مهاجرت کاری سنگاپور

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور

به جهت کیفیت و استانداردهای بالای زندگی به درخواست متقاضیان در این نوشتار به بررسی میزان حقوق ماهیانه کار در سنگاپور پرداخته ایم. بر اساس آخرین قوانین سال 2023 در این نوشتار به بررسی شرایط کار در این کشور و میزان حقوق و دستمزد بنا به نوع تخصص و مهارت افراد پرداخته ایم. این کشور همچنان در صدر برترین کشورهای دنیا از حیث میزان درآمد قرار دارد.

  • آیا برای کار در سنگاپور حقوق حداقلی وجود دارد؟
  • میزان حقوق ناخالص در سنگاپور ماهیانه و سالیانه چه مقدار است؟
  • میانگین درآمد سالیانه در سنگاپور چقدر می باشد؟
  • بیشترین دستمزدها و درآمدها در سنگاپور متعلق به چه مشاغلی است؟

حال در اینجا سوالی که پیش می آید این است که آیا مهاجران هم به اندازه شهروندان سنگاپوری حقوق و مزایا دریافت می کنند؟ این کشور از حیث پذیرش مهاجر به نسبت سایر کشورهای انگلیسی زبان بسیار متفاوت است. کشوری کوچک در شرق آسیا که عموما دارای جمعیت مالیایی و هندویی است و در پذیرش مهاجر بسیار محدودیت دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب می باشد.

میزان درآمد مشاغل در سنگاپور

همانطور که گفته شد میزان درآمد در کشور سنگاپور به نوع شغل و تخصص افراد مختلف است و در اینجا لیستی از مشاغل های پر درآمد سنگاپور را برای شما آورده ایم. همانطور که می بینید رشته های مالی در صدر بهترین درآمدها قرار دارند. برای مقایسه بهتر بر اساس بیشترین درآمد به لیست زیر دقت بفرمائید:

  • حسابداری و امور مالی (مشاغل تجاری)
  • حسابداری و امور مالی ( خدمات بانکداری)
  • کارکنان بانک
  • توسعه و انطباق
  • خدمات مالی
  • منابع انسانی
  • فناوری اطلاعات
  • بازاریابی
  • پروژه و مدیریت پروژه
  • مدیریت ریسک
  • جراحی
  • زنجیره تامین و تدارکات

باید گفت که دولت این کشور هیچ حداقل پرداخت حقوقی را بین شهروندان و خارجیان مشخص ننموده است. البته برای کارگران ساده که به عنوان شهروند سنگاپوری هستند و سن آنها 35 سال یا بیشتر است حداکثر در ماه 2300SGD (دلار سنگاپور) حقوق داده می شود.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور ناخالص

به میزان درآمدی که در ماه به یک نیروی کار پرداخت می شود حقوق ناخالص ماهیانه می گویند. البته این مبلغ شامل خدمات و مزایایی که در ماه به شما تعلق می گیرد نخواهد بود. برای مثال مواردی مانند (حقوق اضافه کاری، پاداش، بازپرداخت که در طول مدت کار به شخص داده می شود، تشویقات، پاداش و کمک هزینه هایی بابت سفر، غذا و مسکن) همه این موارد فارغ از حقوق ناخالص شخص می باشد. پس می توان گفت حقوق ناخالص ماهیانه بابت پرداختی های شما بابت یک ماه قبل از کسر مالیات و یا پاداش ها و مزایای دیگر است.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور 2023

طبق آخرین اخبار در ماه ژانویه (January) سال 2023 میزان درآمد ماهیانه متوسط 5.783SGD (دلار سنگاپور) در ماه می باشد. همچنین می توان چنین گفت که برای یک نیروی کار تمام وقت تبعه سنگاپوری متوسط حقوق ناخالص ماهیانه حدود 4.563$ (دلار) می باشد.

در جدول ذیل به مشاغل پر درآمد در سنگاپور و میزان درآمد سالیانه آنها اشاره داشته ایم:

بیشترین درآمد و رتبه بندینوع شغلمیزان درآمد سالیانه به SGD (دلار سنگاپور)
1امور مالی (CFO و VP)350.000
2مدیر بخش مالیات250.000
3مدیر حسابرسی داخلی250.000
4مدیر مالی240.000
5خزانه دار (مدیر خزانه داری)200.000

معمولا در کشورهای درجه یک انگلیسی زبان همچون آمریکا، کانادا و استرالیا نیز شرایط درآمد به نسبت سایر رشته ها بالاتر می باشد. همچنین در این جدول نیز مشاهده خواهید کرد که در نظام بانکداری سنگاپور بیشترین درآمدها وجود دارد:

نوع شغلمیزان درآمد به $ (دلار)
مدیر عامل بانک (بانکداری سرمایه گذاری)620.000
مدیر عامل بانک (بانک های خصوصی)480.000
مدیر و معاونت (بانک سرمایه گذاری)450.000
مدیر (سهامداری های خاص)400.000
مدیر اجرایی (بانکداری خصوصی)350.000

به خاطر داشته باشید میزان حقوقی که در این جداول آمده به صورت ناخالص عنوان شده است.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور 2020

حقوق ماهیانه بازاریابی و منابع انسانی در سنگاپور

در این بخش نیز به میزان درآمد در قسمت های منابع انسانی و بازاریابی در بخش های مختلف از این دسته بندی پرداخته ایم. این میزان درآمدها نیز در مقایسه با کشورهای انگلیسی زبان به نوبه خود در دنیا از بیشترین حقوق های دریافتی است:

بیشترین درآمد و رتبه بندینوع شغلمتوسط حقوق سالیانه به $ (دلار)
1مدیریت منابع انسانی180.000
2رئیس C&B180.000
3رئیس L&D156.000
4شریک تجاری150.000
5مدیر C&B144.000
6رئیس بخش بازاریابی400.000
7مدیران بخش های بازاریابی300.000
8مدیران بخش های خاص بازاریابی270.000
9مدیران اجرایی (خدمات بانکی و مالی)270.000
10مدیریت بازاریابی دیجیتال275.000

این رشته ها در مقایسه با سایر مشاغل در کشورهای تراز اول دنیا تیز همواره بیشترین درآمدها را دارا هستند. البته برای افرادی که به صورت خوداشتغال کار می کنند نیز درآمد های بالایی وجود دارد.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای فارغ التحصیلان

دانشجویانی که در سال گذشته از 4 دانشگاه محلی فارغ التحصیل شده اند، متوسط ​​شروع حقوق و دستمزد بیشتری دریافت می کنند. در یک نظرسنجی نشان داد افرادی که در بخش فناوری اطلاعات و دیجیتال هستند، بالاترین نرخ را برای مشاغل دائمی تمام وقت و همچنین بالاترین میانگین ناخالص ماهانه را دارند. کسانی که در رشته هایی مانند علوم کامپیوتر، امنیت اطلاعات و مهندسی نرم افزار قرار داشتند بالاترین میانگین ناخالص ماهیانه 4400$ (دلار) را داشتند. در این نظرسنجی سالانه که در نوامبر (November) گذشته انجام شد، 11400 فارغ التحصیل تازه وارد از برنامه های تمام وقت در دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) ، دانشگاه فناوری (Nanyang (NTU ، دانشگاه مدیریت سنگاپور (SMU) و دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور (SUSS) شرکت کردند.

این تمرین مشترک حدود 6 ماه پس از پایان امتحانات نهایی فارغ التحصیلان انجام شد. این بررسی نشان داد که 81.7% فارغ التحصیلان جدید در کار دائمی تمام وقت هستند، کمی بالاتر از 81.2% در سال پیش است. به طور کلی 90.7 درصد از آنها ظرف 6 ماه پس از اتمام امتحانات نهایی خود استخدام شده اند، در حالی که 90.2% در سال 2018 بود. فارغ التحصیلان دوره های فناوری اطلاعات و دیجیتال، تجارت، علوم بهداشتی و محیط زیست ساخته شده دارای بالاترین نرخ اشتغال دائم تمام وقت هستند. افرادی که با ویزای تحصیلی سنگاپور می روند این مسیر را تنها راه برای دست یافتن به موقعیت شغلی در این کشور می دانند. در مورد شرایط تحصیل به سنگاپور با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *