مهاجرت کاری انگلستان

استخدام برنامه نویس در انگلستان

استخدام برنامه نویس در انگلستان

استخدام برنامه نویس در انگلستان در حال افزایش است. به دلیل افزایش رشد شرکت های فناوری و همچنین توسعه صنعت ICT در انگلستان همراه است. برنامه نویسان امروز در اکثر کشورهای دنیا جزو مشاغل پر درآمد و پر تقاضایی محسوب می شوند. با داشتن تجربه کاری و نمونه کارهای حرفه ای در برنامه نویسی می توانید. انگلستان یکی از کشورهای برتر دنیا در زمینه های مختلف از جمله فناوری و اطلاعات است. این کشور شرکت های برتری در زمینه برنامه نویسی دارد که بسیاری از آنها چند ملیتی هستند. برای بررسی وضعیت استخدام برنامه نویس در انگلستان و این رشته در ادامه این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

وظایف شغلی و استخدام برنامه نویس در انگلستان

وظایف شغلی و استخدام برنامه نویس در انگلستان تنوع بسیار زیادی را ارائه می دهد، زیرا برنامه هایی که می نویسید، آزمایش می کنید و نگهداری می کنید می توانند از توسعه روشی برای ذخیره موثر داده ها برای یک تجارت گرفته تا ایجاد یک شبیه ساز پرواز برای آموزش خلبانی متغیر باشند. به همین دلیل، شما به عنوان یک برنامه نویس این فرصت را خواهید داشت که در صنعتی که به علایق و تخصص شما مرتبط است، کار کنید. به عنوان یک برنامه نویس، اغلب با زبان برنامه نویسی که استفاده می کنید یا نوع برنامه ای که توسعه می دهید، مورد اشاره قرار می گیرید.

اغلب، شما شروع به نوشتن یک برنامه بر اساس مشخصات مشخص شده توسط مهندسان نرم افزار کامپیوتر و تحلیلگران سیستم می کنید. آنها نحوه عملکرد برنامه را توضیح می دهند و از اینجا، کدی را می نویسید تا آن را به یک محصول کارآمد تبدیل کنید. در پروژه‌ های بزرگ، احتمالاً در یک تیم کار می‌کنید و بخش ‌های تعیین ‌شده کد را می ‌نویسید. در حین انجام این کار، ممکن است از شما خواسته شود که از ابزارهای مهندسی نرم افزار کمکی (CASE) برای خودکار کردن بسیاری از فرآیندهای کدنویسی استفاده کنید.

در شکل زیر می توانید روش های استخدام در موسسات کاریابی در انگلستان برای استخدام برنامه نویس در انگلستان را ببینید:

بررسی استخدام برنامه نویس در انگلستان

فرصت های استخدام برنامه نویس در انگلستان

فناوری اطلاعات همیشه در حال تحول است و بنابراین تعداد فرصت های استخدام برنامه نویس در انگلستان و صنایعی که به دنبال ایجاد منابع فناوری اطلاعات خود هستند به طور مداوم در حال افزایش است. کسب‌ و کارها در همه بخش‌ ها برای بهبود عملکرد خود به فناوری تکیه می ‌کنند، بنابراین تقاضای زیادی برای مهارت‌های برنامه ‌نویسی وجود دارد.

هنگامی که یک برنامه نویس واجد شرایط هستید، می توانید در زمینه خاصی مانند C++، CNC یا سایر زبان های در حال توسعه مشابه تخصص داشته باشید. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که ترجیح می دهید به سمت نقش مدیریت تیم حرکت کنید، که بسته به ساختار شرکت امکان پذیر است. اگر علاقه مند به کار با دیگران هستید، مسیرهایی نیز برای تبدیل شدن به یک معلم یا مدرس در زمینه تخصصی خود وجود دارد.

نربخ بیکاری در انگلستان در نمودار زیر مشخص است:

نرخ بیکاری در کشور انگلستان

مهارت های مورد نیاز برنامه نویس در انگلستان

برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس، مهارت های مورد نیاز برنامه نویس در انگلستان شامل موارد زیر هستند:

  • دانش عمیق در یک یا چند زبان برنامه نویسی (مانند PHP، .NET، HTML، C++، و غیره).
  • توانایی یادگیری سریع در مورد بسته ها و تکنیک های جدید IT.
  • از حل مشکل لذت ببرید.
  • مهارت های نوشتاری فنی خوب.
  • توانایی توضیح اطلاعات پیچیده به روشی واضح.
  • بتوانید به صورت فردی و گروهی کار کنید.
  • قادر به کار با ضرب الاجل های فشرده باشید.
  • به شیوه ای منطقی کار کنید.

الزامات استخدام برنامه نویس در انگلستان

الزامات استخدام برنامه نویس در انگلستان با توجه به کارفرما متنوع است. اکثر کارفرمایان به دنبال داشتن مدرک معادل برای برنامه نویس شدن شما هستند. همچنین داشتن مدرک تحصیلی در یک یا چند زبان برنامه نویسی مانند C++ یا Visual Basic برای شما ضروری است. زبان‌هایی که می‌توانید استفاده کنید اغلب نقش برنامه ‌نویسی را مشخص می ‌کنند که می ‌توانید در آن کار کنید. با این حال، بسیاری از زبان ‌ها مشابه هستند، می ‌توانید دانش خود را به روز کنید، که فرصت ‌های شغلی بیشتری را باز می‌کند.

شما می توانید در یک نقش کوچکتر در زمینه فناوری اطلاعات، مانند کار بر روی میز کار، شروع کنید. از اینجا می‌توانید مهارت‌ ها و تجربه ‌هایی را برای برنامه ‌نویس شدن ایجاد کنید. برای کمک به افزایش صلاحیت‌های خود، دوره‌ های مختلفی از جمله BTECs در مطالعات کامپیوتری یا IT، SQAs در IT، NVQs و SVQ و مدارک تخصصی IT، کامپیوتر و برنامه ‌نویسی در دسترس شما هستند. شرایط کار در انگلستان را در این قسمت بررسی کنید.

الزامات استخدام برنامه نویس در انگلستان

شرایط کار برنامه نویسان در انگلستان

شرایط کار برنامه نویسان در انگلستان معمولاً 37 تا 40 ساعت در هفته، بین 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر، از دوشنبه تا جمعه است. اگر پروژه بزرگی با ضرب ‌الاجل محدود در حال انجام باشد، ممکن است متفاوت باشد. زمانی که برای یک پروژه صرف می‌کنید، بسته به نوع پروژه، بسیار متفاوت است. برخی ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد، در حالی که برخی دیگر، مانند یک بازی ویدیویی، ممکن است سال ها توسعه پیدا کنند. اغلب اوقات کار شما پشت میز در دفتر انجام می شود، اما برای انجام کارهایی مانند آزمایش، ممکن است مجبور شوید به مکان های مختلفی سفر کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.

هنگامی که به یک شرکت ملحق می شوید، احتمالاً یک دوره ابتدایی به شما داده می شود تا شما را با شرکت و تمام سیستم ها و رویه های آن آشنا کند. این ضروری است، زیرا قبل از اینکه بتوانید شروع به بهبود آن و حل مشکلات کنید، باید بدانید که چگونه همه چیز کار می کند. بسیاری از کارفرمایان بسته به دانش و تجربه شما و نیازهای سازمان شما را تشویق به شرکت در دوره ها می کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *