شرایط گرنادا

هزینه زندگی در گرنادا

هزینه زندگی در گرنادا

هزینه زندگی در گرنادا مقرون به صرفه تر از سایر جزایر کارائیب است و هزینه املاک در مقایسه با انگلستان یا ایالات متحده بسیار سودمند است. گرنادا همچنین دارای یک سیستم مالیاتی مطلوب است زیرا مالیات بر درآمد جهانی تاثیر زیادی دارد. این کشور رتبه 78 را در شاخص کیفیت زندگی دارد و رتبه پاسپورت جهانی بالا به خود اختصاص داده است. سنت جورج و شهر پریکلی بی مارینا بسیاری از رستوران های بین المللی را در خود جا داده اند.

همچنین می توانید در رستوران های محلی گرنادا غذاهای محلی با قیمت بسیار مناسب را میل کنید که غذاهای محلی گرنادا به دلیل تازگی و ادویه های بی نظیر بسیار معروف هستند. گرنادا دارای جاده های بسیار خوب و سیستم حمل و نقل کارآمدی است و علاوه بر این نیز دارای یک فرودگاه بین المللی واقع در سنت جورج با پروازهای مستقیم به ایالات متحده، کانادا و اروپا دارد. گرنادا یکی از بهترین سیستم های مراقبت بهداشتی را در کارائیب دارد که شامل 30 ایستگاه پزشکی، 6 مرکز بهداشتی و 8 بیمارستان می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش های مهاجرت به گرنادا آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم.

سوالات رایج در باب هزینه زندگی در گرنادا

  • هزینه اجاره مسکن در گرنادا چقدر است؟ می توانید یک آپارتمان یک خوابه را در مرکز شهر به قیمت 400$ (دلار) و یک آپارتمان 3 خوابه به قیمت 900$ (دلار) اجاره کنید.
  • حداقل سرمایه گذاری در گرنادا چقدر است؟ یک خانواده 4 نفره برای سرمایه گذاری در گرنادا باید حداقل 20000$ (دلار) را برای خود در نظر بگیرند

اینفوگرافیک هزینه زندگی گرنادا

شهرهای گرنادا

پایتخت و پرجمعیت ترین مرکز شهری گرانادا سنت جورج است. این شهر روی یک بندر نعل اسبی است که توسط دامنه تپه ای از دهانه آتشفشان قدیمی احاطه شده است. این شهر یک مقصد گردشگری محبوب در منطقه کارائیب است. دانشکده پزشکی دانشگاه سنت جورج، یک دانشگاه بزرگ آموزش پزشکی در اینجا واقع شده است. فرودگاه بین المللی موریس بیشاپ، فرودگاه بین المللی اصلی گرانادا، در سنت جورج واقع شده است. آب و هوای معتدل استوایی این شهر باعث رشد تولید ادویه می شود. دانه کاکائو، جوز هندی، ادویه ماس و کاکائو اقلام اصلی صادراتی در اینجا هستند. این شهر یک کارناوال بزرگ را در هفته دوم آگوست برگزار می کند که شامل رقص، ضیافت، و فعالیت های سرگرمی است. گویاوه پرجمعیت ترین شهر و پایتخت سنت جان در گرانادا است. در ساحل غربی کشور واقع شده است.

این شهر که به دلیل درختان گواوا معروف است، توسط فرانسوی ها گویاو نامیده شد، اگرچه قبلاً به عنوان شهر شارلوت نامیده می شد. رویداد مهم سالانه ای به نام تولد ماهیگیر در گویاوه هر سال در 29 ژوئن جشن گرفته می شود. مسابقات قایق های مسابقه ای، جشن ها و فعالیت های سرگرمی در این رویداد برگزار می شود و ماهیگیران از سراسر شهر در این فعالیت ها شرکت می کنند. گرنویل پنجمین شهر بزرگ گرانادا است و پایتخت بزرگ ‌ترین محله کشور، کلیسای سنت اندرو است. این شهر در خلیج گرنویل قرار دارد و مرکز مهم صادرات محصولات کشاورزی است. گرنویل یک مرکز حمل و نقل و اقتصادی قابل توجه در منطقه و خانه بزرگترین کارخانه فرآوری جوز هندی است. مینی ‌بوس ‌ها در داخل شهر کار می‌ کنند و وسیله ‌ای برای رفت و آمد به عموم ساکنان اینجا ارائه می ‌کنند.

خرید در گرنادا

تحصیل در خارج از کشور با فرهنگ خرید خوب مفید است! همه می‌خواهند زمانی را برای کشف بازارها و انتخاب چند چیز برای افزودن به لیست سبد خرید داشته باشند! دوستداران خرید به گرانادا، سرزمین زیبایی و صنایع دستی جذاب خوش آمدید. اینجاست که انگیزه خرید شما مورد آزمایش قرار می گیرد. گرانادا با مراکز خرید، غرفه ها، مغازه ها و سوپرمارکت های متعدد، مطمئناً نفس شما را بند خواهد آورد. در حالی که این کشور دقیقاً مکانی برای «خرید تا زمانی که نروید» نیست، چند گزینه برای بازدیدکنندگانی وجود دارد که می ‌خواهند سوغاتی‌هایی را به خانه ببرند. بهترین مکان ها برای خرید، بازارهای محلی هستند که در هر شهر و شهرک واقع شده اند. همه آنها مملو از سوغات و صنایع دستی از سراسر کشور است. سنت جورج، پایتخت کشور، یکی از خیابان ‌های خرید بزرگ‌تر در کشور را دارد، اگرچه بازارهای خوبی در همه جا هستند.

نه تنها چانه زنی و چانه زدن یک عمل رایج است، بلکه یک امر ضروری است. همانطور که ذکر شد، اکثر معامله گران در کشور قصد ندارند مشتریان را از بین ببرند و مهمتر از آن، احتمالاً فقط در تلاش برای امرار معاش هستند. ضروری است که خارجی ها به ترتیب و منصفانه چانه زنی کنند و اغلب این روش به نتیجه مثبت تری نسبت به روش جایگزین منجر می شود. گرانادا به عنوان یک کشور جزیره ای، به دلیل خریدهایش شناخته شده نیست زیرا تا حد زیادی به واردات متکی است. سنت جورج یک مرکز خرید مدرن دارد که می‌توانید بسیاری از محصولات را در آن بخرید و یک فروشگاه معاف از عوارض. گرانادا به عنوان “جزیره ادویه” شناخته می شود، بنابراین جوز هندی و دارچین با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند تا اشتهای آشپزی شما را در خانه تحریک کنند.

سوغاتی های گرنادا

اگر از ایستگاه فرآوری جوز هندی Gouyave در سنت جان بازدید کنید، این مرکز خرید خوبی دارد که می توانید ادویه پیشرو گرانادا و همچنین دارچین و کاکائو را خریداری کنید. این فروشگاه همچنین لباس‌های قومی محلی و سایر اقلام سوغاتی می‌فروشد، اما برای داشتن یک میراث واقعی، از اتاق شابلون دیدن کنید تا یک کیسه جوت با کلمات دلخواه خود تهیه کنید. جوز هندی و سایر ادویه ها در سراسر کشور در دسترس هستند، از جمله مربای جوز هندی خوشمزه، که به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی یا مستقیماً از کارخانه De La Grenada در سنت پل در دسترس است. یکی دیگر از محصولاتی که ارزش بازگشت دارد، یک بطری رم محلی است.

شما می توانید یک بطری را مستقیماً از کارخانه رام رود آنتوان خریداری کنید. هنگام خرید در بازارهای محلی، با خیال راحت چانه بزنید. اگر می‌خواهید در مورد مقداری که باید پرداخت کنید، از بازارهای صنایع دستی دولتی که قیمت‌های ثابتی دارند بازدید کنید. مغازه ها در اینجا بیشتر در تمام طول روز باز هستند. اکثر آنها حداقل یک بار در هفته، معمولا یکشنبه ها تعطیل هستند، اما همچنان هر روز هفته چیزی باز خواهید یافت.

روش های مهاجرت و زندگی در گرنادا

ممکن است سوالی که برای شما پیش بیاید این باشد که از چه روش هایی می توان به این کشور زیبا مهاجرت کرد و تبدیل به شهروند این کشور شد. متقاضیان می توانند از چندین طریق اقدام به مهاجرت به گرنادا کنند که این روش ها در تصویر پیشرو شرح داده شده است:

روش های مهاجرت و زندگی در گرناداافرادی که قصد مهاجرت به گرنادا از طریق کار را دارند باید بدانند که گرنادا ویزای کار 1 ساله ارائه می دهد و اگر کسی بخواهد آن را تمدید کند باید از 3 ماه قبل اقدام به تمدید ویزای کاری خود کند در غیر این صورت شامل جریمه خواهد شد. گرنادا بیشتر افراد متخصص و افرادی که دارای مهارت بالایی هستند را به عنوان نیرو کار استخدام می کند. متقاضیانی که قصد کار در این کشور را دارند باید قبل از مهاجرت حتما وضعیت کسب و کار این کشور را مورد بررسی قرار دهند.

اگر افراد واجد شرایط برای اخذ ویزای کار در گرنادا نبودند می توانند از طریق تحصیلی نیز اقدام کنند و در بزرگترین و اصلی ترین دانشگاه گرنادا، دانشگاه سنت جورج تحصیل کنند که این دانشگاه در رشته پزشکی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان به حساب می آید. متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در گرنادا را مطالعه کنند. افرادی که قصد سرمایه گذاری را دارند نیز می توانند از طریق سرمایه گذاری به گرنادا رفته و تابعیت این کشور را بدست بیاورند. از دیگر روش های مهاجرت به گرنادا ازدواج با یک فردی است که شهروند این کشور است که دولت گرنادا این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ازدواج کردن با یک فرد گرنادایی و ارائه مدارک مربوط پاسپورت این کشور را بدست آورد و تبدیل به شهروند گرنادا شد.

شرایط اخذ پاسپورت و زندگی در گرنادا

گرفتن پاسپورت گرنادا به شما این شانس را می دهد که در یکی از بهترین جزایر کارائیب خانه دوم داشته باشید و بدون گرفتن ویزا می توانید به 140 مانند چین، اتحادیه اروپا، انگلستان، روسیه و غیره سفر کنید. پاسپورت گرنادا در رتبه 76 قرار دارد.

برای اخذ پاسپورت گرنادا متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • متقاضی باید بالای 18 سال باشد.
  • فرزندان متقاضی باید مجرد و زیر 30 سال باشند.
  • متقاضی نباید هیچ گونه سابقه کیفری داشته باشد.
  • انجام یک سری معاینات پزشکی برای فرد ضروری است.

همچنین افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری در گرنادا پاسپورت این کشور را دریافت کنند به شرطی که 150000$ (دلار) در اقتصاد گرنادا سرمایه گذاری کنند.

شرایط اخذ پاسپورت و زندگی در گرنادا

زندگی و هزینه سرمایه گذاری در گرنادا

از جمله دلایلی که برای سرمایه گذاری در گرنادا وجود دارد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این کشور است. متقاضیان می توانند در یک کشور امن و با ثبات سرمایه گذاری کنند و در طول 2 ماه پاسپورت گرنادا را دریافت کنند و به راحتی می توانند به بسیاری از کشورهای مختلف بدون ویزا مهاجرت کنند. برنامه سرمایه گذاری در گرنادا از سال 2013 شروع شد که قصد دولت گرنادا این است که افراد را قادر می سازد تا اقامت دائم و شهروندی گرنادا را با سرمایه گذاری بدست آورند.

یک خانواده 4 نفره برای سرمایه گذاری در گرنادا باید حداقل 20000$ (دلار) را برای خود در نظر بگیرند. متقاضیان می توانند علاوه بر خرید ملک، از طریق مشارکت در پروژه های هتل سازی به ارزش 220000$ (دلار) نیز سرمایه گذاری خود را شروع کنند. گرنادا همچنین دارای تورم نسبتا پایین و نرخ ارز ثابت است و دارای نیروهای کار جوان انگلیسی زبان با سطح سواد بالا است که همین موضوع باعث می شود سطح آموزش نیرو کار بالا باشد. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در سایر کشورها پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله سرمایه گذاری در پرتغال می باشد.

کلیات هزینه های زندگی در گرنادا

هزینه های زندگی در گرنادا بسیار پایین و مقرون به صرفه است به عنوان مثال در بازارهای گرنادا می توانید مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات تولید شده محلی را با قیمت های پایین تهیه کنید مثل برنج، نان، پنیر محلی و غیره. اجاره خانه بخش قابل توجهی از هزینه زندگی است و املاک زیادی برای اجاره در گرنادا با تمام بودجه وجود دارد که بسته به نوع خانه و محل آن هزینه ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال می توانید یک آپارتمان یک خوابه را در مرکز شهر به قیمت 400$ (دلار) و یک آپارتمان 3 خوابه به قیمت 900$ (دلار) اجاره کنید البته قیمت ها در خارج از شهر نسبتا ارزان تر است.

در جدول زیر می توانید هزینه های برخی از مواد خوراکی را نیز مشاهده کنید:

هزینه (دلار کارائیب شرقی)مواد غذایی
XCD5.2شیر
 XCD4.38نان
XCD4.7برنج
XCD10.3تخم مرغ
XCD21.6پنیر
XCD21.62مرغ
XCD33.35گوشت

در مقاله بالا اطلاعاتی در خصوص هزینه زندگی و روش های مهاجرت به گرنادا بیان شد که امید است مطالعه آن مفید بوده باشد. علاقه مندان به زندگی در این کشور می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهاجرت به گرنادا و بررسی شرایط خود با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند و از مشاوره با مشاورین تخصصی ما بهره مند شوند.

سوالات متداول در باب هزینه زندگی در گرنادا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب هزینه زندگی در گرنادا می باشیم:

  • هزینه های زندگی در گرنادا به چه صورت است؟ هزینه های زندگی در گرنادا بسیار پایین و مقرون به صرفه است به عنوان مثال در بازارهای گرنادا می توانید مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات تولید شده محلی را با قیمت های پایین تهیه کنید مثل برنج، نان، پنیر محلی و غیره. اجاره خانه بخش قابل توجهی از هزینه زندگی است و املاک زیادی برای اجاره در گرنادا با تمام بودجه وجود دارد که بسته به نوع خانه و محل آن هزینه ها متفاوت خواهد بود.
  • بهترین طرق مهاجرت به گرنادا چیست؟ سرمایه گذاری
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *