مهاجرت تحصیلی گرنادا

شرایط ویزای تحصیلی گرنادا برای ایرانیان

ویزای تحصیلی گرنادا

اگر بخواهیم به علاقه مندان دریافت ویزای تحصیلی گرنادا، کلیتی خلاصه از این کشور بدهیم، باید گفت، این شهر با جمعیت 235000 نفر باقی مانده است. از اینرو می توان طول آن را پیاده طی کرد، اگرچه سیستم حمل و نقل شهری آنقدر آسان، منظم و در دسترس است که در رتبه دوم قرار دارد. همه از آن استفاده می کنند، که آن را هم حمل و نقل راحت و هم یک ملاقات اجتماعی می کند. اتوبوس‌ ها برای انتقال از خطوط درون شهری (قرمز) به خطوط منطقه ‌ای (سبز) مناسب هستند تا به میل لحظه‌ ای از شهر خارج شوند. گرنادا که در میان کوهپایه‌ های آرام، جویبارهای کوهستانی پر از درختان زیتون و میوه احاطه شده است، بهشت ​​کوهنوردان است.

آب و هوا و آب و هوای گرنادا توجیه می کند که چرا بسیاری از مردم به دنبال حضور در اینجا بوده اند. در دامنه کوه‌های سیرا نوادا، رطوبت کمی وجود دارد، به طوری که بیشتر هر روز فرصتی برای پیاده ‌روی راحت فراهم می‌ کند. زمستان ها ممکن است سرد باشد، اما برف به ندرت در شهر بیش از یک روز طول می کشد. تابستان ‌های گرم خشک و بدون رطوبت باقی می‌ مانند، چیزی که یک کافه در سایه و یک تینتو د ورانو نمی‌ تواند با آن مقابله کند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هر زمان که شما بخواهید، آماده هستند تا جزئیات بیشتری را درباره فرهنگ و سبک زندگی در گرنادا به شما انتقال دهند.

سوالات رایج در باب ویزای دانشجویی گرنادا

  • مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی گرنادا چیست؟ نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل در یک دوره تمام وقت تحصیلی در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند. باید نشان داده شود که شهریه دوره به طور کامل پرداخت شده است. بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود. باید در پایان دوره تحصیلی داوطلب بازگشت به کشور خود باشد.
  • هزینه اجاره مسکن در گرنادا چیست؟ اجاره یک آپارتمان یک خوابه در شهر در اینجا حدود 150$ (دلار) هزینه دارد.

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی گرنادا

مزایا تحصیل در گرنادا

این کشور یک کشور عالی برای تحقیق و آموزش عالی است. فراموش نکنید که این کشوری است که میراث بسیار قدیمی و مناظر زیبا داشت، گرانادا یکی از مواردی است که باید از آن بازدید کرد. مناظر خیره کننده و کوه های مرتفع تنها تعدادی از جاذبه های گرانادا هستند. بسیاری از مکان های دیگر در اینجا بیشتر مورد توجه دانش آموزان هستند. در طول مطالعه و پس از آن، چیزی که شما به آن گواهی خواهید داد، آرامش مردم گرنادان و مشارکت مشتاقانه آنها در محافل توسعه است! به عنوان یک دانشجو در اینجا خود را در روابط دانشگاهی قرار می دهید که فرصت های بی پایانی را پس از تحصیل در خارج از کشور به اوج می رساند. این شبکه‌ها درک دانش‌آموز از محیط را تقویت می ‌کنند و به طرق مختلف از راه‌ های خودسازی و پیشرفت شغلی بیشتری بهره می ‌برند.

عملکرد دانشگاه های گرنادان در میان جمعیت و تولید ناخالص داخلی در مقایسه با سایر کشورها و مناطق توسعه یافته فوق العاده است. با در نظر گرفتن منطقه قلمرو، این کشور دارای متراکم ترین دانشگاه های کلاس جهانی نسبت به سایر نقاط جهان است. موسسات اینجا دارای اعتبار بین المللی هستند. گرانادا دارای دانشگاه های محبوب بسیاری است که آموزش عالی با کیفیت ارائه می دهند. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا گرنادا یک مکان ارجح برای تحصیلات عالی است. هزینه تحصیل یکی از کمترین هزینه ها در کل کارائیب است. به ویژه گرانادا و چندین برنامه به هزینه های فراوان دانش آموزان شایسته کمک می کند. همچنین دریافت ویزای تحصیلی برای تحصیل در اینجا بسیار آسان است. دانشجویان این فرصت را دارند که از سازمان های مختلف بورس تحصیلی دریافت کنند و به راحتی در خارج از کشور تحصیل کنند.

دانشگاه های گرنادا

دانشگاه سنت جورج یک موسسه پزشکی بین المللی مستقر در گرانادا است که در سال 1976 تاسیس شد. این دانشگاه برنامه های زیادی را ارائه می دهد که توسط بسیاری از مقامات دولتی معتبر و تایید شده است. پردیس گرانادا در دانشگاه هند غربی یکی از 2 دانشگاه اصلی گرانادا است و بیش از 16000 نفر ثبت نام کرده اند (تا سال 2020). این دانشگاه متشکل از معلمان، مدرسان و محققان بسیار ماهر است که از پیشینه‌های محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و رشته‌های متنوع برگرفته شده‌اند.

قوانین ویزای تحصیلی گرنادا

برای تحصیل در یکی از این دانشگاه ها، دانشجویان بین المللی باید بسته به کشور مبدأ خود ویزای دانشجویی گرنادا دریافت کنند و توصیه می شود برای جزئیات بیشتر در مورد شرایط ویزا همیشه با کنسولگری تماس بگیرید. هر تبعه خارجی که قصد ورود به گرنادا برای اهداف تحصیلی را دارد باید شرایطی را رعایت کند

در جدول زیر به الزااماتی که پیش از ورود به گرنادا باید رعایت شود، اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
فقط از و از طریق بنادر ورودی مجاز وارد گرنادا شوید.1
یک پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی ارائه دهید.2
اعلام هدف از ورود به گرنادا و در نظر گرفته شده موسسه آموزش3
پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در گرنادا دریافت کنید4

اخذ ویزای دانشجویی گرنادا

ویزای دانشجویی در گرانادا به یک تبعه خارجی این امکان را می دهد که به طور موقت به گرانادا مهاجرت کند تا دوره تحصیلی را در این کشور طی کند. تحصیل در گرانادا یک گزینه محبوب برای دانشجویان کارشناسی در سراسر جهان است. گرانادا با انبوهی از مؤسسات آموزشی، سابقه ای طولانی از تعالی در یادگیری ارائه می دهد. مهاجرت به گرانادا در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد. ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود نیاز به تکمیل دوره خود دارند (به صورت محدود) در گرانادا زندگی و کار کنند.

برای واجد شرایط بودن ویزا معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل در یک دوره تمام وقت تحصیلی در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.
  • نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.
  • باید نشان داده شود که شهریه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.
  • باید در پایان دوره تحصیلی داوطلب بازگشت به کشور خود باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در گرنادا

هزینه زندگی در گرنادا نسبتا بسیار ارزان است. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در شهر در اینجا حدود 150$ (دلار) هزینه دارد. مقدار آب و برق به نصف آن اضافه می شود و هزینه های دیگر مانند غذا، پوشاک، حمل و نقل، اوقات فراغت دوباره حدود 250$ (دلار) در ماه است. این مبلغ در مجموع به 400$ (دلار) می رسد که با انتخاب اقامت در خوابگاهی که برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، می توان این بودجه را تا حد زیادی کاهش داد.

متوسط ​​بودجه به دلار در گرنادا به شرح زیر است:

  • 400$ (دلار) در ماه برای یک فرد مجرد
  • 1000$ (دلار) در ماه برای یک زوج
  • 1500$ (دلار) در ماه برای یک خانواده با 2 فرزند انجام می شود.
  • از نظر غذایی، مردم گرنادا تمایل دارند پول خود را در رستوران ها خرج کنند و رستوران های گرنادایی غذاهای خوب با قیمت مناسب ارائه می دهند.

با این حال، اگر درآمد زیادی کسب نکنید، ممکن است این پیشنهادات ارزان در نظر گرفته نشوند. رستوران ‌ها اغلب نوشیدنی‌ هایی با قیمت پایین ارائه می ‌کنند که معمولا بین 2$ (دلار) حتی کمتر است. اگر بیرون غذا نخورید، هزینه زندگی در گرانادا مقرون به صرفه ‌تر است، اما خرید مواد غذایی و آشپزی در هاستل خود نسبت به خرید در بازارهای محلی حتی ارزان‌ تر است. بازارها قیمت های پایین تری را برای غذاهای داخلی ارائه می دهند، در حالی که غذاهای وارداتی ممکن است کمی گران باشند.

وضعیت دانشگاهی و فرهنگی برای مشتاقان تحصیل گرنادا

دانشگاه گرانادا با قدمت تقریبا 500 ساله، مانند همه مسافران جوانی که در تابستان از شهر عبور می کنند، نقش مهمی در حال و هوای جوان شهر بازی می کند. این دانشگاه یکی از بزرگترین برنامه ‌های تبادل دانشجوی بین‌ المللی در اروپا را دارد که میراث گرنادا در استفاده از بهترین فرهنگ‌ ها و ایجاد چیزی جدید را ادامه می ‌دهد. دانشگاه دارای یک پردیس اصلی است، اما همچنین دارای ساختمان هایی در اطراف شهر است. در این دانشگاه روحیه یادگیری و کاوش در دنیای بزرگتر و در مورد خود وجود دارد، بنابراین یک گفتگوی مشترک در مورد کلاس هایی است که افراد، پیر و جوان، در آن شرکت می کنند، خواه زبان اسپانیایی، تاریخ هنر، آشپزی یا حتی رقص فلامنکو.

چه مردم محلی باشند، چه مهاجر یا دانشجو، گرنادا تاکید خود را بر جامعه بیش از هر چیز دیگری قرار می دهد. تعداد زیادی «شکن مدار» داخلی وجود دارد تا به مردم یادآوری کنند که از یکدیگر قدردانی کنند. موضوع دیگر این است که جرم و جنایت در گرنادا بسیار اندک است، بنابراین پیاده روی به خانه پس از یک شب طولانی، هرگز به خطر نمی افتد. درست خارج از مرکز شهر، می‌ توان با پنجره‌ های باز، نسیم خنک، و آرامشی که از کوه بیرون می‌ آید، به رختخواب رفت و پایانی آرام ‌بخش برای روز خود ایجاد کرد. با توجه به گفته های طرح شده در این مقاله، چنانچه دغدغه اقامت در گرنادا را دارید، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی گرنادا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب تحصیل در گرنادا می باشیم:

  • قوانین ویزای تحصیلی گرنادا چیست؟ برای تحصیل در یکی از این دانشگاه ها، دانشجویان بین المللی باید بسته به کشور مبدأ خود ویزای دانشجویی گرنادا دریافت کنند و توصیه می شود برای جزئیات بیشتر در مورد شرایط ویزا همیشه با کنسولگری تماس بگیرید. هر تبعه خارجی که قصد ورود به گرنادا برای اهداف تحصیلی را دارد باید شرایطی را رعایت کند
  • الزامات قبل از ورود به گرنادا چیست؟ فقط از و از طریق بنادر ورودی مجاز وارد گرنادا شوید، یک پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی ارائه دهید، اعلام هدف از ورود به گرنادا و در نظر گرفته شده، موسسه آموزش پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در گرنادا دریافت کنید
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *