مهاجرت کاری موناکو

استخدام NET Developer. در موناکو

استخدام NET Developer. در موناکو

استخدام NET Developer. در موناکو که کشوری کوچک و فرانسوی زبان است به میزان نیاز شرکت ها و کارفرماها انجام می شود. NET Developer در موناکو با آمار وب به بازاریابی کمک می کند و داده ها را برای بهبود وب سایت ها تجزیه و تحلیل می کند و هر پایگاه داده مرتبط را نگهداری می کند. او همچنین به نظارت بر استفاده از وب برای سوء استفاده کمک می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اخذ اقامت از طریق کار و مهاجرت کاری به موناکو مشاور و راهنمای شماست. در ادامه این مقاله در خصوص الزامات استخدام NET Developer و شرایط آن بیشتر صحبت می کنیم.

الزامات استخدام NET Developer. در موناکو

مهارت های مدیریت توسعه وب شامل موارد متعددی در موناکو است. باید دیگران را با موفقیت در چندین پروژه رهبری کرده باشد یا معمار فنی پروژه های بزرگ باشد. همچنین او باید بتواند پروژه ها را به طور موثر برآورد کند و به عنوان یک تحلیلگر تجاری کار کرده باشد و مهارت های سازمانی و ارتباطی خوبی از خود نشان داده باشد. بهدیهی است که او می بایست از دانش برخی از اصول برنامه نویسی عمومی و سیستم عامل ها را داشته باشد. باید 3 تا 5 سال سابقه کار در طراحی، توسعه، کد و تست واحد برنامه های مبتنی بر وب و دسکتاپ نوشته شده در چارچوب Net از 4 برابر و بالاتر داشته باشد. مهارت های تحلیلی خوب برای درک یک نیاز معین و ارائه برآوردهای کاری و دانش خوب برنامه نویسی شی گرا از مهم ترین الزامات به شمار می رود.

برخی از دیگر الزامات برای کار به عنوان NET Developer در موناکو عبارت است از:

  • تجربه کدنویسی و درک کافی از زبان های برنامه نویسی مانند C، VB، .NET، ASP، .Net، ADO .Net، JQuery، جاوا اسکریپت و بوت استرپ
  • دانش کار بر روی الگوهای طراحی مختلف مانند MVC، MVVM، DDD و هر چارچوب سفارشی/هیبریدی که توسط معماران طراحی شده است.
  • درک خوبی از Azure DevOps
  • دانش و درک خوب از رسانه به اشتراک گذاری داده با استفاده از JSON،
  • دانش و تجربه کدنویسی خوب در خدمات وب مبتنی بر REST و الگوهای طراحی سرویس گرا با استفاده از WCF و سایر API های وب.

حقوق و استخدام NET Developer. در موناکو

حقوق برنامه نویسان VB.NET در موناکو از €1960 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 6780€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​€4600 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان VB.NET کار می کنند کمتر از €4600 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4600€ (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان VB.NET کمتر از €2950 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2950€ (یورو) درآمد دارند. همچنین %75 از توسعه دهندگان VB.NET کمتر از €6140 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 6140€ (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در زمینه NET Developer در موناکو می باشید:

نرخ افزایش حقوق در زمینه نت دولوپر در موناکو

تحصیل و استخدام NET Developer. در موناکو

اگر علاقه دارید دوره های تحصیلی و کاربردی دارید می توانید در موناکو هم دوره های آن را بگذرانید. مبانی اصلی توسعه نرم افزار و اپلیکیشن و برنامه نویسی هسته، ساختارهای تصمیم گیری، مدیریت خطا و برنامه نویسی شی گرا از مهم ترین واحدهای درسی است. برنامه نویسی برای دسکتاپ در مقابل برنامه نویسی برای برنامه های کاربردی وب نیز وجود دارد. برنامه ها را با پایگاه های داده و ذخیره داده ها برای پرس و جوهای بلادرنگ یکپارچه کنید. این کشور دانشگاه و موسسات آموزشی خوبی دارد که می توانید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developer در موناکو می باشید:

نرخ بیکاریسال
25.30%2020
28%2021
21.80%2022

مزایا اشتغال نت دولوپرها در موناکو

موقعیت اداری جذاب، مدیریت زمان منعطف، تعادل قوی کار و زندگی، ساعات کاری منعطف، سازمان واقعاً چند ملیتی و پویا، محیط چندفرهنگی و موقعیت مرکزی متقابل عملکردی از مزایا مار به عنوان net developer در موناکو است. بینش ‌ها، دیدگاه ‌ها و راه ‌حل ‌های نوآورانه را می ‌توان در تلاقی علم پزشکی و نوآوری دیجیتال یافت. اینکه یک محیط متنوع، عادلانه و فراگیر الهام ‌بخش روش ‌های جدید کار است. موناکو در حال استخدام کارشناسان فعال انگلیسی زبان برای مشاغل برنامه نویسی آزاد است. آیا دوست دارید اوقات فراغت خود را صرف کسب درآمد اضافی کنید؟ آیا برای کسب تجربه بیشتر در فناوری به تمرین بیشتری نیاز دارید؟ اگر پاسخ شما “بله” است، این شغل پاره وقت را امتحان کنید. درآمد شما به اندازه و پیچیدگی هر تکلیف بستگی دارد که از $20 تا $160 (دلار) برای هر کار متغیر است.

مزایا اشتغال نت دولوپرها در موناکو

اشتغال نت دولوپرها در موناکو

اگر به دنبال کار در موناکو مشاغل برنامه نویسی از راه دور هستید، می توانید چندین گزینه را در شرکت های موناکو پیدا کنید. به عنوان برنامه نویس به ایجاد طراحی با کیفیت بالا و راه حل های مشتری پایدار کمک کنید. پیاده سازی راه حل های فنی برای نیازهای مشتری و تجزیه و تحلیل و حل مشکلات در برنامه های کاربردی از وظایف شماست. در توسعه، ادغام و پشتیبانی محصول شرکت کنید. بسته به نیازهای تجاری با رویکرد چابک کار کنید. مهندسی نرم افزار، محاسبات یا یک فارغ التحصیل/دانشجویICT یا مشابه در سال آخر تحصیل یا حداکثر یک سال تجربه در نقش مشابه مورد نیاز برای شغل NET Developer در موناکو است. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در موناکو را نیز مظالعه کنید.

کار در موناکو یک انتخاب سبک زندگی است. آفتاب، فرهنگ، غذا و زندگی شبانه همه آن را اینجا پیدا خواهید کرد. موناکو مورد علاقه مهاجران است، با جوامع بین المللی متنوع که صحنه اجتماعی پر رونقی را تشکیل می دهند. موناکو تعطیلات عمومی بیشتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد، بنابراین زمان کافی برای لذت بردن از سبک زندگی آفتابی وجود دارد. موناکو مکانی محبوب برای زندگی و کار است. به عنوان بخشی از اتحادیه اروپا، شهروندان سایر کشورهای اتحادیه اروپا می توانند بدون ویزا کار کنند. با این حال، اکثر اتباع کشورهای ثالث ممکن است به مجوز کار نیاز داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری کشور موناکو مشاوره جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *