مهاجرت به کشور گرنادا

مهاجرت به گرنادا

مهاجرت به گرنادا

مهاجرت به گرنادا کشوری جزیره ای و بارانی در شرق دریای کارائیب یک فرصت استسنایی را برای افراد علاقه مند در این زمینه فراهم می کند. مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری، تحصیلی، ازدواج و غیره امکان پذیر است. اقتصاد در گرنادا بر پایه کشاورزی و در زمینه صادرات دومین تولیدکننده محصول درخت جوز در جهان است، هم چنین گردشگری پیشرفته ترین صنعت اقتصادی در گرنادا است. این کشور دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های خنک و مرطوب و اغلب بارانی است. زبان رسمی این کشور انگلیسی و این یک مزیت خیلی خوب برای علاقه مندان زندگی در این کشور محسوب می شود.

هم چنین دین مردم در گرنادا در گروه های مختلفی تقسیم بندی می شود ولی اغلب مسیحی و از فرقه پروتستان هستند. پایتخت گرنادا سینت جورجس است و شهرهای مهم آن گویاوه، گرنویل و ویکتوریا است. در گذشته گرنادا جز استعمار بریتانیا بوده است و در سال 1983 با تهاجم آمریکا به استقلال رسید. عمده افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند با سوالات متعددی از قبیل موارد زیر رو به رو می شوند که در این مقاله توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و تنظیم شده است، به این سوالات پاسخ داده شده است.

  • راه های مهاجرت به گرنادا چیست؟
  • مزیت های مهاجرت به گرنادا چیست؟
  • هزینه های زندگی در گرنادا چه قدراست ؟

اینفوگرافیک مهاجرت به گرنادا

معرفی گرنادا

گرانادا که نوک جنوبی رشته‌ای از جزایر کارائیب را مشخص می‌کند، به عنوان «جزیره ادویه» شناخته می ‌شود و منبع اصلی دارچین، کاکائو، زنجبیل و بزرگترین صادرکننده جوز هندی در جهان است. این جزیره سه جزیره اصلی را در بر می گیرد: گرانادا (که بزرگترین است)، کاریاکو و مارتینیک کوچک و کوچکترین گرنادین. با دریاهای آبی وسوسه انگیز و آب و هوای گرمسیری جذاب، سبک زندگی آرام و طبیعت منحصر به فرد گرانادا آن را به مقصدی محبوب برای تعطیلات تبدیل کرده است. اگر ورزش‌های آبی در فهرست اولویت‌های شما قرار دارند، از دریاهای شفاف و سواحل شنی بکر و کلاسیک گرانادا ناامید نخواهید شد. این کشور به دلیل غواصی و غواصی خود مشهور است و دارای بسیاری از نقاط غواصی معروف از جمله صخره‌ ها و شکسته ‌ها است. سفرها را می توان به راحتی ترتیب داد و ترانسفر به خارج از جزیره Carriacou ارائه می شود.

ارتباطات و حمل و نقل در گرنادا

اجاره یک قایق تفریحی برای گشت و گذار در جزایر کوچکتر گرنادین برای چند روز یکی دیگر از گزینه های عالی است. اکوتوریسم در اینجا محبوب است و فرصت تماشای مهاجرت ششصد لاک پشت چرمی به ساحل لورا برای تخم گذاری از آوریل تا جولای را نباید از دست داد. برای حفظ حفاظت از منطقه، مسافران فقط از طریق یک اپراتور تور دارای مجوز مجاز هستند، اما همه ارائه دهندگان یک ملاقات از نزدیک را تضمین می کنند. اقامتگاه‌ های بوم‌ گردی همه جانبه که در میان خلیج‌ های منزوی و در عین حال دسترسی آسان قرار گرفته‌ اند، اقامتی آرام در جزایر، در دسترس آسان جاذبه ‌های طبیعی، فراهم می ‌کنند. نزدیک‌تر به نوار اصلی رستوران‌ها و تفریحات شبانه، تعداد زیادی از اقامتگاه ‌های باکیفیت برای همه بودجه‌ها در نزدیکی سواحل محبوب خواهید یافت.

دروازه اصلی گرانادا فرودگاه بین المللی موریس بیشاپ است که در پایتخت، سنت جورج واقع شده است. بسیاری از خطوط هوایی که به آنجا پرواز می کنند به میامی و نیویورک خدمات رسانی می کنند. از اینجا، یک اتصال محدود به جزیره Carriacou وجود دارد، یا برای یک سفر آرام تر، یک سرویس کشتی برنامه ریزی شده سه جزیره اصلی را به هم متصل می کند. اتومبیل های اجاره ای به راحتی برای رفت و آمد در دسترس هستند. در غیر این صورت، تاکسی و تاکسی آبی از دیگر گزینه های محبوب حمل و نقل هستند.

مهاجرت به گرنادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به واسطه سرمایه گذاری در کشورهای در حال توسعه ساده ترین راه اخذ اقامت و پاسپورت آن کشور است. گرنادا نیز مانند سایر کشورهای در حال توسعه جهان از سرمایه گذاران در کشور خود به خوبی استقبال می کند این سرمایه گذاری می تواند در زمینه خرید ملک، شرکت در پروژه ها و کمک مالی به صندوق تحول مالی باشد. هر یک از این روش ها، هزینه ها و شرایط مربوط به خود را دارند و افراد می توانند با توجه به بودجه ای که دارند هریک از این روش ها را انتخاب کنند. به جهت سرمایه گذاری به شیوه کمک مالی به صندوق تحول مالی افراد یک هزینه غیر قابل استرداد را در قبال اخذ شهروندی گرنادا به صندوق تحول مالی کشور پرداخت می کنند.

در جدول زیر به بررسی هزینه های مربوطه می پردازیم:

هزینه مربوط به سرمایه گذاری در صندوق تحول مالی گرنادا دلاروضعیت تاهل افراد
150000$متقاضی مجرد
200000$متقاضی اصلی دارای یک خانواده 4 نفره

سرمایه گذاری در زمینه املاک و سایر مستغلات مثل سرمایه گذاری مربوط به پروژه های هتل این امکان را برای اشخاص علاقه مند ایجاد می کند که در یک کشور با آب و هوایی معتدل و سواحل بسیار زیبا خانه ای لوکس داشته باشند و به واسطه آن پاسپورت معتبر این کشور را نیز اخذ نمایند. شرایط محیطی و جوی در این کشور به قدری جذاب است که هر ساله توریست های زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند و همین امر باعث می شود که افراد زیادی تصمیم به خرید ملک در این کشور بگیرند.

مهاجرت به گرنادا از طریق اخذ ویزای کاری

برای مهاجرت به واسطه ویزای کاری گرنادا بهتر هست به جای کشورهای در حال توسعه کشورهای پیشرفته تر را در نظر داشت چراکه این دسته از کشورها در زمینه اقتصادی نوپا هستند و موقعیت های شغلی زیادی برای افراد خارجی در این دسته از کشورها وجود ندارد هم چنین برای به دست یابی به ویزای کاری نیاز به دریافت یک موقعیت شغلی از کشور مقصد هست. کارفرماها برای استخدام یک شخص خارجی باید دلایل محکمی ارائه دهند.

آنچه که سخت است این است کارفرما باید ثابت کند هیچ کس در کشور گرنادا و یا سایر کشورهای اطراف شایستگی و توانایی لازم برای این کار مشخص را ندارد. بنابراین افراد بهتر هست برای دست یابی به ویزای کاری ابتدا شرایط حضور خود را در کشور گرنادا با استفاده از سایر ویزاهای مهاجرتی فراهم کنند تا شرط حضور موقعیت های شغلی را کسب کنند. علاوه بر این کشور گرنادا در زمینه اقتصادی آنقدر قوی نیست در نتیجه برای مهاجرت به این کشور بهتر هست از سایر روش ها استفاده کرد.

مهاجرت به گرنادا از طریق اخذ ویزای کاری

مهاجرت به گرنادا از طریق تحصیل

اگر افراد قصد تحصیل در گرنادا و در موسسات و دانشگاه های معتبر با چشم انداز استوایی افسانه ای را دارند و به دنبال دانشگاه هایی با مناظر زیبا، آب و هوای خوب و سبک زندگی آرام هستند به طور حتم گرنادا مقصد بسیار مناسبی است. بسیاری از دانشگاه های گرنادا ارتباطات جهانی دارند و رشته های زیادی در این دانشگاه ها به زبان انگلیسی ارائه می شود. افراد ساکن در گرنادا از تنوع فرهنگی و افراد مهاجر به خوبی استقبال می کنند و این موضوع باعث می شود که دانشجویان احساس خوبی داشته باشند.

امکان تحصیل در این کشور در کلیه مقاطع از مدرسه تا دکتری امکان پذیر است تحصیل در این کشور به مانند این می مانند که دانشجویان و دانش آموزان همیشه در تعطیلات هستند چراکه بعد از هر باری که تکالیف خود را به پایان می رسانند می توانند از امکانات تفریحی موجود در گرنادا لذت ببرند. یکی از رشته های پرمتقاضی از طرف دانشجویان خارجی رشته پزشکی است، تحصیل در این رشته تنها در دانشگاه سنت جورج امکان پذیر است. دانشجویان برای اقامت خود می توانند از خوابگاه ها استفاده کنند، این خوابگاه ها از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند و به بیستر به صورت انفرادی و خصوصی هستند. هزینه های تحصیل در هر ترم به طور متوسط 25000$ (دلار) است که بسته به نوع دانشگاه و رشته انتخابی متفاوت است.

هزینه های زندگی در گرنادا

هزینه زندگی در گرنادا متوسط است و برای هزینه های روزمره نسبت به ایران خیلی متفاوت نیست و با حقوق های دریافتی از این کشور می توانند زندگی های خوبی داشته باشند. برای درک بهتر در جدول زیر هزینه ها به یورو نمایش داده شده است:

هزینه به یورواقلام غذایی و زندگی
50.64€رستوران 2 نفر
1.41€بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی)
127.35€اولیه (برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله) آپارتمان 85 متری
485.95€آپارتمان (1خوابه) در مرکز شهر
1065.46€میانگین حقوق ماهانه خالص (بعد از مالیات)

به طور کلی گرانادا یک کشور بسیار زیبا با فرهنگی غنی است تحصیل و سرمایه گزاری در این کشور از راه های متداول مهاجرت است، تحصیل پزشکی در گرنادا در بین دانشجویان علاقه مند به این رشته بسیار پرطرفدار است، اما برای تحصیل در این رشته می توان تحصیل در مجارستان، تحصیل در لهستان را نیز مورد توجه قرار داد.

زندگی در گرنادا

تقریباً 22 مایل طول و 12 مایل عرض، گرانادا 133 مایل مربع از برخی از متنوع ترین زمین های کارائیب خیره کننده است. با دمای متوسطی که از 75 درجه فارنهایت تا 85 درجه فارنهایت (24 تا 30 درجه سانتیگراد) متغیر است و با بادهای تجاری خنک و مداوم تسکین می یابد، خواهید دید که گرانادا مکان مناسبی برای مطالعه، ایجاد دوستی های جدید و لذت بردن از انواع فعالیت ها در داخل و خارج است. سنت جورج، پایتخت گرانادا، شهری زیبا با مغازه‌ های با سقف کاشی ‌کاری ‌شده قرمز و خانه‌ هایی است که در دامنه تپه دهانه آتشفشان قدیمی قرار دارند. در سنت جورج گزینه ‌های متعددی برای صرف غذا وجود دارد. از رستوران‌ های معمولی تا رستوران‌ های سطح بالاتر با انواع غذاهای بین ‌المللی.

در حالی که غذاهای بین قاره‌ ای سنتی در دسترس است، نمی‌ خواهید غذاهای خلاقانه محلی را از دست بدهید که شامل غذای ملی گرانادا، Oil Down، یک غذای یک دیگ حاوی گوشت نمک‌زده، مرغ، کوفته ‌ها، میوه نان، و کاللو است که از برگ ‌های جوان داشین و سایر سبزیجات تهیه می‌شود. و همچنین ترکیبی از غذاهای دریایی تازه محلی، محصولات تازه و گوشت تهیه شده با طعم واقعی هند غربی. بستنی جوز هندی یکی دیگر از غذاهایی است که نباید از دست داد. برای علاقه مندان به فضای باز، پیاده روی و شنا در گرانادا فراوان است. آبشار کنکورد دارای سه آبشار است که یکی از آنها را می توان با ماشین و بقیه برای دسترسی به پیاده روی نیاز دارند، اما هر سه شنای عالی را ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت لطفا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

پرتکرارترین سوالات مهاجرت به گرنادا

در این بخش از مقاله به پرتکرارترین سوالات مهاجرت به گرنادا پاسخ می دهیم:

  • هزینه مهاجرت به گرنادا از طریق سرمایه گذاری چه میزان می باشد؟ هزینه مهاجرت به گرنادا از طریق سرمایه گذاری برای افراد مجرد حدود 150000$ (دلار) و برای خانواده 4 نفره حدود 200000$ (دلار) است.
  • راحت ترین روش مهاجرت به گرنادا کدام است؟ یکی از روش های محبوب جهت مهاجرت به گرنادا ثبت شرکت می باشد.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *