مهاجرت کاری تایلند

استخدام NET Developer. در تایلند

حقوق و استخدام NET Developer. در تایلند

استخدام NET Developer. در تایلند را در این مقاله بررسی خواهیم کرد و به شرایط استخدام آن در این کشور می پردازیم. توسعه دهنده وب مسئول کیفیت کلی راه حل های نرم افزاری توسعه یافته با شریک خارجی است. این شامل مشارکت در مراحل مفهومی و طراحی محصولات و پیگیری مراحل توسعه و بررسی کیفیت و شناسایی پیشرفت های نرم افزاری و ارائه توصیه ها و توسعه ویژگی ها و ادغام های اضافی و بهینه سازی کد و اجزای زیرساخت برای اطمینان از تجربه یکپارچه برای مشتریان خود می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت کار در تایلند و شرایط آن مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در تایلند

به عنوان یک توسعه دهنده وب جوان (تایلند) در کل چرخه عمر توسعه نرم افزار با تاکید بر توسعه برنامه های کاربردی وب شرکت خواهید داشت. توسعه دهندگان در بیشتر فناوری های آنلاین متخصص هستند. همچنین برای یادگیری جدیدترین فناوری ‌ها و زبان‌ های کدنویسی وقت می‌گذارید. برای هر پروژه ای که آژانس ها انجام می دهند، زیرساخت میزبانی نیز می تواند فراهم شود. زبان های برنامه نویسی ترجیحی عبارتند از جاوا اسکریپت و پی اچ پی. این دو مورد از پرکاربردترین نرم افزارهای منبع باز هستند. یک طراحی خوب برای وب سایت یا اپلیکیشن شما، همراه با برنامه نویسی ریسپانسیو و تمیز، می تواند تفاوت زیادی در مدل کسب و کار شما ایجاد کند. شما چیزی می خواهید که استفاده از آن بدون دردسر و لذت بخش باشد، و حدس بزنید، این دقیقاً همان چیزی است که مشتریان شما نیز می خواهند از آن استفاده کنند.

فرصت های شغلی مشابه net developer در تایلند عبارتند از:

  • مدیران پروژه
  • طراحان سایت
  • طراحان گرافیک
  • متخصصان UI/UX
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی دیجیتال
  • بهینه سازی وب سایت برای بهبود حضور آنلاین و برندسازی
  • استراتژی موتور جستجو
  • کارشناسان محتوا

مزایا استخدام NET Developer. در تایلند

دلیل شما برای طراحی وب یا توسعه برنامه در تایلند هرچه باشد، می توانید دقیقاً آنچه را که می خواهید توسعه دهید. بسیاری از مردم صرفاً به دلیل مقرون به صرفه بودن که برون سپاری در خارج از کشور می تواند ارائه دهد، به دنبال یک وب سایت یا شرکت توسعه برنامه یا آژانس جدید در تایلند می گردند. تیم توسعه دهندگان وب حرفه ای در بانکوک می توانند به شما در طراحی و ساخت چیزی شگفت انگیز کمک کنند. طراحی وب تمام آن چیزی نیست که شما ارائه می دهید. مشتریان برنامه ها و خواسته های خود را به شما می گویند و شما می توانید تقریباً هر سیستم آنلاینی را که نیاز دارید، از برنامه های تلفن همراه گرفته تا سیستم های مدیریت مشتری، توسعه دهید.

هدف از نوشتن محتوای آنلاین با کیفیت منحصر به فرد برای صنعت است. معمولاً این شامل وب سایت وردپرس خلاقانه، برنامه های کاربردی، یاCMS سیستم های مدیریت محتوا برای استفاده توسط عموم از طریق وب جهانی یا صرفاً در یک شبکه محلی است. با این حال، بسیاری از جنبه‌ های دیگر نیز در رابطه با خدمات توسعه وب وجود دارد، از توسعه محتوا گرفته تا راه ‌حل ‌های ایمن سازی سفارشی.

در لیست زیر برخی از درخواست های معمولی که دریافت می کنید آورده شده است:

  • یک وب سایت سفارشی ایجاد کنید که سئو بهینه شده باشد. اینها می توانند وب سایت های تجاری، فروشگاه های آنلاین و موارد دیگر باشند.
  • یک وب ‌سایت موجود را اصلاح، بهینه ‌سازی و رتبه ‌بندی کنید
  • راه‌ حل‌ های تجارت الکترونیک، مانند ادغام سبد خرید و مناطق سفارشی برای مدیریت مشتری یا محصول را راه‌ اندازی کنید.
  • مدیریت وب ‌سایت، جایی که ما به‌روزرسانی‌ ها، ارتقاء، امنیت و پشتیبان‌گیری را انجام می ‌دهند تا نیازی به فکر کردن به همه آن‌ ها نباشد.
  • توسعه اپلیکیشن موبایل برای بازی ها و اپلیکیشن های فروشگاه اپلیکیشن. اینها همچنین می توانند تبلیغات یکپارچه، تجارت و موارد دیگر را پوشش دهند.

حقوق و استخدام NET Developer. در تایلند

حقوق و استخدام NET Developer. در تایلند

حقوق برنامه نویسان وب در تایلند از 379000THB (بات) در ماه (حداقل حقوق) تا 131000 THB (بات) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 89100THB (بات) در ماه است، به این معنی که نیمی (50٪) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 89100THB (بات) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 89100THB (بات) درآمد دارند.25٪ از توسعه دهندگان وب کمتر از 57200THB(بات) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 57200THB (بات) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75٪ از توسعه دهندگان وب کمتر از 119000THB (بات) درآمد دارند در حالی که 25٪ بیش از 119000THB (بات) درآمد دارند. همچنین می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در تایلند را مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه net developer در تایلند هستید:

نرخ افزایش حقوقسال
8%2020
13%2021
10%2022

مزایا استخدام NET Developer. در تایلند

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، مشتریان از توانایی منحصر به فرد شما برای تفکر فراتر از فناوری و طراحی برای کارآمدتر کردن تجارت خود بهره می برند. روابط مشتری ها بر اساس ارزش های مشترک از احترام، تفکر فراتر و پاسخگویی است. در حالی که خود را به عنوان متخصص در زمینه دیجیتال می دانید، همیشه در حال یادگیری هستید، همیشه تفکر خود را به چالش می کشید و همیشه به دنبال قدم بزرگ بعدی برای بهبود کسب و کار هستید. به همین دلیل است که تایندی ها معتقدند که کاندیدای عالی وضعیت موجود را به طور روزانه به چالش می کشد و در عین حال پروژه های هیجان انگیز را زنده می کند. موسسات کاریابی در تایلند می توانند به شما در این خصوص کمک کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه net developer در تایلند هستید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده وب در تایلند

الزامات استخدام net developer در تایلند

Lead Developer توسعه تجربیات کاربری غنی و تعاملی را در انواع پلتفرم های وب متنوع مدیریت می کند. شرکت ها به دنبال فردی هستند که به فناوری علاقه داشته باشد و اراده کند تا بهترین راه را برای توسعه Frontend و Backend بیابد، در حالی که در یک محیط پرسرعت و مشارکتی کار می کند و برای کمک به ابتکارات توسعه وب هدایت می شود. مهمترین وظیفه کمک به تیم خود برای ارائه پروژه های نرم افزاری خوب و پلتفرم هایی است که کل تیم به آن افتخار می کند. موقعیت رهبری تیم توسعه وب، کار با مدیران پروژه و طراحان UX/UI و طراحی و نوشتن کد و معماری سیستم برای برنامه های کاربردی وب که به کیفیت تولید با حجم بالا می رسد. به مدیران پروژه کمک کنید تا مطمئن شوند که عقب ماندگی به طور موثر برنامه ریزی شده است و گهگاه در بحث های فنی کمک کنید.

بررسی کد با اعضای تیم خود انجام دهید. فن آوری ها، زبان ها و تکنیک های جدید را بیاموزید تا بتوانید با نیازهای در حال رشد مشتریان سازگار شوید. مشارکت و همکاری در ایجاد و مصرف راه حل های باز و مبتنی بر استانداردها، همزمان با کار با فناوری ها و زیرساخت های موجود هم می تواند از وظایف شما باشد. فرصت ‌ها را برای بهبود فرآیند و ابزار شناسایی کنید و آن ‌ها را از مفهوم به اجرا هدایت کنید. همکاری با سایر اعضای تیم برای تعریف فرآیندها و ابتکارات داخلی برای کمک به شرکت در انجام ماموریت خود هم از ویژگی های یک net dveloperخوب در تایلند است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت تایلند از طریق کار شرایط مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *