مهاجرت به کشور گرنادا

اقامت در گرنادا

اقامت در گرنادا

گرنادا یک کشور انگلیسی زبان در کارائیب است، بعد از اقامت در گرنادا شرایط برای تجارت مناسب ایجاد می شود و شخص می تواند به درآمد برسد. کسانی که ثبت شرکت در گرنادا را انتخاب کرده اند پس از مدت مشخصی می توانند برای اقامت این کشور اقدام کنند، برای ثبت شرکت شرایط ارزیابی می شود، تا پروسه ثبت به درستی صورت بگیرد. ثبت نام شغل ها در گرنادا باید در دفتر امور شرکت (calpo) انجام می شود، پایتخت گرانادا بهترین منطقه شهری است که شرایط بسیار خوبی دارد. موقعیت منطقه ای این شهر در شرایطی است که هم سرمایه‌گذاری خوبی را در بر می‌ گیرد و هم موقعیت کاری را به رشد می رساند. از سوی دیگر تحصیل در پایتخت گرنادا پیشرفت خوبی را در بر خواهد داشت. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

مهاجرت به گرنادا و اخذ اقامت

گرنادا یک کشور انگلیسی زبان است که شرایط تجاری خوبی دارد، شرکت هایی که در حوزه قضایی هستند به سرعت و بدون زحمتی می توانند ایجاد شوند و قانون گذاری انعطاف پذیر است. گرنادا یک شهر دریایی است که شهرت خوبی دارد، و از طرف دیگر فرصت های کافی برای برنامه ریزی و بهینه سازی مالیات به کارآفرینان ارائه می‌ دهد. این یک انتخاب خوب برای سرمایه گذاران و بازرگانانی است که می خواهند تجارت را انجام دهند. کشور گرنادا مکانی بسیار مناسب برای ثبت شرکت است، در 20 سال اول امکان پرداخت مالیات از شرکت های خارج از کشور وجود ندارد، این کشور دارای شرایط سرمایه‌ گذاری مطلوبی است.

در ایالت می‌ توانید همه مزایای شرکت های سنتی خارج از کشور را ایجاد کنید که شامل:

 

اخذ اقامت در گرنادا از طریق ثبت شرکت

به طور کلی مهاجرت به گرنادا بر اساس روش های مختلفی ارزیابی می شود، گرنادا در لیست کشورهایی قرار دارد که شما می‌ توانید از روش سرمایه‌ گذاری ورود این منطقه را امکان پذیر کنید. گرانادا برای کسانی که دارای تخصص کاری هستند، رویکرد مهاجرتی را شامل می شود، این کشور توانسته است بهترین موقعیت منطقه ای را ارزیابی کند. گرنادا در لیست کشورهایی قرار دارد که تلاش مردم برای رشد سریع اقتصاد است. ازدواج با یک تبعه گرانادا منجر به اقامت این کشور می شود، البته نیاز است شرایط ایده ال باشد، ثبت شرکت روش خوب و آسان در گرنادا است.

ثبت نام یک نام تجاری هر مشاغلی که در گرنادا فعالیت می‌ کند، موظف است ظرف 14 روز پس از شروع عملیات تجاری، نام تجاری را در سازمان ثبت دیوان عالی کشور ثبت کند. این فرایند به شرح زیر است:

  • تعیین نوع ساختار تجاری (مالک اختصاصی، مشارکت یا شرکت)
  • تعیین نام مشاغل
  • بیانیه مشخصات

بیانیه مشخصات و اطلاعات موارد زیر را شامل می شود:

  • نام کسب و کار
  • ماهیت عمومی تجارت
  • محل اصلی تجارت
  • جایی که ثبت نام انجام می شود و مربوط به شخص است
  • نام و نام خانوادگی ملیت
  • اقامتگاه معمول
  • شغل دیگر فرد

اخذ اقامت در گرنادا از طریق ثبت شرکت

اقامت در گرنادا از طریق سرمایه گذاری

افرادی که علاقه مند هستند شهروندی گرنادا را از طریق سرمایه گذاری اخذ کنند متقاضیان می توانند از 150000$ (دلار) در یک صندوق دولتی سرمایه گذاری کنند یا با حداقل 220000$ (دلار) املاک و مستغلات خریداری کنند. درخواست شهروندی از طریق سرمایه گذاری ساده ترین راه برای گرفتن پاسپورت گرنادا است، اگر شخص بالای 18 سال است و 7 سال در گرنادا زندگی کند، می تواند برای شهروندی گرنادا در خواست دهد، این دوره شامل اقامت دائم به مدت 5 سال است. شخص باید بلافاصله قبل از در خواست خود به مدت 12 ماه مستمر در گرنادا اقامت داشته باشد. برای اخذ اقامت و شهروندی گرنادا معمولا 3 الی 4 ماه طول می کشد تا درخواست شهروندی از طریق سرمایه گذاری بررسی شود تا شخص پاسپورت گرنادا را دریافت کند. ارزان ترین شهروندی از طریق سرمایه گذاری، شهروندی کارائیب از طریق سرمایه گذاری است.

در حال حاضر ارزان ترین CBI برای سرمایه گذاران فردی و خانواده است. شما می توانید هزینه های واقعی CBI را با کمک مالی ببینید که برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه تر از املاک و مستغلات است. در مجموع، برای یک نفر دومینیکا و سنت لوسیا ارزان ترین هستند. برای خانواده ها آنتیگوا ارزان ترین است، عنوان یک خارجی، اگر برای مجوز مالکیت زمین بیگانه که 10% ارزش ملک است، درخواست دهید، می توانید زمین یا ساختمان در گرانادا خریداری کنید. هنگامی که سرمایه گذاران با موفقیت تابعیت گرانادا را دریافت کردند، گذرنامه برای آنها صادر می شود، دارندگان پاسپورت گرانادا از دسترسی، بدون ویزا به حداقل 153 کشور و منطقه در سراسر جهان بهره مند می شوند. این نشان دهنده بیش از 70% از محبوبیت سفر در سراسر جهان و تقریبا 60% از تولید ناخالص داخلی است.

اقامت در گرنادا از طریق مهاجرت کاری

برای متقاضیان نوعی ویزا در این کشور ارائه می شود که به مدت یک سال اعتبار دارد، در صورتی که شخص بخواهد اقامت خود را در گرنادا تمدید کند باید 3 ماه قبل از اتمام اعتبار ویزای خود مجددا اقدام کند و درخواست بدهد. اگر شخص به دستورالعمل ها در این کشور پایند نباشد و به آنها عمل نکند توسط دولت گرنادا جریمه می شود.

مدارک مورد نیاز در خصوص اخذ ویزای کار در گرنادا شامل:

  • کپی پاسپورت فعلی شخص
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • کپی های تایید شده از مدارک تحصیلی
  • مرجع تخصصی از کارفرمای قبلی یا شخص معتبر

برای تکمیل فرآیند درخواست، کارفرمای فعلی باید تأییدیه قانونی در مورد قرارداد کار را نیز به اشتراک بگذارد. افراد باید یک پیشنهاد نامه به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت داشته باشند که تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد نقل مکان آنها به گرانادا را بیان می کند. برای مراحل ویزای کاری گرنادا دقت داشته باشید که درخواست شما تکمیل، امضا و دارای تاریخ باشد.

شخص باید تمام مدارک مورد نیاز را با فرم درخواست تکمیل شده به اشتراک بگذارد، تصمیم نهایی با اداره مهاجرت (دپارتمان مهاجرت و گذرنامه، دولت گرانادا) است. درخواست شما طبق تصمیم اداره مهاجرت می تواند پذیرفته یا رد شود، مهاجرت از طریق کار در هلند در مقایسه با مهاجرت کاری به گرنادا می تواند انتخاب بهتری باشد.در پایان شایان ذکر است اگر افرادی علاقه مند به اقامت در گرنادا هستند می توانند از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهند تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مهاجرتی را در اختیار آنها قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *