مهاجرت کاری دومینیکا

کار علوم آزمایشگاهی در دومینیکا

کار علوم آزمایشگاهی در جمهوری چک

کار علوم آزمایشگاهی در دومینیکا بیشتر در حوزه های پزشکی و کشاورزی موجود است. دومینیکا یکی از کشورهای حوزه دریای کارائیب است. این جزیره بیشتر بر روی کشاورزی و توریسم تمرکز دارد. لذا نمی توان در این کشور در بخش های مختلف و متنوع کار کرد چرا که اصلا وجود ندارد. به دلیل کمبود رشته های ارائه شده در دومینیکا بسیاری به کشورهای همسایه دیگر مهاجرت می کنند و در دانشگاه های آن کشورها تحصیل می کنند. در هر حال با توجه به کمبود و یا نبود مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه ها، این کشور مکان مناسبی برای کار علوم آزمایشگاهی نیست. لذا می توانید برای بررسی بهترین کشورها برای این کار از کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

زندگی و کار در کشور دومینیکا

دومینیکا در میان جوانترین جزایر آتشفشانی آنتیل های کوچک قرار دارد. اولین بار حدود 26 میلیون سال پیش از دریا بیرون آمده و توسط عناصر به زیبایی امروزی مجسمه شده است. سرخپوستان کارائیب، که اجداد آنها از نخستین ساکنان جزیره بودند، Waitukubuli نام دارند. قله های مرتفع پوشیده از پوشش گیاهی کوهستانی است، در حالی که جنگل بارانی اولیه و انبوهی از رودخانه های تمیز و اغلب آبشار دامنه های دقیقاً پایین دریا را مشخص می کنند.  آتشفشان های دومینیکا طی 1000 سال گذشته خاموش بوده اند اما گوگرد از بالا و زیر دریا سرچشمه می گیرد و دریاچه جوشان نشانه اتصال آن به نقاط داغ آتشفشانی در اعماق کف اقیانوس است.

مناظر چشمگیر در خشکی در اقیانوس به موازات صخره های مرجانی در زمین های شیب دار قرار دارد و از این طریق دومینیکا را به مقصدی مشهور برای غواصان و دوستداران طبیعت در سراسر جهان تبدیل می کند. این کشور بیشتر به مرکزی برای گردشگری تبدیل شده و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است.

درآمد کار علوم آزمایشگاهی در دومینیکا

پرداخت حقوق ماهیانه کار در دومینیکا به پول رسمی این کشور یعنی XCD (دلار کارائیب شرقی) است. در حال حاضر با اقامت دومینیکا و کار در علوم آزمایشگاهی در دومینیکا به صورت متوسط می توانید 1110XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار علوم آزمایشگاهی در کشور دومینیکا در حدود 540XCD (دلار کارائیب شرقی) و در بیشترین حالت 1730XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد. در زمان نگارش این مقاله هر 1000XCD (دلار کارائیب شرقی) برابر با 370$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در دومینیکا در علوم آزمایشگاهی در دومینیکا را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل کار در دومینیکا

بازار کار علوم آزمایشگاهی در دومینیکا

بازار کار علوم آزمایشگاهی در دومینیکا بیشتر در حوزه پزشکی مطرح است. آزمایشگاه های بیمارستان ها و کلینیک های دومینیکا 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته برای ارائه تعالی و تخصص در خدمات آزمایشگاهی بالینی و آسیب شناسی به بیماران بستری در بیمارستان، اورژانس و جمعیت سرپایی فعالیت می کند. لذا با تحصیل در دومینیکا و یا کشورهای دیگر و اخذ مدرک علوم پزشکی می توانید در این کلینیک ها و بیمارستان ها کار کنید. به صورت کلی یافتن کار علوم آزمایشگاهی در دومینیکا بسیار سخت است چرا که فعالیت در این بخش بسیار محدود و اندک است. البته علاوه بر این بخش مراکز آزمایشگاهی نیز برای امور کشاورزی و یا تحقیقاتی دریایی در این کشور وجود دارد.

کار علوم آزمایشگاهی دریایی در دومینیکا

موسسه زیست محیطی دریایی گرمسیری (ITME) دارای آزمایشگاه های تحقیقاتی علوم دریایی در دومینیکا است. تحقیقات علمی بررسی بیولوژیکی محیط های دریایی گرمسیری به طور گسترده ای ایجاد شد. موسسه زیست محیطی دریایی گرمسیری برای کشف محیط های زیرزمینی ساحلی دومینیکا اقدام کرد. این تلاش دومینیکا را مجدداً به جامعه علوم دریایی وارد کرد و زمینه را برای پروژه های آینده علوم دریایی هموار کرد. تلاش ITME همچنین منجر به ساخت اولین پایگاه داده دومینیکا و تاکنون تنها در دسترس عموم در مورد زیستگاه های دریایی این جزیره شده است.

ITME در طول تمرکز خود بر دومینیکا ، آموزش عالی و آموزش تحقیقاتی در زمینه زیست شناسی دریایی و مطالعات زیست محیطی را در ایستگاه صحرایی خود در Mahaut ارائه داد، که به عنوان پایگاه عملیاتی برای بازدید از محققان و گروه های دانشگاه و یک نقطه عالی در شرق کارائیب بود. ITME بعنوان یک مرکز منابع (داده های زیست محیطی، آموزش، مشاوره، اطلاع رسانی جامعه) برای عموم مردم دومینیکا و همچنین سازمان های ملی و بین المللی فعالیت می کند. ITME به عنوان عضوی نهادی در انجمن آزمایشگاه های دریایی کارائیب (ALMC) فعالیت می کند.

کار علوم آزمایشگاهی دریایی در دومینیکا

وظایف تکنسین های آزمایشگاهی در دومینیکا

تکنسین های آزمایشگاه علمی کارهایی را انجام می دهند که به دانشمندان امکان می دهد فرآیندهای تحلیلی پیچیده تری را در آزمایشگاه متمرکز و انجام دهند. شما در تحقیقات مختلف آزمایشگاهی در زمینه های بیولوژیکی، شیمیایی، فیزیکی و علوم زندگی شرکت خواهید داشت. این می تواند شامل نمونه برداری، آزمایش، اندازه گیری، ثبت و تجزیه و تحلیل نتایج به عنوان بخشی از یک تیم علمی باشد. وظیفه شما ارائه کلیه پشتیبانی فنی مورد نیاز برای امکان عملکرد موثر آزمایشگاه و در عین حال رعایت مراحل صحیح و دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی است.

کار شما به پیشرفت و توسعه پزشکی و علمی مدرن کمک خواهد کرد. این نقش مهمی در مراحل بنیاد تحقیق و توسعه (R&D) و در تجزیه و تحلیل و تحقیقات علمی دارد. نقش یک تکنسین آزمایشگاه آموزشی مشابه است، اگرچه این کار در موسسات آموزشی انجام می شود. ماهیت کار به سازمانی که در آن کار می کنید بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال، در یک بخش بهداشت محیط ممکن است در تجزیه و تحلیل نمونه های مواد غذایی به منظور پیگرد قانونی و محافظت از بهداشت عمومی درگیر شوید، در حالی که در صنعت آب کار شما به طور عمده بر روی جمع آوری و تجزیه و تحلیل نمونه های آب متمرکز است. با این حال، شما معمولاً باید:

  • انجام آزمایشات به منظور تولید داده های دقیق برای حمایت از تحقیقات علمی.
  • انجام وظایف معمول با دقت و پیروی از روش های دقیق برای انجام تجزیه و تحلیل.
  • ساخت، نگهداری و بهره برداری از تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد.
  • تجهیزات را در شرایط تمیز و قابل استفاده نگه دارید.
  • نتایج را برای ارائه به همکاران ارشد ثبت و بعضاً تفسیر می کند.
  • از رایانه استفاده کنید و محاسبات ریاضی را برای تهیه نمودار انجام دهید.

شرایط کار علوم آزمایشگاهی در دومینیکا

جهت کار در آزمایشگاه به عنوان یک متخصص به مدرک تحصیلی نیاز است. لذا بسیاری از تکنسین های آزمایشگاه علمی دارای مدرک در موضوعاتی مانند:

  • زیست شناسی
  • علم پزشکی
  • بیوتکنولوژی
  • علم شیمی
  • علوم محیطی
  • علم پزشکی قانونی
  • علم فناوری مواد
  • داروشناسی
  • رشته فیزیک در دومنیکا

برخی از کارفرمایان فارغ التحصیلان را ترجیح می دهند و داشتن یک مدرک مربوطه ممکن است شانس شما را بهبود بخشد، به ویژه اگر رقابت زیاد باشد. مدرک کارشناسی ارشد قبل از ورود لازم نیست و مدرک کارشناسی کفایت می کند. البته ورود بدون مدرک نیز امکان پذیر است و برخی از پست ها و مشاغل در آزمایشگاه که حقوق کمتری را دارند را شامل می شود. برای بررسی مهاجرت از طریق کار در دومینیکا به مطالب ارائه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید. همچنین می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *