مهاجرت کاری تایلند

استخدام برنامه نویس در تایلند

استخدام برنامه نویس در تایلند

استخدام برنامه نویس در تایلند که یکی از نیروهای مهم در امور تجاری و در حال حاضر است می تواند پروسه آسانی باشد. توسعه دهندگان نرم افزار با تحلیلگران کسب و کار و کیفیت، طراحان، مدیران پروژه و غیره همکاری می کنند تا راه حل های نرم افزاری را طراحی کنند که تغییرات معناداری را برای مشتریان ما ایجاد کند. آنها با دقت گوش می دهند تا زمینه یک مشکل تجاری را درک کنند و کد تمیز و تکراری را برای ارائه یک نتیجه نهایی قدرتمند می نویسند. با ایجاد تعادل بین نظرات قوی و تمایل به یافتن پاسخ مناسب، توسعه دهندگان نرم افزار یکپارچگی را به فناوری می آورند و اطمینان می دهند که همه صداها شنیده می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به تایلند مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

شرایط کار و استخدام برنامه نویس در تایلند

شما از بهترین شیوه هایی مانند نوشتن کدهای تمیز و قابل استفاده مجدد با استفاده از روش هایی مانند TDD، اصول SOLID، طراحی OO و برنامه نویسی جفتی حمایت خواهید کرد. شما با سایر فن ‌آوران تیم ‌های متقابل که از فرهنگ توسعه دفاع می ‌کنند شریک خواهید شد شما در تیم ‌های مشترک و متمرکز بر محصول کار خواهید کرد تا تجربیات مشتری نوآورانه ایجاد کنید و تغییرات معناداری برای مشتریان مختلف ایجاد کنید. مالکیت و مسئولیت ‌پذیری را فراتر از تحویل ‌های فردی در نظر بگیرید، همیشه برای ارائه نتایج فوق ‌العاده برای مشتریان خود، روی تصمیم خود فشار می ‌آورید. یادگیری، هضم و متعاقبا به کارگیری آخرین تفکر فناوری از رادار فناوری در این کشور برای حل مشکلات مشتری دنبال می شود.

برخی از ویژگی های یک برنامه نویس در تایلند را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • شما بیش از 2 سال تجربه استفاده از دو یا چند زبان توسعه (جاوا، جاوا اسکریپت، روبی، سی شارپ و غیره) با تجربه در برنامه نویسی شی گرا دارید.
  • شما می توانید کدهای تمیز و باکیفیت را به زبان های مختلف بنویسید و همچنین قادر به شناسایی (و بهبود) کدهای بد هستید.
  • شما با رویکردهای Agile، Lean و/یا Continuous Delivery مانند Continuous Integration، TDD، Infrastructure as Code و غیره تجربه دارید.

شرایط کار و استخدام برنامه نویس در تایلند

کار در حوزه برنامه نویسی در تایلند

آیا شما اشتیاق «ایجاد ارزش» برای افراد از طریق ساخت برنامه های کاربردی وب مقیاس پذیر و توسعه پذیر دارید؟ آیا عاشق داده هستید؟ آیا می خواهید در پلتفرمی که بر زندگی ده هزار نفر تأثیر می گذارد مشارکت کنید؟ تیم توسعه در تایلند یک توسعه ‌دهنده بک ‌اند را برای مشارکت در توسعه پروژه ‌ای استخدام می ‌کند که نحوه عملکرد آژانس ‌های مسافرتی سنتی را بازتعریف می‌کند و مشتریان خود را راضی می‌کند. به ‌عنوان یک توسعه‌ دهنده نرم‌افزار، این فرصت را خواهید داشت که با تیمی متشکل از افراد برجسته کار کنید که کار را سرگرم ‌کننده می‌ کنند! به روشی سریع، مشارکتی و چابک، مملو از فرصت ‌های اشتراک‌گذاری، یادگیری و توسعه از شیوه‌ هایی مانند ادغام مداوم، توسعه مبتنی بر آزمایش امور خود را پیش خواهید برد.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق برنامه نویسی در تایلند هستید:

سالمیزان افزایش حقوق
202040%
202125%
202230%

مزایا استخدام برنامه نویس در تایلند

اگر دانشی از فناوری ابری مانند AWS، Docker یا Kubernetes دارید، امتیازات اضافی را دریافت کنید. شما در یک محیط مشترک و مسطح که برای شفافیت، باز بودن، بازخورد و تغییر ارزش قائل است، پیشرفت می کنید. شما علاقه زیادی به یادگیری و به اشتراک گذاری دانش دارید و همچنین میل به ایجاد راه حل های مناسب برای مشکلات تجاری دارید. شما در موقعیت ‌های مبهم انعطاف‌پذیر هستید و می‌ توانید از منظرهای مختلف به چالش ‌ها برخورد کنید. هیچ مسیر شغلی یکسانی در تایلند وجود ندارد. هر طور که بخواهید حرفه خود را توسعه دهید کاملاً به شما بستگی دارد. اما شما می توانید همچنین استقلال را با قدرت فرهنگ تزکیه خود متعادل می کنید. این بدان معنی است که حرفه شما توسط ابزارهای تعاملی، برنامه های توسعه متعدد و هم تیمی هایی که می خواهند به رشد شما کمک کنند، پشتیبانی می شود.

در طول دوران کاری خود شما باید ارزش را در کمک به یکدیگر می ‌دانید تا بهترین کار را داشته باشید و این به توانمندسازی کارمندان در سفرهای شغلی‌ گسترش می ‌یابد. ارزیابی رابط بین اجزای نرم افزار، نیازهای عملیاتی و عملکردی سیستم های کلی از بدیهیات این شغل در تایلند محسوب می شود. همچنین به عنوان یک برنامه نویس در تایلند باید قادر به استفاده از مفاهیم حرفه ای و اهداف شرکت برای حل مسائل پیچیده به روش های خلاقانه و موثر باشید. تجربه قبلی سیستم برنامه کاربردی تجاری در برخی موارد الزامی است. متقاضی باید خود انگیزه داشته باشد و بتواند چندین پروژه را به طور همزمان مدیریت کند. باید نتیجه را هدایت کرد و برای رسیدن به اهداف گام های مناسب برداشت.

حقوق استخدام برنامه نویس در تایلند

مستقیم توسعه نرم افزارمدیر توسعه نرم افزار جای خالی به تازگی در یکی از سریع ترین شرکت های خدمات مالی در حال رشد در دسترس قرار گرفته است. رئیس توسعه نرم افزار در تایلند یک شغل هیجان ‌انگیز رئیس توسعه نرم ‌افزار در یکی از شرکت ‌های پلتفرم دیجیتال در حال رشد است که دارای نوآوری و فناوری برای هدایت محصول دیجیتال به سمت آینده است، در دسترس قرار گرفته است. حقوق توسعه دهندگان و برنامه نویسان در تایلند از 721000THB (بات)در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 123000THB (بات) در ماه (حداکثر متوسط حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. البته شرایط کار در تایلند برای پناهندگان متفاوت است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در تایلند هستید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در تایلندمتوسط حقوق ماهیانه کار در تایلند 90600THB (بات) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 90600THB (بات) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 90600 THB (بات) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط است. %25 از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از73200THB (بات) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 73200THB (بات) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از افرادی که در Developers و Programmers کار می کنند کمتر از 109000THB درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 109000THB درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص گرفتن ویزای کار تایلند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *