مهاجرت کاری صربستان

استخدام برنامه نویس در صربستان

استخدام برنامه نویس در صربستان

برای آنکه بتوانید از الزامات استخدام برنامه نویس در صربستان آگاه شوید این مقاله را که در همین باب است، مطالعه کنید. شغل برنامه نویسی یکی از پرتقاضاترین مشاغل در جهان است. جالب ترین نکته در مورد برنامه نویسی در صربستان این است که توسعه دهندگان صرب در رتبه پنجم بهترین ها در جهان قرار دارند. شرکت های بیشتری برای افتتاح دفاتر در بلگراد، نووی ساد و نیش انتخاب می کنند. صربستان یک کشور برون سپاری مهم است که مدتی است در زمینه فناوری تسلط داشته است. نمایندگان ICT صربستان مقرون به صرفه بودن، استعدادهای فراوان و ذهنیتی را ارائه می دهند. سخت کوشی آنها همچنین باعث می شود که تیم های فناوری صربستان یک دارایی ارزشمند در هر تیم جهانی باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای کاری صربستان مشاور شماست.

الزامات استخدام برنامه نویس در صربستان

برنامه نویسان صربستانی رویکرد بسیار اروپایی برای مسئولیت های کاری دارند. علاوه بر این، موسسات آموزشی صربستان سختگیر هستند و دانشجویان تحصیلات خود را با انبوهی از دانش به پایان می‌رسانند. عامل دیگر این است که برنامه نویسان صرب در مقایسه با اکثر کشورهای اروپایی، مهارت های انگلیسی بسیار خوبی دارند. البته، نرخ و حقوق کمتر در هر ساعت یک امتیاز بزرگ برای شرکت ها است. همه این عوامل صربستان را به مکانی ایده آل برای شرکت های فناوری اطلاعات تبدیل می کند تا به دنبال برنامه نویسان جدید باشند. در نتیجه، افراد بیشتری علاقه مند به یافتن شغل برنامه نویسی در صربستان هستند. در این مقاله، ما عمیق‌تر به این موضوع می‌پردازیم و همه عوامل مربوط به جستجوی شغل فناوری اطلاعات در صربستان و منطقه را بررسی می ‌کنیم.

خوشبختانه، صنعت IT خانه افرادی با سوابق تحصیلی متفاوت است. برای کار به عنوان برنامه نویس لزوماً نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی در رشته علوم فنی نیست. افراد با مدارک مختلف لیسانس و همچنین کسانی که دانش غیر رسمی دارند نیز می توانند به عنوان برنامه نویس در صربستان کار کنند. با این حال، تکمیل یک دوره IT با طراحی خوب و حرفه ای کمک بزرگی در جستجوی یک شغل IT سطح ابتدایی است. آکادمی NIT دوره های پیشرفته فناوری اطلاعات را ارائه می دهد که توسط کارشناسان برجسته صنعت با سال ها تجربه علمی طراحی شده اند. پس در یافتن دوره مناسب IT دقت کنید. اول از همه، انتظار کسب دانش مفید و کاربردی را از یک دوره بسیار ارزان یا رایگان IT نداشته باشید.

دوره های استخدام برنامه نویسی در صربستان

همه کارشناسان صنعت برای زمان و دانش خود ارزش قائل هستند. چیزی که برای آن هزینه می کنید همان چیزی است که دریافت می کنید، بنابراین اگر می خواهید از بهترین ها بیاموزید، انتظار قیمت های بالاتر را داشته باشید. اهمیت اثبات اجتماعی را فراموش نکنید. افراد صنعت همیشه با یکدیگر صحبت می کنند و حداقل نیمی از آنها یک بار در دوره حرفه ای خود در یک دوره IT شرکت کردند. به غیر از افرادی که قبلاً این دوره ها را گذرانده اند، بررسی سوابق حرفه ای معلمان مهم است. می توانید از طریق مجموعه مصاحبه ها درباره معلمان آکادمی NIT اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات برنامه نویسان در صربستان می باشید:

تحصیلات برنامه نویسان در صربستان

ویژگی های یک برنامه نویس در صربستان

در صربستان %33 از فارغ التحصیلان دانشگاهی مهندس هستند. همه اینها ثابت می کند که چرا صربستان در رتبه پنجم توسعه دهندگان در سراسر جهان ایستاده است. برای داشتن یک حرفه برنامه نویسی موفق، مهارت ها و ویژگی های خاصی وجود دارد که مدیران استخدام به دنبال آن هستند. این یک توسعه قابل پیش بینی برای شرکت های بیشتر در صربستان است که تاسیس شده و به شرکت های موفق تبدیل شوند. همچنین داشتن دانش و اطلاعات تخصصی از بدیهی ترین ویژگی هاست.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک برنامه نویس در صربستان را مشاهده می کنید:

  • تفکر منطقی
  • مهارت های مدیریت زمان و برنامه ریزی
  • توجه زیاد به جزئیات
  • مهارت های عیب یابی
  • خلاقیت
  • تفکر خارج از چارچوب
  • ماندگاری
  • مهارت های ارتباطی

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق برنامه نویسی در صربستان می باشید:

سالنرخ افزایش
202019%
202122%
202225%

نحوه استخدام برنامه نویس در صربستان

وب سایت های محبوب کاریابی احتمالاً رایج ترین روشی است که یک برنامه نویس در صربستان به دنبال شغل می گردد. وب ‌سایت ‌هایی مانند Linkedin ، Glassdoor ، و Expat راهی عالی برای یافتن دقیقاً نوع شغلی هستند که به دنبال آن هستید. این وب سایت ها معمولاً به همین ترتیب کار می کنند. شما یک حساب کاربری ایجاد می کنید و جستجوی خود را به جزئیات محدود می کنید. راه دیگر برای انجام این کار، بازدید از وب سایت های شرکت های فناوری اطلاعات است. به خاطر داشته باشید که شرکت های کوچکتر IT لزوماً صفحات وب خود را به روز نگه نمی دارند. با این حال، شرکت هایی که موفق، نسبتاً بزرگ و شناخته شده هستند، همیشه مطمئن می شوند که آگهی های شغلی را در وب سایت خود قرار می دهند.

اکثر آنها صفحه ای دارند که فقط به مشاغل اختصاص داده شده است، اما برخی ترجیح می دهند آگهی های شغلی را در صفحه اصلی نگه دارند. به صفحات وب شغلی دو شرکت پیشرو در صربستان نگاهی بیندازید: Vega IT و Symphony همچنین می ‌توانید نگاهی به شرکت ‌های دیگری مانند Ximedes، Syrmia، Continental، HTEC و Nordeus بیندازید. مطمئن شوید که به شرکت مناسبی می روید. دانستن اینکه یک شرکت چگونه است قبل از کار در آنجا معمولاً یک چیز دشوار است. خوشبختانه برای افراد صنعت IT در صربستان، چند نفر با یک ایده درخشان این امکان را فراهم کردند. Joberty وب سایتی است که به جمع آوری تجربیات از افرادی که در شرکت های IT در صربستان کار می کنند یا کار کرده اند اختصاص داده شده است. می توانید اطلاعاتی در مورد حقوق، مدیریت، محیط کار و هرگونه نظر دیگری در مورد شرایط کار پیدا کنید.

نحوه استخدام برنامه نویس در صربستان

شرایط استخدام برنامه نویسی در صربستان

فضاهای کاری اساساً فضاهای کاری مشترک هستند. آنها فضایی برای شبکه ‌سازی، مشارکت در جامعه محلی فناوری اطلاعات و انجام کار در صورت نیاز برای کارگران فراهم می‌کنند. فضاهای همکاری، نحوه تعامل کارکنان با دنیای کسب و کار را تغییر داد. بهترین فضاهای همکاری در نووی ساد و بلگراد را بررسی کنید. شرکت در یک سمینار یا یک کارگاه راهی شگفت انگیز برای یک شرکت است که متوجه شما شود. جامعه فناوری اطلاعات رقابتی است و شما می توانید از چیزی برای برجسته کردن خود استفاده کنید. بنابراین، چه راهی برای انجام این کار بهتر از نشان دادن علاقه به آنچه کارشناسان صنعت باید به شما بگویند و به شما آموزش دهند؟ تعداد بسیار کمی از افراد تمایل به انجام کارهای مربوط به کار خارج از شغل خود را نشان می دهند و این می تواند به شما کمک کند تا از دیگران متمایز شوید.

به خاطر داشته باشید که با توجه به شرایط کار در صربستان اکثر شرکت ‌ها برای بررسی توانایی ‌ها و دانش شما به آزمون فنی یا چالش کدنویسی می‌ روند. در بیشتر موارد، مصاحبه ‌کننده از قبل به شما اطلاع می ‌دهد که باید این انتظار را داشته باشید، اما به هر حال برای آن آماده باشید. به یاد داشته باشید هیچ کس از شما انتظار ندارد که همه چیز را بدانید، به خصوص وقتی در مورد مشاغل سطح پایین و پایه صحبت می کنیم. می توانید به مقاله حقوق ماهیانه کار در صربستان نیز مراجعه فرمایید. سعی کنید با اعتماد به نفس و سطح استرس کم وارد مصاحبه شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و همچنین مهاجرت به صربستان از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *