری بومی دیجیتال در مکزیک بسیارند که در آن نوآوری، طراحی و مهندسی با مقیاس روبرو می شوند. این شرکت ها از برخی از آخرین فناوری ها در زمینه دیجیتال و شناختی برای توانمندسازی سازمان ها در هر جنبه استفاده می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت از طریق کار در کشور مکزیک مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در مکزیک

با کار در کشور مکزیک شما این فرصت را خواهید داشت که با متخصصانی کار کنید که برخی از انقلابی ترین راه حل ها را در زمینه خود ایجاد کرده اند. در پروژه های بزرگ در سطح جهانی کار کنید و حرفه خود را در استودیوهای ما توسعه دهید. هر استودیو دارای تخصص عمیقی در مورد آخرین فن آوری ها و روندها است و راه حل های متناسب با چالش های خاص را ارائه می دهد همچنین حرفه خود را در یک صنعت یا چندین صنعت توسعه دهید. در شهری که می خواهید کار کنید و با تبادلات فرهنگی تغذیه شوید به دقت بررسی کنید.

در این کشور معتقدند که فرهنگ فراگیر و محیط متنوع ما را قوی تر می کند. مردم را تشویق می کنند تا با گسترش ردپای جهانی ما روحیه ای فراگیر داشته باشند. مکزیک به دنبال ایجاد مکانی برای الهام و رشد برای همه است. به عنوان یک NET Developer بازخورد را از کارکنان طراحی و فنی، کاربران تجاری و مدیریت در مورد نیازهای توسعه وب سایت جمع آوری می کند. توسعه دهندگان را با استفاده از زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی مختلف ایجاد می کنند که برنامه های کاربردی وب پیچیده و پایگاه های داده پشتیبان ایجاد کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در کشور مکزیک می باشید:

نرخ اشتغالسال
80%2020
74%2021
78%2022

الزامات استخدام NET Developer. در مکزیک

الزامات استخدام NET Developer. در مکزیک

برای انتخاب مسیر شغلی خود توانمند باشید موسسات کاریابی 600 پروژه همزمان داریم، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که کجا و چگونه کار کنید. با هدایت فرهنگ کار گروهی خود تنظیم، هر تیم مستقیماً با مشتریان خود با یک مسیر بلوغ کامل کار می کند که با افزایش سرعت، کیفیت و استقلال آنها تکامل می یابد. آن چیزی به موفقیت شما کمک می کند کاری را که انجام می دهید باور کنید و دوست داشته باشید. تخیل دارید و عاشق نوآوری هستید. انعطاف پذیر بودن و هدف گرا بودن و توانایی برداشتن یک قدم به عقب برای دیدن یک تصویر بزرگتر و همچنین مهارت های انگلیسی متوسط. (مقطع ارشد بالا، پایین پایه و متوسطه پیشرفته) از مهم ترین ویژگی های یک NET Developer موفق در مکزیک است. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک نیز از الزامات محسوب می شود.

برخی از الزامات کار به عنوان NET Developer در مکزیک می باشید:

  • تجربه در طراحی اپلیکیشن با استفاده از فریمورک های دات نت با سی شارپ.
  • دانش کامل با استفاده از LINQ و Entity Framework (یا ORM دیگر
  • تجربه در توسعه و ادغام با APIها و میکروسرویس ‌های RESTful سرویس‌ های میکرو با سابقه بالا)
  • دانش در SQL Server
  • تجربه کار با dotnet core

وظایف NET Developer در مکزیک

NET Developer در مکزیک پروژه های بزرگ در برنامه ریزی پروژه، معماری و توسعه وب سایت را هدایت می کند. در روند کار نمونه های اولیه و مشخصات کاربردی برای پروژه های نرم افزاری بزرگ ایجاد می کند و روش ‌های فنی را برای راه‌ حل‌ های مهندسی برای مشکلات پیچیده توسعه مبتنی بر وب ایجاد می ‌کند. جلسات پروژه را رهبری می کند و وضعیت و مسائل را با ذینفعان در میان می گذارد. توسعه دهنده وب در توانایی های فنی و مهارت های نرم مورد نیاز برای رهبری پروژه های نرم افزاری بزرگ به خوبی عمل می کند. او باید یک رهبر و الگو برای دیگران در مهارت های فنی یا نرم باشد و با پرسنل بازاریابی و فروش در خصوص جزئیات پروژه های بزرگ و ضرب الاجل ملاقات می کند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در مکزیک را مطالعه کنید.

در نمودار زیرش شاهد تحصیلت کارمندان در حوزه NET Developer در کشور مکزیک هستید:

نرخ کارمندان در زمینه نت دولوپر در مکزیکبرخی از وظایف یک NET Developer در مکزیک عبارت است از:

  • بر روی یک تیم کار می کند تا فناوری های جدید وب را برای استفاده، مانند مرورگرها، زبان ها و افزونه ها، بر اساس نیازهای شرکت تعیین کند.
  • نیازهای بلند مدت توسعه وب را مفهوم سازی می کند و پروژه های مرتبط را برنامه ریزی و مدیریت می کند.
  • پیشنهادهایی در مورد ایجاد استانداردهای فنی مبتنی بر وب برای وب سایت های خاص و شرکت به عنوان یک کل ارائه می دهد.
  • سرورهای وب و وب سایت ها را برای برنامه های کاربردی اینترنت یا اینترانت مدیریت می کند.

شرایط استخدام نت دولوپرها در مکزیک

خدمات NTT DATA تلاش می کند تا افراد استثنایی، مبتکر و پرشور را استخدام کند که می خواهند با ما رشد کنند. اگر می خواهید بخشی از یک سازمان فراگیر، سازگار و آینده نگر باشید، همین حالا درخواست دهید. این شرکت در حال حاضر به دنبال یک توسعه دهنده دات نت از راه دور برای پیوستن به تیم آن ها در شهر مکزیکو، مکزیک MX-MEX، مکزیک MX هستند. در این شغل باید با دیگر برنامه ‌نویسان جوانان به صورت روزانه هماهنگ کنید و داستان کاربری را درک کنید، کدنویسی کنید و بر روی پلتفرم الگوی طراحی شده توسعه دهید. رعایت دقیق استانداردهای کدنویسی از بدیهیات این شغل است. قبل از بررسی کد نهایی در مخزن شعبه کد، در بررسی خود کد بررسی‌های همتا شرکت کنید و هر جا که لازم است، خطاها را تصحیح کنید.

اسناد کد را در هر کجا که قابل اجرا است و طبق دستورالعمل های تعیین شده توسط تیم ایجاد کنید. هرجا که لازم باشد، طبق دستورالعمل ‌های تعیین‌شده توسط تیم، تست‌های واحد را ایجاد و اجرا کنید. ادغام شاخه های کد در صورت لزوم از مهم ترین مراحل کار به عنوان NET Developer در مکزیک است. علاوه بر این، تلاش‌ ها را در مورد یک مورد کاری معین به صورت روزانه به‌ روزرسانی کنید. برآوردهای واقعی را در مورد کارهایی که در توسعه قبلی محول شده است ارائه دهید. همچنین درباره داستان ‌های کاربر موارد کاری اختصاص داده شده سؤال بپرسید و نظر بدهید. در صورت بروز هرگونه مشکل فوری که نیاز به توجه فوری دارد، یک بازیکن تیم باشید و نسبت به در دسترس بودن انعطاف پذیر باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای کار و اخذ اقامت از طریق کار در مکزیک مشاوره کامل و جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *