مهاجرت کاری بلغارستان

استخدام NET Developer. در بلغارستان

استخدام NET Developer. در بلغارستان

استخدام NET Developer. در بلغارستان و شرایط آن را در این مطلب توضیح می دهیم. بازار کار این کشور در حال رشد است. صوفیه همچنین به دلیل اقتصاد دیجیتال شناخته شده است. همانطور که گفته شد، صحنه فناوری صوفیه از ترکیبی سالم از شرکت ‌ها، اقتصاد SME قوی، جامعه نوپا و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی پر جنب و جوش بهره می ‌برد. شرکت‌ های تولیدکننده تراشه آبی که به ‌طور خاص به عنوان شرکت ‌های فناوری یا نرم ‌افزار طبقه ‌بندی نمی ‌شوند، همگی دارای توسعه وب و سایر نیازهای فناوری اطلاعات هستند.

تمرکز شرکت های پر رونق با نیازهای توسعه وب به این معنی است که تقاضای زیادی برای متخصصان با مهارت های توسعه وب، هم به عنوان کارمندان مستقیم و هم از طریق ارائه دهندگان خدمات تخصصی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به بلغارستان مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در بلغارستان

در این کشور هر سال طی رویدادهایی از استخدام‌ کنندگان و مدیران جذب استعداد از شرکت ‌های پیشرو فناوری دعوت می‌ کنند تا بینشی در مورد آنچه کارفرمایان به دنبال آن هستند و اینکه چگونه می‌توانید از سایر متقاضیان متمایز شوید، ارائه دهند. همچنین این فرصت را خواهید داشت که نکات و ترفندهایی را از فارغ التحصیلان این رشته بیاموزید و بشنوید که چگونه آنها اولین شغل خود را پس از فارغ التحصیلی پیدا کردند.

برای کار در بلغارستان از مهارت های تازه آموخته شده خود برای به دست آوردن پروژه هایی که می توانید به کارفرمایان بالقوه نشان دهید، استفاده کنید. در رویدادها، جلسات آنلاین، و هکاتون ها شرکت کنید تا با افراد جدید آشنا شوید و نام خود را در آنجا معرفی کنید. جستجوی شغل خود را تنظیم کنید زمانی که بدانید به دنبال چه هستید، محدود کردن فرصت های مناسب بسیار آسان تر است. برای مصاحبه آماده شوید آمادگی همه چیز است. تحقیقات خود را انجام دهید و به مهارت های خود و آنچه ارائه می دهید مطمئن باشید. اگر در مراحل اولیه یادگیری نحوه کدنویسی هستید، ممکن است احساس کنید که شغل توسعه ‌دهنده بسیار دور است. اما اگر متعهد باشید و مثبت بمانید، شغلی در سریع‌ ترین رشد مرکز فناوری در اروپا امکان ‌پذیر است.

شرکت در دوره های برتر استخدام NET Developer. در بلغارستان

MentorMate لوگو در صوفیه، بلغارستان با تمرکز نیمی از کسب و کار خود بر روی فناوری مراقبت های بهداشتی، شریک قابل اعتمادی برای شرکت هایی در صنایع بسیار تحت نظارت است. آنها بر هنر تبدیل نیازهای تجاری پیچیده به تجربیات جذاب با تخصص در هر فناوری مورد استفاده در توسعه نرم افزار بومی، ترکیبی، چند پلتفرمی و سفارشی مسلط شده اند. نمونه ای از کار آنها یک راه حل سازگار با HIPAA برای POPS است. مراقبت از دیابت این ابزار آزمایش، پایش و به اشتراک گذاری سطح قند خون را با متخصصان مراقبت های بهداشتی و اعضای خانواده ساده می کند و به افراد امکان می دهد دیابت را با شرایط خود مدیریت کنند.

Despark در صوفیه، بلغارستان به ارائه محصولات دیجیتالی عملی و انسانی اختصاص داده شده است که حریم خصوصی و زمان کاربران را در اولویت قرار می دهد. آنها راه حل هایی را برای مشتریان عمده بازارهای کوچک تا متوسط ​​در صنایع مختلف طراحی و توسعه می دهند. به عنوان مثال، آنها با DAHU، یک استارت آپ متمرکز بر اسکی، برای ایجاد یک پلتفرم اجتماعی که گردشگران و ارائه دهندگان خدمات را در استراحتگاه های کوهستانی به هم متصل می کند، شریک شدند. پس از یک مرحله کشف کامل، دسپارک پلتفرمی ساخت که اسکی بازان می توانستند به راحتی آن را پیدا کنند، پرداخت کنند و با سایر کاربران چت کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق و استخدام NET Developer. در بلغارستان هستید:

نرخ افزایشسال
13%2020
13%2021
13%2022

تحصیل و استخدام NET Developer. در بلغارستان

تحصیل و استخدام NET Developer. در بلغارستان

در طول تحصیل در حوزه net developer در بلغارستان شما می توانید یاد بگیرید که چگونه کدنویسی کنید و تنها در 5 ماه به یک توسعه دهنده وب فرانت اند یا یک توسعه دهنده وب تمام پشته تبدیل شوید. به شما آموزش داده می شود که چگونه اولین شغل توسعه خود را پیدا کنید و بتوانید از شبکه ما متشکل از بیش از 1000 شرکت شریک و بیش از 3500 فارغ التحصیل برای به دست آوردن اولین شغل خود استفاده کنید. وضعیت بازار 2023 به شما اطلاعاتی در مورد یکی از پویاترین بخش های بازار در این کشور می دهد. توسعه وب یک زیربخش از توسعه نرم افزار ، به طور خاص به نرم افزارهایی مانند وب سایت ها، پورتال ها یا برنامه ها اشاره دارد که برای اجرا از طریق یک مرورگر وب طراحی شده اند.

مجموعه مهارت های فنی که به دنبال آن هستیم عبارتند از:

  • ایده آل بیش از 4 سال تجربه مرتبط با C# و Net
  • دانش خوب T-SQL و درک نحوه کار پایگاه داده های رابطه ای
  • درک خوب از اصول OOP
  • تجربه قوی با خدمات REST
  • تجربه با Git/GitHubویژوال استودیو
  • سطح کاری خوب از زبان انگلیسی کلامی و نوشتاری

شرایط اشتغال نت دولوپرها در بلغارستان

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در بلغارستان این کشور همراه با عوامل دیگری مانند دانشگاه‌ های محلی، مؤسسات تحقیقاتی و اکوسیستم نوپا پررونق که شرکت ‌های بزرگ و کوچک فناوری محور را به منطقه جذب کرده است، توسعه وب یکی از پویاترین بخش ‌های کشور است. این به معنای تقاضای زیادی برای مهارت ‌های توسعه وب است که پورتال Deutschland.de می‌گوید عموماً بیشترین تقاضا را در بازار کار سراسری آلمان دارند. در سال 2023، کارآفرینی و اقتصاد بازار پر رونق همچنان محرک های اصلی این کشور خواهند بود. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در بلغارستان را نیز مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه net developer در بلغارستان می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده وب در بلغارستان

بلغارستان بیشتر ثروت نسبی خود را مدیون اقتصاد پیشرفته خود است. خدمات 75% از تولید ناخالص داخلی بلغارستان را تشکیل می دهند، در حالی که تنها %24 مربوط به تولید است. این در بهره وری نیروی کار صوفیه منعکس شده است که در سال 2017 سرانه 103369 یورو بود که تا حدودی بالاترین میزان در بین شهرهای بزرگ بلغارستان است. دولت محلی صوفیه سرمایه گذاری هنگفتی را در زیرساخت های دیجیتال و تحول دیجیتال شهر انجام داده است.

این استراتژی بلندمدت و نتایج آن، مانند اینترنت پرسرعت و موسسات آموزشی و مراکز تحقیقاتی که نیروی کار بسیار ماهر را ایجاد می‌کنند، به عنوان یک آهنربا عمل کرده و شرکت ‌های پیشرو دیجیتالی متمرکز بر محصولات و خدمات فناوری محور را جذب کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای کار در کشور بلغارستان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *