مهاجرت کاری مکزیک

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک

این مقاله که به تجزیه و تحلیل مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک و مهاجرت کاری به مکزیک اختصاص دارد، حاوی اطلاعات مفیدی است. مکزیک در آمریکای شمالی می‌باشد که در سمت جنوب از آب‌ وهوای مرطوب و معتدل می‌باشد. یکی از دلایل درخواست تحصیل در این کشور شرایط مناسب زندگی می‌ باشد. مردمان این کشور به 3 زبان اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌ کنند. این کشور جزء کشورهای توسعه‌ یافته می‌ باشد. اما تحصیل در این‌کشور به دانشجویان بین‌ المللی پیشنهاد می‌ شود. دانشگاه‌ های این کشور و مدارس آن مورد تایید کشورهای پیشرفته مانند آمریکا، کانادا و انگلستان می‌ باشد.

دانشجویان بین المللی این امکان را دارند که در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد با هزینه کمتر ادامه تحصیل دهند. کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه‌ های مختلف مهاجرت به مکزیک به‌ صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند.

شرایط اخذ مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک

افراد بریتانیایی و اتحادیه اروپا بابت کار کردن بدون حقوق و دستمزد مانند پژوهش و تحقیقات و کسب اطلاعات درباره راه های کاری جدید یا مذاکره بابت عقد قراردادها در این کشور وجود دارند در مدت 6 ماه اول به دریافت مجوز کاری احتیاجی نمی باشد. باید یک فرم درخواست قانونی را پر کنید. بدون حقوق و دستمزد تمایل کار کردن را داشته باشند. اگر تمایل دارید بابت مدت طولانی تر در این کشور ساکن باشید یا بخواهید سریع تر شروع به کار کنید و نیازی به دریافت ویزا نمی باشد.

لیست مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک

متقاضیانی که بتوانند مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک را تهیه نموده و ارائه نمایند، می توانند به ویزای کار در این کشور دست یابند. این مدارک به شرح زیر می باشد:

  1. ارائه پاسپورت یا کارت شناسایی شخص متقاضی
  2. ارائه گذرنامه با حداقل 3 ماه اعتبار
  3. ارائه 2 قطعه عکس پاسپورتی
  4. ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  5. ثابت کردن مبلغ 300$ (دلار) آمریکا به مدت یک ماه
  6. ارائه گواهی سلامت پزشکی
  7. ارائه تایید مدارک توسط سفارت این کشور

در صورت هر گونه سوال درباره سایر مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک با مشاوران ما تماس بگیرید. جهت اطلاع از شرایط اقامت مکزیک مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

لیست مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک

شرایط ویزای کار در مکزیک

اگر متقاضیان ویزای معتبر ایالات متحده آمریکا را دارا باشند، این امکان را دارند بدون مجوز کار به مدت حداکثر 6 ماه به منظور یک بازدیدکننده تجاری در این کشور باشند. قانون مذکور برای شهروندان انگلیسی نیز صدق می کند. ملاک های مورد نظر سخت گیرانه می باشد. اغلب به این صورت می باشد که کسب و کار در این کشور به صورت مستقیم و خودکار به شما دستمزد و حقوق داده نمی شود. اگر نیازی به ویزا نداشته باشید، باید کارت ورود به این کشور را به منظور FMM داشته باشید. بعد از ورود به این کشور تکمیل کنید. این کارت باید در زمان ترک کشور ارائه داده شود.

فرآیند صدور ویزای کار مکزیک

در مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک این موضوع حائز اهمیت است که ویزا ها با توجه به ملیت و دلیل های سفر به این کشور فرق دارد. هر نوع ویزای مدت زمان مشخصی دارد و گوناگون می باشد. در مورد ویزای کار، اغلب ویزای FM2 یا FM دارد که باید یک درخواست از سمت شما بابت موسسه ملی مهاجرت ارسال شود.

زمان لازم بابت بررسی و ارزیابی ویزای اولیه که بستگی به کشور مقصد و درخواست سریع می باشد. به عبارت دیگر، برای افراد بریتانیایی فقط چند روز بعد از ارائه مدارک زمان لازم است. هر سفارتخانه ای زمان لازم بابت بررسی درخواست ها را در وب سایت کنسولگری انتشار می کنند. برای متقاضیان ویزای ورود صادر می شود که این امکان را دارند با ورود به این کشور آن را به اقامت موقت تغییر دهند. جهت اطلاع از هزینه زندگی در مکزیک مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

تبدیل اقامت موقت به اقامت‌ دائم درمکزیک

کارت اقامت مکزیک به صورت موقت اغلب برای مدت یک سال صادر می گردد. این امکان وجود دارد که آن را تمدید کنید. با گذشت 5 سال اقامت در این کشور، این امکان وجود دارد که اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید. هزینه هایی که بابت صدور ویزا به سفارتخانه پرداخت می کنند، غیر قابل استرداد می باشد. این هزینه ها براساس ارزهای محلی می باشد.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به مکزیک، مهاجرت از طریق کار در مکزیک، مهاجرت از طریق تحصیل در مکزیک، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در مکزیک، مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان به صورت تخصصی ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *