مهاجرت کاری مالزی

استخدام NET Developer. در مالزی

استخدام NET Developer. در مالزی

استخدام NET Developer. در مالزی با میانگین نرخ ساعتی در میان فریلنسرها در زمینه دات نت $61 (دلار) در ساعت شغل خوبی محسوب میشود. اگر یک روز کاری 8 ساعته را در نظر بگیریم، نرخ روزانه برای توسعه دهندگان مستقل دات نت حدود $488 (دلار) در روز است. یک توسعه دهنده دات نت یک مهندس نرم افزار است که در توسعه برنامه ها و خدمات با استفاده از چارچوب دات نت تخصص دارد. توسعه دهندگان دات نت از انواع زبان های برنامه نویسی از جمله C#، VB.NET و F# استفاده می کنند. آنها مسئول طراحی، توسعه، آزمایش و استقرار برنامه های دات نت هستند. دات نت یک چارچوب برنامه کاربردی وب است که توسط مایکروسافت توسعه یافته و بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت از طریق کار در مالزی مشاور شماست.

کار و استخدام NET Developer. در مالزی

کتابخانه ها و پشته دات نت ASP.NET MVC در زمینه توسعه دات نت بسیار محبوب شده است. به عنوان یک توسعه دهنده، باید بر این مهارت مسلط شوید. این به توسعه دهنده کمک می کند تا برنامه های وب سریع و ایمن بسازد. با دانستن این موضوع، توسعه ‌دهنده می ‌تواند هر دو طرف برنامه را بسازد درک کند و او را همه ‌کاره ‌تر کند. پایگاه‌ های داده دات ‌نت با پایگاه ‌های داده می سازگار است، اما اغلب SQL Server یا Oracle آنهایی هستند که در شرح وظایف مشخص شده ‌اند. یک توسعه دهنده دات نت باید به فعالیت های نظری انتزاعی، سازمانی آزمایی و تجاری سازمانی نیز علاقه مند باشد. علاوه بر این، فرد باید بتواند مستقل کار کند، خلاق باشد، انعطاف پذیر باشد و همیشه مایل به یادگیری چیزهای جدید باشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در زمینه NET Developer در مالزی هستید:

نرخ بیکاری در زمینه نت دولوپر در مالزی

وظایف NET Developer در مالزی

علاوه بر این، مشتری مدار بودن و داشتن انعطاف پذیری ذهنی باید بخشی از مجموعه مهارت های نرم فرد باشد. همچنین توانایی‌های مربوط به تفکر انتزاعی منطقی، توانایی حافظه، تفکر محاسباتی یا مهارت‌های حسابی، و تخیل فضایی و همچنین توانایی‌های تجاری و سازمانی مفید هستند. یک توسعه دهنده دات نت باید زبان های برنامه نویسی و پارادایم ها و ساختار کد، معماری و طراحی سیستم و پلتفرم ها، چارچوب ها، پشته ها و ابزارهای توسعه را بداند.

یک توسعه دهنده دات نت چه وظایفی دارد؟

  • طراحی، پیاده سازی و توسعه نرم افزار
  • تجزیه و تحلیل مشکلات موجود و شناسایی یا توسعه نیازمندی های سیستم
  • طراحی رابط ها و کامپوننت ها
  • برنامه نویسی برنامه های دات نت
  • مدیریت پروژه های نرم افزاری در اندازه های مختلف
  • کمک به تیم پشتیبانی
  • مجموعه مهارت های مورد نیاز دات نت چیست؟ مهارت های سخت و نرم
  • همچنین باید تجربه عملی در برخورد با ساختارهای کد و طراحی سیستم داشته باشد.

الزامات استخدام NET Developer. در مالزی

هیچ مسیر خاصی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده دات نت وجود ندارد. با این حال، اکثر توسعه دهندگان حداقل دارای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر یا یک رشته مرتبط هستند. بسیاری از توسعه دهندگان نیز قبل از یادگیری دات نت تجربه کار با سایر زبان ها و فریم ورک های برنامه نویسی را دارند. داوطلب باید دارای مدرک لیسانس در رشته علوم کامپیوتر یا معادل آن باشد. داوطلب باید حداقل 2 سال تجربه در زمینه توسعه دات نت داشته باشد. توسعه دهندگان دات نت مسئول توسعه و نگهداری برنامه های کاربردی مبتنی بر پلت فرم دات نت مایکروسافت هستند. آنها معمولاً تجربه کار با سی شارپ یا ویژوال بیسیک دات نت را دارند و اغلب تجربه کار با ASP.NET و XML را دارند.

الزامات استخدام و کار در حوزه NET Developer در مالزی عبارت است از:

  • 5+ سال تجربه توسعه وب حرفه ای
  • حداقل تجربه متخصص با یک چارچوب مدرن جاوا اسکریپت مانند React JS/Redux، Vue JS یا Angular JS
  • یک زبان Backend محبوب مانند PHP، Ruby، Python، Java یا JavaScript برای js
  • اعتماد به نفس بالا در کار با پشته های فناوری جدید که قبلاً با آنها کار نکرده اید
  • تجربه پیشرفته در نوشتن تست های خودکار برای برنامه های کاربردی وب

شرایط استخدام NET Developer. در مالزی

شرایط استخدام NET Developer. در مالزی

دات نت در سال های اخیر محبوب شده است زیرا به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه هایی را بسازند که در پلتفرم های مختلف قابل حمل باشند. دات نت همچنین یک مدل برنامه نویسی قوی و مقیاس پذیر ارائه می دهد که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های کاربردی با کارایی بالا و قابل اعتماد ایجاد کنند. یک توسعه دهنده Dot NET مسئول توسعه برنامه ها و خدمات با استفاده از چارچوب Microsoft Dot NET است. آنها با زبان ها و ابزارهای برنامه نویسی مختلف برای ایجاد راه حل های نرم افزاری قوی و مقیاس پذیر کار می کنند. آنها علاوه بر توسعه، ممکن است در آزمایش، استقرار و نگهداری برنامه ها نیز مشارکت داشته باشند. NET Developer جز 10 شغل پردرآمد در مالزی محسوب می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه NET Developer در مالزی هستید:

سالنرخ افزایش حقوق
2020%10
202115%
202220%

شرایط اشتغال نت دولوپرها در مالزی

توسعه دهندگان دات نت علاوه بر مهارت های فنی خود باید بتوانند به طور موثر در یک محیط تیمی کار کنند و مهارت های ارتباطی و حل مسئله قوی داشته باشند. مهم ترین مهارت های فنی توسعه دهنده ASP.NET هستندMVC. چارچوب MVC MVC یک الگوی معماری است. ASP.NET MVC چارچوبی برای ساخت برنامه های کاربردی وب با استفاده از الگوی طراحی Model-View-Controller (MVC) است. چارچوب ASP.NET MVC جایگزینی برای الگوی فرم های وب ASP.NET برای ایجاد برنامه های کاربردی وب مبتنی بر MVC ارائه می دهد. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در مالزی را نیز مطالعه کنید.

پایگاه ‌های داده درک پایگاه‌ های داده و SQL برای توسعه‌ دهندگان عقب و جلو ضروری است. نه تنها برای برنامه نویسی بلکه برای آزمایش و رفع اشکال نیز مفید خواهد بود. اسکرام یک چارچوب چابک برای توسعه، ارائه و حفظ محصولات پیچیده با تاکید بر توسعه نرم افزار است. هر توسعه دهنده نرم افزار باید بتواند در SCRUM کار کند و اصول توسعه Agile را به طور کامل درک کند. کسب این مهارت همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور موثر با مدیران پروژه کار کنید. ممکن است در برخی موارد لازم باشد. چارچوب ‌های تست واحد چارچوب تست واحد کتابخانه‌ ای است که به خودکارسازی فرآیند تست واحد کمک می‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای کار در کشور مالزی مشاوره کامل و جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *