مهاجرت کاری انگلستان

استخدام NET Developer. در انگلستان

استخدام NET Developer. در انگلستان

استخدام NET Developer. در انگلستان که یکی از مشاغل اساسی در حوزه آی تی است در این کشور بیشتر شده و در حال افزایش است. وظیفه اصلی شما به عنوان یک توسعه دهنده وب ایجاد برنامه ها و خدمات مبتنی بر وب قابل اعتماد و با کارایی بالا خواهد بود. تمرکز صرفاً بر روی نرم‌ افزار و پایگاه ‌های داده زیربنایی معروف بهback end  بسیار رایج است. با این حال، برخی از توسعه دهندگان وب روی رابط و طراحی بصری کار می کنند (نسخه جلویی)، و برخی دیگر هر دو را ترکیب می کنند (توسعه کامل پشته). موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ اقامت از طریق کار در انگلستان و شرایط مهاجرت کاری به این کشور مشاوره تخصصی می دهد.

وظیفه اصلی شما به عنوان یک توسعه دهنده وب ایجاد برنامه ها و خدمات مبتنی بر وب قابل اعتماد و با کارایی بالا خواهد بود. تمرکز صرفاً بر روی نرم‌ افزار و پایگاه ‌های داده زیربنایی معروف بهback end  بسیار رایج است. با این حال، برخی از توسعه دهندگان وب روی رابط و طراحی بصری کار می کنند (نسخه جلویی)، و برخی دیگر هر دو را ترکیب می کنند (توسعه کامل پشته). موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ اقامت از طریق کار در انگلستان و شرایط مهاجرت کاری به این کشور مشاوره تخصصی می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در انگلستان

ویژگی های جدید را به طور کامل آزمایش کنید تا مطمئن شوید که در همه موارد کار درستی انجام می دهند. تست های سنجش عملکرد را اجرا کنید و در زمینه ایجاد و آزمایش رابط های برنامه کاربردی برای برنامه های کاربردی برای تبادل داده ها برنامه ریزی کنید. تحقیق، ترکیب و مشارکت در پروژه های منبع باز را انجام دهید و با طراحان، توسعه دهندگان و کارکنان پروژه برای به روز رسانی پیشرفت ملاقات کنید. نیازهای مشتریان و کاربران را جمع آوری کنید و فن آوری ها، چارچوب ها و زبان های جدید را بیاموزید و آزمایش کنید. با روندها و پیشرفت های جدید در توسعه وب به روز باشید. ساخت و نگهداری پایگاه های داده و بازآفرینی کد و بهینه سازی کدهای موجود را انجام دهید. در کنفرانس ها و کارگاه های توسعه وب شرکت کنید و در آن صحبت کنید.

شرایط استخدام NET Developer. در انگلستان

طبق گزارش ITJobsWatch، میانگین نرخ پیمانکار برای یک توسعه دهنده در بریتانیا £500 (پوند) در روز است. نرخ دقیق بسته به تجربه و موقعیت مکانی متفاوت خواهد بود. شما معمولاً ساعات اداری عادی، از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر، از دوشنبه تا جمعه کار می کنید. با این حال، اگر برای یک آژانس کار می کنید، ممکن است از شما انتظار می رود که ساعت های طولانی تر یا نامنظم کار کنید تا ضرب الاجل ها را رعایت کنید، یا روی پروژه هایی برای مشتریان در مناطق زمانی مختلف کار کنید. کار از راه دور و خوداشتغالی رایج هستند زیرا تنها تجهیزات مورد نیاز یک کامپیوتر با کیفیت خوب و اتصال به اینترنت است. شرکت ها ممکن است به صورت کاملاً از راه دور برای توسعه دهندگان وب تبلیغ کنند.

زنان در حال حاضر در صنعت فناوری اطلاعات کمتر حضور دارند، اما این موضوع توسط این بخش مورد توجه قرار گرفته است. سازمان‌هایی مانندCode First: Girls ، Women in Tech ،  Rails Girls  و  GeekGirlMeetup  جوامع، موقعیت‌های خالی و ابزارهای آموزشی را برای زنانی که می‌خواهند در توسعه وب و فناوری اطلاعات کار کنند، فراهم می‌کنند. کمبود مهارت های دیجیتال جهانی وجود دارد و پیش بینی می شود که این کمبود در چند سال آینده افزایش یابد. این به این معنی است که فرصت‌ها برای توسعه ‌دهندگان با ترکیب مناسب مهارت‌ها خوب است. به روز نگه داشتن مهارت های خود برای این نقش ضروری است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه net developer در انگلستان می باشید:

نرخ بیکاریسال
19%2020
15%2021
19%2022

الزامات استخدام NET Developer. در انگلستان

الزامات استخدام NET Developer. در انگلستان

هیچ مدرک رسمی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب در بریتانیا وجود ندارد، اگرچه برخی از کارفرمایان ترجیح می دهند متقاضیان مدرک فنی داشته باشند. دانش و تجربه معمولاً مهمترین نیازها هستند. مدرک تحصیلی مرتبط می تواند دانش قابل اثبات، به ویژه اصول اساسی برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن را در اختیار شما قرار دهد. گاهی اوقات می توان موقعیت های سطح ابتدایی را پیدا کرد که به هیچ تجربه ای نیاز ندارند. اگر این مسیر را انتخاب کنید، در حین کار به زبان ‌ها و فناوری‌ها ی خاصی که توسط سازمان استفاده می ‌شود آموزش خواهید دید. حقوق اولیه برای این نقش ها معمولاً کمتر از سایر موقعیت های توسعه وب است. اگرچه کارفرمایان گهگاه به دنبال مدرک تحصیلات تکمیلی هستند، این امر نادر است و عموماً فقط برای موقعیت های ارشد اعمال می شود.

موضوعات مرتبط عبارتند از:

  • علوم کامپیوتر
  • انفورماتیک
  • مهندسی نرم افزار
  • طراحی و توسعه وب

حقوق نت دولوپرها در بریتانیا

حقوق ماهیانه کار در انگلستان و دستمزد برای توسعه دهندگان وب در سطح پایه یا پایه می تواند از £19000 (پوند) تا £25000 (پوند) باشد. توسعه دهندگان وب سطح متوسط ​​و ارشد معمولاً بین 25000£ تا £35000 (پوند) درآمد دارند. توسعه دهندگان اصلی معمولاً بین£35000 تا £60000 (پوند) درآمد دارند که به طور بالقوه در لندن به £75000 (پوند) افزایش می یابد. حقوق به نوع شرکت و محل آن نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر در لندن کار می کنید و در یک شرکت بزرگ استخدام می شوید، معمولاً حقوق بالاتر است. با این حال، پیشرفت به یک توسعه دهنده ارشد یا اصلی ممکن است در یک شرکت کوچکتر سریعتر باشد. تخصص در فن آوری های جدیدتر یا بیشتر می تواند منجر به افزایش حقوق شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه net developer در انگلستان هستید:

نرخ افزایش حقوق در انگلستان در حوزه توسعه دهنده وب

مزایا اشتغال نت دولوپرها در بریتانیا

پروژه هایی که در یک آژانس روی آنها کار می کنید معمولاً از کار به عنوان یک توسعه دهنده وب داخلی متنوع تر هستند. با این حال، از آنجایی که برخی از آژانس های توسعه وب در یک بخش خاص تخصص دارند، یا روابط طولانی مدت با یک مشتری بزرگ دارند، تصور نکنید که همیشه اینطور خواهد بود. مهم است که در مورد یک سازمان قبل از درخواست برای آنها تحقیق کنید. اگر می‌خواهید روی پروژه ‌هایی که روی آن‌ ها کار می‌کنید کنترل داشته باشید، خوداشتغالی یا آزادکاری یک گزینه است. در حالی که کار شما می‌ تواند متنوع ‌تر و جالب ‌تر از استخدام شدن در یک آژانس یا داخلی باشد، معمولاً غیرقابل پیش ‌بینی ‌تر است و می‌ تواند منجر به درآمد ناپایدار و استرس بیشتر شود. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در انگلستان را مطالعه کنید.

فریلنسرها مسئولیت کامل تامین منابع و تکمیل کار خود را دارند و بنابراین حفظ تعادل بین کار و زندگی می تواند چالش برانگیزتر باشد. در یک آژانس یا سازمان فنی، بیشتر آموزش های خود را از توسعه دهندگان با تجربه تر دریافت خواهید کرد. این امر به ویژه در مراحل اولیه حرفه شما صادق است. در سازمان  ‌های کوچک یا به‌عنوان بخشی از تیم ‌های غیر فنی، معمولاً باید زمانی را به تحقیقات مستقل و یادگیری خودگردان اختصاص دهید. بیشتر مواد آموزشی مورد نیاز برای ایجاد دانش توسعه وب را می توان در اینترنت پیدا کرد، معمولاً به صورت رایگان، و برخی از توسعه دهندگان وب خود را کاملاً خودآموز می دانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت انگلستان از طریق کار مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *