مهاجرت کاری اوکراین

استخدام NET Developer.در اوکراین

استخدام NET Developer.در اوکراین

استخدام NET Developer.در اوکراین را در این مطلب بررسی می کنیم که نرخ اشغال در کشور اوکراین در حال افزایش است. آیا شما یک توسعه دهنده Frontend موفق با تمایل به رشد حرفه ای و هدایت فرآیندها هستید؟ در این صورت ممکن است شما بتوانید به عنوان net developer در اوکراین کار کنید. اگرچه یک دهه پیش برای توسعه دهندگان فرانت اند دانستن HTML5 یا CSS3 کافی بود، با پیچیده تر شدن توسعه برنامه های وب، توسعه دهندگان اوکراینی به طور فزاینده ای همه کاره شده اند. با توجه به انبوه فریمورک ‌ها، کتابخانه‌ ها، زبان ‌های در حال ظهور در Frontend، توسعه‌ دهندگان اوکراینی باید به همه آنها تسلط داشته باشند تا در یک صفحه با مشتریان در سراسر جهان باشند. اوکراین همیشه دارای تدارکات چشمگیری برای آموزش فنی بوده و تعداد زیادی مهندس در زمینه های مختلف تولید می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و اقامت از طریق کار در اوکراین مشاور شماست.

کار و استخدام NET Developer.در اوکراین

با کار به عنوان netdeveloper در اوکراین شما بخشی از تیمی خواهید بود که راه حل های تجارت الکترونیک بزرگ و متوسط ​​را برای مشتریان ایجاد می کند. شما به عنوان بخشی از یک تیم پیاده سازی های طراحی را برنامه ریزی، توسعه، آزمایش و مستند خواهید کرد. به طور مرتب به پروژه های داخلی کمک کنید تا ماژول های عمومی را توسعه دهند که می توانند توسط طیف گسترده ای از مشتریان و پروژه ها استفاده شوند. این یک شرکت جهانی با حضور محلی است که بر ایجاد روابط نزدیک و بلندمدت با مشتریان خود متمرکز است. با مارک ‌ها، خرده‌ فروشان و تولیدکنندگان در سراسر جهان کار می ‌کنند و بیش از 500 کارمند دارند که در دفاتری در 15 بازار در سراسر EMEA، APAC و آمریکای شمالی مستقر هستند.

ارائه مشاوره فنی به سایر اعضای تیم (داخلی و خارجی) هم یکی از وظایف net developer در اوکراین است. برای حفظ مجموعه مهارت های مورد نیاز، به طور منظم در دوره های آموزشی داخلی شرکت کنید. وایمو یکی از معتبرترین کارشناسان جهان در تجارت و تجربه دیجیتال است. این مجموعه یک شریک همه‌کاناله با خدمات کامل هستند که از طریق فعال ‌سازی دیجیتال، تجربه مشتری، توسعه راه‌ حل و خدمات مدیریت شده، موفقیت را در تجارت دیجیتال به ارمغان می ‌آورند. این شرکت سابقه 14 ساله برتری فنی دارند که با شرکای منتخب صنعت کار می کنند تا بهترین راه حل ها را در بخش های B2B، B2C و D2C به مشتریان خود ارائه دهند.

شرایط استخدام NET Developer.در اوکراین

با تمام ویژگی ‌ها و امکانات جدیدی که امروزه توسعه front-end ارائه می ‌دهد، که اجازه ایجاد برنامه ‌های کاربردی واکنش‌ گرا و بسیار تعاملی را می‌ دهد، تقاضا برای توسعه ‌دهندگان HTML5، CSS و JavaScript به این زودی ‌ها کاهش نمی ‌یابد. بر اساس تحقیقات سالانه انجام شده توسط StackOverflow، محبوب ترین شغل در بین کاربران سرور در سال 2017، توسعه دهنده وب است که اکثریت 67% توسعه دهندگان Fullstack و حدود 10% توسعه دهندگان فرانت اند هستند. در وب ‌سایت جستجوی کار، در واقع، حدود 2000 شغل خالی برای توسعه ‌دهندگان فرانت ‌اند وجود دارد که نشان می ‌دهد تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد. اوکراین که دارای بیش از 100000 متخصص فناوری اطلاعات است که عمدتاً در مراکز توسعه بزرگ متمرکز شده اند، می تواند به شرکت ها کمک کند تا این تقاضا را پوشش دهند.

توسعه دهندگان اوکراینی به ارائه نرم افزاری آسان، قابل استفاده و سریع، به اندازه کافی پاسخگو برای همه انواع دستگاه ها و برای برآوردن نیازهای تجاری و حرفه ای معروف هستند. طبق انجمن محلی IT DOU، جاوا اسکریپت دومین زبان برنامه نویسی محبوب در اوکراین است. در مورد فریم ورک های Angular، Angular2 و React JS، آنها تقریباً به همان اندازه توسط توسعه دهندگان فرانت اند اوکراینی استفاده می شوند. بنابراین به جرات می توان گفت که اوکراین می تواند پایه ای پایدار برای توسعه کسب و کار شما فراهم کند. هزینه استخدام یک توسعه دهنده فرانت اند در اوکراین به چندین عامل کلیدی بستگی دارد. یکی از آنها مجموعه مهارت و تجربه توسعه دهندگان فرانت اند است که اغلب با سطح ارشدیت توسعه دهندگان بیان می شود.

ویژگی های یک net developer در اوکراین

Vaimo، یک آژانس تجارت الکترونیک جهانی در اوکراین به دنبال استخدام یک توسعه دهنده Frontend است که با توسعه سایت های تجارت الکترونیک درجه یک احساس راحتی می کند. همچنین فردی که خود را یک بازیکن تیمی و یک زبان آموز سریع می داند و آماده ضربه زدن به زمین است. کنجکاوی، تشنگی برای یادگیری چیزهای جدید و تمایل به سفر گهگاهی برای ملاقات با سایر اعضای تیم و مشتریان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

برخی از ویژگی های یک net developer در اوکراین عبارت است از:

  • تجربه ثابت شده با فناوری های فرانت اند: HTML5، Sass، ES2015 و Webpack
  • تجربه خوبی از React
  • آشنایی با فناوری های توسعه وب سمت سرور مانند NodeJS یا PHP
  • تجربه خوبی در REST API و/یا GraphQL
  • آشنایی با اصول Redux و نحوه اجرای آنها
  • اشتیاق به توسعه نرم افزار، نوآوری و تفکر خلاق
  • زبان انگلیسی بالا-متوسط، هم شفاهی و هم نوشتاری
  • تجربه کامل با ابزارهای نسخه ‌سازی کد

حقوق و استخدام NET Developer.در اوکراین

حقوق و استخدام NET Developer.در اوکراین

دستمزد متوسط بازار توسعه دهندگان فرانت اند چیزی است که باید قبل از استخدام تیمی از توسعه دهندگان جاوا اسکریپت یا HTML5 /CSS به آن توجه کنید. اگرچه حقوق و دستمزد تنها یکی از اجزای قیمت است، اما نگاهی به آن ممکن است به شما نشان دهد که استخدام توسعه دهندگان در اوکراین هنوز مقرون به صرفه تر از آمریکای شمالی یا اروپا است. جدول زیر دستمزد توسعه دهندگان جاوا اسکریپت را بر اساس سطح ارشدیت (3 شهر خارکف، کیف و لویو) نشان می دهد. مدل قیمت ‌گذاری شرکت بر هزینه‌ ها نیز تأثیر می‌گذارد. به دلیل خطرات موجود در قیمت مدل ساعتی، یک مدل نرخ ساعتی اغلب در مقایسه با نرخ ماهانه با مقدار ساعت مساوی گران ‌تر است. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در اوکراین را نیز مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه net developer در اوکراین هستید:

نرخ افزایش حقوقسال
24%2020
20%2021
20%2022

مراحل استخدام نت دولوپرها در اوکراین

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در اوکراین برای کار در این کشور به شرکت ها درخواست ارسال کنید و در مورد الزامات بحث کنید و رزومه نامزدهای از پیش انتخاب شده را بررسی کنید بعد از مصاحبه داخلی با داوطلبان مصاحبه کنید و سپس پروژه را راه اندازی کنید و تیم خود را در یک دوره آزمایشی آزمایش کنید تیم را خود یا با کمک مدیر مدیریت کنید و در صورت نیاز، تیم را افزایش دهید. یک توسعه دهنده فرانت اند اوکراینی پیشینه فنی و مهارت های قوی دارد و اکثریت آنها دارای تحصیلات فنی عالی هستند. Net developer موفق نگرش مسئولانه به کار در دست و پروژه به طور کلی دارد. همچنین سطح زبان انگلیسی از متوسط تا پیشرفته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ویزای کار اوکراین مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *