مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا یکی از روش های مهاجرتی است که مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی بوده است. مبلغ سرمایه گذاری در این کشور متفات می باشد. متقاضیان با توجه به هزینه ای که صرف سرمایه گذاری در این کشور می کنند، می توانند سرمایه بیشتری را از این کشور نصیب خود گردانند. کارشناسان متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت روش های قانونی سرمایه گذاری در این کشور را مورد بررسی و تحقیقات دقیق قرار می دهند.

بهترین روش های سرمایه گذاری در کانادا عبارتند از:

  • برنامه استارت آپ یا نوآفرینی
  • ثبت شرکت قانونی
  • کارآفرینی

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

در سال های اخیر جذب سرمایه گذار خارجی در سیاست های کشور کانادا قرار گرفته است. دولت این کشور همواره مشوق متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور بوده است. از جمله مواردی که در این خصوص حائز اهمیت است، عبارتست از:

سرمایه گذاری در این کشور روش های متفاوتی دارد به طور مثال سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی و یا کار آفرینی. از طرفی شرایط سرمایه گذاری در هریک از استان های این کشور نیز متفاوت خواهد بود.

سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا 2023

سرمایه گذاری در هر ایالتی از این کشور دارای شرایط مختص به خود می باشد. در این بخش از مقاله به بررسی سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که این استان از جمله استان هایی است که از رفاه زندگی بسیار بالایی برخوردار است. این موارد در جدول زیر اشاره شده است:

پارامترشرح
سرمایه مورد نیاز2000CAD تا 4000CAD (دلار کانادا)
مصرفی سرمایهبرای سرمایه گذاری یا ایجاد شغل در این استان و یا اطراف آن هزینه شود.
مدت زمان ویزا2 سال

پس از انجام 2 سال کار سوابق کاری شما بررسی شده و سپس برای اقامت دائم کانادا می توانید، اقدام نمایید.

سرمایه گذاری در مانیتوا و نیوبرانرویک کانادا 2023

برای سرمایه گذاری در این استان ها می توانید با اخذ ویزا توریستی ابتدا از این ایالت ها بازدید داشته باشید. از سایر شرایط این استان داشتن مدرک زبان آیلتس حداقل با نمره 4 می باشد.

میزان پارامترهای مربوط به هزینه های این ایالت ها در جدول زیر بیان شده است:

آیتمهزینه به دلار کانادا
ودیعه به حساب این استان100000CAD
سرمایه گذاری در این استان150000CAD
میزان عودت ودیعه پس از سرمایه گذاری100000CAD

جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور خواهد بود.

سرمایه گذاری در مانیتوا و نیوبرانرویک کانادا 2021

خود اشتغالی در کشور کانادا 2023

از دیگر روش های مهاجرت خود اشتغالی در این کشور است. افراد با توجه به مهارت خود شغلی را ایجاد می کنند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. برای اخذ ویزای این کشور از این طریق نیاز دارید که بتوانید ثابت کنید. توانایی ایجاد یک بیزنس را دارید و همین طور نیاز به داشتن سابقه مرتبط و مدارکی برای اثبات مهارت خاص خود نیز دارد.

کانادا کشوری است که امروزه چه از لحاظ تحصیلی و چه از کاری و سرمایه گذاری قدرت به سزایی کسب کرده است. از این رو مطالعه مقاله ویزای تحصیلی کانادا برای متقاضیانی که تمایل به تحصیل در این کشور دارند، در سایت مرجع ما به نگارش شده است. پروژه های سرمایه گذاری در اکثر کشورهای دنیا الخصوص این کشور توجه بسیاری از مهاجرین بین المللی را به خود جلب کرده است. از طریق پروژه های مهاجرتی سرمایه گذاری متقاضیان هم می توانند سرمایه گذاری در این کشور را تجربه کنند و هم به اقامت و سایر مزایای این کشور دست یابند. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول در باب سرمایه گذاری در کانادا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب سرمایه گذاری در کانادا می باشیم:

  • شرایط سرمایه گذاری در کانادا چیست؟ برای سرمایه گذاری در کانادا هر ایالتی شرایط خاص خود را مطرح می کند اما در تمامی آن ها مواردی همچون ارائه سرمایه ایی کلان، ارائه طرح توجیهی و یا بیزینس پلان سودآور برای دولت کانادا و ارائه برآوردهای مالی به سفارت نیز الزامی است.
  • سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا چه شرایطی نیاز دارد؟ برای سرمایه گذاری در این ایالت سرمایه ایی بین 20.0000CAD تا 40.000CAD (دلار کانادا) مورد نیاز است که باید با این مبلغ باید در این استان ایجاد شغل شود.
  • سرمایه گذاری در مانیتوا و نیوبرانزویک کانادا چه شرایطی دارد؟ برای سرمایه گذاری به این روش ارائه حداقل مدرک آیلتس 4 الزامی است. علاوه بر ان ارائه سرمایه ایی حداقل 150.000CAD لازم است که مبلغ 100.000CAD (دلار کانادا) آن به ودیعه سپرده می شود و قابل عودت است.
  • خوداشتغالی در کشور کانادا به چه صورت است؟ در نوع اقامت خود اشتغالی کانادا فرد با تکیه بر مهارت، پشتوانه مالی و تجربه خود بیزینسی را در کانادا ایجاد می کند و از این طریق پس از مدت حداقل 3 سال اقامت دائم به دست می اورد.
5/5 - (4 امتیاز)

1 دیدگاه برای “سرمایه گذاری در کانادا

  1. میرصادقی گفت:

    برای مهاجرت به کانادا، سرمایه گذاری در کانادا بهتره یا تحصیل در کانادا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *