مهاجرت کاری مکزیک

استخدام برنامه نویس در مکزیک

استخدام برنامه نویس در مکزیک

در این مطلب به استخدام برنامه نویس در مکزیک و همچنین شرایط کار در حوزه برنامه نویسی در این کشور می پردازیم. مکزیک اکنون در برون سپاری مهندسین نرم افزار پیشرو جهانی است. کلید موفقیت این کشور، گروه توسعه دهندگان بزرگ و تحصیلکرده آن است که در آزمون های مهارتی رتبه دوم را در سراسر جهان دارد. مکزیک همچنین به ‌خاطر جامعه استارت‌ آپ ‌های نوآورانه ‌اش و سابقه برون‌ سپاری اثبات ‌شده‌ معروف است. انتظار می رود در سال 2022، درآمد صنعت نرم افزار به 3.6 میلیارد دلار برسد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و اخذ ویزای مکزیک مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام برنامه نویسان در مکزیک

به طور کلی، مکزیک یکی از بهترین مقاصد برون سپاری نرم افزار در جهان است. مکزیک علاوه بر نامزدهای بزرگ و سیستم آموزشی با فناوری برتر، از دانش فرهنگی عالی و همکاری چابک نیز برخوردار است. همانطور که به دنبال برنامه نویسان برجسته برای نیازهای IT خود هستید، مکزیک ممکن است مناسب ترین گزینه باشد. برای استفاده حداکثری از استعدادها در اینجا، از مجموعه مهندسین نرم افزار مکزیکی بررسی شده ما در TECLA استفاده کنید و تیم توسعه نرم افزار خود را برای انجام کارهای بیشتر توانمند کنید. مکزیک یک عالی است که در رتبه بندی های جهانی در رتبه های برتر قرار دارد. استخر عظیم استعداد آن شامل برنامه نویسانی است که تحصیلات و مهارت بالایی دارند، به ویژه در پایتون. ناگفته نماند که مکزیک با ایالات متحده مرز مشترک دارد، به این معنی که متخصصان اینجا درک عمیقی از فرهنگ محل کار ایالات متحده دارند.

کدنویسی یک مهارت ارزشمند است که برای توسعه برنامه ها، برنامه ها و وب سایت ها لازم است. مهندسان و دانشمندان داده از کد برای ایجاد برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که مجموعه ‌های داده ‌ای عظیم را جمع ‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌ کنند و توسعه ‌دهندگان محصول از آن برای ایجاد تمام دستگاه‌ های متصل به هم که ما روزانه استفاده می‌کنیم استفاده می‌ کنند. برخی از زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و SQL بیش از 20 سال است که وجود دارند. برنامه نویسان نوپا از آنجا شروع می کنند و پس از یادگیری SQL و Java، به سراغ دریافت گواهی جاوا یا SQL می روند. سایر زبان های برنامه نویسی تنها چند سال قدمت دارند و برخی از آنها در واقع هنوز در حال توسعه هستند.

‌شرایط استخدام برنامه نویس در مکزیک

مکزیک دارای صحنه فناوری درجه یک است که برنامه های فناوری اطلاعات، استارت آپ های نوآورانه، جوامع توسعه دهندگان فعال و روابط برون سپاری برتر را گرد هم می آورد. در اینجا آمده است که چگونه اکوسیستم فناوری مکزیک راه را برای نتایج عالی در برون سپاری توسعه نرم افزار هموار می کند. مکزیک به ‌خاطر اکوسیستم فناوری قوی و نوآورانه‌ خود که شامل برنامه ‌های دولتی، پارک ‌های فناوری و سرمایه‌گذاری ‌های استارت ‌آپ است، شهرت دارد. دانشگاه ‌های فناوری بدون شهریه وجود دارد. در سال ‌های اخیر، مکزیک 120 دانشگاه فناوری بدون شهریه را برای تشویق جوانان در زمینه ‌های STEM افتتاح کرد. در این کشور بیش از 20 پارک فناوری وجود دارد. مکزیک پارک ‌های فناوری خوبی دارد، از جمله شهر خلاق دیجیتال، مرکز نرم‌ افزار گوادالاخارا، پارک فناوری آپوداکا و پارک فناوری مونتری.

مکزیک همچنین یک کانون برای استارت‌آپ ‌ها است، با مجموع 453 استارت ‌آپ تا سال 2022. در حالی که بیشتر آنها در مکزیکوسیتی متمرکز شده‌اند، مونتری و گوادالاخارا به قطب‌ های نوآوری نیز تبدیل شده ‌اند. جامعه استارت آپی اینجا به خاطر هکاتون های معمولی خود مانند Hack MTY معروف است. توسعه دهندگان در مکزیک نیز با جلسات منظم با گروه هایی مانند Agiles Mexico، Ironhack و Women Who Code فعال هستند. مکزیک یکی از بهترین کشورهای آمریکای لاتین برای انجام تجارت در نظر گرفته می شود. این کشور با امتیاز سهولت کسب و کار 60 به دلیل مشارکت های بین المللی و برون سپاری خود شناخته شده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در مکزیک می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در مکزیک

مزایا استخدام برنامه نویس در مکزیک

به طور خاص، درآمد برون سپاری فناوری اطلاعات مکزیک در سال 2021 از $60 میلیارد (دلار) فراتر رفت. به گفته کارشناسان، درآمد صنعت نرم افزار به تنهایی تا سال 2026 به نزدیک به $5 میلیارد (دلار) خواهد رسید. این اعداد چشمگیر نشان می دهد که مکزیک سابقه قوی در برون سپاری توسعه نرم افزار دارد. علاوه بر این، برندهای فناوری با راه ‌اندازی دفاتر در مکزیک استعدادهای خود را در اینجا به حداکثر می ‌رسانند، از جمله نتفلیکس و گوگل و مایکروسافت و آمازون. مهندسان نرم افزار مکزیک از بهترین و باهوش ترین مهندسان جهان هستند. برنامه نویسان که فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در مکزیک اینجا شماره 1 تحصیلکرده ترین برنامه نویسان در LATAM هستند و در سطح جهانی با هم رقابت می کنند و رتبه دوم را برای ماهرترین برنامه نویسان در جهان کسب می کنند.

مکزیک در رده دوم پس از برزیل، دارای استعداد برنامه نویسان عظیم با 225000 توسعه دهنده است. این اعداد مطمئناً افزایش خواهند یافت، زیرا سالانه بیش از 110000 مهندس در مکزیک فارغ التحصیل می شوند. این بدان معناست که مکزیک به استخرهای استعداد قوی ادامه خواهد داد که شرکت های آمریکایی می توانند از آن بهره ببرند. مکزیک بالاترین نرخ فارغ التحصیلان مهندسی را در آمریکای لاتین دارد، با نرخ %25 از تمام مدارک تحصیلی مرتبط با رشته های STEM. موسسات آموزشی مکزیک نیز بسیار مورد توجه هستند، با شش دانشگاه که در 50 دانشگاه برتر آمریکای لاتین قرار دارند. موسسات برتر عبارتند از: دانشگاه ملی خودمختار مکزیک، تکنولوژی د مونتری، دانشگاه بنمریتا اتونوما د پوئبلا، موسسه ملی پلی تکنیک و غیره.

مزایا استخدام برنامه نویس در مکزیک

کلیات استخدام برنامه نویس در مکزیک

علاوه بر این، مکزیک بر اساس گزارش Pentalog 2022، که بر اساس آزمون های تخصصی SkillValue است، در رتبه دوم بهترین توسعه دهندگان جهان قرار گرفته است. به طور خاص، توسعه دهندگان مکزیکی برای برنامه نویسی Python و C/C++ نمره 1 را در جهان کسب کردند. به طور کلی، مکزیک استعدادهای استثنایی دارد که در سطح جهانی رقابت می کنند. علاوه بر استعداد عالی، مکزیک یک مقصد برون سپاری نرم افزاری درجه یک است زیرا فرآیندهای مشترک را ترویج می کند. در اینجا به این دلیل است که مکزیک به خوبی مجهز است تا بهترین نتایج توسعه نرم افزار را تولید کند. می توانید با موسسات معتبر کاریابی در مکزیک نیز مشورت کنید.

در جدول زیر شاهد میانگین و حداقل و حداکثر حقوق در حوزه برنامه نویسی در مکزیک هستید:

میانگین حقوق به دلارحداقل حقوق به دلارحداکثر حقوق به دلار
2100$1290$5720$

مکزیکی ها عموماً دانش کاری خوبی از فرهنگ ایالات متحده دارند، به ویژه در مورد محل کار، انتظارات ضرب الاجل و استانداردهای کیفیت. اگرچه مهارت های انگلیسی مکزیک در شاخص EF EPI رتبه بالایی ندارد، توسعه دهندگان در مکزیک تمایل دارند مهارت های ارتباطی عالی داشته باشند. این مهندسان با دانش فرهنگی خود قادر به ایجاد روابط قوی با شرکت های آمریکایی هستند. مکزیک همچنین برای ساده سازی فرآیندهای چابک ایده آل است. با مناطق زمانی نزدیک، دانش فرهنگی و موارد دیگر، توسعه‌ دهندگان در مکزیک به همکاری بسیار کارآمد و در زمان واقعی دست می‌ یابند. این مهندسان قادر به ساخت محصولات بهتر از طریق جلسات ایستاده، بازخورد بلادرنگ و جلسات طوفان فکری هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت از طریق کار در مکزیک مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *