مهاجرت کاری سنگاپور

موسسه های کاریابی در سنگاپور

موسسه های کاریابی در سنگاپور

موسسه های کاریابی در سنگاپور از اهمیت بالایی برخوردارند. معمولا مهاجرانو فارغ التحصیلان از سنگاپور به دنبال کار در این کشور می گردند. کلیه افرادی که قصد کار در کشور سنگاپور را دارند قبل از شروع کار باید دارای گذرنامه معتبری باشند که به ویزای کار معروف است. سنگاپور دارای یکی از 4 اقتصاد بسیار پیشرفته در آسیا است که این کشور را ما به ببرهای آسیایی معروف کرده است. بازار کار در کشور سنگاپور در سال های اخیر و مخصوصا سال 2023 در حال رونق است. مهاجران به عنوان یک قطب حیاتی تجارت جهانی شناخته می شوند. از دلایل جذب مهاجران به این کشورها می توان به دلایل زیر اشاره کرد:

  • نرخ بیکاری پایین
  • نوآوری دیجیتال
  • تجارت الکترونیکی

این کشور از نظر امنیت شغلی در جایگاه هشتم جهان قرار دارد و علی رغم ساعت کاری بالایی که در این کشور رایج است و ممکن است تصور شود موجب نارضایتی شود کشور سنگاپور طی نظر سنجی Expat Insider جزء 30 کشور برتر برای کار در خارج از کشور بود. سنگاپور کشوری بسیار پیشرفته در جنوب شرقی آسیا با یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان در سال 2023 است پس تعجبی نخواهد داشت که افراد زیادی که در جست و جوی کار هستند به این کشور مراجعه کنند. مقاله پیش رو که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تنظیم شده است در نظر دارد که به موسسه های کاریابی در این کشور بپردازد.

کار در سنگاپور

اگر به دنبال پیدا کردن شغل در کشور سنگاپور هستید حقیقت امر این است که یافتن شغل رویایی در بازار کار رقابتی سنگاپور آسان نیست. اگرچه انتظار می رود در نتیجه افزایش ناآرامی ها در هنگ کنگ اقتصاد در کشور سنگاپور رشد کند اما افرادی که برای داشتن شغل به این کشور مراجعه می کنند برای داشتن ویزا باید یک حداقل حقوق متوسط داشته باشند. به دلیل این شرایط افراد برای رسیدن به شغل افراد باید مهارت بالایی داشته باشند. اگر مهاجری به عنوان یک فرد خارجی بخواهد در این کشور برای پستی استخدام شود باید بداند که سنگاپور طی چند سال گذشته دستورالعمل های استخدامی خود را برای کارگران خارجی سخت تر کرده است.

طبق قانونی که در جولای July) 2018) تصویب شد مشاغلی با حقوق ثابت ماهیانه زیر 10.800$ (دلار سنگاپور) باید قبل از این که برای افرادی که مهاجرند ارایه شوند، در پورتال مشاغل ملی سنگاپور برای خود افراد بومی کشور ذکر شوند تا اطمینان حاصل کند که افراد محلی نسبت به نقش های بیشتری منصوب می شوند. با وجود این قوانین سخت گیرانه هنوز تقاضای زیادی برای کار در کشور سنگاپور به ویژه در نقش های تجاری وجود دارد. با توجه به ماهیت رقابتی بازار کار و نیاز به کسب مجوز کار معتبر، بهترین راه برای استخدام در سنگاپور به عنوان یک فرد غیربومی این است که افراد برای نقش های متناسب با مشخصات و تجربه مهارت های خود درخواست کار کنند.

Randstad یکی از موسسه های کاریابی در سنگاپور

موسسه کاریابی Randstad بیش از یک دهه است که خدمات استخدام و منابع انسانی را ارائه می دهد. متقاضی اگر جویای کار در یک شرکت نوپا باشد یا یک سازمان دولتی یا خصوصی و حتی یک شرکت بین المللی باشد، سال ها تجربه این موسسه می تواند برای متقاضیان یک فرصت خاص را پدید آورد که در آن افراد شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. متقاضی کاریابی می تواند از سیستم کاریابی این موسسه به عنوان یک جویای کار یا یک کارفرما استفاده کند. علاوه بر این که کارجو می تواند یک شغل واقعی داشته باشد این موسسه درباره حقوق و دستمزد و علاوه بر آن رابطه کارفرما و کارمندان نیز توضیحاتی ارائه می دهند. Randstad یکی از با سابقه ترین موسسات کاریابی در سنگاپور است. به گفته کارجویان دلیل اصلی موفقیت آن ها استفاده از روش های استراتژیک است که با بازار در حال تغییر همگام هستند.

Randstad یکی از موسسه های کاریابی در سنگاپور

Manpower یکی از موسسه های کاریابی در سنگاپور

در طول سال ها کار موسسه Manpower در این کشور به یکی از برجسته ترین موسسه های کاریابی تبدیل شده است که برند خاص خود را دارد. این موسسه به سازمان های مختلف برای پیدا کردن فرد متخصص کمک می کند و استعدادهای ماهر در هر تخصص را پیدا کنند و از ماندگاری و پایداری شغلی کارجوها اطمینان حاصل می کنند. با حرفه ای بودن و راه حل های منابع انسانی این موسسه که در اختیار کارجوها و کارفرمایان قرار می گیرد، کارفرمایان مطمئناً با کسب نیروی ایده آل و نتایج بهتر خوشحال خواهند شد. برای افراد جویای کار، آنها از طریق تکنیک هایی که پرسنل را به سمت کار ایده آل سوق می دهد، رشد شغلی و اشتغال دائمی را تضمین می کنند.

از سایر نکات برجسته خدمات این موسسه می توان موارد زیر را نام برد:

  • پیشینه دقیق شرکت و شرح شغل
  • راه حل های نیروی کار
  • ارزیابی منابع انسانی
  • آموزش مهارت های رایگان
  • ارزیابی نظرات مشتریان

نیروی انسانی در این شرکت برنامه های ویژه ای را ارائه می دهد که به نفع پیشرفت کارمندان بالقوه خواهد بود. این شامل مشاوره در مورد رزومه نویسی و مهارت مصاحبه، و همچنین جهت دهی شغلی برای کسانی است که هنوز در مورد مسیر زندگی خود مطمئن نیستند. از این رو آنها اعتماد کارفرمایان و جویندگان کار را جلب کرده اند.

سایر موسسه های کاریابی در سنگاپور

یکی دیگر از موسسه های کاریابی در این کشور که از شهرت فراوانی برخوردار است موسسه Phoenix است. این شرکت با بیش از 35 سال تجربه در زمینه تلفیق املاک و مستغلات، ساخت و ساز، مهندسی ، معماری و طراحی در سنگاپور ، هنگ کنگ ، انگلیس و مناطق وسیع APAC در سال 2023 جزء شرکت های سرآمد بوده است. آن ها به بخش ساخت و ساز و املاک و مستغلات خدمت می کنند و در پروژه های عمرانی، زیربنایی، تجاری، مسکونی، هتل داری، نیروهای دریایی و پروژه های انرژی در قاره آسیا کار می کنند. آن ها از طریق مرحله امکان سنجی و طراحی سرمایه گذاری، طراحی، ساخت، تکمیل و تحویل پروژه، به مشتریان خود کمک خواهند کرد. از نکات برجسته خدمات این موسسه ارایه متخصصان بازار در بخش های ساخت محیط، و پیشنهاد مهندسانی است که موقعیت های فنی را مدیریت می کنند.

موسسه های کاریابی در کشور سنگاپورسایت های کاریابی
Randstadhttps://www.randstad.com.sg/
Manpowerhttps://www.manpower.com.sg/
Phoenixhttps://phoenix-recruit.com/

به این ترتیب در این مقاله به بهترین موسسه های کاریابی در سنگاپور پرداختیم که در آن ها کاریابی با توجه به سابقه و مدرک تحصیلی و تخصص فرد انجام می شود. از آن جایی که این کشور دارای یکی از قوی ترین اقتصاد ها در دنیا می باشد و با توجه به رتبه بندی جهانی هم از نظر تحصیلی و هم اقتصادی در جایگاه خوبی قرار دارد به تازگی خیلی از کارجویان بین المللی تمایل خود را برای کاریابی در این کشور نشان می دهند. متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند می توانند با کارشناسان خبره در امر مهاجرت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنند و از چگونگی شرایط آگاه شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *