مهاجرت کاری اوکراین

ویزای کار اوکراین

ویزای کار اوکراین

مهاجرت به اوکراین به دلیل شرایط اقتصادی مطلوب در سال های اخیر سبب افزایش مهاجرت و اخذ ویزای کار اوکراین به این کشور شده است. از مهمترین شرایط اخذ ویزای کار اوکراین دریافت دعوتنامه کاری از سوی کارفرمایان اوکراینی می باشد. کارفرمایان در اوکراین نیز تنها در صورتی اجازه ارسال دعوتنامه کاری به دیگر کشورها را خواهند داشت. در مدت 90 روز پس از انتشار آگهی استخدام خود نیروی مورد خود را نیافته باشند. پس از آن می توانند آگهی استخدام خود را به دیگر کشورها از طریق سفارت خانه های خود منتشر نمایند. افرادی که متقاضی انجام کار در اوکراین هستند با عقد قراردادکاری با این دسته از کارفرمایان می­ توانند، جهت دریافت ویزای کار اوکراین اقدام بنمایند. مشاوران با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاقمندان به موضوع مهاجرت را راهنمایی خواهند نمود.

شرایط کار در اوکراین

اوکراین یکی از کشورهای مدرن در اروپا است که افراد از شرایط کاری بسیار مناسبی برخوردارند. متقاضیان انجام کار در اوکراین می­ توانند از روش های مختلفی برای جستجوی کار در این کشور بپردازند. رایج ترین روش جستجوی کار در این کشور مراجعه به موسسات کاریابی می باشد. بزرگسالان 40 ساعت در هفته و افراد 16 الی 18 سال می توانند ساعت در هفته به انجام کار بپردازند.

حداکثر مدت زمان اضافه کاری در سال 100 الی 120 ساعت در نظر گرفته شده است. کارفرمایان موظف به پرداخت حقوقی دو برابر برای ساعات اضافه کاری به کارکنان می ­باشند. همچنین افراد جهت دریافت مرخصی می ­توانند به کارفرمایان خود درخواست نمایند. کارفرمایان نیز موظفند تا با کارکنان خود مخصوصا افرادی که دارای فرزندان کمتر از 3 سال هستند مدارا نمایند. این کشور در طول 1 سال دارای 24 روز تعطیلات می باشد. طبق قوانین کاری این کشور افراد اجازه ندارند. بیشتر از 10 روز از تعطیلات را به انجام کار بپردازند.

انواع قراردادهای اشتغال زایی در اوکراین

افراد برای اخذ ویزای کار اوکراین نیازمند دریافت دعوتنامه شغلی و عقد قرارداد با کارفرمایان در اوکراین می­ باشند. قراردادهای کاری در این کشور به 3 دسته تقسیم می­ گردند.

  1. قراردادهای کار بلند مدت نامحدود
  2. قراردادهای کاری بلند مدت ثابت
  3. قراردادهای کاری پروژه ای

 

قراردادهای کاری نامحدود بگونه ای است که نیازی به عقد قرارداد به صورت کتبی نمی­ باشد. اینگونه قراردادهای کاری معمولا مختص مشاغل خاص می ­باشد. اما قراردادهای کاری ثابت به صورت کتبی باید منعقد گردد. در ضمن می­ باید تمامی وظایف کارکنان و کارفرمای مورد نظر و تاریخ شروع فعالیت نیز درج گردد. قراردادهای پروژه ای نیز بدین گونه است که افراد باید ابتدا حداقل به مدت 3 ماه دوره کارآموزی را در شغلی بگذرانند. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مطالعه مقاله مهاجرت به اوکراین پیشنهاد داده می شود.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاریابی اوکراین

تمامی اتباع خارجی که متقاضی انجام کار در اوکراین هستند، می باید با ارائه مدارک زیر به سفارت اوکراین جهت اخذ ویزای کاری این کشور مراجعه نمایند:

  • پاسپورت با حداقل اعتبار لازم
  • عکس
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • تکمیل فرم درخواست ویزای کار
  • ارائه مدارک تمکن مالی متقاضی
  • ارائه آزمایشات پزشکی مبنی بر سلامت فرد

ناگفته نماند تمامی افراد غیر اوکراینی که با اخذ ویزای کار اوکراین به این کشور سفر نموده اند.علاوه بر ویزای کاری می باید مجوز انجام کار در اوکراین را نیز دریافت نمایند. معمولاً مدت اعتبار این مجوز به مدت 1 سال است. در صورت تمایل افراد انجام کار در این کشور قابلیت تمدید نیز خواهد داشت. همچنین این دسته از افراد با اخذ ویزای کار می ­توانند به همراه خانواده خود به این کشور سفر نمایند. پس 5 سال حضور مداوم در این کشور امکان دریافت تابعیت برای فرد مورد نظر و اعضاء خانواده نیز وجود خواهد داشت.

البته متقاضی می باید با ارائه مدارک لازم توانایی مالی خود را برای پرداخت هزینه های زندگی خود و خانواده خویش را به دولت اوکراین اثبات نماید. هزینه زندگی در اوکراین را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاریابی اوکراین

مزایای اخذ اقامت اوکراین از طریق ویزای کار

متقاضیان انجام کار در اوکراین بسیارند. دوستان عزیز می ­توانند با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط کاری کشورهای مختلف آگاهی لازم را کسب نمایند. افرادی که با اخذ ویزای کار سعی در اخذ اقامت این کشور را دارند از مزایایی همچون موارد زیر برخوردار خواهند بود:

  • برخورداری از تحصیل رایگان برای فرزندان کمتر از 18 سال
  • خدمات پزشکی رایگان
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • امکان اخذ تابعیت برای فرد و اعضاء خانواده
  • امکان سفر به 131 کشور دیگر با پاسپورت اوکراینی
  • ادامه زندگی در اوکراین و ایجاد کسب و کار

مزایای اخذ اقامت اوکراین از طریق ویزای کار

طرق مهاجرت به اوکراین

مهاجرت از راه های زیر ممکن می شود:

طرق مهاجرتطول طرق
مهاجرت به اوکراین با ویزای کاری حدود 1 سال
مهاجرت به اوکراین با ویزای تحصیلی اوکراین حدود 6 ماه
مهاجرت به اوکراین از طریق ازدواجحدود 1 سال
مهاجرت به اوکراین از طریق سرمایه گذاری
 بالای 1 سال
مهاجرت به اوکراین از طریق پناهندگی حدود 8 ماه

اخذ اقامت اوکراین و پس از آن تابعیت این کشور مورد انتخاب بسیاری از افرادی است که تمایل به مهاجرت دارند. از این رو جهت تکمیل اطلاعات خود در باب مهاجرت کاری به این کشور امکان ارتباط تلفنی و حضوری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وجود دارد.

5/5 - (4 امتیاز)

6 دیدگاه برای “ویزای کار اوکراین

  1. علی گفت:

    سلام
    با مدرک کمک پرستاری ،نسخه پیچی و مربیگری آمادگی جسمانی میتونم در اوکراین کار پیدا کنم تمام این دوره رزومه دارم و کاملا مسلط هستم

    1. صادقی گفت:

      سلام برای کار در اوکراین باید از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید.

  2. گوهرنژاد گفت:

    سلام خسته نباشید برای ویزای کار از طریق کشاورزی یا زنبور داری هم میشه اقدام کرد

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما برای اخذ ویزای کار اوکراین باید از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. داودی گفت:

    سلام . چطور میشه پناهندگی اکراین گرفت شرایطش و نحوه رفتن به چه صورته ؟ متشکرم

    1. صادقی گفت:

      با سلام. در موسسه سفیران سروش سعادت خدماتی در باب پناهندگی ارائه نمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *