مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

نوآفرینی در کانادا

نوآفرینی در کانادا

نوآفرینی در کانادا کلیدی است که قفل ها و فرصت ها را باز می کند. در این محتوا در باب نوآفرینی در کانادا برای متقاضیان علاقه مند صحبت می شود. از مراکز شهری تا مزارع روستایی، از محققانی که به دنبال ثبت اختراعات جدید هستند تا کارآفرینانی که برای عرضه محصولات خود به بازار تلاش می کنند، همه نوآفرینی می کنند. چیزی است که به کانادایی ها اجازه می دهد تا خود را با تغییرات وفق دهند و برای آینده آماده شوند.

کانادا در علم، فناوری و نوآفرینی پیشرو جهان است و به عنوان یکی از نوآورترین و رقابتی ترین اقتصادهای جهان شناخته می شود. خدمات کمیسیون تجارت کانادا در امور جهانی کانادا یکی از 4 پلتفرم شاخص حمایت از نوآوری با تمرکز بر ارائه پشتیبانی سفارشی مورد نیاز مشاغل کانادایی برای موفقیت و رشد است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت از طریق نوآفرینی در کانادا به شما مشاوره می دهد.

جایگاه نوآفرینی در کانادا

طرح نوآوری و مهارت تلاشی بلندپروازانه برای تبدیل کانادا به یک مرکز پیشرو در جهان برای نوآوری، کمک به ایجاد مشاغل خوب و با درآمد خوب و کمک به تقویت و رشد طبقه متوسط ​​است. سالانه $2 میلیارد (دلار) برای تقویت تحقیقات و علم از طریق ISED و سایر ادارات و آژانس های مبتنی بر علم منابع طبیعی، شیلات، کشاورزی، محیط زیست/تغییر آب و هوا برای نوآفرینی در نظر گرفته می شود. در زمینه فناوری پاک و سرعت بخشیدن به رشد شرکت های فناوری پاک و حمایت از تحقیق و توسعه فناوری پاک، نمایش و پذیرش $2.2 میلیارد (دلار) نیز در نظر گرفته شده است. برای پروژه استراتژی هوش مصنوعی پان-کانادایی حفظ و جذب استعدادهای برتر دانشگاهی در زمینه هوش مصنوعی و افزایش تعداد کارآموزان و محققان فوق لیسانس در این زمینه 125$ میلیون دلار (5 سال) کنار گذاشته شده است.

اختلال سیستماتیک این بیماری همه گیر درختان نوآفرینی بین المللی را تکان داد زیرا مشاغل، محققان و سیاست گذاران برای رسیدگی به منابع، فناوری، مراقبت های بهداشتی، زنجیره تامین و بحران های اجتماعی اقتصادی متمرکز شدند. تنوع و مقیاس این چالش ها باعث تسریع نوآوری شده است، به طوری که برخی می گویند تأثیر 5 سال نوآفرینی در زمان پیش از همه گیری است. واکنش کانادا به همه‌گیری COVID-19 بازتابی از توسعه سریع فناوری‌ های جدید و سایر نوآفرینی‌ هایی بود که قبلاً در تجارت و دولت رخ می‌دادند. دولت های فدرال و استانی از طریق طیف وسیعی از برنامه ها، منابع مالی و مشوق های مالیاتی به طور استراتژیک از این حرکت در نوآوری کانادا حمایت می کنند.

مزایا نوآفرینی در کانادا

از جمله این مزایا، ابتکار ابر خوشه ‌های نوآوری دولت فدرال است که در 2 سال آینده، سرمایه‌گذاری را در 5 ابرخوشه‌ای که به عنوان حوزه ‌های مزیت رقابتی جهانی فناوری دیجیتال، صنایع پروتئین، تولید پیشرفته، هوش مصنوعی مقیاس‌پذیر، و اقیانوس در نظر گرفته شده‌اند، القا می‌کند تا نوآوری را پیش ببرد. تحقیقات را پیش ببرند و استعدادهای برتر را جذب کنند. بخش فناوری در کانادا طی سالیان متمادی در حال افزایش بوده است که مسئول %27 افزایش تولید ناخالص داخلی ملی طی 5 سال گذشته بوده است. این صنعت در حال ایجاد طیف وسیعی از پیشرفت ‌ها است. فناوری ‌های بیوتکنولوژی، هوش مصنوعی و کوانتومی چند نمونه هستند که در همه چیز از معاملات M&A گرفته تا مدیریت داده ‌های بیماران مراقبت‌ های بهداشتی کاربرد پیدا می‌کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص در خصوص سرمایه گذاری و نوآفرینی در کانادا هستید:

بودجه تحقیق در نوآفرینی به دلارنرخ تولید علم جهانیامتیاز نوآفرینینرخ افزایش نوآفرینی در سال 2022
150000$4%72%19%

نمونه های نوآفرینی در کانادا

یکی دیگر از حوزه‌های با رشد بالا، علوم زیستی است که توسط این همه‌ گیری تحریک شده است، که نوآفرینی ‌های پیشگامانه را تجاری ‌سازی می‌کند و با شرکت ‌های کشاورزی و بیوتکنولوژی در پروژه ‌های پیشرفته تجارت کشاورزی، از جمله، به عنوان مثال، پیشرفت در پروتئین‌ های گیاهی و خواص دارویی غذا همکاری می‌کند. با گسترش بخش فناوری، خروجی ها و نتایج آن کاربرد عملی بیشتری در استراتژی های نوآفرینی سایر بخش ها در کانادا از جمله بخش های مستقر پیدا می کند. صنعت خدمات مالی از طریق ادغام راه‌ حل‌ های فین ‌تک در عملیات و استراتژی‌های بلندمدت خود به تحول خود ادامه می‌دهد. مثال دیگر این است که ادغام‌های «هوشمند» به نقاط تمایز رقابتی در بخش‌هایی مانند املاک و مستغلات و تولید پیشرفته تبدیل شده‌اند.

فراتر از پیشرفت ‌های مبتنی بر فناوری، شرکت ‌های کانادایی نیز ایده‌ های نوآورانه ‌ای را برای امور حاکمیت شرکتی، عملیات و فرآیندها به کار می‌گیرند. برای مثال، از آنجایی که دستور ESG تقریباً در تمام بخش ‌ها افزایش می ‌یابد، نفت شنی کانادا رهبران جهانی در نوآوری ESG در بخش انرژی هستند. زیرساخت یکی از حوزه‌ های کلیدی که برای سرمایه‌ گذاری دولت در بهبود کانادا از همه ‌گیری در نظر گرفته شده است. انطباق مدل ‌های پروژه و تامین مالی برای پروژه‌ های زیربنایی و معاملات است. و از آنجایی که بحران COVID-19 احساسات را در مورد جهانی شدن و تولید داخلی تغییر می دهد، دولت های کانادا رویکرد خود را برای مدیریت تدارکات و زنجیره تامین مجدداً تنظیم می کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان نوآفرینانی هستید که در کانادا مشغول هستند:

میزان نوآفرینانی در کانادا

زمینه های نوآفرینی در کانادا

کانادا سابقه ای طولانی در سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، تأمین مالی صنعت و برنامه های مشارکت دانشگاهی، اجرای سیاست ها و مقررات دوستدار نوآوری و تشویق پیشرفت علم و فناوری در بخش خصوصی دارد. همه اینها نشان دهنده تعهد کانادا به تجاری سازی، تحقیقات صنعت محور و تبدیل شدن به شریک نوآوری در جهان است. رویکرد فراگیر به علم، دیدگاه ‌های گوناگونی را به ارمغان می‌آورد که محیط تحقیق و جامعه پژوهشی کلی را غنی می‌کند و طیف کامل استعدادهای کانادایی را بهتر منعکس می‌کند. با شتاب قابل توجهی در پی اختلال در سراسر جهان، اقتصاد نوآفرینی رو به رشد کانادا به شرکت ها و سرمایه گذاری در کانادا ایده ها و فرصت های جدیدی ارائه می دهد.

بخش های تخصصی نوآفرینی و کارآفرینی در کانادا در لیست زیر می باشد:

  • محیط زیست و کشاورزی
  • آب سلامتی، انرژی، امنیت
  • بیوتکنولوژی
  • آبزی پروری
  • روش های پایدار دستیابی به انرژی و منابع معدنی از منابع غیر متعارف
  • غذا و سیستم های غذایی
  • کاهش بلایا
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • رسانه جدید، انیمیشن و بازی
  • شبکه ها و خدمات ارتباطی
  • امنیت سایبری

آینده نوآفرینی در کانادا

آینده نوآفرینی در کانادا

از آنجایی که تمرکز مداوم بر نوآفرینی توسط کسب ‌و کار و دولت همچنان فرصت ‌های جدیدی را در کانادا ایجاد می‌کند، رهبران کسب ‌و کار می‌خواهند در واکنش به اثرات موجی طبیعی نوآوری چابک باشند و استراتژی ‌ها و زمینه‌ های جدیدی را برای کاهش ریسک در واکنش به تغییرات سریع در نظر بگیرند. دولت کانادا اعلام کرده است که $1 میلیارد (دلار) کانادا را طی 5 سال آینده برای ایجاد یک آژانس تامین مالی متمرکز بر نوآوری در علم و فناوری سرمایه گذاری خواهد کرد. این واحد روند کشورهایی را که تلاش می‌کنند آژانس پروژه ‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی مشهور ایالات متحده (دارپا) را تکرار کنند، از بین می‌برد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مشاور و راهنمای شماست.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در کانادا

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در کانادا پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در کانادا چیست؟ ارائه طرح نوآفرینی و پتانسیل اشتغال زایی، تمکن مالی برای اقامت در کانادا و سرمایه اولیه برای استارت آپ
  • بخش های تخصصی نوآفرینی در کانادا کدامند؟ محیط زیست و کشاورزی، آب سلامتی، انرژی، امنیت، بیوتکنولوژی، آبزی پروری، دستیابی به انرژی و منابع معدنی، غذا و سیستم های غذایی، کاهش بلایا، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه جدید، انیمیشن و بازی، شبکه ها و خدمات ارتباطی، امنیت سایبری
  • هزینه اولیه برای نوآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا چقدر است؟ حداقل سرمایه لازم در گروه سرمایه گذاری انجل کانادا 75000CAD (دلار کانادا) و حداقل سرمایه لازم در صندوق سرمایه گذاری در کانادا 200000CAD (دلار کانادا)
  • زمان معمول برای پردازش ویزای نوآفرینی و یا استارت آپ کانادا چقدر است؟ برای پردازش برنامه های نوآفرینی و استارت آپ کانادا، سازمان های دولتی کانادا این مسئولیت بر عهده دارند، لذا از نظر زمانی این پروسه بلند مدت است و حداقل 1 تا 3 سال زمان لازم است.
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *