مهاجرت کاری نروژ

استخدام NET Developer. در نروژ

استخدام NET Developer. در نروژ

در این محتوا به بررسی مبحث استخدام NET Developer. در نروژ که موضوعی فراگیر در خصوص استخدام در این کشور است را بررسی می کنیم. امروز، چشم انداز شرکت ها در نروژ پویا است و دنیای پیش رو پر از امکانات است. هیچ یک از کارهای شگفت انگیزی که در نروژ انجام می دهند بدون فرهنگ به همان اندازه شگفت انگیز امکان پذیر نخواهد بود، محیطی که در آن ایده ها می توانند شکوفا شوند و شما در آن قدرت دارید که تا جایی که ایده هایتان شما را می برد به جلو بروید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کاری و همچنین اخذ اقامت از طریق کار در نروژ مشاور شماست.

کار و استخدام NET Developer. در نروژ

توسعه دهنده Backend مسئول زیرساخت های Backend و API ها است. اساساً این شغلی است که در آن با تیم Data Science و تیم UX برای ایجاد و اجرای ویژگی‌های جدید همکاری می‌کنید. مشتری ها شرکت نروژی اشخاص و یا دیگر شرکت ها هستند که یک نرم افزار مبتنی بر ابر برای نگهداری پیش بینی و بهینه سازی فرآیند ارائه می دهد که به طور خاص برای داده های صنعتی اینترنت اشیاء طراحی شده است و آنها مستقیماً با نامزد انتخاب شده قرارداد امضا می کنند. آنها به دنبال شخصی هستند که به آنها بپیوندد و بخشی از یک سفر هیجان انگیز رشد برای این برند شناخته شده در فضای فین تک باشد.

شرکت های استخدام NET Developer. در نروژ

Forsta نام تجاری جدید برای کسب و کارهای ادغام شده FocusVision و Confirmit & Dapresy است و یک ارائه دهنده راه حل های فناوری تحقیقاتی و تجربه مشتری با طیف کامل است که به طور مستقیم به شرکت های مشتری حرفه ای خدمات ارائه می دهد. فناوری به مشتریان اجازه می دهد تا داده ها را برای برنامه های صدای مشتری و تحقیقات بازار جمع آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک بگذارند. فورستا مکانی عالی برای پیشرفت شغلی شما است و فرهنگ شگفت انگیزی دارند. برای کسانی که قبلاً اینجا کار می کنند، فورستا چیزی بیش از “یک شغل دیگر” است. آن ها سخت کار می کنند، اما فورستا کارفرمایی است که فرصت های زیادی برای یادگیری، رشد و ابراز خلاقیت فراهم می کند

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه NET Developer در نروژ هستید:

زمینه های کاری نت دولوپر در نروژ

شرایط استخدام NET Developer. در نروژ

علاقه مند به کنترل هویت و دسترسی باشید و در زمینه طراحی و ساخت میکروسرویس های مبتنی بر REST بر روی Net/.Net Core با استفاده از C# و ASP.NET Web API مهارت های خود را بهبود ببخشید. ذهنیت درستی برای ساخت و ارسال کد با کیفیت بالا به تولید هر روز داشته باشید. هنگام طراحی و کدنویسی، جنبه های امنیتی را مدیریت کنید، نه به عنوان یک فکر بعدی. به چیزی که تحویل می دهید افتخار کنید و کد تست نشده ارسال نکنید. یک بازیکن تیم قوی باشید و ترجیح دهید در تمام مراحل توسعه با دیگران کار کنید. از همکاری فرامرزی در یک محیط بین المللی لذت ببرید. لیسانس یا کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر یا معادل آن مورد نیاز است. حداقل 3 سال سابقه کار حرفه ای در برخی شرکت ها مورد توجه است.

در نقش مهندس نرم افزار ارشد، با ذینفعان کلیدی ارتباط برقرار می کنید و مهارت فنی خود را در مراحل مختلف چرخه عمر توسعه نرم افزار از جمله استخراج نیازمندی ها، تعریف معماری کاربردی و طراحی اعمال می کنید. شما نقش مهمی در ایجاد مصنوعات طراحی سطح بالا ایفا خواهید کرد. شما همچنین کدهای قابل تحویل با کیفیت بالا را برای یک ماژول، اعتبار سنجی سرنخ برای همه انواع آزمایش و فعالیت های پشتیبانی مربوط به پیاده سازی، انتقال و ضمانت ارائه خواهید کرد. شما بخشی از یک فرهنگ یادگیری خواهید بود، جایی که کار تیمی و همکاری تشویق می شود، برتری پاداش می گیرد، و تنوع احترام و ارزش قائل می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در نروژ هستید:

سالنرخ اشتغال
202088%
202180%
202282%

مزایا استخدام نت دوبوپرها در نروژ

تیم مدیریت یک سیاست درهای باز دارد و همکاری را در هر مرحله از هر فرآیند تشویق می کند. اعضای تیم خیلی بیشتر از همکاران هستند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در نروژ را نیز مطالعه کنید. همه آن ها دوستانی هستند که برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنند. Forsta که یک شرکت فناوری بزرگ است، یک تیم مهندسی شگفت انگیز را پشت سر دارد. تیم مهندسی ایده ها را به محصول تبدیل می کند و چشم انداز را به واقعیت تبدیل می کند. مغز متفکران واقعی Forsta در نوآوری هستند، کسانی که نرم افزار را می سازند تا شرکت بتواند به ارائه راه حل هایی ادامه دهد که به کسب و کارهای جهانی و آژانس های تحقیقاتی بازار اجازه موفقیت می دهد. دقت کنید که net developer جز لیست مشاغل مورد نیاز نروژ است.

مزایا کار در حوزه NET Developer در نروژ عبارت است از:

  • محیط کاری عالی و فرصتی برای کار با افراد با استعداد
  • چالش های هیجان انگیز در یک محیط بین المللی
  • حقوق رقابتی و بررسی عملکرد منظم
  • ساعات کاری انعطاف پذیر و امکان کار از خانه
  • ناهار، فوتبال، گروه موسیقی داخلی

شرایط استخدام NET Developer. در نروژ

الزامات اشتغال نت دولوپرها در نروژ

مسلط بودن به زبان انگلیسی و علاقمند به یادگیری به زبان نروژی و دانش گسترده C# و طراحی REST API از مهم ترین شرایط یک NET Developer در نروژ است. اگر خود را یک توسعه دهنده تمام پشته با تجربه در React/Redux می دانید، این امتیاز اضافی است. در نروژ به ایجاد یک محل کار متنوع، فراگیر و معتبر اختصاص داده شده‌ اند، بنابراین اگر در مورد این نقش هیجان ‌زده هستید، اما تجربه گذشته شما کاملاً با تمام شرایط موجود در شرح شغل مطابقت ندارد، شما را تشویق می‌ کنند که در هر صورت درخواست دهید. شما ممکن است کاندید مناسبی برای این یا نقش های دیگر باشید.

برخی از الزامات استخدام NET Developer در نروژ عبارت است از:

  • تجربه توسعه در دات نت
  • تجربه عملی در توسعه APIها
  • تجربه عملی در SQL
  • مدیریت پیکربندی / ابزارهای اتوماسیون
  • ابزارهای ساخت / انتشار، ادغام مداوم و استقرار خودکار
  • درک Scrum

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اخذ ویزای کار کشور نروژ مشاوره کامل و جامع ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *