مهاجرت کاری سنگاپور

استخدام برنامه نویس در سنگاپور

استخدام برنامه نویس در سنگاپور

استخدام برنامه نویس در سنگاپور بر اساس مدرک تحصیلی و مهارت های متقاضیان پیگیری می شود که در این محتوا بررسی خواهد شد. اگر می خواهید کدنویسی را یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، گذراندن دوره های برنامه نویسی در سنگاپور برای مبتدیانی مانند شما عالی است. در این دوره مقدماتی، شما همه چیز را در مورد مفاهیم برنامه نویسی یاد خواهید گرفت. این دوره بسیار محبوب شما را با کدنویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون از طریق رویکرد عملی و مبتنی بر پروژه آشنا می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و کار در سنگاپور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

شرایط کار در حوزه برنامه نویسی در سنگاپور

کد نویسی و برنامه نویسی را می توان در اطراف یافت و در آینده ای نزدیک همه جا بیشتر خواهد شد. به همین دلیل خاص، بسیاری از ما استدلال می‌کنیم که یادگیری کدنویسی باید به یکی از مؤلفه‌ های رایج آموزش کودک تبدیل شود، یا حداقل احتمالاً دانش اساسی در مورد آن داشته باشیم. همه به طور مداوم توسط دستگاه های الکترونیکی مدرن احاطه شده اند که شماره های نرم افزاری بی شماری را اجرا می کنند که از نوعی کد کار می کنند. دنیای مدرن همچنین به شدت به اینترنت وابسته است، زیرا افراد در نیروی کار هر سال نیاز دارند که سواد کامپیوتری بیشتری داشته باشند. بنابراین، یادگیری کدنویسی به اندازه داشتن تسلط بر گرامر، اعداد و املای شما بسیار مهم است.

پایتون یک زبان برنامه نویسی متن باز کارآمد و پرکاربرد است که در پلتفرم های مختلف پشتیبانی می شود. در سال‌های اخیر، پایتون به یکی از محبوب ‌ترین زبان ‌ها در زمینه‌ های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تبدیل شده است. اگر قصد ورود به علم داده را دارید، یادگیری پایتون شروع خوبی به شما می دهد. این دوره به شما درک درستی از ساختارهای اساسی برنامه نویسی می دهد و شما را با مهارت های توسعه برنامه های ساده با استفاده از پایتون مجهز می کند. با درک خوب مفاهیم برنامه نویسی، می توانید اصول اولیه را هنگام ایجاد برنامه های کاربردی در پایان دوره به کار ببرید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در سنگاپور می باشید:

سالنرخ بیکاری
202030%
202124%
202219%

شرایط کار در حوزه برنامه نویسی در سنگاپور

الزامات استخدام برنامه نویس در سنگاپور

کدنویسی به ویژه در زمینه علم داده بسیار ضروری شده است. به تفسیر داده‌ها کمک کرده و داده ‌های بازیابی شده، استراتژی ‌های کسب ‌و کار را در طول سال ‌ها تبدیل کرده است، به طوری که کسب ‌و کارها می ‌دانند چگونه مشتریان را بهتر درگیر کنند، انتخاب‌ های سودمندی برای استخدام داشته باشند و انتظار شکست فرآیند را داشته باشند. مهارت کدنویسی از سوی شرکت ‌های معاصر بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرد، زیرا این مهارت می ‌تواند به افزایش قدرت داده ‌های آنها برای هدایت نوآوری و انتخاب قوی کمک کند. نه تنها برای تصمیم گیری، بلکه انتخاب های آگاهانه ای که توسط داده هایی که از کدگذاری به دست می آیند هدایت می شوند. از مبتدیان تا کدنویسان پیشرفته، با دوره هایی که آنها ارائه می دهند و برای همه در 3 سطح مختلف ارائه می شود، وارد علم داده شوید.

. دوره هایی که ارائه می دهند عبارتند از:

  • Data Science 101،
  • Data Science 102
  • Data Science 103

شرایط استخدام برنامه نویسی در سنگاپور

دوره Data Science 101 برای هدایت افراد تازه کار با درک کدنویسی صفر تأسیس شد. پایان دادن به این دوره، زبان آموزان را قادر می سازد تا برای دوره علوم داده واجد شرایط شوند، جایی که زبان آموزان ابزارهای پیچیده تری برای تجزیه و تحلیل داده ها را مطالعه می کنند که به دانش بالاتری در کدنویسی نیاز دارد، جایی که می توانید شروع به توسعه پروژه اطلاعاتی خود کنید. در نهایت، به سراغ Data Science 103 می روید که کلاس کارشناسی ارشد آنهاست که در آن یادگیرندگان چگونگی ساخت یک زنجیره اطلاعات کدگذاری شده کامل را که مفاهیم یادگیری ماشین را در بر می گیرد، کشف می کنند. Hackwagon در معرفی فراگیران به متخصصان تازه کار برجسته است. ظرفیت اجرای کدنویسی عمیق و آگاهانه برای فارغ التحصیلی را پیش بینی کنید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان برنامه نویس در سنگاپور می باشید:

تحصیلات کارمندان برنامه نویس در سنگاپور

تحصیل و کار در حوزه برنامه نویسی در سنگاپور

از مبتدی گرفته تا یک کدنویس، متفکر و توسعه دهنده پیچیده، مهارت های خود را به طور کل نگر یاد بگیرید و تثبیت کنید. هم در عمق و هم در وسعت کشت کنید. نگرش و نظام ارزشی برنده به دست آورید. همه اینها و بیشتر زمانی که از آموزش فنی و کیفی ارائه شده توسط معلمان ماهر آکادمی بیاموزید. آنها برنامه هایی را برای گروه های سنی مختلف از 5 سالگی تا 18 سالگی ارائه می دهند. برای دوره بزرگسالان جوان آنها که برای افراد 16 تا 18 ساله است، این برنامه شامل اصول کدنویسی، الگوریتم های حل مسئله با پایتون است که به تجزیه و تحلیل داده ها و هوش مصنوعی برای تفسیر داده ها، وب تعاملی با کدگذاری منشعب می شود. ابزار و خیلی بیشتر می توانید از شما یا فرزندتان انتظار داشته باشید که برنامه را با یک پایه قوی در کدنویسی ترک کنید.

در آکادمی، می‌توانید انتظار داشته باشید که توسط تیمی از دانشمندان رایانه با تجربه و برجسته آموزش داده شود تا بتوانید برای دریافت نکات و ترفندهای کدنویسی استثنایی آماده باشید. برنامه درسی آکادمی کدگذاری Roboto توسط متخصصان ثبت شده در MOE در بیش از 100 مدرسه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است، در حالی که روش تدریس دانش آموز محور نشان داده شده است که دانش آموزان خلاق، با انگیزه و خودراهبر ایجاد می کند. آنها دوره های شخصی، سفارشی و دانش آموز محور را برای دانش آموزان 6 تا 16 ساله ارائه می دهند. آیا امیدوار به یک برنامه STEM بلند مدت هستید که برای ارائه یک شروع سریع برای کودک شما طراحی شده باشد؟ “برنامه کدنویس نابغه” آنها یک جلسه هفتگی کدگذاری است که اولین مرحله کودک شما به سمت یک مسیر تعاملی و یکپارچه آموزش فناوری است.

مزایا استخدام برنامه نویس در سنگاپور

می توانید به مقاله حقوق ماهیانه کار در سنگاپور مراجعه کنید. دوره برنامه پایتون یک زبان کامپیوتری بسیار قدیمی است و به زبان برنامه نویسی شماره یک در جهان تبدیل شده است. این به طور گسترده توسط اکثر بانک ها، شرکت علم داده، برای تجزیه و تحلیل داده ها، روباتیک و یادگیری ماشین استفاده می شود. آنها نحوه استفاده از پایتون و یادگیری کد نویسی در این دوره را برای تولید اسکریپت های با طراحی خوب و حفظ پروژه های فعلی نشان خواهند داد. موسسه های کاریابی در سنگاپور نیز می توانند به شما کمک کنند. اصول نحو و استفاده از زبان را به همراه ویژگی های پیشرفته مانند اشیاء، مولدها و استثناها به شما آموزش خواهند داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار و همچنین اخذ اقامت سنگاپور از طریق کار مشاوره تخصصی همه جانبه و کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *